Президентът срещу професора: полет над телевизионния дебат

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (246)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    Тотален провал на Герджиков.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2134 Неутрално

    Бе от дебата нямаше особен смисъл, едва ли ще повлияе и на 10 000 да променят мнението си.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    Канидатът на Магнитски не каза нищо смислено.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 53 Неутрално

    Г-н професор, не сте му на лицевите опори и на коремните превъртания!

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#2] от "realguru":

    Сиреч си съгласен с мен.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2466 Любопитно

    Бе къв професор е тоя!
    Какво ценно е измислил в науката??

    В Русия съм! В Русия съм!
  7. 7 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    Форматът беше като цяло много аматьорски.
    Водещата беше изключително неадекватна, постоянно хокаше участниците за липса на време, вместо да наблегне на спорните теми, като папагал насочваше към регламента, сякаш е Библия. Отделно си личеше че въпросите (всички) са предварително известни и съответно отговорите - наизустени. Ако преди този дебат някой се е колебаел за кого да гласува, след него със сигурност се е отказал въобще да гласува.

  8. 8 Профил на Герберска Мутра
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2466 Весело

    До къде стигнахме! Всички да се отричат от Герб и ДПС като от чума!

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2134 Неутрално

    До коментар [#2] от "realguru":Сиреч си съгласен с мен.
    —цитат от коментар 5 на КМЕТ В СЯНКА


    Не,

    Искам да кажа, че скандали, дебати и пр. не влияят много на нагласите на избирателите. Хората си гласуват по симпатии, които си ги формират по някакъв техен си начин. :)



  11. 11 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 53 Неутрално

    Бе къв професор е тоя!Какво ценно е измислил в науката??
    —цитат от коментар 6 на Веселин Дечев


    Раз, два, три! Остави!

  12. 12 Профил на yavooor
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3067 Неутрално

    Студенти и преподаватели от СУ, посрещнете достойно ректора си другата седмица. И отново му задайте въпросите, на които не искаше да отговори в студиото!

  14. 14 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 579 Неутрално

    През цялото време ми беше неудобно да гледам Герджиков, но ръкостискането беше кулминацията.

  15. 15 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#2] от "realguru":

    При очаквана още по-слаба активност и 10000 са цифра.

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  16. 16 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Колкото и да се изсмуква нещо от този дебат, че да се нарече дебат е кауза пердута, просто трябва да се разбере най-после , че у нас демократичното развитие е и е било винаги под контрол, затова и няма как да има дебат по същество и по-добър е този, който трябва.....Видимо, това е Румен Радев, а и все пак му е ясна материята по външната политика.

  17. 17 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Колкото и да се изсмуква нещо от този дебат, че да се нарече дебат е кауза пердута, просто трябва да се разбере най-после , че у нас демократичното развитие е и е било винаги под контрол, затова и няма как да има дебат по същество и по-добър е този, който трябва.....Видимо, това е Румен Радев, а и все пак му е ясна материята по външната политика.

  18. 18 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    Колкото и да се изсмуква нещо от този дебат, че да се нарече дебат е кауза пердута, просто трябва да се разбере най-после , че у нас демократичното развитие е и е било винаги под контрол, затова и няма как да има дебат по същество и по-добър е този, който трябва.....Видимо, това е Румен Радев, а и все пак му е ясна материята по външната политика.

  19. 19 Профил на hocker
    hocker
    Рейтинг: 206 Неутрално

    Дебатът беше предпазлив и няма да окаже особена тежест върху втория тур.

    Двете неща, които направиха впечатление са как Радев избяга от въпроса за промените на президентските правомощия, подпомогнат от обсесията на модератора с това колко точно време остава. Второто е позицията на "НАТОвския генерал" относно Крим.

  20. 20 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 579 Неутрално

    До коментар [#7] от "zxp53317185":

    Аз не знам тая кукумявка Аделина какво я бутат навсякъде в БНТ.
    Като започнеш от дразнещия глас и завършиш с неадекватните включвания, няма едно хубаво нещо, за което да се хване човек.

  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Весело

    До коментар [#10] от "realguru":

    Майтап бе. Знаем те!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 444 Неутрално

    По едно време на дебата имах усещането, че Герджиков е бил на уъркшоп по нахално говорене и задаване на провокативни въпроси с гест-лектор Тома Биков

    You don't know what you don't know.
  24. 24 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Весело

    До коментар [#11] от "lodkarski":

    Герджиков служил ли е въобще?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  25. 25 Профил на herbaltea
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 820 Неутрално

    превод на турски беше ли осигурен. се пак, требва да има ивформиран избор.

  27. 27 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Аз не знам що за човек си за да станеш кандидат на символите на корупцията, заграбили милиарди от обществените поръчки и най-вече от строителството на магистрали! Колко непукист трябва да си да станеш кандидат на обя с чекмеджето и да изкарваш главния прокурор,че работел добре?!
    ЩО ЗА ИЗЛАГАЦИЯ???

    В Русия съм! В Русия съм!
  28. 28 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2209 Неутрално

    Тотален провал на Герджиков.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Не призна, че Крим е руски.

  30. 30 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3766 Весело

    " Единственото, което правите в продължение на един месец е да се опитвате да ме залепите за някакви хора. Р.Р. : Е, Младен Маринов ви развежда из страната, какви да са хората около вас."

    Кабинетният учен развеждан от Младен из страната, има ли по - гротескна гледка от това ?

  33. 33 Профил на Щирлиц от Кайсиева Градина
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Герджиков не умее да извади никакви смислени аргументи. "Аз сега не мисля да коментирам това..." Нападаше неоснователно Радев и в крайна сметка Радев му отговаряше със статистически данни, аргументирано и точно. Герджиков се оказва природно неинтелигентен, дори ниска топка за повечето кандидати. Инфантилен и неадекватен. Той наистина не става за президент. Основното нещо, заради което ми е наистина противен, че се е навил да изчисти образа на ГЕРБ и Бай Ганя в образа на Бойко Борисов - символ да кражбата. Това наистина не е достойно!

  35. 35 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 444 Неутрално

    герджиков в гей !
    —цитат от коментар 28 на герб е ДПС мафия


    познавам гейове, по-свестни хора са от този.

    You don't know what you don't know.
  36. 36 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Хубаво беше че видяхме дебат. Може и малко по малко да заприличаме на демокрация с истински политици, а не с магарета които някой предлага а ние избираме.

  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#19] от "hocker":

    Отговори свсем коректно. Чувал ли си за ВНС???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 923 Неутрално

    Колкото и да се изсмуква нещо от този дебат, че да се нарече дебат е кауза пердута, просто трябва да се разбере най-после , че у нас демократичното развитие е и е било винаги под контрол, затова и няма как да има дебат по същество и по-добър е този, който трябва.....Видимо, това е Румен Радев, а и все пак му е ясна материята по външната политика.
    —цитат от коментар 18 на Николай Бучков


    "What do you want - questions? Пита българският президент акредитираните за събитието журналисти - какво искате - въпроси?"

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  39. 39 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Явяващият се като избор на коалицията мафия ГЕРБ-ДПС вече е осребрил загубата си. Гербавите тролове не трябва да го мислят и жалят. За всички е ясно, че Боко избяга от тези избори от страх да не загуби катастрофално. И се скри зад този безличен човечец който дори не познава конституцията. Тетка Цачева беше в пъти по-харизматична от този.

  40. 40 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2466 Весело

    До коментар [#29] от "4ort":

    "Не призна, че Крим е руски."
    Признал - не признал, резултатът е един.
    Ако иска може да не признае и земното притегляне!

    В Русия съм! В Русия съм!
  42. 42 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Дебатът беше предпазлив и няма да окаже особена тежест върху втория тур.Двете неща, които направиха впечатление са как Радев избяга от въпроса за промените на президентските правомощия, подпомогнат от обсесията на модератора с това колко точно време остава. Второто е позицията на "НАТОвския генерал" относно Крим.
    —цитат от коментар 19 на hocker


    Стига с тоя Крим. Същият въпрос можеше да се зададе и по отношение на Косово, Сев. Кипър, Нагорни Карабах, Западния бряг и т. н. и т. н. Защо все Крим, та Крим. Май само, защото от другата страна на спора е Русия. Всеки силен си прави каквото иска, но когато Русия го направи- вой до небесата.

  43. 43 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    Не можах да си наложа да гледам този дебат.Предентските избори са едно от мероприятията на "народната" власт,в които не участвам.

  44. 44 Профил на atag
    atag
    Рейтинг: 295 Разстроено

    Ако бях все още студент в СУ, настоятелно бих искал оставката на действащия ректор. Няма как да е ректор човек, който има публични изяви с бившия министър на вътрешните работи, при който са бити студенти. Това е подигравка. Да не говорим , че усещането, което оставя този човек е като на хлъзгава амеба - за ректор както и да е, но за Президент с тази стойка на пингвин - не, благодаря.

  45. 45 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "6. Чий е Крим: Според Радев в момента е руски, според Герджиков - украински"

    Когато една птица ходи като патка, вряка като патка и плува като патка, то със сигурност това е патка.

    Та и Крим - кое там не е руско?

  46. 46 Профил на Deputat 241
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на През прокуракура ми е
    През прокуракура ми е
    Рейтинг: 238 Неутрално

    [quote#29:"4ort"][/quote]

    Прав си, Герджиков каза, че Крим е Украински, но това го направи по същата причина, заради която угажда на ГЕРБ - интересчийство. Мазник абсолютен без ясна позиция по нито един друг въпрос.

  49. 49 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Радев чисто личностно се представи много по-добре от отпуснатият, чупещ устни и клатещ глава Професор. Радев има и повече опит, самочувствие и визия от опонента си. Професорът има още много да учи за да вдигне рейтинга си за да е конкурентен ! Нищо лично.

  50. 50 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Герджиков декламираше предварително заучените отговори, с равния и безизразен тон на изпитван зубрач, научил урока наизуст, без да разбира нщо от него.

  51. 51 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 53 Неутрално

    До коментар [#11] от "lodkarski":Герджиков служил ли е въобще?
    —цитат от коментар 24 на КМЕТ В СЯНКА


    А трябва ли?

  52. 52 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Големият Радев стъпка Герджика!
    Без изненади!
    Пабеда Радев!

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  53. 53 Профил на коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    коалиция мафия герб дпс итн възраждане
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#50] от "courage.tcd":

    перфектния слуга на мафията!

  54. 54 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Русия срещу ДПС. Кофти избор, добре че няма чак толкова правомощия.

  55. 55 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2466 Любопитно

    До коментар [#51] от "lodkarski":

    "До коментар [#11] от "lodkarski":Герджиков служил ли е въобще?

    —цитат от коментар 24 на КМЕТ В СЯНКА



    А трябва ли?"


    РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ТРЯБВА!
    Какъв главнокомандващ ще си ако не си бил дири ден в казарма?

    В Русия съм! В Русия съм!
  56. 56 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 511 Неутрално

    нито единия, нито другия са идеалните кандидати за мен !
    но Радев дефинитивно е по-малкото зло !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  57. 57 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#51] от "lodkarski":

    Задължително е за тази позиция!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  58. 58 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Гневно

    "В момента е руски, какъв да е?"

    Това от президент на страна, членка на ЕС. Как може изобщо привърженици на ДБ и да помислят да гласуват за него.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  59. 59 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    Геджиков беше много слаб. Досега изглеждаше на сладкодумец, а всъщност опитите да репликира буквално се разбиваха. Просто закалката му из университетските кабинети се оказа със силно клюкарски манталитет. Даже Радев изглеждаше класа пред него. Боку пак заложи на куц кон

  60. 60 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2845 Неутрално

    Герджиков декламираше предварително заучените отговори, с равния и безизразен тон на изпитван зубрач, научил урока наизуст, без да разбира нщо от него.
    —цитат от коментар 50 на courage.tcd

    +++
    Калинките не могат да влагат емоции казват си заученото като студенти за тройка и казват : "не беше толкова страшно!"

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  61. 61 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Радев чисто личностно се представи много по-добре от отпуснатият, чупещ устни и клатещ глава Професор. Радев има и повече опит, самочувствие и визия от опонента си. Професорът има още много да учи за да вдигне рейтинга си за да е конкурентен ! Нищо лично.
    —цитат от коментар 49 на pavelsilistra


    Казано с други думи, ако ГЕРБ и ДПС не са зад Герджика, то той ще вземе по- малко и от ЛозанЪ. Докато за Радев, дори и да не е подкрепен от никого, биха гласували поне 1 млн. души само от чиста симпатия. За качества на когото и да било не говоря, защото ноторно известно е, че изборът в подобни случаи винаги е емоционален и почти никога рационален. Т.е. не се базира на личните качества на индивида. Ако изборът беше рационален ПППП никога нямаше да победят на изборите. Партия- дует, създадена преди 2 месеца, без структури, без програма, без идеологическа концепция /освен световната глупост "леви политики с десни мерки"/ как виждате да може да спечели избори където и да било, ако избирателят подхожда рационално, а не емоционално.
    Така, че изборите са емоция и все по емоция ще стават за в бъдеще, предвид поколенията, който вървят след нас.

  62. 62 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2486 Весело

    Не знам защо гербята ще гласуват за Герджиков ?? По времето на дебата той се отрече точно ТРИ ПЪТИ от ГЕРБ , Бойко ,.....и тн !! Не съм виждал ГЕРБ , не съм чувал Борисов , не съм .... Не че е новост , и ПЕТЪР го прави три пъти :)

  63. 63 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 986 Весело

    ...!Пабеда Радев!
    —цитат от коментар 52 на Taiga


    "Пабеда" на езика на горна волта ли е?

    : )))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  64. 64 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1632 Неутрално

    До коментар [#11] от "lodkarski":Герджиков служил ли е въобще?
    —цитат от коментар 24 на КМЕТ В СЯНКА


    Да, бил е кашик в Пазарджик и после в някакво поделение около София

    Сам съм, други няма...
  65. 65 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 53 Неутрално

    До коментар [#51] от "lodkarski":Задължително е за тази позиция!!!
    —цитат от коментар 57 на КМЕТ В СЯНКА


    Само в Раша и комунистическите държави!

  66. 66 Профил на dinko
    dinko
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Съгласен съм дебата едва ли ще промени нещо. Герджиков - КОМПИ и Гешов си били вършили работата??? Радев - Крим е руски????? И все пак, Радев няма алтернатива на тези избори.

  67. 67 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2486 Весело

    След като един месец КРЕЩЯХА по техните медии - смърт, смърт, смърт -сега зеления сертификат било насилие !??

  68. 68 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4183 Весело

    Аз гледах само началото, но сутринта слушах Дюзев и Райчев, стигнаха до извода, че това изглеждало като шахматен блиц двубой от републиканско първенство, почвал единия да говори и тъкмо да развие тезите си и почва водещата, "Имате 30 секунди", "Остават ви 20 секунди", "Стоп", и така докрая, липсвал визуализиран часовник, от където зрителя да се информира за времето, и се оставало с впечатлението, че водещата разполага с времето както си иска.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  69. 69 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Забавно е как Борисов изобщо не споменава Герджиков като кандидат на ГЕРБ. А Герджиков се опитва да подценява интелигентността на избирателите бягайки от каквото и да е свързване с герб. ГЕРБ герб и Борисов вече са токсични. И дори кукловодите на тази марионетка считат, че ще се изцапа ако си признае кой го издигна. Ех, какви времена бяха! Нужно беше само едно магаре помазано от Барисич и концерт на Веско и готово. А сега....поради що се срамиш от името гербово.
    Шегата настрана, ако вярваме на думите на Герджиков, а той разбира се е напълно честен и фин интелектуалец, без никакви зависимости, на тези избори ГЕРБ нямат свой кандидат!
    От страх ли, що ли?

  70. 70 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Според Радев Крим е руски.
    Инициативния комитет на Радев е пълен със сътрудници на ДС, комунистически номенклатури и откровени путинисти.
    Радев стана президент с подкрепата на ДПС.

  71. 71 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Весело

    До коментар [#13] от "Vesselin Velkov":

    Ми, то не било негова работа.

  72. 72 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Неочаквано силно представяне на професора.

  73. 73 Профил на themtrx
    themtrx
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Герджиков е срам и позор за българския „Алма-матер“. Интересно ми е какво мислят за дебата обектвино настроените, негови колеги от академичните среди.

  74. 74 Профил на fury_21
    fury_21
    Рейтинг: 329 Неутрално

    РР: Крим е руски!?

    Официалната позиция на ЕС и България и още 100-на държави, е че Крим е незаконно анексиран и затова има санкции, които са гласувани от същия този държавен глава! На обратната позиция са Венецуела, Куба и още няколко подобни страни. Интересно каква ще бъде реакцията на нашите съюзници и партньори от ЕС за тези думи на РР?

  75. 75 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    "В момента е руски, какъв да е?"

    Надявам се Украйна да реагира остро още преди изборите.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  76. 76 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    До коментар [#19] от "hocker":

    Въпросът е доста спорен. И сърбите претендират за Косово, но не е тяхно. Както украинците претендират за Крим. На който му стиска, да си го вземе със сила/армия. Сърбите ще ядат бой от САЩ, а украинците от Русия. Такива са реалностите. Лаенето на пуделите няма значение.

  77. 77 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5441 Неутрално

    Победа на интелигентността и Конституцията срещу посредствеността и Устава за вътрешния ред.
    Победа на академичния ум над ограниченото, тяснопартийно мислене и обсесиите.

  78. 78 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    До коментар [#24] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Труден въпрос.

  79. 79 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Крим е руски(фактически) , а Герджиков турски, също фактически. А и формално. Карадаьъ си го каза.

  80. 80 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Джентълменски дебат беше. Което в истеричната обстановка, в която постоянно живеем, заради един банкянски лунатик си беше утеха. Моето впечатление от дебата беше, че лукавите опити на Герджиков за провокации бяха вещо парирани по много опитен и интелигентен начин от Радев.

    На изборите в неделя аз ще гласувам за Радев. Няма да се скатавам. Кандидат на ГЕРБ и ДПС не трябва да се допуска до Президентството. Да, против съм позицията на Радев за Крим, но развитието на ситуацията вътре в страната ми е по-важно от външните отношения в момента.

    Надявам се Радев да продължи борбата с мутрите и заедно с новото правителство да Изчегъртат гнидите и да поставят България в нови релси. След което след пет години, живот и здраве, да си изберем спокойно изявен проевропейски, проатлантически президент.

  81. 81 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Не знам защо гербята ще гласуват за Герджиков ?? По времето на дебата той се отрече точно ТРИ ПЪТИ от ГЕРБ , Бойко ,.....и тн !! Не съм виждал ГЕРБ , не съм чувал Борисов , не съм .... Не че е новост , и ПЕТЪР го прави три пъти :)
    —цитат от коментар 62 на dejmos


    Обаче Радев му нанесе унищожителен удар с репликата: "А като не си ги виждал и чувал, защо Мл. Маринов те разхождаше като панаирджийска мечка из страната?" След този удар, Герджика така и не успя да се съвземе и рухна като Уайлдър с/у Фюри.

  82. 82 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Весело

    До коментар [#39] от "Големи яйца:)":

    И имаше повече кураж от него.

  83. 83 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5441 Разстроено

    "В момента е руски, какъв да е?"Надявам се Украйна да реагира остро още преди изборите.
    —цитат от коментар 75 на nv


    Очаквам протести пред президентството.

    За един ден успя да ни скара с Турция, а чрез Украйна - и с целия ЕС.

  84. 84 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Каквото и да говорите,не смятам че военен може да бъде добър президент.Винаги ще си остане с навиците от казармата.Или ще изпълнява заповеди дадени му от друг,или пък той самия,озлобен от юркането ще раздава заповеди.Поведението му никога няма да стане на ерудиран,интелигентен човек.

  85. 85 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Любопитно

    До коментар [#46] от "Петър Самсонов":

    Гроздето е кисело?

  86. 86 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    Честно казано в първия момент си помислих, че Герджиков е човек с амбиции и жажда за слава и власт. И страда от мания за величие.
    Оказа се, че не е така. Този топ-професор е свързан с шайката и то отдавна с някакви далавери и тъмни дела. Не ми е работа и то точно сега да ровя из дебрите на битието му, но тези неща тъй или иначе ще изплуват на повърхността. Той се държа напълно предвидимо и политкоректно в духа на "новото време". Едва ли даже си е помислил, че Крим не е руски, а натовски бази с ядрено оръжие на наша територия са от първа необходимост. Но го направи на принципа на неотложната необходимост, твърдо и безотказно.
    Герджиков не е просто свързан с Боко, той очевидно е зависим и то много плътно. И не е той, който води ГЕРБ към победата, по-скоро е кудукът теглен от Шайката с много здрава завръзка.

    Judjuk
  87. 87 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Неутрално

    До коментар [#58] от "nv":

    Такава е реалността в момента. Украинците да си го отвоюват, ако им стиска и го искат.

  88. 88 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 65 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Нали?Друго си е да се вкопчиш в ББ като пи....ча въшка и само върху омразата към него да градиш политика.Сякаш преди това нямаше фалирали България политци.Единствен Бойко бил виновен,ама се возите по пътищта построени благодарение на него.И защо РР си мисли че е много свестен политик?

  89. 89 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 543 Неутрално

    "В момента е руски, какъв да е?"Това от президент на страна, членка на ЕС. Как може изобщо привърженици на ДБ и да помислят да гласуват за него.
    —цитат от коментар 58 на nv


    Глей ся, тва е кат на Баце чекмеджето. Де юре трябва да е празно, ма де факто е пълно с пачки и злато. Същото е и с Крим.

  90. 90 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1632 Любопитно

    РР: Крим е руски!?Официалната позиция на ЕС и България и още 100-на държави, е че Крим е незаконно анексиран и затова има санкции
    —цитат от коментар 74 на fury_21


    Ми след като е АНЕКСИРАН чий е Крим? Украйна ли събира данък сгради, подоходен данък, ДДС?

    Сам съм, други няма...
  91. 91 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    До коментар [#88] от "bulit":

    Ти го казваш на човек, който с него ляга и става.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  92. 92 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#77] от "Галя Станчева":

    Магнитски ли ти е на сърцето?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  93. 93 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    До коментар [#87] от "Vlado Nikolov":

    Майната му на международното право, а?

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  94. 94 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Мисля, че подобни дебати са изключително полезни и информативни. Кога друг ще видим двама кандидата за президент изправени един срещу друг, споделящи вижданията си за злободневни и бъдещи теми. Така се придобива впечатление и за характера на кандидата, рекациите му при трудни въпроси, както и за излъването му. Човек може да прецени, дали кандидата е някакъв изгърбен лаладжия или е гордо изправен и отстояващ позициите си пич.
    Журналистите трябва да настояват за повече подобни срещи на живо.

  95. 95 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#84] от "bulit":

    А милиционер моце ли да е премиер? Или пожарникар?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  96. 96 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Весело

    До коментар [#92] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не колко бат' Бойко е на твоето. Ти с него лягаш и ставаш.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  97. 97 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#64] от "MilliVanilli":

    Нещо не ми се вярва.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  98. 98 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1952 Весело

    До коментар [#95] от "КМЕТ В СЯНКА":

    До коментар [#84] от "bulit":А милиционер моце ли да е премиер? Или пожарникар?
    —цитат от коментар 95 на КМЕТ В СЯНКА


    Засто да не моце?
    Пак не си си сложил ченето :)

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  99. 99 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4433 Неутрално

    До коментар [#88] от "bulit":

    Тия преди ремонтите или след ремонтите?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  100. 100 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4283 Любопитно

    До коментар [#93] от "nv":

    Кое право???!!! Либия, Ирак, Афганистан, бивша Югославия. Преди това Гренада, Панама. Все със спазване на международното право ли? Наивник!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK