"Професорът обаче пропусна да спомене, че удостоверенията за коронавируса в включват възможности и за преболедували, и за хора с антитела, и за изследвали се с PCR или антигенен тест."
Този за малко не умря от Ковид и пак не спря да плещи глупости. Слава Богу, че в парламента антиваксърите все пак са малцинство (ИТН + Възраждане + част от БСП)
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
"не са били коментирани на коалиционните разговори по политиките в здравеопазването." - значи са ПРЕЦАКАНИ, а ентусиазЪма е за пред хората. Много, много лошо...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Отново статия в дневник, в която се набляга на това какво не е казал някой, а не толкова на това, какво е казал. Напълно е прав Чорбанов в случая, но нали трябва да се следва и пропагандира политиката на спонсорите. А основният спонсор на дневник и Киро, май се оказва една и съща задокеанска фондация.
По принцип подкрепям имунизацията като цяло ,обаче немога да не обърна внимание ,че работническо дело вместо да информира читателя прави подобни анализи ,преразкази и контра пропаганда "Имунологът стигна в заключенията си до извода, че сертификатът за COVID-19 е неефективен, защото в Западна Европа, където ваксинираните срещу тежко протичане на инфекцията са над 80%, "сега са подложени на допълнителни ограничения". Експертът на "Има такъв народ" по здравни политики в общото си изказване избегне фактите, че в някои страни ограниченията важат за неваксинирани, че огнищата са в райони с по-ниско ваксинационно покритие, както макар и броят на нови заразени да се е увеличил, заболяването най-често протича леко, именно заради защитата от COVID-19." Това си е направо да ги фане човек тези неподписали се преписвачи и да им спука гъзовете от ........
Още няма и 3 дни и класическият Тошковизъм на ИТН вече се завръща. Да видим кога ще се задейства с пълна сила тази пета колона на изпълнителната власт. И да не забравяме, че като се опитваха да направят Пацо Шнорхела премиер, преговаряха и с ДПС.
Дневник, спрете с налагането на правилна посока за мислене. Не изпадайте до жълто-кафяво. Подавайте информация, читателите сами ще си направят изводите. Стига агитации за бодене - цлялата Западна набодена Европа пълни болниците. Вече отказах абонамента за Дневник, да се готви Капитал
За преболедувалите и тестваните сертификата е ограничен по време, т. е. изтича. Този сертификат е противокнституционен и е крайно време да отпадне. Ето конституцията на РБ: Чл. 35. (1) Всеки има право свободно да избира своето местожителство, да се придвижва по територията на страната и да напуска нейните предели. Това право може да се ограничава само със закон, за защита на националната сигурност, народното здраве и правата и свободите на други граждани.
В НС приели ли са закон за Ковид сертификата?!? Не! Сертификата е въведен със заповед на министъра на здравеопазването. Ако греша ме поправете.
"ПРАВОТО НА ТРУД не може да бъде ограничавано с такива задължителни административни мерки, без реална алтернатива", смята "Има такъв народ", като Чорбанов допълни, че изискването на сертификатите за COVID-19 било "косвен натиск към хората да се ваксинират" Добре че , Чорбанов не е лекар , че иначе срам за съсловието ! ПРАВОТО НА ЗДРАВЕ И ЖИВОТ за всеки стои високо над" ПРАВОТО НА ТРУД " на Чорбанов и "Възраждане "!
,,Чорбанов настоя както ваксините срещу COVID-19 да са безплатни, и тестовете да се поемат от държавата.” Да! Този човек е прав защото тези които са ЗА ваксинацията - на тях държавата им предоставя ваксините безплатно. А тези които са ПРОТИВ вакдинацията реално сами Ди плащат тестовете и това е един вид дискриминация
Магаретата започнаха да си хвърлят къчове!Малко рано,ама като се не трае!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
Чорбанов не вярва във ваксините против КОВИД и не ги признава. И аз така. Не признавам нито един български или чуждестранен писател, защото пиша една книга и съм сигурна, че ако я напиша, всички книги по света ще се срамуват, че са се мислили за книги.
Тук журналята може би досега трябваше да попитат професора защо не се случи нищо на 5 октомври - заветната дата за обявяването на българската ваксина.
Чорбанов, след като не получи финансиране (просто защото не отговаряше на условията), нададе вой по всички медии, казвайки, че е готов с българската ваксина и на 5 октомври ще я представи пред обществото.
С две думи, човекът се е родил политик, малко си е сбъркал образованието.
,,Чорбанов настоя както ваксините срещу COVID-19 да са безплатни, и тестовете да се поемат от държавата.”Да! Този човек е прав защото тези които са ЗА ваксинацията - на тях държавата им предоставя ваксините безплатно.А тези които са ПРОТИВ вакдинацията реално сами Ди плащат тестовете и това е един вид дискриминация
Правилно е да си плащат , след като има ваксини ! Освен това като заболеят и трябва лечение в болница ДА СИ ПЛАЩАТ ! Не искам аз и всички около мен да плащаме лечение на безотговорни и със слаб акъл хора ! На Чорбанов вече веднъж платихме ! Защо се мълчи по казуса ? Наред е лидерът на "Възраждане " , но имам информация , че е имуунизиран дори с ТРЕТА доза Пфайзеер !
ваксинираният може да се разболее и да заразява и да влязат в болница и да починат нали ? не ваксинираният може да се разболее и да заразява да влязат в болница и да починат нали ?
Значи ако си ваксиниран и имаш сертификат може да заразиш друг ваксиниран и така той да разболява по веригата От това след че ваксинираният трябва да си прави тест наравно с не ваксинираният или аз нещо не мога да схвана :D:D:D:D:D Тоя сертификат,удостоверение че си го преболедувал и т.н простотии не ограничават заразата а само увеличават разделението на хората на принципа "разделяй и владей"
Колко хубаво би било най-накрая по груб и безпардонен начин да се запушат устата на Мангърганьо и Чорбанката. Тези двамата са за затвора, за национално предателство и работа в ущърб на народа! Славчо, който е ваксиниран, още май месец, да вземе най-накрая да му набие канчето на това нещо.
Казусът е много деликатен! От една страна имаме време на бушуваща ковид пандемия и адска смъртност! От друга- липса на гаранция че ваксините 100% предпазват да не умреш след заразяване( виждаме че има починали и ваксинирани!). Имаме ДОБРОВОЛНА ваксинация, но в същото време чрез налагане на финансови тежести( платените тестове!) това си е чист индиректен натиск за ваксинация .
"Петков призова и бизнеса да мотивира служителите си да се ваксинират срещу COVID-19, за да се смекчат последствията от следващата вълна на инфекцията."
Време е Петков да не се допитва само до посолството, ами да види какво става в страните с над 80% ваксинации - Франция е с трайно над 60 000 новозаразени на ден, Испания катери към 50 000. 90% в Португалия дават 5000 човека на ден положителни.
Изобщо да не ми говорят лъжите си за леко протичане, щом въвеждат извънредно положение и ограничения, няма да е заради "леко протичането". И да спрат да манипулират данните за смъртността, те са поне 3 пъти повече.
Този за малко не умря от Ковид и пак не спря да плещи глупости. Слава Богу, че в парламента антиваксърите все пак са малцинство (ИТН + Възраждане + част от БСП)
Така ще е, като всички ги е страх (в различна степен) да вземат правилноте, т.е. полезно и ефективно решение -ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ВАКСИНАЦИЯ-разбира се , при наличието на неизбежните специфични изключния, които потвърждават правилото. Тогава всичко ще си дойде на мястото. Но ние естествено с нашите "исконни традиции" - първо солта, после боя, а накрая и всичките жълтици - до последната, а даже и с лихвите.
ваксинираният може да се разболее и да заразява и да влязат в болница и да починат нали ?не ваксинираният може да се разболее и да заразява да влязат в болница и да починат нали ?Значи ако си ваксиниран и имаш сертификат може да заразиш друг ваксиниран и така той да разболява по веригата От това след че ваксинираният трябва да си прави тест наравно с не ваксинираният или аз нещо не мога да схвана :D:D:D:D:DТоя сертификат,удостоверение че си го преболедувал и т.н простотии не ограничават заразата а само увеличават разделението на хората на принципа "разделяй и владей"
Ми не можеш да схванеш, защото е нужно да се мисли малко над или под повърхността. Ваксинираният, ако заразява, то е в пъти по-малко. Като се има предвид по-заразният Делта щам, нормално процента на ефективност на ваксината да намалява. Ваксината се справи перфектно в Израел с Алфа, до момента, в който се появи Делта и там мерки нямаше. Но каквото и да се каже и докаже, важно е какво е казала жената на спирката в Обеля...
90% в Португалия дават 5000 човека на ден положителни.Изобщо да не ми говорят лъжите си за леко протичане, щом въвеждат извънредно положение и ограничения, няма да е заради "леко протичането". И да спрат да манипулират данните за смъртността, те са поне 3 пъти повече.
Ми хайде разваляйте я тая безпринципна коалиция - Киро измамника скочи от първия ден да влиза с бутонките на 75% от гражданите на страната. ИТН ако сега си затраят в името на някакъв "исторически компромис" на изборите догодина ще правят компания на Маяма
И аз съм възмутена от подхода на Петков "всички под ножа". Във ваксинационната пропаганда и натиск за масово ваксиниране как точно се включва естественият имунитет на преболедувалите??!!! Особено наскоро преболедували - и те ли трябва да се ваксинират?!! Или както съвсем основателно каза шефът на ковид-отделението в Пирогов - ще гасим пожар с бензин?! А какво правим с тези, които са носители на вируса (без да знаят, защото нямат симптоми) и същите хора отидат да си поставят ваксина?!! Защо тези въпроси никой и никъде не коментира?!! Разкарайте шиб++ия сертификат, от който няма никаква практическа полза, освен че ви е удобно средство за принуда, и престанете да пречите на хората да живеят що-годе нормално! Ако са на работа или все още им е останал бизнес де...
министър-председателя Кирил Пеков, който декларира явна подкрепа за въвеждане на сертификат за COVID-19 (за ваксиниране, преболедуване, изследване, антитела) в Министерския съвет, Народното събрание и държавната администрация като цяло. Петков призова и бизнеса да мотивира служителите си да се ваксинират срещу COVID-19, за да се смекчат последствията от следващата вълна на инфекцията. ....
Пълна подкрепа за политиката на Кирил Петков! България е най-изостаналата страна в борбата с пандемията заради екземпляри като чалгаря Чорбанов, поради което властта трябва да действа твърдо и безкомпромисно
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Не става ясно какво иска ИТН за ваксинацията ?? Вървим в един общ тренд на ЕС и на Русия ..Няма да стане без ваксинация !? Индивидуалните права не са по големи от колективните ! Това лутане между кокошката и яйцето трябва да спре..
"Има такъв народ" се възмути от Кирил Петков заради сертификата за COVID-19 ____ Само 2 дни и първите искри са на лице. Колко време им давате ? 1-2 или цели 2 месеца и 1 седмица ?
"...Франция е с трайно над 60 000 новозаразени на ден, Испания катери към 50 000. 90% в Португалия дават 5000 човека на ден положителни.Изобщо да не ми говорят лъжите си за леко протичане, щом въвеждат извънредно положение и ограничения, няма да е заради "леко протичането". И да спрат да манипулират данните за смъртността, те са поне 3 пъти повече.
На първо време присъдата за мангъровщината и чорбановщината трябва да бъде - влизане в парламента само със сертификат! Народът се опитва да спазва правилата, депутатите са длъжни да дават пример!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
"Разделянето на индивидите в групи по даден рационален признак не е дискриминация."
- Така че сертификати до момента, в който не се ваксинира 90% от населението. - Задължителна ваксинация, на всички държавни служители, без изключения. - Задължително ваксиниране на всички хора над 55 годишна възраст.
Тук си трябва вече пръчка. А тези, които си мислят, че сами "могат да си преценят", да го правят в гората, не сред обществото. Продължавам да не разбирам, защо много хора си мислят, че от тяхното мнение и преценка става нещо?
Дневник, спрете с налагането на правилна посока за мислене. Не изпадайте до жълто-кафяво. Подавайте информация, читателите сами ще си направят изводите. Стига агитации за бодене - цлялата Западна набодена Европа пълни болниците. Вече отказах абонамента за Дневник, да се готви Капитал
Никой не ти налага нищо! Не можеш да им забраниш да имат свой поглед върху нещата. Ако си толкова тъп, че да не можеш сам да си анализираш ситуацията е твой проблем.
п.п. Дали има и един който да се кара на "Труп" и другите пикливи парцали какво и как да пишат?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Като сметнат и колко са починали след ваксинацията може да го докарат до 200 на ден. Скоро съдия в САЩ накара Пфайзер да разсекретят тестовете. Оказа се че от 44 000 опитни зайчета, починалите са 1200!!!
Аз разчитам много на проф. Чорбанов за да оттеглят подкрепата си за коалицията когато Петков бъде накаран да въведе задължителната ваксинация пролетта. Проблема е, че тогава ГЕРБ и ДПС ще го подкрепят. ГЕРБ са слуги на немските компрадори.
Вероятно това е била цената за да стане депутат! Имунологът е трябвало да се превърне в чалгар! Друг е въпросът, как е станал професор с този акъл? Чорбановщината няма място в парламента!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
"...в общото си изказване избегне фактите, че в някои страни ограниченията важат за неваксинирани, че огнищата са в райони с по-ниско ваксинационно покритие, както и че, макар и броят на нови заразени да се е увеличил, заболяването най-често протича леко именно заради защитата от COVID-19."
БатСлави излиза до 2 седмици от коалицията, Нинова и тя скоро. Ще остане само дебелогъзия татарин Ристю да крепи бръснатите мъде на канадците, мухаххах
Позицията на този е пресилена и фалшива. Сертификатът е единственият подход, който успя да накара по-голям група от българи да се ваксинират и колкото и да се противят антиваксърите, ваксината е единственото оръжие с което разполага човечеството срещу пандемията.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#25] от "doroteus":Е да но по презупцията на НЕзадължителното ваксиниране, тогава какъв е слтернативният вариант?Да плащат всяка седмица ли?
ДА ! Добре че , не бяхме толкова учЕни , когато се борехме и имунизирахме против ТБС , дифтерия , детски паралич! Виждал съм болни , имал съм познати дори съученици , осакатени от детски паралич - Николай Сърчаджиев / брат на Йоско/ ! Сега някой да е чул за тези заболявания ??? Демокрацията не винаги е най-доброто , когато се касае за ЗДРАВЕ И ЖИВОТ ! Както и правото на избор , когато общественото здраве е застрашено сериозно 1
В досегашната история на медицината, за да стане един препарат ваксина той трябва да е минал многогодишен тестови прериод (5-15 години) върху доброволци. Ако това най-важно условие не е изпълнено, то препарата не се нарича ваксина. Представете си с препарати тествани едва няколко месеца какво чака опитните зайчета през следващите десетилетия. Не случайно ФДА ще разкрие смъртността и страничните ефекти чак през 2076 година. Все пак "секи сам си преценя".
Подкрепям мнението ви, че истински учени (било имунолози или други) си тежат на мястото, т.е. в Университети, Институти, Научни звена... не в Парламента.
Да ме извинява г-н Чорбанов, но да отричаш доказани научни истини относно ваксините за Ковид-19 си е направо престъпление.
От "резерви" до пълно отричане има доста голяма разлика!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Ами браво на Чорбанов, който имаше смелостта, от трибуната на законодателната власт, да заяви, че царят е гол! Дано повече такива депутати да има в парламента. Чудно само защо инициативата не дойде от здравния министър, която заяви, че трябва анализ на досегашните мерки и решения на професионалисти (какъвто Чорбанов Е), а не призиви на политици (какъвто е премиера)? Вярно, че за подобен анализ един ден не стига и със сигурност не е правен, преди кацамудизмите. Но очаквам много повече от нея!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Аз също си ги знам! Когато на някой му вървят сополите и се дере та хвърчат плюнки- не съм длъжна да го търпя около себе си , само защото той си мисли че е здрав
Липсата на основни граматични познания говори много ясно за образователното ниво на исказалия го. От такива ли трябва да взимаме акъл?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
… и ПОНЕЖЕ процентът смъртност в България е НАЙ-ВИСОК и броят на НЕваксинираните е НАЙ-ВИСОК… то изводът който можем да си направим е че ПРИЧИНАТА за тази смъртност е НИСКИЯТ ПРОЦЕНТ НА НЕВАКСИНИРАЛИТЕ СЕ
Има съществена разлика! За онези ваксини имаше НАУЧЕН анализа от приложението им над десетилетие. И бяха изготвени с традиционна технология, чиято история отива чак в 19-и век. Освен това, за тях имаше натрупана статистика, че работят. И отделно имаше статистика, че не вредят. Ти искаш сега, да пренесем същата репутация върху един чисто нов ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН процес, за който има все повече доказателства, че е опасен за здравето на пациентите (от статистиката на израелците, през решението на ЕК, та до публикуваните на сайта за достъп до обществена информация документи, за тестовете в САЩ). При това, вместо да се прави научно изследване от медици, да се анализират проблемите и да се търси решение, сега се прилагат най-мракобесническите методи на тоталитаризма - запушва се устата на всеки критик, крие се информация, прилага се тотален политически и институционен натиск да не се мисли, а да се действа. А междувременно, въпреки цензурата, изплуват все повече доказателства, че тези ваксини не са ефективни. Като например, статистиката на затворите в САЩ, където средата е изолирана от външния свят и контролирана изцяло. И където няма разлика в честотата на заразяване, между ваксинирани и неваксинирани. Ако всички споменати от Вас ваксини бяха толкова (не)ефективни, никога нямаше да имаме имунизационен календар.
Пълна подкрепа за политиката на Кирил Петков! България е най-изостаналата страна в борбата с пандемията заради екземпляри като чалгаря Чорбанов, поради което властта трябва да действа твърдо и безкомпромисно
Позицията на този е пресилена и фалшива. Сертификатът е единственият подход, който успя да накара по-голям група от българи да се ваксинират и колкото и да се противят антиваксърите, ваксината е единственото оръжие с което разполага човечеството срещу пандемията.
може ли линк за делото в САЩ? че то ако от 44000 са починали 1200, при около по 44 000 000 ваксинирани във Франция/Италия/Германия трябва да има по над милион починали във всяка...
явно в коалицията не са се разбрали за нищо конкретно поне що се отнася до Ковид. толкова за "програмата" за управление, която подписаха - общи приказки.
И аз се възмущавам от много неща, но кой ме пита? Всички около мен са като зомбирани. Включително и вие, Дневник. Някога бяхте неутрални, сега ви е страх да предвате истината чиста и без манипулации.
Искам да ви дам един пример. Ако си наема охрана и тази охрана ми каже, че няма да ме пази, но ако ме бият, няма да ме пребият до смърт. Дали ще живея спокойно?
Същия въпрос питам и за ваксините, чувствате ли, че живеете нормално, хора?!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Всеки, без значение от пол, религия, цвят на кожата, ваксинационен статус, преболедувал корона вирус или не, може да пренасят вируса. Това вече е потвърдено и препотвърдено и затова все повече държави изискват тест при влизане, независимо от всичко. А сега някой да ми обясни за какво е тоя зелен сертификат.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
4okuto
Рейтинг: 539 НеутралноТук ИТН са напълно прави. А това е тема, която явно може да разбие коалицията.
SgtPepper
Рейтинг: 8 Неутрално"Професорът обаче пропусна да спомене, че удостоверенията за коронавируса в включват възможности и за преболедували, и за хора с антитела, и за изследвали се с PCR или антигенен тест."
https://www.youtube.com/watch?v=0QantBeDe9QОти се праите на луди бе Дневнико?
nv
Рейтинг: 2021 НеутралноТози за малко не умря от Ковид и пак не спря да плещи глупости. Слава Богу, че в парламента антиваксърите все пак са малцинство (ИТН + Възраждане + част от БСП)
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxnv
Рейтинг: 2021 НеутралноДо коментар [#1] от "4okuto":
Къде ти тоя късмет... "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2487 Любопитно"не са били коментирани на коалиционните разговори по политиките в здравеопазването." - значи са ПРЕЦАКАНИ, а ентусиазЪма е за пред хората. Много, много лошо...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.oolit
Рейтинг: 8 НеутралноОтново статия в дневник, в която се набляга на това какво не е казал някой, а не толкова на това, какво е казал. Напълно е прав Чорбанов в случая, но нали трябва да се следва и пропагандира политиката на спонсорите. А основният спонсор на дневник и Киро, май се оказва една и съща задокеанска фондация.
ZyklonA
Рейтинг: 37 НеутралноПо принцип подкрепям имунизацията като цяло ,обаче немога да не обърна внимание ,че работническо дело вместо да информира читателя прави подобни анализи ,преразкази и контра пропаганда "Имунологът стигна в заключенията си до извода, че сертификатът за COVID-19 е неефективен, защото в Западна Европа, където ваксинираните срещу тежко протичане на инфекцията са над 80%, "сега са подложени на допълнителни ограничения". Експертът на "Има такъв народ" по здравни политики в общото си изказване избегне фактите, че в някои страни ограниченията важат за неваксинирани, че огнищата са в райони с по-ниско ваксинационно покритие, както макар и броят на нови заразени да се е увеличил, заболяването най-често протича леко, именно заради защитата от COVID-19." Това си е направо да ги фане човек тези неподписали се преписвачи и да им спука гъзовете от ........
von_seeckt
Рейтинг: 229 НеутралноХайде пускайте усмивчо по пързалката!
pro_bono
Рейтинг: 391 НеутралноМасово тестване и изолиране на заразените е по-добро решение от зелените сертификати.
todor._89
Рейтинг: 792 Весело""Има такъв народ" се възмути от Кирил Петков заради сертификата за COVID-19"
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.А още няма и седмица от "официализирането" на новото ОФ. Както се казва: Интересното предстои.
Роси
Рейтинг: 7254 НеутралноМоже би трябва да почакат да излезе ваксината на Чорбанов?
Emergency On Planet Earth
Рейтинг: 58 НеутралноОще няма и 3 дни и класическият Тошковизъм на ИТН вече се завръща. Да видим кога ще се задейства с пълна сила тази пета колона на изпълнителната власт. И да не забравяме, че като се опитваха да направят Пацо Шнорхела премиер, преговаряха и с ДПС.
vladoatanasov
Рейтинг: 14 НеутралноДневник, спрете с налагането на правилна посока за мислене. Не изпадайте до жълто-кафяво. Подавайте информация, читателите сами ще си направят изводите. Стига агитации за бодене - цлялата Западна набодена Европа пълни болниците. Вече отказах абонамента за Дневник, да се готви Капитал
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноЗа преболедувалите и тестваните сертификата е ограничен по време, т. е. изтича. Този сертификат е противокнституционен и е крайно време да отпадне. Ето конституцията на РБ:
Чл. 35.
(1) Всеки има право свободно да избира своето местожителство, да се придвижва по територията на страната и да напуска нейните предели. Това право може да се ограничава само със закон, за защита на националната сигурност, народното здраве и правата и свободите на други граждани.
В НС приели ли са закон за Ковид сертификата?!? Не! Сертификата е въведен със заповед на министъра на здравеопазването. Ако греша ме поправете.
doroteus
Рейтинг: 897 Неутрално"ПРАВОТО НА ТРУД не може да бъде ограничавано с такива задължителни административни мерки, без реална алтернатива", смята "Има такъв народ", като Чорбанов допълни, че изискването на сертификатите за COVID-19 било "косвен натиск към хората да се ваксинират"
Добре че , Чорбанов не е лекар , че иначе срам за съсловието !
ПРАВОТО НА ЗДРАВЕ И ЖИВОТ за всеки стои високо над" ПРАВОТО НА ТРУД " на Чорбанов и "Възраждане "!
Активист
Рейтинг: 712 НеутралноТоа и тия колко са неадекватни по тая тема... джийзъс крайст.
Resurrection
Рейтинг: 1752 Неутрално,,Чорбанов настоя както ваксините срещу COVID-19 да са безплатни, и тестовете да се поемат от държавата.”
Да! Този човек е прав защото тези които са ЗА ваксинацията - на тях държавата им предоставя ваксините безплатно.
А тези които са ПРОТИВ вакдинацията реално сами Ди плащат тестовете и това е един вид дискриминация
perkele_
Рейтинг: 196 Неутрално"имунолог, невярващ в ефикасността на ваксините срещу COVID-19"
Той е толкова учен, че дори не знае рецептата за киселото зеле.е*ати 'имунолога'
АмброзСП
Рейтинг: 612 НеутралноМагаретата започнаха да си хвърлят къчове!Малко рано,ама като се не трае!
Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯxm...
Рейтинг: 1391 Весело" Професорът обаче пропусна да спомене, че ..."
Репортерката от каква нАучна висота репликира професора?
Бекграунд от типа "всички занят, че ..." вероятно ...
Fiji
Рейтинг: 407 ВеселоЧорбанов не вярва във ваксините против КОВИД и не ги признава. И аз така. Не признавам нито един български или чуждестранен писател, защото пиша една книга и съм сигурна, че ако я напиша, всички книги по света ще се срамуват, че са се мислили за книги.
Иван K
Рейтинг: 2425 Весело"Андрей Чорбанов от "Има такъв народ" - имунолог, невярващ в ефикасността на ваксините срещу COVID-19 - обяви...."
подпис....обяви своето научно мнение за ваксините не сред научната общност а сред депутатите.
Бай Стоен
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#4] от "nv":
st-impex.comКакъв късмет. Да ходим пак на избори със същите актьори...
taratanki
Рейтинг: 935 НеутралноТук журналята може би досега трябваше да попитат професора защо не се случи нищо на 5 октомври - заветната дата за обявяването на българската ваксина.
Чорбанов, след като не получи финансиране (просто защото не отговаряше на условията), нададе вой по всички медии, казвайки, че е готов с българската ваксина и на 5 октомври ще я представи пред обществото.
С две думи, човекът се е родил политик, малко си е сбъркал образованието.
doroteus
Рейтинг: 897 НеутралноПравилно е да си плащат , след като има ваксини ! Освен това като заболеят и трябва лечение в болница ДА СИ ПЛАЩАТ ! Не искам аз и всички около мен да плащаме лечение на безотговорни и със слаб акъл хора ! На Чорбанов вече веднъж платихме ! Защо се мълчи по казуса ? Наред е лидерът на "Възраждане " , но имам информация , че е имуунизиран дори с ТРЕТА доза Пфайзеер !
todor._89
Рейтинг: 792 Весело" Чорбанов настоя както ваксините срещу COVID-19 да са безплатни, и тестовете да се поемат от държавата."
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Има резон, само, че дали ще им е достатъчен ЕДИН безплатен тест за да обиколят цялата си плоска земя!?
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноВ края на краищата правилата наистина трябва да са ЗА ВСИЧКИ!
Иван K
Рейтинг: 2425 ВеселоДо коментар [#11] от "Роси":
подпис"Може би трябва да почакат да излезе ваксината на Чорбанов?"
Със своята ваксината Чобанов ще ни докаже, че ваксините не помагат.
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#25] от "doroteus":
Е да но по презупцията на НЕзадължителното ваксиниране, тогава какъв е слтернативният вариант?
Да плащат всяка седмица ли?
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноИзвинете ме за грешките но ми е много ситна клавиатурата!
Milen Ivanov
Рейтинг: 25 РазстроеноБРАВО!!!
Съжалявам само, че съм съгласен с итн, а не с дб...
MititU
Рейтинг: 578 Любопитноваксинираният може да се разболее и да заразява и да влязат в болница и да починат нали ?
"Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХне ваксинираният може да се разболее и да заразява да влязат в болница и да починат нали ?
Значи ако си ваксиниран и имаш сертификат може да заразиш друг ваксиниран и така той да разболява по веригата
От това след че ваксинираният трябва да си прави тест наравно с не ваксинираният или аз нещо не мога да схвана :D:D:D:D:D
Тоя сертификат,удостоверение че си го преболедувал и т.н простотии не ограничават заразата а само увеличават разделението на хората на принципа "разделяй и владей"
dorn
Рейтинг: 1397 НеутралноПо вярното би било - антиваксъра Чорбанов се възмути.
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 ГневноКолко хубаво би било най-накрая по груб и безпардонен начин да се запушат устата на Мангърганьо и Чорбанката. Тези двамата са за затвора, за национално предателство и работа в ущърб на народа! Славчо, който е ваксиниран, още май месец, да вземе най-накрая да му набие канчето на това нещо.
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноКазусът е много деликатен!
От една страна имаме време на бушуваща ковид пандемия и адска смъртност!
От друга- липса на гаранция че ваксините 100% предпазват да не умреш след заразяване( виждаме че има починали и ваксинирани!).
Имаме ДОБРОВОЛНА ваксинация, но в същото време чрез налагане на финансови тежести( платените тестове!) това си е чист индиректен натиск за ваксинация .
otrqdnik
Рейтинг: 284 Неутрално"Петков призова и бизнеса да мотивира служителите си да се ваксинират срещу COVID-19, за да се смекчат последствията от следващата вълна на инфекцията."
Време е Петков да не се допитва само до посолството, ами да види какво става в страните с над 80% ваксинации - Франция е с трайно над 60 000 новозаразени на ден, Испания катери към 50 000. 90% в Португалия дават 5000 човека на ден положителни.
Изобщо да не ми говорят лъжите си за леко протичане, щом въвеждат извънредно положение и ограничения, няма да е заради "леко протичането". И да спрат да манипулират данните за смъртността, те са поне 3 пъти повече.
Рим
Рейтинг: 1619 НеутралноКак ли е станало професор това ограничено лице? ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
George Svinarov
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#18] от "Perkele":
"имунолог, невярващ в ефикасността на ваксините срещу COVID-19"
е*ати 'имунолога'"
Я имунолога, я ефикасността на ваксините...
Има нещо за това дето го предлагаш ама дали е имунолога?
Rhapsody of Fire
Рейтинг: 670 ГневноТака ще е, като всички ги е страх (в различна степен) да вземат правилноте, т.е. полезно и ефективно решение -ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ВАКСИНАЦИЯ-разбира се , при наличието на неизбежните специфични изключния, които потвърждават правилото.
СЛАВА НА УКРАЙНА.Тогава всичко ще си дойде на мястото.
Но ние естествено с нашите "исконни традиции" - първо солта, после боя, а накрая и всичките жълтици - до последната, а даже и с лихвите.
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#36] от "otrqdnik":
Дай ни статистиката
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 ГневноМи не можеш да схванеш, защото е нужно да се мисли малко над или под повърхността. Ваксинираният, ако заразява, то е в пъти по-малко. Като се има предвид по-заразният Делта щам, нормално процента на ефективност на ваксината да намалява. Ваксината се справи перфектно в Израел с Алфа, до момента, в който се появи Делта и там мерки нямаше. Но каквото и да се каже и докаже, важно е какво е казала жената на спирката в Обеля...
puck_futin
Рейтинг: 4402 НеутралноАйдаааа...
Fu*k Your OpinionГербовци, стана'а Учиндолци...
perkele_
Рейтинг: 196 Неутралноя виж и смъртността в Португалия на ден -- 11. В България колко е? 81 Той е толкова учен, че дори не знае рецептата за киселото зеле.
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноМи хайде разваляйте я тая безпринципна коалиция - Киро измамника скочи от първия ден да влиза с бутонките на 75% от гражданите на страната. ИТН ако сега си затраят в името на някакъв "исторически компромис" на изборите догодина ще правят компания на Маяма
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#43] от "Perkele":
Ама вие говорите за различни неща!
Забележи че той говори за брой заразени а ти за брой починали…
serena
Рейтинг: 1862 НеутралноИ аз съм възмутена от подхода на Петков "всички под ножа". Във ваксинационната пропаганда и натиск за масово ваксиниране как точно се включва естественият имунитет на преболедувалите??!!! Особено наскоро преболедували - и те ли трябва да се ваксинират?!! Или както съвсем основателно каза шефът на ковид-отделението в Пирогов - ще гасим пожар с бензин?! А какво правим с тези, които са носители на вируса (без да знаят, защото нямат симптоми) и същите хора отидат да си поставят ваксина?!! Защо тези въпроси никой и никъде не коментира?!! Разкарайте шиб++ия сертификат, от който няма никаква практическа полза, освен че ви е удобно средство за принуда, и престанете да пречите на хората да живеят що-годе нормално! Ако са на работа или все още им е останал бизнес де...
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#44] от "jazzdevil":
Я ДА МЪЛЧИШ!
puck_futin
Рейтинг: 4402 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "jazzdevil":
Fu*k Your Opinion???
Вие, избирател на БокУ ли сте, или на СлаФчу?
Viva la Evolution
Рейтинг: 797 НеутралноМангъров и Чорбанов трябва да бъдат съдени за склоняване към самоубийство на хиляди българи.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Рим
Рейтинг: 1619 НеутралноПълна подкрепа за политиката на Кирил Петков!
България е най-изостаналата страна в борбата с пандемията заради екземпляри като чалгаря Чорбанов, поради което властта трябва да действа твърдо и безкомпромисно ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#48] от "vova.josei_ki":
От седящите на дивана
dejmos
Рейтинг: 1718 ЛюбопитноНе става ясно какво иска ИТН за ваксинацията ?? Вървим в един общ тренд на ЕС и на Русия ..Няма да стане без ваксинация !? Индивидуалните права не са по големи от колективните ! Това лутане между кокошката и яйцето трябва да спре..
Прометей
Рейтинг: 8 Весело"Има такъв народ" се възмути от Кирил Петков заради сертификата за COVID-19
____
Само 2 дни и първите искри са на лице.
Колко време им давате ? 1-2 или цели 2 месеца и 1 седмица ?
Vesselin Velkov
Рейтинг: 1267 НеутралноИ защо да са прави?
taratanki
Рейтинг: 935 НеутралноФранция - 15 на милион умрели
Испания - 7
Португалия - 11
България - 83 на милион сега. Имаш период, когато като тях беше на върха на вълната -200?
Та, кой лъже за "лекото протичане"?
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноДо коментар [#47] от "Resurrection":
Ти наставления може да раздаваш на кокошките в курника!
Рим
Рейтинг: 1619 НеутралноНа първо време присъдата за мангъровщината и чорбановщината трябва да бъде - влизане в парламента само със сертификат!
Народът се опитва да спазва правилата, депутатите са длъжни да дават пример! ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
selqnin
Рейтинг: 1898 ВеселоПеторната коалиция не успя да устиска ДВА ДНИ!!!
Без изненади!
Michael Jordan
Рейтинг: 284 НеутралноЕдна седмица изкараха
и вече се изпокараха.
pontius_glarus
Рейтинг: 3647 НеутралноЛюк Монтание, вирусолог, Нобелов лауреат, също има резерви за ваксините
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 Гневно"Разделянето на индивидите в групи по даден рационален признак не е дискриминация."
- Така че сертификати до момента, в който не се ваксинира 90% от населението.
- Задължителна ваксинация, на всички държавни служители, без изключения.
- Задължително ваксиниране на всички хора над 55 годишна възраст.
Тук си трябва вече пръчка. А тези, които си мислят, че сами "могат да си преценят", да го правят в гората, не сред обществото. Продължавам да не разбирам, защо много хора си мислят, че от тяхното мнение и преценка става нещо?
Храбър
Рейтинг: 1394 НеутралноНикой не ти налага нищо!
Не можеш да им забраниш да имат свой поглед върху нещата.
Ако си толкова тъп, че да не можеш сам да си анализираш ситуацията е твой проблем.
п.п. Дали има и един който да се кара на "Труп" и другите пикливи парцали какво и как да пишат? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
jazzdevil
Рейтинг: 1850 НеутралноДо коментар [#48] от "vova.josei_ki":
Нито на едните, нито на другите ама за разлика от кокошките наоколо си знам конституционните права.
робин от Крузо
Рейтинг: 127 ЛюбопитноХммм... интересноооо та да питам, а този Андрей Чорбанов - имунолог, по какво точно е имунолог?
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
otrqdnik
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#43] от "Perkele":
Като сметнат и колко са починали след ваксинацията може да го докарат до 200 на ден. Скоро съдия в САЩ накара Пфайзер да разсекретят тестовете. Оказа се че от 44 000 опитни зайчета, починалите са 1200!!!
Аз разчитам много на проф. Чорбанов за да оттеглят подкрепата си за коалицията когато Петков бъде накаран да въведе задължителната ваксинация пролетта. Проблема е, че тогава ГЕРБ и ДПС ще го подкрепят. ГЕРБ са слуги на немските компрадори.
Рим
Рейтинг: 1619 НеутралноВероятно това е била цената за да стане депутат!
Имунологът е трябвало да се превърне в чалгар!
Друг е въпросът, как е станал професор с този акъл?
Чорбановщината няма място в парламента! ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
hamiltonf
Рейтинг: 4587 Весело"...в общото си изказване избегне фактите, че в някои страни ограниченията важат за неваксинирани, че огнищата са в райони с по-ниско ваксинационно покритие, както и че, макар и броят на нови заразени да се е увеличил, заболяването най-често протича леко именно заради защитата от COVID-19."
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAНормално, за антиваксър...
ramirez_sanchez
Рейтинг: 8 ВеселоБатСлави излиза до 2 седмици от коалицията, Нинова и тя скоро. Ще остане само дебелогъзия татарин Ристю да крепи бръснатите мъде на канадците, мухаххах
Храбър
Рейтинг: 1394 НеутралноПозицията на този е пресилена и фалшива.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Сертификатът е единственият подход, който успя да накара по-голям група от българи да се ваксинират и колкото и да се противят антиваксърите, ваксината е единственото оръжие с което разполага човечеството срещу пандемията.
doroteus
Рейтинг: 897 НеутралноДА ! Добре че , не бяхме толкова учЕни , когато се борехме и имунизирахме против ТБС , дифтерия , детски паралич! Виждал съм болни , имал съм познати дори съученици , осакатени от детски паралич - Николай Сърчаджиев / брат на Йоско/ ! Сега някой да е чул за тези заболявания ??? Демокрацията не винаги е най-доброто , когато се касае за ЗДРАВЕ И ЖИВОТ ! Както и правото на избор , когато общественото здраве е застрашено сериозно 1
Resurrection
Рейтинг: 1752 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "Прометей":
На теб ти е много весело нещо
681.
Рейтинг: 8 НеутралноВ досегашната история на медицината, за да стане един препарат ваксина той трябва да е минал многогодишен тестови прериод (5-15 години) върху доброволци. Ако това най-важно условие не е изпълнено, то препарата не се нарича ваксина. Представете си с препарати тествани едва няколко месеца какво чака опитните зайчета през следващите десетилетия. Не случайно ФДА ще разкрие смъртността и страничните ефекти чак през 2076 година. Все пак "секи сам си преценя".
Няма мрак, който светлината да не може да разсее.Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#56] от "jazzdevil":
А ти може да даваш акъли за разваляме на коалицията, само когато я създадеш ти!
dale4nata
Рейтинг: 65 НеутралноДо коментар [#24] от "taratanki":
Подкрепям мнението ви, че истински учени (било имунолози или други) си тежат на мястото, т.е. в Университети, Институти, Научни звена... не в Парламента.
Да ме извинява г-н Чорбанов, но да отричаш доказани научни истини относно ваксините за Ковид-19 си е направо престъпление.
Храбър
Рейтинг: 1394 НеутралноОт "резерви" до пълно отричане има доста голяма разлика! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1615 ВеселоМда, флатуленцийте на Сливуца, учиндолския цифун, започнаха !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinivanpopov
Рейтинг: 285 НеутралноАми браво на Чорбанов, който имаше смелостта, от трибуната на законодателната власт, да заяви, че царят е гол! Дано повече такива депутати да има в парламента. Чудно само защо инициативата не дойде от здравния министър, която заяви, че трябва анализ на досегашните мерки и решения на професионалисти (какъвто Чорбанов Е), а не призиви на политици (какъвто е премиера)? Вярно, че за подобен анализ един ден не стига и със сигурност не е правен, преди кацамудизмите. Но очаквам много повече от нея!
Храбър
Рейтинг: 1394 НеутралноДо коментар [#63] от "jazzdevil":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Не ти личи.
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#63] от "jazzdevil":
Аз също си ги знам! Когато на някой му вървят сополите и се дере та хвърчат плюнки- не съм длъжна да го търпя около себе си , само защото той си мисли че е здрав
Храбър
Рейтинг: 1394 ЛюбопитноДо коментар [#72] от "1908":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Липсата на основни граматични познания говори много ясно за образователното ниво на исказалия го.
От такива ли трябва да взимаме акъл?
Храбър
Рейтинг: 1394 ЛюбопитноДо коментар [#72] от "1908":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"За цитат говоря.
Изобличител
Рейтинг: 1101 НеутралноДо коментар [#72] от "1908":
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).Тези всички са доброволци, нали са се подписали...
selqnin
Рейтинг: 1898 ВеселоДо коментар [#37] от "Рим":
Как се чувствате като пето колело в комунистическата каручка
Нали Ви казах
НЯМА ДА СТАНЕ ТАКА МОМЧЕТА!!!
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноТа стигнахме до там кой какво гледа!
Едните гледат процентът на новозаразени, а другите- процентът смъртност
Resurrection
Рейтинг: 1752 Неутрално… и ПОНЕЖЕ процентът смъртност в България е НАЙ-ВИСОК и броят на НЕваксинираните е НАЙ-ВИСОК… то изводът който можем да си направим е че ПРИЧИНАТА за тази смъртност е НИСКИЯТ ПРОЦЕНТ НА НЕВАКСИНИРАЛИТЕ СЕ
ivanpopov
Рейтинг: 285 НеутралноДо коментар [#70] от "doroteus":
Има съществена разлика! За онези ваксини имаше НАУЧЕН анализа от приложението им над десетилетие. И бяха изготвени с традиционна технология, чиято история отива чак в 19-и век. Освен това, за тях имаше натрупана статистика, че работят. И отделно имаше статистика, че не вредят.
Ти искаш сега, да пренесем същата репутация върху един чисто нов ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН процес, за който има все повече доказателства, че е опасен за здравето на пациентите (от статистиката на израелците, през решението на ЕК, та до публикуваните на сайта за достъп до обществена информация документи, за тестовете в САЩ). При това, вместо да се прави научно изследване от медици, да се анализират проблемите и да се търси решение, сега се прилагат най-мракобесническите методи на тоталитаризма - запушва се устата на всеки критик, крие се информация, прилага се тотален политически и институционен натиск да не се мисли, а да се действа. А междувременно, въпреки цензурата, изплуват все повече доказателства, че тези ваксини не са ефективни. Като например, статистиката на затворите в САЩ, където средата е изолирана от външния свят и контролирана изцяло. И където няма разлика в честотата на заразяване, между ваксинирани и неваксинирани. Ако всички споменати от Вас ваксини бяха толкова (не)ефективни, никога нямаше да имаме имунизационен календар.
comment
Рейтинг: 12 НеутралноДо коментар [#60] от "pontius_glarus":
Както и Д-р Робърт Малоун, особено към ваксиниране срещу Ковид на деца - изявление от 14.12.2021:
https://malone.substack.com/p/before-you-inject-your-child?fbclid=IwAR0ILw1ewEOhNJQ5ZBDi4BlFE_u1gKY_y1vn39pdLUfIrL6ww-OMo67Lrq8
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноВаксинацията, извършена в подходящото време, с подходящата ваксина и след подходящите изследвания на пациента- е ПО-МАЛКОТО ЗЛО
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#50] от "Рим":
мда и вие марксистите ще ни поведете към светлото бъдеще. хахах :-)
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#69] от "Храбър":
Тя и партията беше единствена и неповторима! Вие левите другари съвсем сте му изпуснали края. Направо е потресаващо, колко са зле нещата при вас.
dantscheff
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#65] от "otrqdnik":
може ли линк за делото в САЩ?
че то ако от 44000 са починали 1200, при около по 44 000 000 ваксинирани във Франция/Италия/Германия трябва да има по над милион починали във всяка...
Иван
Рейтинг: 387 НеутралноБецален хамерика за (унищожението) на България!
Не съм нито американофил, нито русофил- те са родоотстъпници и подлоги на чужди държави.Аз съм българофил!Forest
Рейтинг: 901 Неутралноявно в коалицията не са се разбрали за нищо конкретно поне що се отнася до Ковид. толкова за "програмата" за управление, която подписаха - общи приказки.
Истината ни прави свободни.sfl32583434
Рейтинг: 28 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "doroteus":
70% като спрат работа, какво ще ядат рисковите?
Ей ги на 60/100 вакснатите поляци
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/poland/
и унгарци
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/hungary/
Някой да забелязва намаление на починалите преди и след ваксата спрямо регистрираните случаи? Аз не.
Mihail Petkov
Рейтинг: 8 РазстроеноИ аз се възмущавам от много неща, но кой ме пита? Всички около мен са като зомбирани. Включително и вие, Дневник. Някога бяхте неутрални, сега ви е страх да предвате истината чиста и без манипулации.
Искам да ви дам един пример. Ако си наема охрана и тази охрана ми каже, че няма да ме пази, но ако ме бият, няма да ме пребият до смърт. Дали ще живея спокойно?
Същия въпрос питам и за ваксините, чувствате ли, че живеете нормално, хора?!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Resurrection
Рейтинг: 1752 НеутралноДо коментар [#95] от "Mihail Petkov":
Вижда се че не живеем нормално, но какво предлагаш?
stanchopansa
Рейтинг: 231 НеутралноВсеки, без значение от пол, религия, цвят на кожата, ваксинационен статус, преболедувал корона вирус или не, може да пренасят вируса. Това вече е потвърдено и препотвърдено и затова все повече държави изискват тест при влизане, независимо от всичко. А сега някой да ми обясни за какво е тоя зелен сертификат.
tigerboko
Рейтинг: 395 НеутралноГоспод да пази България от такива имунолози!
SgtPepper
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#98] от "stanchopansa":
https://www.youtube.com/watch?v=0QantBeDe9QИ аз това питам. Отговор - първо задължителен сертификат, а после задължително ваксиниране.