"ще се спомогне и за запазване на околната среда като се намалят вредните изпарения от пътуване с автомобил." - колко зелено - бравос! Изи-то пей и се радва, че ще има конкуренция, но нЕма да е толкова зелено, нЕма да МУ налеят някое евро от "Зелената сделка". Големи са фантазьори тези нови, ценни БГ ОПравници. Но е и романтично де - лелка на гише и върши всичко, новаторско си е.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ами , те и кадри скоро няма да намерят. В момента работят възрастни хора и са претрупани. Там се правят напълно несвойнствени работи. Плащат се пенсии, плащат се електроенергия, вода и т.н За стотиците неща , които се правят на едно гише, няма никакви надбавки, а хората се скапват. Как да си гледат основната работа.
Ай, то дружестеото е прехвърлено от ресорното министерство на тази министърка, която да се чуди кскво да го прави, заради конфликта на интереси с министъра на транспорта, който нвма никслъв личен интерес да го превърне в конкурент на собствената си компания...
Остави, че са "най-бързите", клоновете на повечето са под всякаква критика, мизерия потресаваща, и там висят пнашите майки и бащи, баби и дядовци, теглят пенсии/плащат сметки, с часове, няма къде да седнат, или ако има те ще са някакви съдрани табуретки. А за тоалетни да не говорим, ако въобще ги има
Първо обучение и тестване на персонала - неспособните на нищо друго, освен тефтер и вързана с канапче химикалка се махат, другите получават повишена, достатъчно атрактивна заплата за да има стимулиран и годен за новите дейности персонал. Ремонта на кюмезарниците - едновременно или после.
за пратка от чужбина куриер ти носи бележка около 2 седмици след пристигането и, че можеш да си я вземеш. ако опиташ по-рано не може, защото без номера от бележката не могат да я намерят... а колко струва един СМС или e-mail или съобщение по Viber?
Ако си бяхте написали телефона (про поръчката и изпращача го беше сложил на етикета), щяха да ви пратят СМС, от 2 години функционира и аз лично съм получил десетки пратки и с тракинг и без тракинг и винаги си получавам смс.
Съдейки от коментарите досега, никой от драскачите по-горе не е посещавал клон скоро. Е аз редовно получавам всякакви пратки от чужбина, пращам и препоръчани писма в България и съм доволен - препоръчано писмо (офис-адрес) е с тракинг (пред тебе го въвежда, дава ти код) и е 1.70лв , стига за 1 ден. Подобна услуга в Еконт е 7лв!!! Получаването е съвсем прилично, никога нищо с тракинг не ми се е загубило, не виси в България никога (случва се да зависне в европа), пускат ти СМС. Дори да има опашка върви бързо, никога не съм чакал повече от 10мин. Нещата без тракинг също имат СМС (ако имаш даден телефон). Срешу 12лв имат и митническо представителство, всичко е по мейла и просто накрая си плащаш на място и ДДС и услугата. Да, офисите са малко мизерни но са с дълго работно време и персонала действа бързо, опашки има рядко и то на друго гише (за пенсии).
Забравих основното неудобствто - нямат ПОС терминал (но винаги имам стотинки да връщат), ако сложат един ПОС и ударят една боя ще стане съвсем прилично, поне на нивото на СПИДИ и ЕКОНТ.
И каква ще е разликата? И в момента Еконт не дават час на доставка, а ден. Все едно сме в началото на демокрацията. Просто имат много повече офиси от пощите, съответно доста служители които получават едни пари, а се осигуряват на значително по-малко и така.... Не че пощите са цвете, но останалите им играят с нелоялна конкуренция. Нека публикуват средната работна заплата в Еконт и дъщерните им фирми и в пощите тогава истината ще лъсне. Същата схема развиваше и Лафка, не случайно като си замина главния и Лафка умряха....
Глупости, един път не се е случило в моя клон (София), пазача го играе и разпределител и те вика веднага. То в целия клон няма 6 служителки, максимум 4-5 съм виждал и всички обслужват хора или ровят в някакви пратки.
За пенсиите. В пощите е единственото място където човек може да получи цялата си пенсия! И да плати някои разходи. През банките ще му се удържат 200-300 лв на година! Скоро пенсионерите ще прогледнат и наплива ще е огромен към пощите.
Ами ако не за друго, поне съм оптимист за реформите на БГ пощи заради успешния бизнес с Еконт. Този бизнес модел съвсем спокойно може да се приложи и там и след като човека разбира от логистика, оставете го да бачка.
""""""""Така ще бъде спестено тяхното време и средства, а ще се спомогне и за запазване на околната среда, като се намалят вредните изпарения от пътуване с автомобил. Това е записано в отговор на вицепремиера по ефективно управление Калина Константинова ....===========вредните изпарения от пътуване с автомобил Калинке, да говориш че ще намалите през пощите трябва сериозно да не сте у ред .......
""""'ще последва оптимизация в съответствие с норматив за гъстотата на точките за достъп до пощенската мрежа. """"""норматив за гъстота не съществува от 32 години ....... Май става дума за разпродажба и разграбване на една част, от по апетитните имоти от тея 2973 станции ......от тея 633 които се намират в градовете, ще видим колко ще се окажат изведнъж излишни след "АНАЛиза".......
Че то коя държавна фирма не е на загуба. При социализма, за който плачат някои, беше същото. Големи предприятия на субсидии, за да има работа за всички. А после набедиха приватизацията, че била виновна. Така съсипаха и земе3делието. Вземаха оттам, да поддържат една измислена промишленост. Ярък пример е комбината за камиони в Шумен.
" Български пощи" реализирали загуба 13 млн. лева по предварителни данни за 2021 г. Че къде пише, че трябва да са на печалба ? ..... а в проекто бюджета само за увеличение на заплатите на т.н "изборни длъжности" са заложени 89 милиона лева..... Те дали са на печалба ?
Като сме тръгнали да се оплакваме от пощите ето и друг абсурд: при изпращане, съдържанието на всяка международна пратка се проверява. Всяка. По този начин човек не може да си опакова предварително пратката без да се разнищи в последствие в клона. В закона е записано, че това се прави само при съмнение, но практиката показва че служителите се съмняват в 100% от случаите. Страшно досадно.
Оставиха ги сами да загаснат пощите, а имат все още клонове във всеки град, ако се стегнат ще дадат отпор на куриерите, защото последните маат картелче, че две се не види 😉
До коментар [#13] от "ена блогърка":Ако си бяхте написали телефона (про поръчката и изпращача го беше сложил на етикета), щяха да ви пратят СМС, от 2 години функционира и аз лично съм получил десетки пратки и с тракинг и без тракинг и винаги си получавам смс.
И къде по-точно работи това, защото във Варна не работи, въпреки че пощите ми имат номера на мобилния телефон и мейл адреса. Все още разнасят накакви хвърчащи бележки, наскоро получих втора покана за да получа писмо от община Варна, при условие че не бях получил първото известие. И така изпратено писмо от общината на 11.01 го получих на 24.01.21г. Да не коментирам какво беше преди, когато трябва да получиш пратка от чужбина, и оторизираш пощите да те представляват пред митницата.Пратка от iHerb дойде за 10 дни в БГ, и от там на пощите им трябваха 15 за да ми оправят документите, и да си взема пратката.И когато ги попитах мога ли да си платя ДДС-то с карта, една сърдита лелка ми отговори - тук работим само в брой! Това е организасия която е останала някъде в 80-те години на миналия век, доскоро се подписвах на един огромен тефтер за получаната пратка, където всичко се пише на ръка...
Българските пощи могат да бъдат супер мощен конкурент и на Спиди, и на Еконт, и на всякакви други пощаджии и куриери. Те единствени притежават имоти, в които да се заселят услугите им, те в момента извършват куриерски услуги посредством ЕМС, която е в пъти по-евтина от ДиЕйчЕл и ЮПИЕС. Трябва им само малко добър мениджмънт и воля. Дано будистът разреши...
Аз също съм много доволен от пощите. Поне що се отнася до пратките. Имах объркан тракинг номер на пратка и се наложи да доказвам каква е,за да си платя мито и ДДС. След няколко разменени мейла със служителка,с нейна помощ освободих пратката.
А пощите няма как да са на печалба. В малките населени места изпълняват и в някаква степен социална функция.
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
Аз също съм много доволен от пощите. Поне що се отнася до пратките. Имах объркан тракинг номер на пратка и се наложи да доказвам каква е,за да си платя мито и ДДС. След няколко разменени мейла със служителка,с нейна помощ освободих пратката.
А пощите няма как да са на печалба. В малките населени места изпълняват и в някаква степен социална функция.
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
"Български пощи" е с годишна загуба от 13 млн. лева
Да. И другаря министър ги пусна отпуск точно по преди Коледа до Нова година, когато се пращат картички, писма и колети за милиони. За да може неговата фирма да работи и да печели.
Работи за мен и за всичките ми познати, които пазаруваме от чужбина и като изберем евтина доставка идва с пощата. От поне 2 години ВИНАГИ имам СМС, разбира се трябва да го има телефона НА ПРАТКАТА. Не знам защо си мислите че пощата трябва да ви знае вас лично че чак мейл и телефон, такава информация не се обменя електронно между доставчици. Пощата знае само това което виждат на етикета и ако има четим телефон го въвеждат и си получавате СМС. Веднъж не получих но си бях виновен аз - бяха си объркал номера. От миналата година ДДС се плаша директно на търговеца (амазон, китайци, всички големи сайтове), ако поръчате без ДДС и ви спрат на митницата, срещу 12лв + доставка (+ ДДС разбира се) ви го освобождават, два пъти съм го ползвал и стана за 3-4 дена.
Не е верно, в момента най-евтината доставка до света (визирам Европа, конкретно Германия) е с ДПД т.е Спиди, някъде към 30лв пакета до 5 кг. ЕМС е по-скъпа, над 45лвза съшия пакет!!!
Няма как да реформираш държавно изискване, не може да не погледнат щото като стане гаф а именно ви сгепят че пращате забранени субстанции трябва да е ясно кой сте и кой го е допуснал. И затова ви искат лична карта, въвежда се и се проверява ВИНАГИ и от ВСИЧКИ.
До коментар [#44] от "Georgi Kanev":Работи за мен и за всичките ми познати, които пазаруваме от чужбина и като изберем евтина доставка идва с пощата. От поне 2 години ВИНАГИ имам СМС, разбира се трябва да го има телефона НА ПРАТКАТА. Не знам защо си мислите че пощата трябва да ви знае вас лично че чак мейл и телефон, такава информация не се обменя електронно между доставчици. Пощата знае само това което виждат на етикета и ако има четим телефон го въвеждат и си получавате СМС. Веднъж не получих но си бях виновен аз - бяха си объркал номера. От миналата година ДДС се плаша директно на търговеца (амазон, китайци, всички големи сайтове), ако поръчате без ДДС и ви спрат на митницата, срещу 12лв + доставка (+ ДДС разбира се) ви го освобождават, два пъти съм го ползвал и стана за 3-4 дена.
за iherb използвайте доставка до Германия и оттам насам с камион, я ggbg, я gabco и т.н. Хем ДДС-то е по-ниско, защото са хранителни добавки, хем към Германия вървят повече курсове и ДДС-то се плаща на хърба. Така или иначе за България хърбът праща първо до Германия (с големи контейнери) и след това пуска до БГ. Само за определени неща, като Омега3 се налага до България да се поръчва, понеже не ги доставят до Германия.
Единственото което трябва да почнат да правят (ако го няма, не съм ги ползвал за изпращане никога) е да почнат да проават кашончета. В Спиди ( агент са на ДПД) си има примерно 5-6 вида, носиш си нещата в плик, слагаш ги пред служителя, казваш му какво е, даже ти облепва кашона хубаво със скоч и всичко е идеално, малко кашонче е стотинки.
Това вече са откровени глупости. Както казах, в закона за пощите е записано "при съмнение". Айде няма нужда се съмняват във всяка пратка. Не им е това работата. Да не говорим че ако някой изпраща контрабанда, тази "проверка" нищо няма да възпре или открие. Как пък чуждите пощи се справят и без отваряне на всеки изпратен колет?
Откакто джи-джи'то ме направиха на луд миналата коледа съм им обиден и съм им наложил ембарго. Отделно са ми далеч в младост. Напоследък ползвам практи.де и съм доволен, даже наскоро свалиха цените и доставят за 3лв на килограм.
До коментар [#55] от "alabalko":Откакто джи-джи'то ме направиха на луд миналата коледа съм им обиден и съм им наложил ембарго. Отделно са ми далеч в младост. Напоследък ползвам практи.де и съм доволен, даже наскоро свалиха цените и доставят за 3лв на килограм.
при джиджи по Коледа винаги е лудница, нормално, хората доставят много...предполагам доставят много, защото им е добра услугата. За черния петък и Коледа трябва да сме просто търпеливи. Два камиона на седмица е добра услуга. Ако човек си цели покупките покупките от Германия са бързи. В петък да се достави, тръгва в петък, в понеделник е в София. Почти като с DHL/UPS
Глупости, има маса луд народ. Всякакви простотии се пращат, служителката няма да рискува за една заплата да я взривите в пиратки или я влачат с месец по съда като ви хванат с "добавки".
Български пощи ще станат адекватни, когато хората започнат да ги ползват, наравно с Еконт и Спийди. Другото, което се надявам да направят е гласуване по пощата.
Това е проблем при нас. В Германия има тайна на пощенските услуги. Т.е. не могат да гледат в пакета какво има и не могат да поискат да им покажеш. В центровете за обработка на писмата и пакетите със сигурност имат скенери ,с които да търсят проблемни товари и ако познавам германците - анонимно. Не че преди години точно с немски пощи вървяха доставките на пистолети поръчани в даркнета. Мерки за опазване тайната на кореспонденцията
Раздел І Общи положения
1. Тайната на кореспонденцията се гарантира от Конституцията на Република България.
2. С тези мерки се определят:
2.1. Изискванията към опаковките на пощенските пратки;
2.2. Правата и задълженията на пощенските оператори и лицата по чл.22 от Закона за пощенските услуги (ЗПУ), по отношение на опазване тайната на кореспонденцията;
3. Мерките за опазване тайната на кореспонденцията не се прилагат по отношение на пратките, посочени в чл.11 от ЗПУ.
4. Пощенските оператори са длъжни да гарантират опазване тайната на кореспонденцията, като предприемат всички необходими технически и организационни мерки за това.
5. Тайната на кореспонденцията обхваща вида, съдържанието на пощенската пратка и всички данни, свързани с предоставяне на услугата.
9. Пощенските оператори и лицата по чл.22 от ЗПУ (наричани по-долу задължени лица) имат право да отворят пощенска пратка, след писмено съгласие от страна на подателя или получателя или в тяхно присъствие, по реда на чл. 92 и 93 от ЗПУ, в следните случаи:
9.1. Опаковката или съдържанието на пратката е така повредено, че е оправдано отварянето й с цел предпазване на останалото съдържание, преопаковането и изпращането му на получателя;
9.2. Съществува съмнение за наличие на забранени предмети или вещества в пощенските пратки;
9.3. Има издаден акт на компетентен орган.
По смисъла на тези мерки:
18. “Тайна на кореспонденцията” е възможността съдържащите се в пощенските пратки информация и/или предмети да могат да останат известни само на подателя и на получателя до момента, в който поне един от тях реши друго.
19. “Нарушаване тайна на кореспонденцията” е налице при нарушаване физическата цялост на пощенските пратки, извличане на информация и/или предмети и/или предаването им на трети лица.
Точно така, съгласен съм. Ако има мениджмънт, който разбира и знае какво трябва да се случи, то пощите могат да са сериозна конкуренция на Спиди и Еконт. И да се самоиздържат. В чужбина отдавна си реформираха пощите, тук просто нямаше желание и разбиране.
Това казвам, да не им влиза в правомощията (и отговорностите) да "проверяват". Малоумно е. Пратките се проверят на влизане, масово, на рентген, от обучен персонал и с техника. Абсолютно ненужно е при изпращане. Страхотна възможност да лесна и смислена реформа.
Според мен няма нужда всякакви услуги да предлагат - и сега като отида на пощата, 5 баби се редят за пенсия, 2 да си платят тока, трима за пратки, някой за билетче, друг за картичка и плик... за под 20 мин. рядко съм минавал, камо ли ако почнат и още услуги да предлагат. Може би в малките населени места, където няма къде другаде да идеш.
В зората на демокрацията разделиха БТК от Пощите, защото в цял свят пощите са на дотации, за да осигуряват базисна пощенска услуга. Експертите не познават основите на държавноста. Има много радиа, но и БНР, много телевизии, но и БНТ, много куриери но и БП.
"Хората" масово ги ползват, просто повечето им клиентела е ниски доходи. Отделно, като държавна структура са трудни и бавни. Трети проблем е с персонала - дават ниски заплати (понеже имат регулирани цени т.е регулирани приходи) и трудно се задържат по-млад човек а с бабки е трудно да правиш модерна услуга.
Ама ти нали разбираш, че проверката на гише е равносилна на клюкарщина и нищо повече? Абсолютно никаква контрабанда не възпира. Те нямат възмоност да проверят какво наистина се изпраща под повърхността. Когато дадена пратка пристигне в чужбина минава на скенер за тази цел. Единственият резултат е ненужно неудобство и за двете страни.
Ама ти нали разбираш, че проверката на гише е равносилна на клюкарщина и нищо повече? Абсолютно никаква контрабанда не възпира. Те нямат възмоност да проверят какво наистина се изпраща под повърхността. Когато дадена пратка пристигне в чужбина минава на скенер за тази цел. Единственият резултат е ненужно неудобство и за двете страни.
Е не, за мен не е нормално да чакам на студа на опашка 200 човека. Поръчах септември, дойде при тях ноември а си го взех февруари. И е пълна лудница - въртят е едни кифли като луди калинки и накрая ми вика " ами не мога да го намеря". Така че не, никога повече. Даже пощата имат система за нареждане и като им кажа кода от СМСа директно отива на правилния стелаж.
Това беше до преди година!!!! В момента единствено Райфайзен не взима пари на пенсионерите при теглене от техен банкомат. Виж как е в ДСК от новата година.....
Рибата, казват, се вмирисва Централно. А клонска модернизация е уклончива работа...
Реформаторски промени чакат от Османско време. Немски бил тогаз транспорта, но модерен: френски бил. От Париж до Ориента: пощите разпространил. Експресна услуга. Вариации: Препоръчана и/или С обратна разписка и/или др. Обслужване с финес. Френски.
Тъй услугата прекрачи в вековете нови значи. И... деградира.
Имаше, но няма вече препоръчана услуга с обратна разписка и др. Може да не е френска, но няма.
Плащаш лев и 50 стотинки и отлиташ окрилен. Стискаш палци... Дано стигне до адрес обозначен
""Български пощи" е с годишна загуба от 13 млн. лева, правителството планира модернизация на клоновете"
Кажи къде е този офис с оправен пресонал. Досега не съм срещал такъв. Но е имало не един случай, да ми пратят бележка или СМС и да не могат да намерят пакета, щото незнаят къде са го напъхали.
И освен ПИБ, където точно за 2.50 на месец имам сметка, карта и безплатно теглене на техни банкомати че даже и някакъв брой безплатни тегления от всякакви. И даже да е поскъпнало (не съм гледал скоро ама не съм получавал уведомление а винаги пращат) пак е под 50лв на година което е съвсем приемливо.
"Не знам защо си мислите че пощата трябва да ви знае вас лично че чак мейл и телефон, такава информация не се обменя електронно между доставчици."
Не си мисля, те ги имат, както ги имат и Спиди и Еконт и т.н. Звъняли са ми от пощата да ми кажат че имам пратка, и да отида да си я взема, защото както се сещате не съм получил известието им. Затова от Спиди и Еконт получавам и имейли, че има пратка изпратена за мен, и съобщения по вайбър, имейл или смс за пратка получена на мое име. И слава богу че вече ДДС-то се начислява вече от търговеца(в държавите извън ЕС), защото с едно плащане минавам всичко, и не ми се налага да се размотавам до български пощи, и да се разправям със сърдити служителки.
И това не е вярно. Виж им тарифата. Единстваната дебитна карта, от която се тегли безплатно (от техните собствени банкомати) е Platinum дебитна карта, която е с струва 5 лв/месец. Това е отделно от таксата за поддръжка на разплащателна сметка. Всички останали карти са с такса теглене 0.1%, мин. 0.30 лв в техните банкомати или 0.2%, мин. 1.50 лв. от чужди.
Български поще са място за работа на трудоустроени хора с ниска инвалидност и необразовани такива, които за малко пари не вършат АБСОЛЮТНО нищо! Идете в някоя поща ако скоро никой не ви е хокал и ще се насладите на пълния образ на Негово Величество ЧИНОВНИКА! Онзи ден отивам на гише "Получаване на пратки" и лелката ме пита: "Вие за кво сте?" Мислех да и кажа, че отчитам водомерите, ама реших да не си го причинявам... После защо били на загуба!
Доволна съм от услугата, но най-вече, защото се сприятелих с пощальонката и тя ми носи почти всичко до вратата. За жалост само това ми гарантира, че ще си получа всичко поръчано, а не би трябвало да е така. Проблемите обаче са им много - в повечето пощенки клонове е пълна мизерия, мъкнат пощата на ръка, отношението е често отвратително, бавни са и видно немотивирани. Ако искаш да се оплачеш на някого - [email protected]. Като жител на Пловдив, искам да напомня, че на центъра има един монумент, остатък от комунизма, за който е редно да се помисли. Български пощи се помещават в няколко стаи на първия етаж. Останалото е там, за да прави ехо и да мухлясва.
Не, нямат ги, пощата няма интеграция с изпращача както Спиди или Еконт, особено ако е в чужбина. То и спиди/еконт често няма с разни контрагенти в чужбина.
Пощите притежават големи сгради в центровете на всеки български град. С напредването на комуникационната техника и възникването на конкуренция на пощите , тези сгради се използват частично само малка част от тях. Останалата част от пощенските сгради пустеят и не се използват. Понеже пощите остават държавни , няма частна инициатива за ползването на пощенските сгради , като например отдаването на свободните им части под наем на физически и юридически лица. От тези наеми пощите биха увеличили доходите си и дори можеха да бъдат на печалба. Държавното управление на пощите , обаче разчита на държавни субсидии, защото така е по-лесно. Нека да дадат пощите на концесия на пощенски частен оператор и той веднага ще излезе на печалба.
Съгласна съм. При куриерите е същата селяния. Всеки път изпращането на колет е адски унизително ! За пример Австрия: никой не проверява какво има в пратката ти.
Издават фактури като ги пишат на ръка .. направо бях потресен. Преди време пращаха телепощите през компютър и някаква странна дърта машина изплюваше фактура, сега всичко се пише на ръка .. ръководството деградира пощите вместо да еволюират. Най-хубавото в последно време е, че като имам пратка получавам СМС в кой пощенски клон е и до кога мога да си я взема.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Остави ги. Българска работа - да плюем... Бачкат си хората. Е, може да се оптимизират нещата и да правят кинти - с тази материална база ще сложат в джоба си и Еконти и Спидита.....но се иска оправен мениджмънт.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
“Български пощи” няма никакъв шанс да се оправи докато не спре всяка втора пратка, изпратена по пощата, да изчезва. Липсата на доверие в пощенските услуги у нас, а не толкова материалната им база, е основната причина хората да не ползват услугите на “Български пощи”.
Преди години изпратих 4 плика с мартеници от София до различни адреси в провинцията. Нито един не пристигна. След тази случка не изпращам нищо пощата, но пък разчитам на пощата да ми доставя пратки от Китай на ниска стойност. Горе-долу половината изчезват след като пристигнат в София. Предполагам само, че има стоки в olx, които се появяват там в следствие на едни такива “загубвания” по трасето.
В Западна Европа хората си получават кредитните карти и дипломите за завършено образование по пощата. И пощенските, а не куриерските услуги процъвтяват. Ако това правителство, в което министър на транспорта е собственик на водеща куриерска фирма, успее да реши проблема с “Български пощи”, хората, от които е съставено, наистина ще докажат, че са там, за да работят в интерес на общото благо.
"Нека да дадат пощите на концесия на пощенски частен оператор и той веднага ще излезе на печалба." И веднага едн описмо става 10 лв, а пратка... по-евтино сам да я занесеш с кола!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hope
Рейтинг: 2085 НеутралноПроблемът с държавните пощи е, че никой не извършва контрол.
Любовта ще спаси света!!!Веднъж исках да се оплача за нещо и се оказа, че няма на кого.
Сега ще похарчат пак "едни пари" от нашите, ще оставят пак всеки да прави там каквото си иска и догодина ще ги продадат.
dinko
Рейтинг: 429 НеутралноВ 10:30 сутринта получих съобщение от куриер на Български Пощи, че е ме потърсил на адреса в 12:30 на обед и не ме е намерил.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2304 Весело"ще се спомогне и за запазване на околната среда като се намалят вредните изпарения от пътуване с автомобил." - колко зелено - бравос! Изи-то пей и се радва, че ще има конкуренция, но нЕма да е толкова зелено, нЕма да МУ налеят някое евро от "Зелената сделка". Големи са фантазьори тези нови, ценни БГ ОПравници. Но е и романтично де - лелка на гише и върши всичко, новаторско си е.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.venciч
Рейтинг: 1394 ВеселоБългарските пощи- най- бързите пощи😂😂😂
Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆lodkarski
Рейтинг: 857 НеутралноСякаш будиста протяга ръчички към част от дейностите(атрактивните само!)
hamiltonf
Рейтинг: 4239 НеутралноДо коментар [#1] от "hope":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAОпла чи се на другарю Путин...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
grayeagle
Рейтинг: 668 НеутралноАми , те и кадри скоро няма да намерят. В момента работят възрастни хора и са претрупани. Там се правят напълно несвойнствени работи. Плащат се пенсии, плащат се електроенергия, вода и т.н За стотиците неща , които се правят на едно гише, няма никакви надбавки, а хората се скапват. Как да си гледат основната работа.
ена блогърка
Рейтинг: 102 ЛюбопитноАй, то дружестеото е прехвърлено от ресорното министерство на тази министърка, която да се чуди кскво да го прави, заради конфликта на интереси с министъра на транспорта, който нвма никслъв личен интерес да го превърне в конкурент на собствената си компания...
CQ, CQ, this is W-9 GFO. Come back. | 紗...очаквайте продължение!
hamiltonf
Рейтинг: 4239 НеутралноДо коментар [#4] от "venci4":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAОстави, че са "най-бързите", клоновете на повечето са под всякаква критика, мизерия потресаваща, и там висят пнашите майки и бащи, баби и дядовци, теглят пенсии/плащат сметки, с часове, няма къде да седнат, или ако има те ще са някакви съдрани табуретки. А за тоалетни да не говорим, ако въобще ги има
karatista
Рейтинг: 2759 Неутралнопрограмистчетата и хипстърите дали почнаха да вдяват, с какво са се захванали или още се фръцкат по срещи и уоркшопи у зума.
mr. Gorbachev, tear down this wall!Лелка
Рейтинг: 1077 НеутралноПърво обучение и тестване на персонала - неспособните на нищо друго, освен тефтер и вързана с канапче химикалка се махат, другите получават повишена, достатъчно атрактивна заплата за да има стимулиран и годен за новите дейности персонал.
Ремонта на кюмезарниците - едновременно или после.
ена блогърка
Рейтинг: 102 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "dinko":
CQ, CQ, this is W-9 GFO. Come back. | 紗за пратка от чужбина куриер ти носи бележка около 2 седмици след пристигането и, че можеш да си я вземеш. ако опиташ по-рано не може, защото без номера от бележката не могат да я намерят...
а колко струва един СМС или e-mail или съобщение по Viber?
xyha
Рейтинг: 467 ВеселоСериозно ! , и това по - време на Ковида , когато всички логистични компанни намазаха . Некой изка да си ги купи ефтино , кат БГА някога .
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#13] от "ена блогърка":
Ако си бяхте написали телефона (про поръчката и изпращача го беше сложил на етикета), щяха да ви пратят СМС, от 2 години функционира и аз лично съм получил десетки пратки и с тракинг и без тракинг и винаги си получавам смс.
save_knforest
Рейтинг: 550 НеутралноВ това държавно предприятие е пълно с "политически калинки" и са доста аналогови, като технологичен процес.
zo
Рейтинг: 590 Неутрално>обратна връзка от гражданите.
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYfeeback може да се преведе и като „мнение“ и като „отзив“, не непременно „обратна връзка“
ена блогърка
Рейтинг: 102 НеутралноДо коментар [#15] от "m17":
CQ, CQ, this is W-9 GFO. Come back. | 紗чудесно, не знаех, от 2 години не съм получавала пратка :)
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноСъдейки от коментарите досега, никой от драскачите по-горе не е посещавал клон скоро. Е аз редовно получавам всякакви пратки от чужбина, пращам и препоръчани писма в България и съм доволен - препоръчано писмо (офис-адрес) е с тракинг (пред тебе го въвежда, дава ти код) и е 1.70лв , стига за 1 ден. Подобна услуга в Еконт е 7лв!!! Получаването е съвсем прилично, никога нищо с тракинг не ми се е загубило, не виси в България никога (случва се да зависне в европа), пускат ти СМС. Дори да има опашка върви бързо, никога не съм чакал повече от 10мин. Нещата без тракинг също имат СМС (ако имаш даден телефон). Срешу 12лв имат и митническо представителство, всичко е по мейла и просто накрая си плащаш на място и ДДС и услугата. Да, офисите са малко мизерни но са с дълго работно време и персонала действа бързо, опашки има рядко и то на друго гише (за пенсии).
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#18] от "ена блогърка":
Е тогава как пишете коментар по тема която не познавате?!?
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Забравих основното неудобствто - нямат ПОС терминал (но винаги имам стотинки да връщат), ако сложат един ПОС и ударят една боя ще стане съвсем прилично, поне на нивото на СПИДИ и ЕКОНТ.
karatista
Рейтинг: 2759 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
mr. Gorbachev, tear down this wall!да, последно като влизах 2-3 каси се счупват от работа 5-6 си бъркат в носа. класика. доста некадърно организирани
stoiank
Рейтинг: 1314 НеутралноИ каква ще е разликата? И в момента Еконт не дават час на доставка, а ден. Все едно сме в началото на демокрацията. Просто имат много повече офиси от пощите, съответно доста служители които получават едни пари, а се осигуряват на значително по-малко и така.... Не че пощите са цвете, но останалите им играят с нелоялна конкуренция. Нека публикуват средната работна заплата в Еконт и дъщерните им фирми и в пощите тогава истината ще лъсне. Същата схема развиваше и Лафка, не случайно като си замина главния и Лафка умряха....
SgtPepper
Рейтинг: 8 НеутралноПощите не могат да си изпълняват основната функция. Затова пък куриерските фирми го правят срещу определеното заплащане.
https://www.youtube.com/watch?v=0QantBeDe9QДали е случайно...
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#22] от "karatista":
Глупости, един път не се е случило в моя клон (София), пазача го играе и разпределител и те вика веднага. То в целия клон няма 6 служителки, максимум 4-5 съм виждал и всички обслужват хора или ровят в някакви пратки.
chichka
Рейтинг: 1910 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "grayeagle":
Русия е проказата на планетата Земя.За пенсиите. В пощите е единственото място където човек може да получи цялата си пенсия! И да плати някои разходи. През банките ще му се удържат 200-300 лв на година! Скоро пенсионерите ще прогледнат и наплива ще е огромен към пощите.
ykv43523606
Рейтинг: 8 НеутралноАми ако не за друго, поне съм оптимист за реформите на БГ пощи заради успешния бизнес с Еконт. Този бизнес модел съвсем спокойно може да се приложи и там и след като човека разбира от логистика, оставете го да бачка.
MPetr
Рейтинг: 483 Весело""""""""Така ще бъде спестено тяхното време и средства, а ще се спомогне и за запазване на околната среда, като се намалят вредните изпарения от пътуване с автомобил. Това е записано в отговор на вицепремиера по ефективно управление Калина Константинова ....===========вредните изпарения от пътуване с автомобил Калинке, да говориш че ще намалите през пощите трябва сериозно да не сте у ред .......
dinko
Рейтинг: 429 НеутралноДо коментар [#23] от "stoiank":
За доставка в определен час е допълнителна услуга на Еконт, за която плаща изпращача, ако иска да се възползва. Същото е с смс-а.
karatista
Рейтинг: 2759 НеутралноДо коментар [#25] от "m17":
mr. Gorbachev, tear down this wall!е, са... аз ти казвам какво видях преди 10тина дни. пощите са доста неграмотно управлявани и с малко усилия могат да светнат бързо
ена блогърка
Рейтинг: 102 НеутралноДо коментар [#20] от "m17":
CQ, CQ, this is W-9 GFO. Come back. | 紗е аз как да очаквам, че нещо се е променило при тази услуга за писледните две години, когато смс-ите ги има от над 20?!?!
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#30] от "karatista":
И как пък аз не го видях, поне по 2 пъти месечно посещавам моя клон и така от поне 5 години.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#26] от "chichka":
Айде посмалете, банкова сметка с карта и с пакет за безплатно теглене от банкомата на една "скъпа" банка е 2.5 на месец т.е 30лв на година.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#31] от "ена блогърка":
Абе мани я тая истина, важното е да плюем ....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
MPetr
Рейтинг: 483 Неутрално""""'ще последва оптимизация в съответствие с норматив за гъстотата на точките за достъп до пощенската мрежа. """"""норматив за гъстота не съществува от 32 години ....... Май става дума за разпродажба и разграбване на една част, от по апетитните имоти от тея 2973 станции ......от тея 633 които се намират в градовете, ще видим колко ще се окажат изведнъж излишни след "АНАЛиза".......
Роси
Рейтинг: 6720 НеутралноЧе то коя държавна фирма не е на загуба. При социализма, за който плачат някои, беше същото. Големи предприятия на субсидии, за да има работа за всички. А после набедиха приватизацията, че била виновна. Така съсипаха и земе3делието. Вземаха оттам, да поддържат една измислена промишленост. Ярък пример е комбината за камиони в Шумен.
MPetr
Рейтинг: 483 Весело" Български пощи" реализирали загуба 13 млн. лева по предварителни данни за 2021 г. Че къде пише, че трябва да са на печалба ? ..... а в проекто бюджета само за увеличение на заплатите на т.н "изборни длъжности" са заложени 89 милиона лева..... Те дали са на печалба ?
Da.Dobre
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "dinko":
Нали знаеш, че си ги нагласяш лакърдиите?
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноКато сме тръгнали да се оплакваме от пощите ето и друг абсурд: при изпращане, съдържанието на всяка международна пратка се проверява. Всяка. По този начин човек не може да си опакова предварително пратката без да се разнищи в последствие в клона. В закона е записано, че това се прави само при съмнение, но практиката показва че служителите се съмняват в 100% от случаите. Страшно досадно.
Honda P
Рейтинг: 8 НеутралноОставиха ги сами да загаснат пощите, а имат все още клонове във всеки град, ако се стегнат ще дадат отпор на куриерите, защото последните маат картелче, че две се не види 😉
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#40] от "tinkerer":
Във всяка спедиторска фирма е така, връщал съм онлайн-поръчки до германия през Спиди и винаги гледат какво има вътре.
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#42] от "m17":
Това не го прави приемливо. Ненужна тежест е и за изпращача и за служителя. Ако нещо ще реформират ето им възможност за един малък и бърз win.
Georgi Kanev
Рейтинг: 267 НеутралноИ къде по-точно работи това, защото във Варна не работи, въпреки че пощите ми имат номера на мобилния телефон и мейл адреса.
Все още разнасят накакви хвърчащи бележки, наскоро получих втора покана за да получа писмо от община Варна, при условие че не бях получил първото известие.
И така изпратено писмо от общината на 11.01 го получих на 24.01.21г.
Да не коментирам какво беше преди, когато трябва да получиш пратка от чужбина, и оторизираш пощите да те представляват пред митницата.Пратка от iHerb дойде за 10 дни в БГ, и от там на пощите им трябваха 15 за да ми оправят документите, и да си взема пратката.И когато ги попитах мога ли да си платя ДДС-то с карта, една сърдита лелка ми отговори - тук работим само в брой!
Това е организасия която е останала някъде в 80-те години на миналия век, доскоро се подписвах на един огромен тефтер за получаната пратка, където всичко се пише на ръка...
тракиец
Рейтинг: 275 РазстроеноА могат да са уникално печеливша компания, имат всички средства за това. За съжаление държавата е лош стопанин за пореден път.
O sancta simplicita!AdMin
Рейтинг: 264 НеутралноБългарските пощи могат да бъдат супер мощен конкурент и на Спиди, и на Еконт, и на всякакви други пощаджии и куриери.
Те единствени притежават имоти, в които да се заселят услугите им, те в момента извършват куриерски услуги посредством ЕМС, която е в пъти по-евтина от ДиЕйчЕл и ЮПИЕС. Трябва им само малко добър мениджмънт и воля.
Дано будистът разреши...
Чичо Ваньо
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#20] от "m17":
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд РъселВсе пак трябва да се напише нещо за спорта,нали ?
Аз също съм много доволен от пощите. Поне що се отнася до пратките. Имах объркан тракинг номер на пратка и се наложи да доказвам каква е,за да си платя мито и ДДС. След няколко разменени мейла със служителка,с нейна помощ освободих пратката.
А пощите няма как да са на печалба. В малките населени места изпълняват и в някаква степен социална функция.
Чичо Ваньо
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#20] от "m17":
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд РъселВсе пак трябва да се напише нещо за спорта,нали ?
Аз също съм много доволен от пощите. Поне що се отнася до пратките. Имах объркан тракинг номер на пратка и се наложи да доказвам каква е,за да си платя мито и ДДС. След няколко разменени мейла със служителка,с нейна помощ освободих пратката.
А пощите няма как да са на печалба. В малките населени места изпълняват и в някаква степен социална функция.
its271081907
Рейтинг: 26 Неутрално"Български пощи" е с годишна загуба от 13 млн. лева
Да. И другаря министър ги пусна отпуск точно по преди Коледа до Нова година, когато се пращат картички, писма и колети за милиони. За да може неговата фирма да работи и да печели.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#44] от "Georgi Kanev":
Работи за мен и за всичките ми познати, които пазаруваме от чужбина и като изберем евтина доставка идва с пощата. От поне 2 години ВИНАГИ имам СМС, разбира се трябва да го има телефона НА ПРАТКАТА. Не знам защо си мислите че пощата трябва да ви знае вас лично че чак мейл и телефон, такава информация не се обменя електронно между доставчици. Пощата знае само това което виждат на етикета и ако има четим телефон го въвеждат и си получавате СМС. Веднъж не получих но си бях виновен аз - бяха си объркал номера. От миналата година ДДС се плаша директно на търговеца (амазон, китайци, всички големи сайтове), ако поръчате без ДДС и ви спрат на митницата, срещу 12лв + доставка (+ ДДС разбира се) ви го освобождават, два пъти съм го ползвал и стана за 3-4 дена.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#46] от "AdMin":
Не е верно, в момента най-евтината доставка до света (визирам Европа, конкретно Германия) е с ДПД т.е Спиди, някъде към 30лв пакета до 5 кг. ЕМС е по-скъпа, над 45лвза съшия пакет!!!
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#43] от "tinkerer":
Няма как да реформираш държавно изискване, не може да не погледнат щото като стане гаф а именно ви сгепят че пращате забранени субстанции трябва да е ясно кой сте и кой го е допуснал. И затова ви искат лична карта, въвежда се и се проверява ВИНАГИ и от ВСИЧКИ.
alabalko
Рейтинг: 418 НеутралноПовечето сайтове позволяват да сложиш цифри в името си и така. "Ivan Ivanov 0888 123456" и всичко е наред.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#53] от "alabalko":
В повечето (Али, Шиин) си има място за телефона и после го изписват на няколко места даже болднато на етикета.
alabalko
Рейтинг: 418 Неутрално[quote#44:"Georgi Kanev"][/quote]
за iherb използвайте доставка до Германия и оттам насам с камион, я ggbg, я gabco и т.н. Хем ДДС-то е по-ниско, защото са хранителни добавки, хем към Германия вървят повече курсове и ДДС-то се плаща на хърба. Така или иначе за България хърбът праща първо до Германия (с големи контейнери) и след това пуска до БГ. Само за определени неща, като Омега3 се налага до България да се поръчва, понеже не ги доставят до Германия.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#43] от "tinkerer":
Единственото което трябва да почнат да правят (ако го няма, не съм ги ползвал за изпращане никога) е да почнат да проават кашончета. В Спиди ( агент са на ДПД) си има примерно 5-6 вида, носиш си нещата в плик, слагаш ги пред служителя, казваш му какво е, даже ти облепва кашона хубаво със скоч и всичко е идеално, малко кашонче е стотинки.
svoboden
Рейтинг: 1201 Неутрално13 млн за една година, явно промяната добре подлагат!?
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#52] от "m17":
Това вече са откровени глупости. Както казах, в закона за пощите е записано "при съмнение". Айде няма нужда се съмняват във всяка пратка. Не им е това работата. Да не говорим че ако някой изпраща контрабанда, тази "проверка" нищо няма да възпре или открие. Как пък чуждите пощи се справят и без отваряне на всеки изпратен колет?
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#55] от "alabalko":
Откакто джи-джи'то ме направиха на луд миналата коледа съм им обиден и съм им наложил ембарго. Отделно са ми далеч в младост. Напоследък ползвам практи.де и съм доволен, даже наскоро свалиха цените и доставят за 3лв на килограм.
hope
Рейтинг: 2085 НеутралноЧудя се, единия Министър, собственик на Еконт, не е ли в конфликт на интереси?
Любовта ще спаси света!!!alabalko
Рейтинг: 418 Неутралнопри джиджи по Коледа винаги е лудница, нормално, хората доставят много...предполагам доставят много, защото им е добра услугата. За черния петък и Коледа трябва да сме просто търпеливи. Два камиона на седмица е добра услуга. Ако човек си цели покупките покупките от Германия са бързи. В петък да се достави, тръгва в петък, в понеделник е в София. Почти като с DHL/UPS
tigerboko
Рейтинг: 367 НеутралноМоля ви, недейте да ремонтирате Български Пощи. Когато ми домъчнее за соца, отивам там и ми става топло на душицата.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#58] от "tinkerer":
Глупости, има маса луд народ. Всякакви простотии се пращат, служителката няма да рискува за една заплата да я взривите в пиратки или я влачат с месец по съда като ви хванат с "добавки".
2.5
Рейтинг: 1027 НеутралноБългарски пощи ще станат адекватни, когато хората започнат да ги ползват, наравно с Еконт и Спийди.
I Want To BelieveДругото, което се надявам да направят е гласуване по пощата.
alabalko
Рейтинг: 418 НеутралноТова е проблем при нас. В Германия има тайна на пощенските услуги. Т.е. не могат да гледат в пакета какво има и не могат да поискат да им покажеш. В центровете за обработка на писмата и пакетите със сигурност имат скенери ,с които да търсят проблемни товари и ако познавам германците - анонимно. Не че преди години точно с немски пощи вървяха доставките на пистолети поръчани в даркнета.
Мерки за опазване тайната на кореспонденцията
Раздел І
Общи положения
1. Тайната на кореспонденцията се гарантира от Конституцията на Република България.
2. С тези мерки се определят:
2.1. Изискванията към опаковките на пощенските пратки;
2.2. Правата и задълженията на пощенските оператори и лицата по чл.22 от Закона за пощенските услуги (ЗПУ), по отношение на опазване тайната на кореспонденцията;
3. Мерките за опазване тайната на кореспонденцията не се прилагат по отношение на пратките, посочени в чл.11 от ЗПУ.
4. Пощенските оператори са длъжни да гарантират опазване тайната на кореспонденцията, като предприемат всички необходими технически и организационни мерки за това.
5. Тайната на кореспонденцията обхваща вида, съдържанието на пощенската пратка и всички данни, свързани с предоставяне на услугата.
9. Пощенските оператори и лицата по чл.22 от ЗПУ (наричани по-долу задължени лица) имат право да отворят пощенска пратка, след писмено съгласие от страна на подателя или получателя или в тяхно присъствие, по реда на чл. 92 и 93 от ЗПУ, в следните случаи:
9.1. Опаковката или съдържанието на пратката е така повредено, че е оправдано отварянето й с цел предпазване на останалото съдържание, преопаковането и изпращането му на получателя;
9.2. Съществува съмнение за наличие на забранени предмети или вещества в пощенските пратки;
9.3. Има издаден акт на компетентен орган.
По смисъла на тези мерки:
18. “Тайна на кореспонденцията” е възможността съдържащите се в пощенските пратки информация и/или предмети да могат да останат известни само на подателя и на получателя до момента, в който поне един от тях реши друго.
19. “Нарушаване тайна на кореспонденцията” е налице при нарушаване физическата цялост на пощенските пратки, извличане на информация и/или предмети и/или предаването им на трети лица.
Ivaylo Vasilev
Рейтинг: 238 РазстроеноДо коментар [#19] от "m17":
Точно така, съгласен съм. Ако има мениджмънт, който разбира и знае какво трябва да се случи, то пощите могат да са сериозна конкуренция на Спиди и Еконт. И да се самоиздържат. В чужбина отдавна си реформираха пощите, тук просто нямаше желание и разбиране.
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#63] от "m17":
Това казвам, да не им влиза в правомощията (и отговорностите) да "проверяват". Малоумно е. Пратките се проверят на влизане, масово, на рентген, от обучен персонал и с техника. Абсолютно ненужно е при изпращане. Страхотна възможност да лесна и смислена реформа.
Камен
Рейтинг: 715 НеутралноСпоред мен няма нужда всякакви услуги да предлагат - и сега като отида на пощата, 5 баби се редят за пенсия, 2 да си платят тока, трима за пратки, някой за билетче, друг за картичка и плик... за под 20 мин. рядко съм минавал, камо ли ако почнат и още услуги да предлагат.
Може би в малките населени места, където няма къде другаде да идеш.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#65] от "alabalko":
За немците съм съгласен но аз лично не го одобрявам - не може всеки луд да си праща каквото му хрумне.
Кортик
Рейтинг: 2695 НеутралноВ зората на демокрацията разделиха БТК от Пощите, защото в цял свят пощите са на дотации, за да осигуряват базисна пощенска услуга. Експертите не познават основите на държавноста. Има много радиа, но и БНР, много телевизии, но и БНТ, много куриери но и БП.
Червена линия, червен картонm17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#68] от "Камен":
Всичко това са отделни гишета (поне в моя клон в София), не се бутам с бабите, те не ми се мотат на колетите.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#64] от "2.5":
"Хората" масово ги ползват, просто повечето им клиентела е ниски доходи. Отделно, като държавна структура са трудни и бавни. Трети проблем е с персонала - дават ниски заплати (понеже имат регулирани цени т.е регулирани приходи) и трудно се задържат по-млад човек а с бабки е трудно да правиш модерна услуга.
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#69] от "m17":
Ама ти нали разбираш, че проверката на гише е равносилна на клюкарщина и нищо повече? Абсолютно никаква контрабанда не възпира. Те нямат възмоност да проверят какво наистина се изпраща под повърхността. Когато дадена пратка пристигне в чужбина минава на скенер за тази цел. Единственият резултат е ненужно неудобство и за двете страни.
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#69] от "m17":
Ама ти нали разбираш, че проверката на гише е равносилна на клюкарщина и нищо повече? Абсолютно никаква контрабанда не възпира. Те нямат възмоност да проверят какво наистина се изпраща под повърхността. Когато дадена пратка пристигне в чужбина минава на скенер за тази цел. Единственият резултат е ненужно неудобство и за двете страни.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#61] от "alabalko":
Е не, за мен не е нормално да чакам на студа на опашка 200 човека. Поръчах септември, дойде при тях ноември а си го взех февруари. И е пълна лудница - въртят е едни кифли като луди калинки и накрая ми вика " ами не мога да го намеря". Така че не, никога повече. Даже пощата имат система за нареждане и като им кажа кода от СМСа директно отива на правилния стелаж.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#74] от "tinkerer":
Да бе, много я интересува служителката какво връщам до немския магазин.
chichka
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#33] от "m17":
Русия е проказата на планетата Земя.Това беше до преди година!!!! В момента единствено Райфайзен не взима пари на пенсионерите при теглене от техен банкомат. Виж как е в ДСК от новата година.....
chichka
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#35] от "Santos":
Русия е проказата на планетата Земя.Калина е щастлива когато я държат за задника.
chichka
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#49] от "its271081907":
Русия е проказата на планетата Земя.Еконт работиха извънредно по прадниците.....
dnevnikar
Рейтинг: 4032 НеутралноUNITED EU UNION
Рибата, казват, се вмирисва Централно.
А клонска модернизация е уклончива работа...
Реформаторски промени чакат от Османско време.
Немски бил тогаз транспорта, но модерен: френски бил.
От Париж до Ориента: пощите разпространил.
Експресна услуга.
Вариации: Препоръчана и/или С обратна разписка и/или др.
Обслужване с финес. Френски.
Тъй услугата прекрачи в вековете нови значи.
И... деградира.
Имаше, но няма вече препоръчана услуга с обратна разписка и др.
Може да не е френска, но няма.
Плащаш лев и 50 стотинки и отлиташ окрилен.
Стискаш палци... Дано стигне до адрес обозначен
""Български пощи" е с годишна загуба от 13 млн. лева, правителството планира модернизация на клоновете"
Климент Горанов
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Кажи къде е този офис с оправен пресонал. Досега не съм срещал такъв.
Но е имало не един случай, да ми пратят бележка или СМС и да не могат да намерят пакета, щото незнаят къде са го напъхали.
debruckere
Рейтинг: 675 НеутралноПърво ще отекат едни милиони на данъкоплатците за "промяна" и "модернизация", а като нищо след това може "Еконт" да приватизира пощите :)
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#77] от "chichka":
И освен ПИБ, където точно за 2.50 на месец имам сметка, карта и безплатно теглене на техни банкомати че даже и някакъв брой безплатни тегления от всякакви. И даже да е поскъпнало (не съм гледал скоро ама не съм получавал уведомление а винаги пращат) пак е под 50лв на година което е съвсем приемливо.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#81] от "Климент Горанов":
София, Бъкстон.
Georgi Kanev
Рейтинг: 267 НеутралноДо коментар [#50] от "m17":
"Не знам защо си мислите че пощата трябва да ви знае вас лично че чак мейл и телефон, такава информация не се обменя електронно между доставчици."
Не си мисля, те ги имат, както ги имат и Спиди и Еконт и т.н.
Звъняли са ми от пощата да ми кажат че имам пратка, и да отида да си я взема, защото както се сещате не съм получил известието им.
Затова от Спиди и Еконт получавам и имейли, че има пратка изпратена за мен, и съобщения по вайбър, имейл или смс за пратка получена на мое име.
И слава богу че вече ДДС-то се начислява вече от търговеца(в държавите извън ЕС), защото с едно плащане минавам всичко, и не ми се налага да се размотавам до български пощи, и да се разправям със сърдити служителки.
dnevnikar
Рейтинг: 4032 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Пак за подкуп взятка мислиш: feeback.
Правилна обратна връзка: feedback.
Как с езична немърливост... саксите ще победим.
След което, Англичани, на опашка прередим?
До коментар [#17] от "zo":
>обратна връзка от гражданите.
feeback може да се преведе и като „мнение“
и като „отзив“, не непременно „обратна връзка“
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#83] от "m17":
И това не е вярно. Виж им тарифата. Единстваната дебитна карта, от която се тегли безплатно (от техните собствени банкомати) е Platinum дебитна карта, която е с струва 5 лв/месец. Това е отделно от таксата за поддръжка на разплащателна сметка. Всички останали карти са с такса теглене 0.1%, мин. 0.30 лв в техните банкомати или 0.2%, мин. 1.50 лв. от чужди.
BlueBoss
Рейтинг: 301 НеутралноБългарски поще са място за работа на трудоустроени хора с ниска инвалидност и необразовани такива, които за малко пари не вършат АБСОЛЮТНО нищо! Идете в някоя поща ако скоро никой не ви е хокал и ще се насладите на пълния образ на Негово Величество ЧИНОВНИКА! Онзи ден отивам на гише "Получаване на пратки" и лелката ме пита: "Вие за кво сте?" Мислех да и кажа, че отчитам водомерите, ама реших да не си го причинявам... После защо били на загуба!
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#87] от "tinkerer":
Айде сега погледнете пакетите и ще видите за какво говоря.
poly_na
Рейтинг: 185 НеутралноДоволна съм от услугата, но най-вече, защото се сприятелих с пощальонката и тя ми носи почти всичко до вратата. За жалост само това ми гарантира, че ще си получа всичко поръчано, а не би трябвало да е така.
Проблемите обаче са им много - в повечето пощенки клонове е пълна мизерия, мъкнат пощата на ръка, отношението е често отвратително, бавни са и видно немотивирани. Ако искаш да се оплачеш на някого - [email protected].
Като жител на Пловдив, искам да напомня, че на центъра има един монумент, остатък от комунизма, за който е редно да се помисли. Български пощи се помещават в няколко стаи на първия етаж. Останалото е там, за да прави ехо и да мухлясва.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#85] от "Georgi Kanev":
Не, нямат ги, пощата няма интеграция с изпращача както Спиди или Еконт, особено ако е в чужбина. То и спиди/еконт често няма с разни контрагенти в чужбина.
m17
Рейтинг: 1115 НеутралноДо коментар [#88] от "BlueBoss":
Да, клиентския сървис хич го няма ама то и в Спиди/Еконт е зле за съжаление.
tinkerer
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#89] от "m17":
Хубаво, ама това е 4.90 лв/месец, а не 2.50, както написа по-горе.
tacheaux
Рейтинг: 4448 НеутралноПощите притежават големи сгради в центровете на всеки български град. С напредването на комуникационната техника и възникването на конкуренция на пощите , тези сгради се използват частично само малка част от тях. Останалата част от пощенските сгради пустеят и не се използват. Понеже пощите остават държавни , няма частна инициатива за ползването на пощенските сгради , като например отдаването на свободните им части под наем на физически и юридически лица. От тези наеми пощите биха увеличили доходите си и дори можеха да бъдат на печалба. Държавното управление на пощите , обаче разчита на държавни субсидии, защото така е по-лесно. Нека да дадат пощите на концесия на пощенски частен оператор и той веднага ще излезе на печалба.
Svetlana Ivanova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "tinkerer":
Съгласна съм.
При куриерите е същата селяния.
Всеки път изпращането на колет е адски унизително !
За пример Австрия: никой не проверява какво има в пратката ти.
Васик
Рейтинг: 418 НеутралноЕ как са на загуба, нали продават билети за градския транспорт, мартеници и картички?
bludniq_sin
Рейтинг: 1337 НеутралноДо коментар [#8] от "grayeagle":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlИздават фактури като ги пишат на ръка .. направо бях потресен. Преди време пращаха телепощите през компютър и някаква странна дърта машина изплюваше фактура, сега всичко се пише на ръка .. ръководството деградира пощите вместо да еволюират. Най-хубавото в последно време е, че като имам пратка получавам СМС в кой пощенски клон е и до кога мога да си я взема.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Остави ги.
Българска работа - да плюем...
Бачкат си хората.
Е, може да се оптимизират нещата и да правят кинти - с тази материална база ще сложат в джоба си и Еконти и Спидита.....но се иска оправен мениджмънт.
scf041049836
Рейтинг: 8 Неутрално“Български пощи” няма никакъв шанс да се оправи докато не спре всяка втора пратка, изпратена по пощата, да изчезва. Липсата на доверие в пощенските услуги у нас, а не толкова материалната им база, е основната причина хората да не ползват услугите на “Български пощи”.
Преди години изпратих 4 плика с мартеници от София до различни адреси в провинцията. Нито един не пристигна. След тази случка не изпращам нищо пощата, но пък разчитам на пощата да ми доставя пратки от Китай на ниска стойност. Горе-долу половината изчезват след като пристигнат в София. Предполагам само, че има стоки в olx, които се появяват там в следствие на едни такива “загубвания” по трасето.
В Западна Европа хората си получават кредитните карти и дипломите за завършено образование по пощата. И пощенските, а не куриерските услуги процъвтяват. Ако това правителство, в което министър на транспорта е собственик на водеща куриерска фирма, успее да реши проблема с “Български пощи”, хората, от които е съставено, наистина ще докажат, че са там, за да работят в интерес на общото благо.
chichka
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#94] от "tacheaux":
Русия е проказата на планетата Земя."Нека да дадат пощите на концесия на пощенски частен оператор и той веднага ще излезе на печалба." И веднага едн описмо става 10 лв, а пратка... по-евтино сам да я занесеш с кола!