"Културен министър - милиционер" и "Минеков - вън" - депутатите обсъждаха казуса с "Труд"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (241)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3888 Неутрално

    голяма излсгсция на герберите!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Дневник, колко ви е наема към Министерството на икономиката!?

  3. 3 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    Има страни, където необоснованото позоваване на нацизма, холокоста и т.н. е наказуемо.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  4. 4 Профил на el_comendante
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2711 Неутрално

    ГЕРБ-ДПС е коалиция на злото. Костов на времето каза "прокоба за България".

    Judjuk
  6. 6 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3256 Весело

    Минков предупреди ГЕРБ, че НДК няма да е повече тяхно феодално владение ! Даде им срок до петък да се изнесат от там ! Можим да си представим реакцията на Георг, с фанелката с лика на вожда си, и компания, нали ?

  7. 7 Профил на Големи яйца:)
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Един вампир броди из Европа
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    НЯМА КАКВО ДА НАПАДАТЕ МИНЕКОВ!
    Минеков си върши работата. На който не му изнася- проблема си е само негов!
    ГЕРБ превърнаха държавата в разграден двор

  10. 10 Профил на el_comendante
    el_comendante
    Рейтинг: 88 Неутрално

    Блъсков да си прибира мутрата от Банкя.Иначе няма никаква икономическа логика парцала Труд да съществува на пазара на печатните издания. Тиражът му е скандално малък, никой не го купува.
    —цитат от коментар 7 на Големи яйца:)


    A да ти е минавало през ума, че е иделана перачница на мръсни пари?

    Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!
  11. 11 Профил на НеКой
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2344 Неутрално

    Дневник, колко ви е наема към Министерството на икономиката!?
    —цитат от коментар 2 на Dankol


    Колкото и да е, плащат си го.

  13. 13 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 898 Весело

    ГЕРБ и ДПС - заедно за Петьо!

  14. 14 Профил на kaiser
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 3302 Весело

    "поиска от председателя на парламента Никола Минчев да го изгони и той да подготви отговора си по същество" - какво повече от това, че няКОЙ не е плащал за ползване на нещо, което е получено по БГ начин? Двете низвергнати партии ще правят врътки и финтове защото така са свикнали, но все пак трябва да се съобразяват, че има ново течение в БГ политика, от което ще настинат много лошо. Какви оратори, какви трибуни са тези онеправдани от мат`риала депутатини?!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  16. 16 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    УДРИ МИНЕКОВ, Ей така ще излезнат наяве всичките зависимости гербаджийски!
    УДРИ ГИ, ДОКАТО ИМ СТРОШИШ ВСИЧКИТЕ СХЕМИ

  17. 17 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1185 Неутрално

    "Не мога да си представя какво щеше да стане, ако това услие беше насочено към някое от изданията на медийния монополист Прокопиев. Те ползват сгради на министерство на икономиката, знаете ли там колко е наема", попита Цонев."

    Абе Цонев, утре ако някой журналист те прегази с колата си и те направи инвалид - ти няма да търсиш правата си, защото е представител на пресата а те имат имунитет, така ли?
    Всички включително от Труд го казват, че те не са наели офиса от министерството. Министерството казва, че има договор според който няма право да се преотдава имота. Труд като не са съгласни - да съдят фирмата на "синчето".

  18. 18 Профил на batzdravo
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на selqnin
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    ГЕРБ-ДПС е коалиция на злото. Костов на времето каза "прокоба за България".
    —цитат от коментар 5 на Judjuk


    За КОГО Командира Костов произнесе тези слова и от КЪДЕ ?

  22. 22 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 973 Неутрално

    Трети ден се пише за Минеков и Труд.
    Защо?
    Защо няма нито дума за Вежди и Труд?
    Той е давал баницата...

  23. 23 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    Южен Кръст е в нарушение на договора по клаузата, че няма право да го преотдава, само по тази клауза договорът може да бъде едностранно прекратен.

  24. 24 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Весело

    Как пък Пеев не стана да защити журналистите и свободната журналистика. Той е голям експерт по темата.

  25. 25 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1155 Неутрално

    А АЕЖ си мълчи ли, мълчи, нали газетата не е от нашите...
    —цитат от коментар 11 на НеКой


    Но не си мълча за Прокопиевата медия.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  26. 26 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    Важното е на Минеков да не му пука от тия изблици на безсилие.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  27. 27 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 920 Весело

    Браво Минеков, чегъртай гербавите трубадури... Блъсков, знамето на ГЕРБ... Егати падението.

  28. 28 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Има страни, където необоснованото позоваване на нацизма, холокоста и т.н. е наказуемо.
    —цитат от коментар 3 на Един вампир броди из Европа


    Taka e. И е напълно правилно! Уви, има и страни, в които професор от макар и треторазряден, но все пак университет, си позволява отричането на геноцида в Батак.

  29. 29 Профил на Norman Granz
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2016 Весело

    До коментар [#2] от "Dankol":

    1. Имате ли каквото и да е основание да смятате, че не е платен или просто си чешете езика?
    2. Ако все пак самото дружество Икономедия има договор за наем, то това означава, че все пак биха имали правно основание да са там, за разлика от издания, което нямат нищо общо с наемателя (освен роднинска на собствениците). Интересно дали двете дружества имат договор между себе си

    Не ме търсете преди обяд
  31. 31 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Минков предупреди ГЕРБ, че НДК няма да е повече тяхно феодално владение ! Даде им срок до петък да се изнесат от там ! Можим да си представим реакцията на Георг, с фанелката с лика на вожда си, и компания, нали ?
    —цитат от коментар 6 на samoedin


    Кой е този МИНКОВ ? И от кога НДК , строен с волни пожертвования и "доброволен " труд, съсипвайки военна светиня, е владение на "демократа " Велислав Минеков ? Виж татко Минеков - старши , другар на др.Тодор Живков , може да има някакви претенции , тъй като тогава всичко недвижимо и това , което шава в България беше тяхно ! Струва ми се , че чрез Минековци , Рашковци , Радевци и със самоотвержената помощ на Харвардските комсомолци се правят заявки това състояние на държавата да се върне , особено за онези , които не знаят какво може да им донесе подобно тържество на "чегъртането " и на "победилата демокрация "

    И за да не бъда голословен :" Софиянци работят един ден безвъзмездно и събират над 30 млн. лв. – това е една четвърт от стойността на основната сграда на конгресно-концертния център, а хиляди се трудят за оформлението на околното пространство. Основното затруднение идва от липсата на достатъчно строителни работници, затова в столицата работят хиляди граждани на Кипър, бивша Югославия, Виетнам. Строежът струва 270 млн. лв. тогавашни пари "

  32. 32 Профил на nebido
    nebido
    Рейтинг: 459 Неутрално

    "Не мога да си представя какво щеше да стане, ако това услие беше насочено към някое от изданията на медийния монополист Прокопиев. Те ползват сгради на министерство на икономиката, знаете ли там колко е наема", попита Цонев."Абе Цонев, утре ако някой журналист те прегази с колата си и те направи инвалид - ти няма да търсиш правата си, защото е представител на пресата а те имат имунитет, така ли?Всички включително от Труд го казват, че те не са наели офиса от министерството. Министерството казва, че има договор според който няма право да се преотдава имота. Труд като не са съгласни - да съдят фирмата на "синчето".
    —цитат от коментар 17 на Аз


    Ама наистина ли е казал, че Прокопиев е медиен монополист?

  33. 33 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#26] от "Norman Granz":

    Като го гледах изобщо не му пукаше. По между другото им спести, то не е и негова работа, ама Блъсков не е плащал осигуровки на неговите служители с години, сумата е доста приятна.

  34. 34 Профил на ruse_island
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    А АЕЖ си мълчи ли, мълчи, нали газетата не е от нашите...
    —цитат от коментар 11 на НеКой


    Недей да лъжеш, гербав. Ето дословно позицията им.
    "„За съжаление, през последните години виждаме, че близки до властта медии са получавали подобно привилегировано отношение, а когато то бъде прекратено, обикновено се прави опит това да се представи като репресия и да се представи като заплаха за свободата на словото. Само че, ако дадена медия е получавала по-благоприятни условия от държавата или от дадена община, това е точно обратното на мечтаната ненамеса на държавата в медиите. Затова и прекратяването на тези условия не може да се разглежда като заплаха за свободата на словото, а напротив, това е условие за справедливо третиране на медийния сектор. Както другите медии си плащат наемите и консумативите, това трябва да важи за всички“


    Слава Україні!
  36. 36 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 802 Неутрално

    След Труд идва ред на ГЕРБ и НДК. Минеков добре описа как Плевнелиев им подари НДК с мотива

  37. 37 Профил на Свинчуга
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2016 Весело

    До коментар [#11] от "НеКой":

    Все пак е асоциация на журналисти, не на ПР-те на дадена партия. Още малко ще очаквате и Pi Ar Sevi да защитават

    Не ме търсете преди обяд
  39. 39 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Индивид, за когото "сградата не квадрат, защото е правоъгълна" е чист ТЪПОЪГЪЛНИК

  40. 40 Профил на bruno__dante
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 920 Неутрално

    [quote#25:"AModoMio"][/quote]

    Чий го дириш в Прокопиевата медия, а не тролиш в Блиц или Пик? Само квичите срещу Дневник и Капитал, но само тук киснете. Мазохизъм ли, що ли?

  42. 42 Профил на antikvarno
    antikvarno
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Браво на Минеков!!!Браво!!!

  43. 43 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#36] от "skw42563365":

    В петък ще е шоу, аз ще направя необходимото да съм там, няма да е за изпускане.

  44. 44 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Дали знаете, че "Съюзът на издателите на Прокопиев" ползва държавна сграда на Министерство на икономика. Дали знаете там какъв е наемът?", попита депутатът от ДПС. Всъщност, в Съюза на издателите в България освен "Икономедиа" - дружеството издател на "Дневник" и "Капитал", членуват още осем издателски групи, между които издателите на "Сега", "Клуб Z", "Медиапул", "Под тепето" и други, а адресът е винаги е бил в частна бизнес сграда.

    Некой да ни светне за наема на тези убавци, щото Блъсков е льо, ясно, ама да видим и умнокрасивците как папкат.

  45. 45 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    Споко де, Данче е демократка, тя ще ви намери някоя общинска сграда да се нанесете безвъзмездно.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  46. 46 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4620 Любопитно

    Какъвто ще да е Минеков е прав в едно -който НЕ плаща ВЪН!Отделно наема на "Труд" е на скандално ниски цени, а Блъсков даже и не плаща!

  47. 47 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#33] от "doctor.no":

    "Блъсков не е плащал осигуровки на неговите служители с години, сумата е доста приятна."

    Блъсков е популярен само сред СЕБЕПОДОБНИ. ;)

    Извън това ... не си спомням някой от сегашните радетели на свободата на словото (блъсковата "медия" не е закрита, просто е изгонена от помещения, където се е САМОНАСТАНИЛА) - та не си спомням някой от врещящите в негова защита да се възмути миналото лято, когато хунвейбините на Бойко Борисов спряха сигнала на Радио София, който не бе прекъсвал и през Втората световна война.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  48. 48 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#44] от "НеКой":

    Ти самият си го цитирал. Не можеш ли да четеш: " а адресът е винаги е бил в частна бизнес сграда." Кое не ти е ясно?

  49. 49 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    "Културен министър - милиционер"

    Милиционер е г-н Бойко Борисов, завършил фермата за милиционери в Симеоново, факултет "Противопожарно дел". Бащата на г-н Борисов също е милиционер, полковник от МВР София.
    И г-н Гешев е милиционер, завършил същото училище, но факултет "Народна милиция".

  50. 50 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Няма как да убиеш труп.

  51. 51 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4620 Любопитно

    До коментар [#6] от "samoedin":

    Герберисткия вой продължава, защото са натикани в ъгъла!Нека продължава, защото това е косвен знак, че нещата се движат в правилна посока.

  52. 52 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Не разбирам защо е тоя ГЕРБероДПСарски рев - това са две партии, които вкараха доста депутати в сегашния парламент. Съответно имат и доста голяма субсидия.
    Нека да използват една незначителна част от нея и да си платят наема на офисите на общия си ГЕРБероДПСарски партиен вестник.
    Аз не искам тоя наем да се плаща от моите пари, защото по никакъв начин не подкрепям тези две, за мен отвратителни, партии.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  53. 53 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#45] от "Свинчуга":

    Данче има, ама трябва да изгони някой друг техен тарикат.

  54. 54 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2016 Весело

    До коментар [#44] от "НеКой":

    Когато цитирате, четете ли въобще? Виждате ли последното изречение "а адресът е винаги е бил в частна бизнес сграда." Или ви плащат за писане, не за четене

    Не ме търсете преди обяд
  55. 55 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 554 Весело

    """'"Случвало се в историята на Съветския съюз и на Третия райх, но се случва за първи път в историята на България. """"" Дали?

  56. 56 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    ....Абе Цонев, утре ако някой журналист те прегази с колата си и те направи инвалид - ти няма да търсиш правата си, защото е представител на пресата а те имат имунитет, така ли?....
    —цитат от коментар 17 на Аз


    Цонев вместо да заплашва завоалирано, да си приготви куфарчето с един кат бельо и сапун защото го чака затвор заради стотиците проолигархични закочета, врътки и добавки в защита на най-големите крадци и обирджии на прехода!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  57. 57 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    До коментар [#45] от "Свинчуга":Данче има, ама трябва да изгони някой друг техен тарикат.
    —цитат от коментар 53 на doctor.no


    Че тамън ще пусне ОП да построят нова, свободата на гербавото слово е важна кауза за столична община.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  58. 58 Профил на cringeidentifier
    cringeidentifier
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Случайно попадналият в министерството на културата Минеков се държа като разюздан пияница в забатачена селска кръчма. Фенгрупичката на ДБ и други софийски дружинки тук в Дневник нека си мразят ГЕРБ и Труд, но струва ли ви се адекватно днешното поведение на т.нар. министър, вкл. липсата на конкретни отговори по абсолютно всички въпроси? Въпросът е реторичен. :)

  59. 59 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 2179 Неутрално

    Пиши го ТРУД фалирал....Няма да е първия отишъл в историята вестник.

    А Блъсков ще продължи да слугува на своите господари по един или друг начин.

  60. 60 Профил на zakary
    zakary
    Рейтинг: 537 Неутрално

    А АЕЖ си мълчи ли, мълчи, нали газетата не е от нашите...
    —цитат от коментар 11 на НеКой


    Колега, няма какво да рИвеш като вдовица за ... айде да не го казвам. Правата на в-к Труд не са нарушени с нищо. Минеков не го е закрил или забранил. Нека си излиза. Няма посегателство върху словото и печата, а уреждани на наемни отношения. Да освободят офиса и да се преместят, вместо да циврят и да продължат да си списват гнусния вестник. Никой не им пречи.

  61. 61 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 554 Неутрално

    наемател на помещенията в Музея на социалистическото изкуство е дружеството "Южен кръст 2001" и в. "Труд" кви претенции има към министерството не е ясно ......трябва да си плащат наемите все пак нали ?

  62. 62 Профил на thegift
    thegift
    Рейтинг: 300 Неутрално

    [quote#25:"AModoMio"][/quote]

    Всъщност не мълчи. Но е по-лесно да се пише на кило, отколкото да се провери, нали така?

    https://aej-bulgaria.org/преференциалното-отношение-към-проп/?fbclid=IwAR0_Mci10xrD1KyDXLSoxF4KWQUbRnQumev26U9Eqs_17E-tthQuVfQcLJw

  63. 63 Профил на skw42563365
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  64. 64 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 728 Неутрално

    От цялата работа разбирам, че ГЕРБ проължават да живеят в миналото, но също така не казват как Труд не са си плащали наема с години. Явно за техни хора договорите за наем не важат. Все пак финансовия им министър живееше в жилище на Домусчиев.

  65. 65 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#60] от "petyo9":

    Ама чакай сега, те не искат да чуят истината, а да си дерат гърлата в подкрепа на "свободата на словото".
    Същата работа е и когато турчин открадне дърва от гората, веднага скача ДПС че се нарушава етническия мир.
    Демагогия до гуша.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  66. 66 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3888 Неутрално

    До коментар [#2] от "Dankol":

    Може ли да те питам нещо като виден гербер?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  67. 67 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#43] от "doctor.no":

    А ? Какво ще става в петък ? Добре и аз ще съм там

  68. 68 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Весело

    До коментар [#64] от "Rational":

    При тях авантата е чиста печалба!
    Стил ,,Мата Хари”!

  69. 69 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Весело

    До коментар [#60] от "petyo9":

    Нека не сме ние тези, които ще определят Труд по някакъв начин, но като всяко частно предприятие то трябва да се самоиздържа. В случая съдържанието на една медия определя как се продава и колко рекламодатели може да привлече.

  70. 70 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Петьо Блъсков ще „спести“ 7.5 млн. лв. от фалита на КТБ.. ..да не се прави на интересен Блъсков а да си плаща масрафите ..... https://www.lentata.com/page_24085.html

  71. 71 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Неутрално

    Това което прави Минеков е добро, ако натири и гербавите ще е отлично, но не ми хареса как се държа днеска в Парламента. Мисля, че можеше да отнесе много позитиви от това изслушване, а то се превърна във фарс

  72. 72 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    До коментар [#69] от "doctor.no":

    Странно но всяко нещо до което се докоснат от ГЕРБ и то фалира

  73. 73 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#58] от "cringeidentifier":

    С квалификации и обиди няма да убедиш никого миличко!
    Минеков изтъкна факти, с които ппоказа незаконните номера на бандитите от ГЕРБ и ДПС.
    Това е което ядоса, свикналите да им уйдисват на всичко престъпници.
    Крайно време е да схванете че номерата ви няма вече да минават а за старите ви номера ще носите и съдебна отговорност!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  74. 74 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#67] от "skw42563365":

    ей колега, ти не беше ли тоя, който се бореше да достигнеш рейтинг 1000, не се заяждам, само да се подсетя с кой говоря.
    Иначе за петък, Минеков обяви, че ще предприеме нещо да ги гони от офисите на НДК, говорих с приятели, най вероятно ще трябват хамали, да отидем за всеки случай.
    А отделно ще е паметно събитие.

  75. 75 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Най-съществения въпрос - само в две изречения, зададе депутат от ПП. Дословно:
    "Появи се информация, че г-н Блъсков обжалва заповедта на областния управител за изземване. Защо не изчакахте приключване на съдебното дело?" какво повече? Не отговори, разбира се. Но се подразбира. Реди се кабинет и гледа човекът да се подложи на Радев. Първо, ако може да остане. Второ, ако пък не, нещо в президентството, тогава... Иначе беше затрогващ как се изживяваше като пред шадравана. Почнали епохално дело, световно... Дори съзря в залата хора от първите редици на въстанието. Но го прекъснаха.

  76. 76 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    До коментар [#20] от "selqnin":

    Маноил Манов ли ? Друг милиционер днес не се изказа

  77. 77 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#71] от "Niko Kostantinov":

    Знаем, знаем. Ти си гласувал за Радев и ПП, ама не харесваш политиката им.

  78. 78 Профил на Emil Dimov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  79. 79 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#76] от "Kaka Mara":

    Манев добре, ама трябваше да дадат думата и на другите "оратори" от групата им - Младен Маринов и Христо Терзийски.

  80. 80 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    До коментар [#75] от "nik_77.":


    Кабинет… възстания… Ти чуваш ли се какво говориш?
    Тук имаме казус с наемател който не е плащал с години…

  81. 81 Профил на g.y.okatova
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7265 Неутрално

    До коментар [#25] от "AModoMio":
    Това е отношение на АЕЖ, написано вчера:

    "Важно е да се отбележи, че свободата на словото не предполага привилегии за определени медии, които да се ползват с преференциално третиране от достъп до пресконференции, интервюта, до ползване на държавни имоти срещу символичен наем, реклами, фондове и.т.н.
    За съжаление, през последните години виждаме, че близки до властта медии са получавали подобно привилегировано отношение, а когато то бъде прекратено, обикновено се прави опит това да се представи като репресия и да се представи като заплаха за свободата на словото. Само че ако дадена медия е получавала по-благоприятни условия от държавата или от дадена община, това е точно обратното на мечтаната ненамеса на държавата в медиите. Затова и прекратяването на тези условия не може да се разглежда като заплаха за свободата на словото, а, напротив, това е условие за справедливо третиране на медийния сектор. Както другите медии си плащат наемите и консумативите, това трябва да важи за всички."

  83. 83 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2797 Неутрално

    Минков предупреди ГЕРБ, че НДК няма да е повече тяхно феодално владение ! Даде им срок до петък да се изнесат от там ! Можим да си представим реакцията на Георг, с фанелката с лика на вожда си, и компания, нали ?
    —цитат от коментар 6 на samoedin



    А аз нито си го представям, нито ми пука !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  84. 84 Профил на nkk81@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#77] от "doctor.no":

    Ти си гласувал за Радев и ПП, ама не харесваш политиката им
    ______________________________________
    Аз главата я имам и за друго освен равновесие.
    Какво да харесвам на назначението на калинка като Караганева. Как да харесам днескашния фарс? Това че гласувам и подкрепям някого, по никакъв начин не означава, че няма да съм без критичен към него.
    Това да не е ГЕРБ или ДСБ

  85. 85 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 741 Весело

    Защо партийните централи трябва да са в София, и то в центъра?

    Не може ли на Дунава, например на един остров?

  86. 86 Профил на doroteus
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    НА КОЙ Е ПЛАЩАЛА ,,НАЕМ” РЕДАКЦИЯТА НА ВЕСТНИК ,, ТРУД” ТОЛКОВА ГОДИНИ ?…..

  88. 88 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#74] от "doctor.no":

    Аха загрях за какво иде реч. Да в петък им изтича срока за доброволно освобождаване на офисите. След което до принудително освобождаване. Всички хамали от Сточна ще са там, ще има доста работа, хубав ден

  89. 89 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#84] от "Niko Kostantinov":

    Виж сега вота е таен и не е нужно да го казваш. Само ти акцентирам, че аудиторията не ти вярва. Пък ти си знаеш.
    С най-добри чувства. Успех

  90. 90 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4710 Любопитно

    До коментар [#77] от "doctor.no":

    Защо винаги говориш за себе си в първо лице множествено число (ако знаеш какво е това, де)?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  91. 91 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#88] от "skw42563365":

    Не само, явно се организира нещо Арт в защита с участието на Дилов, Георг, Биков и т.н.

  92. 92 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 898 Неутрално

    До коментар [#75] от "nik_77.":Кабинет… възстания… Ти чуваш ли се какво говориш?Тук имаме казус с наемател който не е плащал с години…
    —цитат от коментар 80 на Resurrection


    Всъщност казусите са 3:
    - неплатения наем;
    - затварянето на очите на министерството за неплатения наем (безстопанственост);
    - преотдаването на наема от договериния работодател (Петьо джуниър) на Труд (незаконно);

  93. 93 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4710 Весело

    До коментар [#87] от "Resurrection":

    На който трябва, другарке. Можеш ли малко да намалиш волумето?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  94. 94 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 898 Неутрално

    работодател
    —цитат от коментар 92 на kapitan_laino


    пардон, наемател

  95. 95 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    До коментар [#92] от "kapitan_laino":


    Ами Рашидов какво си е чесал та не им е взимал наема?

  96. 96 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    До коментар [#93] от "Alarmstufe Rot":


    КЪДЕ СА ПАРИТЕ ПИТАТ ХОРАТА ???
    Къде?
    КОЙ Е ОЩЕТИЛ ДЪРЖАВАТА???

  97. 97 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Да, де казус с наемател. Но пращат полиция преди да се е произнесъл съдът по обжалването. Ами ако го уважи? За това става дума. За прибързването на Минеков. Най-вероятно е разбрал, че си заминава и гледа да се вреди поне в президентството нещо... Услади му се поста, ако не същия, нещо подобно, там. Съветник по културата и свободата на словото, да кажем...

  98. 98 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1255 Весело

    До коментар [#78] от "Emil Dimov":

    "...Иначе няма никаква икономическа логика парцала Труд да съществува на пазара на печатните издания. Тиражът му е скандално малък, никой не го купува.."

    ********
    Не знам,да не се окаже,че парцалът Труд е по-четен от п.....а дневник...😁 нали знаеш,че хората са различни и с различни интереси...
    Да не говорим,че дневникът в последните две-три години наистина се превърна в нещо,което ми е неудобно да напиша,пък и цензорът дебне,хаха.

  99. 99 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Пръскачката, пръскачката, само тя ще ги оправи.
    Едно профилактично минаване по кулорите, а после и в пленарна зала.
    Тотална дезинфекция.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  100. 100 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2096 Неутрално

    До коментар [#97] от "nik_77.":


    Какво прибързване бе?
    Всеки месец без да плащат е щета за държавата!
    Това не е на кьор Салих фурната- влизаш и взимаш!
    Вие трябва да се научите че има обществени поръчки, има договори и ТЕ СЕ СПАЗВАТ!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK