Петков: В коалицията няма разногласия за Украйна, изпращане на въоръжение не би променило войната

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (127)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Кире , пак се изказваш непремерено . Тук става въпрос за жеста. Иначе има кой да ги въоръжава украинците. Нашите тенекии ще се разпаднат преди да стигнат дотам.

  2. 2 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Жалки и снишаващи се досущ като гербавите бандити!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  3. 3 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1384 Весело

    Полша по-далеч ли е? Словакия? В Канада география учихте ли?

    Не ме търсете преди обяд
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    "В коалицията няма разногласия за Украйна, изпращане на въоръжение не би променило войната"?!





    Това вече не е сериозно! От увъртания, от двусмислия, изглеждаме като .. да не казвам какво, в очите на съюзниците ни. Ще дадем каски и бронежелетки, но само, изрично, на цивилни, ще дадем автомати, но водни...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  5. 5 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 518 Разстроено

    Мииии, в коалиция с БСП - толкова.

  6. 6 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Не се знае, украинската и българската армия използват доста идентични оръжия. Така, че изпращане на оръжия, за които украинците са обучени и имат опит не е помощ без значение. Пак се снишаваме.

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2730 Разстроено

    Киро..Киро навеждането и шикалкавенето ще донесат на България презрение и недоверие!Окачваме си табелата"Троянски кон"....и погазваме достойнството си!Путинстите у нас начело с резидента ,мозъчният му тръст и рубладжиите начело с БКП-Нинова и Копейкин сега се радват.И коленопреклоно застават на страната на окупанта и убиец Путин.....Срамно е!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Ама как се опитва да замаже на Нинова и Радев акитата...

  9. 9 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Първо всяка помощ е от значение. Не се знае, коя е капката която прелива чашата. Второ би имало символично значение.

    Слава Україні!
  10. 10 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Ситуацията в момента е подобна на тази през 1999-та, когато Костов зададе евроатлантическата насока на България чрез отварянето на въздушен коридор за НАТО.
    Сега има възможност да се превъоръжи армията и да се спечели съдействието на САЩ и ЕС в прочистването на страната от корупционните кръгове с руско участие, завзели институциите и икономиката.
    Костов се възползва максимално, тези се провалят по всички показатели.

  11. 11 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    И на е на всички ясно, че изпращане на оръжие не приемливо за БСП. Засега.

    Слава Україні!
  12. 12 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#10] от "meh":

    Само,че тогава Костов имаше пълно мнозинство в парламента. Сега правителството зависи от БСП.

    Слава Україні!
  13. 13 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    Киро все повече се очертава като руска пионка.

  14. 14 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Хуманитарна помощ и подслон за бежанци - ДА, изпращане на оръжия, муници и български войници - НЕ !!!
    Всички, които искат да се изпращат оръжия в този конфликт, да грабват по една пушка и по една бомба на рано и с лозунга "Аз съм Украйна" да отиват да трошат там и да се погубват. МИР се постига чрез конструктивни преговори, а не с оръжия. Колкото повече се убиват, толкова повече ще се мразят. А едни хора потриват доволно ръце, защото печелят от продължаването на тази конфликт
    https://www.youtube.com/watch?v=3dHBPBNGg5c&t=355s

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    Ох, като дойде бойната група на НАТО в България, не ми се мисли какво ще става, а ще има и следващи.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  16. 16 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#12] от "Doge":

    Да оставят Нинова да си подава оставката. Какъв е смисълът от това правителство ако всичко смислено ще бъде блокирано.

  17. 17 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    "Това ще е символичен акт, ние едва ли ще дадем такова въоръжение, че да променим войната. Въпрос на позиция."

    Ами точно, че е въпрос на позиция, проблем е, че позицията ни е различна от тази на целия цивилизован свят. То ясно, че украинците не са опрели до нашите оръжия, но беше важно да сме солидарни.

  18. 18 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#16] от "meh":

    И кое е смисленото ? Да се мешаме в чужда война или да си оправяме вътрешните проблеми ?

  19. 19 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#18] от "Симо":

    Двете са свързани без значение дали ни харесва или не.

  20. 20 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    "В предходно изявление той цитира проучване, за което не даде подробности, според което 84% от българите са против изпращане на такъв тип помощ."

    Кире дай да го видим това проучване бре.

  21. 21 Профил на Kosta Del
    Kosta Del
    Рейтинг: 8 Неутрално

    г-н Петков гърчите се изключително жалко по темата, ясно ни стана колко сте променен, десен, демократичен ... пращате без подготовка полицията по акции, повтаряте като папагал решетников и митрофанова ... втори боеко не ние нужен

    или защитете България и 300 хил българско малцинство в Украйна или сте просто по-добре изглеждащият Копейкин

  22. 22 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#15] от "hamiltonf":

    Като ти дойде чужда армия в страната какво става ? Държат се надмено, защото са пълни с оръжия и си правят какво си искат с местното население. Ако се случи инцидент се прикрива, защото били "съюзници" и ни "пазели".

  23. 23 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Не лъжете господин Петков. На мястото на журналистите от Дневник бих задал въпрос на господата Иванов и Атанасов - Поддържете ли изпращането на оръжие за Украйна? Много ми е интересно как ще отговорят - да или не.
    Въпросът е дали Дневник ще се осмели да зададе такъв въпрос.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  24. 24 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5346 Неутрално

    Изпращането на оръжията в Украйна би променило много, само сляп не го вижда (или илитерат)
    1. Ще се наложи да се заеме недвусмилена позиция
    2. Ще помогне на украинската армия срещу путин
    3. Ще измие срама от България за нейната проруска позиция
    4. Ще освети и изчисти руските генерали в българската армия
    5. Ще освети и изчисти руските политици в българското управление
    6. Ще направи страната ни предвидим пълноценен член на НАТО
    не е малко...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  25. 25 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4078 Весело

    До коментар [#22] от "Симо":

    Само неграмотни руснаци, като тези, дошли 44-та в България, могат да се държат като изнасилвачи, пияници, крадци, убийци, всички други - германци, американци, никакви проблеми, ходят с новите си дрехи, усмихнати, пръскат пари по заведения, сприятеляват се. Това поне показва историята.
    А като те гледам, и ти си дъбоко неграмотен по българска писменост...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  26. 26 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5346 Неутрално

    България ще помогне на Украйна с 360 хиляди лева според решение на правителството на Петков. Срамно ли? Не, не е. Подигравателно, проруско е.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4903 Неутрално

    Петков, изпращането на оръжия за Украйна не би променило войната, но би било силен символичен акт на подкрепа! Но явно нямате топки в това правителство! Снишавате се по татовски! Гнус!

  28. 28 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#19] от "meh":

    Не, не са свързани. В интерес на България е да пазим неутралитет и да се занимаем с подобряване на обстановката вътре. Ако заемаме страната на НАТО ставаме мишена за руски ракети (тия натовски войници с какво ни помагат тогава ??? Нашите Ц-300 ще ни пазят, не те). Ако заемем страната на Русия ставаме мишена за НАТО. Най-добре е НЕУТРАЛИТЕТ и да си гледаме вътрешните проблеми. Виж големите сили: Китай - неутрални, Идния - неутрални. А САЩ ? САЩ изпраща военна помощ на Украйна. Вземат пари от собствените си данъкоплатци, купуват оръжия от техните фирми, водят пропаганда, за да може всички да са на тяхна страна, за да оправдаят тези разходи, и гледат да удължат конфликта до безкрай, за да може да продадат колкото се може повече оръжия, а като все пак се постигне МИР, всичко в Украйна ще е потрошено и техни фирми ще ги изкупят и заробят.

  29. 29 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4078 Весело

    До коментар [#23] от "kvasimodo":

    Отговориха на тови въпрос, и казаха да:
    https://fakti.bg/bulgaria/663140-hristo-ivanov-trabva-da-pomognem-s-orajia-na-ukraina

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  30. 30 Профил на M. Hunter
    M. Hunter
    Рейтинг: 33 Неутрално

    До коментар [#15] от "hamiltonf":Като ти дойде чужда армия в страната какво става ?
    —цитат от коментар 22 на Симо


    Питайте в Германия, където още вият на умряло, след като голяма част от "чуждата армия" се изтегли и премести в Полша, Румъния и други непродали се на Русия страни, а с нея и огромния доход, който генерира на приемната държава.

    Държат се надмено, защото са пълни с оръжия и си правят какво си искат с местното население. Ако се случи инцидент се прикрива, защото били "съюзници" и ни "пазели".
    —цитат от коментар 22 на Симо


    Това по спомени на баба ви от руските войници след поредното "освобождение" ли? Права е жената. За войниците на НАТО вече се обърнете пак към познати немци, по-конкретно такива, които са живели в близост до бази. Подгответе се психически обаче тая версия, дето са ви пробутали, да не съвпадне хич с тяхната.



  31. 31 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    До коментар [#13] от "zxp53317185":

    Как очертава...?! По дефиниция е такъв, при положение ,че правителството му зависи на 100 процента от БСП.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  32. 32 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#16] от "meh":

    Не , не може точно сега. Ще има служебно на Радев. Това ли искаш. С премиер Янев и още кой знае какви министри. Щото това е алтернативата. А и тази политическа нестабилност веднага ще предизвика атака от хибридната война на Путин. Така, че не се знае, евентуалните нови избори дали ще са толкова демократични, като се има предвид , колко е висок залога.

    Слава Україні!
  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4903 Неутрално

    До коментар [#18] от "Симо":

    Тази война НЕ Е чужда, мужик! Украинският народ е същия като нас! Цял свят подкрепя Украйна, само ние се снишаваме!

  34. 34 Профил на Iloslav Kaimakanov
    Iloslav Kaimakanov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#13] от "zxp53317185":

    Какво изследване цитира този всезнайко? Може би на БСП сред техните пенсионери?
    Прави ни за срам пред целия свят. С това управление сме по скоро подлоги на русия. Митрофанова ще го покани с удоволствие. А можехме хем да помогнем на достойните украинци, хем да започнем някаква подмяна на скапаното си въоръжение... С 20 процента подкрепа комунистите и ченгетата продължават да управляват... Докога?

  35. 35 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#23] от "kvasimodo":

    Много ясно, че ще зададат въпроса. Не виждаш ли, че самите Дневник пускат разни писма от някакви "авторитети" призоваващи за изпращане на оръжия в конфликта. Нали трябва да се подържа САЩ, за да могат да го удължат колкото се може повече и да пробуват повече оръжия. След това ще отитат там, за да "възстановяват" и ще заробят украинците със заеми.

  36. 36 Профил на M. Hunter
    M. Hunter
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Кире дай да го видим това проучване бре.
    —цитат от коментар 20 на George Svinarov


    Опасявам се, че няма да го видим. Или защото са го излъгали, а той едва ли ще иска да назове лъжеца от страх за "стабилността на коалицията", или защото той сам си го е измислил, понеже е поредният, изпълняващ руска поръчка.

  37. 37 Профил на dedoliben
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4903 Неутрално

    До коментар [#22] от "Симо":

    За последно чужда армия в България е идвала през 1944! СССР обяви война на Царство България и ни окупира за 45 години!

    Натовските армии НЕ са чужди, а са съюзнически армии!

  39. 39 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Петков: "...изпращане на въоръжение не би променило войната ".

    но изпращането дори на един сандък с боеприпаси би ситуирало България от страната на демокрациите

    Докога комунистите ще диктуват какво да прави правителството???

    Докога ДБ ще подпират това проруско правителство???

  40. 40 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#36] от "M. Hunter":

    Като знам че 30% от българските граждани вероятно не знаят за каква война става дума да се изпляскаш че 84% имат мнение дали трябва или не трябва да се помага с оръжие на Украйна е смешно.

  41. 41 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Правителството влезе в обяснителен режим след разкритието ни кой стои зад уж британския фонд #Джемкорп. От две-три години в него нямало вече руски капитали, обяснява се неназован източник в медиите. Американците го били проверили.
    Фактите:
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160626558646189

  42. 42 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Юрий Трутнев (в центъра със синя вратовръзка) и Иво Каменов (в центъра с черно сако и поло) един от основателите на ТИМ.
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160626576646189
    От днес Юрий Трутнев, приближен на Путин, е санкциониран във Великобритания.

  43. 43 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Докога комунистите ще диктуват какво да прави правителството???Докога ДБ ще подпират това проруско правителство???
    —цитат от коментар 39 на 2029


    Комуситите диктуват, защото "мъдрия" българския народ реши да не даде 121 депутата на партиите на промяната.
    А ДБ ще "подпират" докато не се уталожат нещата в Украйна, като конфликта "поне" се замрази и започнат сериозните вътрешни проблеми в Русия. Да не им е до нас.

    Слава Україні!
  44. 44 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#38] от "vassilun":

    Да, защото руски агенти са направили, така че вземем страната на Хитлер, за да ни бомбят англичаните. След което голяма част искат от СССР да ни освобождава. И после знаем какво става. Е, сега става същото, само че наобратно. Пращаме бомби и ставаме от неприятелска, на вражеска страна. После ни бомбят и потрошват, а онези почват да ни дават заеми за въстановяване и ни заробват. Геополитика му се вика.

  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4903 Неутрално

    Благодарение на Костов и политиката му по отношение на войната в бивша Югославия ни приеха в НАТО и ЕС. Сега отново имаме шанс да застанем на правилната страна и да се покажем като действителен член на тези две организации! Жалко, че пропускаме този шанс! :-(

  46. 46 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    "над 80% от българите не подкрепят подобен акт"

    В такъв случай, ще доставим оръжие на тази страна,
    който се подкрепя от тези 80% от българите, а именно Русия.

    Предложението ще се приеме от парламента с 80% болшинство,
    с бурни ръкопляскания и скандирания "Ура", "КПСС-БКП", "С БКП напред", "Вечна дружба" и "Да здравствует Путин".

  47. 47 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Не бе хич няма даже въобще. Също така истинските държавници взимат непопулярни решения, ако знаят че ще е добре за държава. Скоро ще ни отбягват като чумави и подлога на Путин. Дори Молдова ще ни задмине в Евро интеграцията си.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  48. 48 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Поне да пращаме лекарства и консумативи за войниците ама и толкова БКПто на дава май

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  49. 49 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#44] от "Симо":

    Глупости. Сегашните жертви на руснаци, тези с хилядите филмчета в интернет да не мислиш , че са правени с оръжия паднали от небето. Стингъри , Джавелини, NLAW и а напоследък гледам и panzerfaust 3 и Карл-Густав (на кой му е хрумнало така да нарече РПГ) да не би да ги копаят в Украйна. Как мислиш?

    Слава Україні!
  50. 50 Профил на Ognyan Ognyanov
    Ognyan Ognyanov
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Кире, кире за пореден път показваш или тотално неразбиране на ситуацията или тотален слугинаь към Нинова и Радев, кое от двете е кажи си бе човек, кажи си че са те хвяанали за то...те и това е...

  51. 51 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    Скъпи дърти пенсионери.. Моля не взимайте решения, чийто последствия няма да живеете :)) Вашата работа е да си подготвяте костюма и да търсите прошка от хората за които ви пука, докато има време :))

    Ако пък искате да помогнете, наистина да помогнете, отивайте в Украйна, ще ви дадат пушка и всичко и ще си заминете от тоя свят като войни, а не като кучки тихо в леглото, валкириите ще дойдат да ви приберат във Валхала и пенсионната система ще олекне малко и ще се освободят ресурси за други по разумни хора, които гледат разумно на живота, а не само на емоция..

    Уж мъдростта трябва да идва от старите, пък то.. Виждал съм по балансирани тинейджъри от вас..

    Нямаме капацитета да се мешаме в конфликти, нямаме армия, нямаме икономика и сега издържаме и бежанци.. Жеста сме го направили, не е нужно да каним проблеми в нашата неподготвена и слаба страна.. Ако видите на улицата някои напомпан батка, няма му се перчите и да искате да го биете, щот инстинктивно знаете, че нямате шанс физически..

  52. 52 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4903 Неутрално

    До коментар [#44] от "Симо":

    Ей такива като твоите родители са исщали през 1944 СССР "да ни освобождава"! И така ни "освободи", че и до днес не можем да настигнем в развитието си демократичния свят!

  53. 53 Профил на labby
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Изпращането на въоръжения е необходимо и колкото по-бързо правителството вдене, толкова по-добре. Иначе за другите коментари е горе-долу в час.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  55. 55 Профил на labby
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  56. 56 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1234 Неутрално


    До коментар [#53] от "labby":

    Защото е важно за НАС. За България и за това, колко може да се разчита на нас. В случай на нужда. Щото нали помниш поговорката "Приятел в нужда се познава".

    Слава Україні!
  57. 57 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1804 Разстроено

    Пак фамилиарни обръщения като от турски сериал, пак крайности и тролене. Независимо дали го одобрявате, Кирил Петков се държи хладнокръвно и прави необходимото в ситуация, в която не е бил нито един български политик през последните 80 години. Спрете с тези елементарни "разбори" на речта, жестовете, дрехите, дори дипломата от Харвард, каквато вие нямате и затова не знаете стойността ѝ. Само като си представя кои можеха да са на неговия пост в момента, лошо ми става!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  58. 58 Профил на Rhapsody of Fire
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Благодарение на Костов и политиката му по отношение на войната в бивша Югославия ни приеха в НАТО и ЕС. Сега отново имаме шанс да застанем на правилната страна и да се покажем като действителен член на тези две организации! Жалко, че пропускаме този шанс! :-(
    —цитат от коментар 45 на vassilun


    Напълно съм съгласна с вас. Дори бих отишла по далеч и бих призовала за връщане на задължителната наборна служба и изпращането на българските войничета на Украинския фронт. Да живее Зеленски.

  60. 60 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Ама как се опитва да замаже на Нинова и Радев акитата...
    —цитат от коментар 8 на Аз


    То едно аки колкото го размазваш толква повече мирише...
    А и да не забравим да изперем 1 млрд долара на Путин а Кире?

    https://bird.bg/avdolyan-gemcorp-chemezov/

    "В разгара на войната в Украйна, правителството на България подписа меморандум за сътрудничество с фонда „Джемкорп“ /Gemcorp/ на руския олигарх Алберт Авдолян. Той е за инвестиция от 1 милиард долара в чиста енергия. Авдолян е бил следен за пране на пари от американското финансово разузнаване, заедно с българина Атанас Бостанджиев, който подписа сделката под патронажа на премиера Кирил Петков /на водещата снимка вдясно/. Авдолян е също така приближен и бизнес партньор на Сергей Чемезов, шефа на „Ростех“. Последният е считан за един от най-доверените хора на Владимир Путин, с когото е служил в КГБ в ГДР. От 2014 г. Чемезов e включен в санкционните списъци на ЕС и САЩ."

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  61. 61 Профил на Rhapsody of Fire
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Rhapsody of Fire
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Трудничко е да разбере Кирчо, стойността на моралния жест! И да, има значение всяка една помощ!

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  64. 64 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2034 Неутрално

    Пак фамилиарни обръщения като от турски сериал, пак крайности и тролене. Независимо дали го одобрявате, Кирил Петков се държи хладнокръвно и прави необходимото в ситуация, в която не е бил нито един български политик през последните 80 години. Спрете с тези елементарни "разбори" на речта, жестовете, дрехите, дори дипломата от Харвард, каквато вие нямате и затова не знаете стойността ѝ. Само като си представя кои можеха да са на неговия пост в момента, лошо ми става!
    —цитат от коментар 57 на etty1


    "Да изпереш милиард на Путин през Плана за възстановяване?
    Правителственото рамо за проект, в който водеща финансова роля има фонд на Алберт Авдолян буди недоумение. Още повече, че инвестицията е свързана с широко рекламирания правителствен проект за батерии за 1,3 милиарда евро, който ще се финансира и с европейски пари по Плана за възстановяване.

    На практика така се дава възможност на Gemcorp да изпере през този проект огромна сума свързана с лица от вътрешния кръг на Путин.

    Самият факт, че се стига до правителствена подкрепа за подобно начинание, е знак за неспособността на българските служби да идентифицират и предотвратят навреме рисковете за националната ни сигурност. За пореден път България се позиционира като Троянски кон на Русия в Европейския съюз и в НАТО."

    https://bird.bg/avdolyan-gemcorp-chemezov/

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  65. 65 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 991 Неутрално

    До коментар [#55] от "labby":

    Ей голяма мъка, че нашокаха канчетата на сърбете (от които България не е видяла нищо добро) заслужено

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  66. 66 Профил на Ким Пу Тин
    Ким Пу Тин
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Петков, изпращането на оръжия за Украйна не би променило войната, но би било силен символичен акт на подкрепа! Но явно нямате топки в това правителство! Снишавате се по татовски! Гнус!
    —цитат от коментар 27 на vassilun

    Не би било никак символичен жест точно от наша страна. Например можем да изпратим самоходни гаубици заедно с боеприпаси за тях, които украинците да използват веднага - познават ги добре. Също така системи Град с боеприпаси за тях.
    Янев артилериста какво мисли по въпроса?
    У нас скоростно да започне обучение на войската за използване на подобни американски и/или германски системи, с които да ги заменим.
    Ще каже някой, ама не може така бързо. Колко още да чакаме и какво трябва още да стане? КОГА?!

  67. 67 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#29] от "hamiltonf":

    Значи господин Петков лъже.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  68. 68 Профил на Ким Пу Тин
    Ким Пу Тин
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#57] от "etty1":
    Там е работата, че Петков не само не прави необходимото, а дори минимума не прави.

  69. 69 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#49] от "Doge":

    Дава ги НЯКОЙ, и тоя НЯКОЙ води своята война на територията на Украйна. Колкото повече оръжия даде, толкова повече пари ще спечели. Взема ги от данъкоплатците на ЕС, на САЩ и ги дава на своите фирми. Целта е да спечели пари от оръжията, да обърне конфликта по такъв начин, че да бъдат изтласкани и избити враговете му (руснаците) като междувременно се потроши цялата страна. И след като са се напечелили достатъчно от оръжия, ще почнат да купуват фирми, земи в Украйна и да и дават заеми, така че да я заробят. Геополитика. Тоя НЯКОЙ няма никакъв интерес да направи, така че Зеленски и Путин да постигнат компромис. Напротив. Конфликта трябва да продължава колкото се може повече. В момента се чува само гласа на НАТО и САЩ, а руската страна е цензурирана и заглушена, така че да се ръководим от емоциите, а не да мислим. В момента по телевизона като през 1984 на Оруел ви излъчваш шок и ужаст с цел да ви водят като овце в посоката, която те искат.

  70. 70 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 343 Неутрално

    киро ного повече от 80 процента сме братле.верваи ми

  71. 71 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 627 Гневно

    Официалната ни позиция за отказ от изпращане на оръжие на борещия се Украински народ е НАЦИОНАЛЕН ПОЗОР.

    СЛАВА НА УКРАЙНА.
  72. 72 Профил на Rhapsody of Fire
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#71] от "Rhapsody of Fire":

    Национален позор е да изпращаш оръжия едни хора да убиват други хора вместо да седнат да преговарят за МИР.

  74. 74 Профил на Peter Panchev
    Peter Panchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Кире, а Полша далеч ли са? Я се осъзнай!
    Отказвам да подкрепям агресора с бездействието си! Откажи се и ти!

  75. 75 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5129 Гневно

    Помогнете на Украйна СЕГА, за да не ревем ние, а и цяла Европа после.

  76. 76 Профил на Ким Пу Тин
    Ким Пу Тин
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#59] от "labby":
    Омръзна ми да чета глупости.
    Или не разбирате, че ако не помогнем на Украйна СЕГА, може да се наложи да отблъскваме Путин на наша територия утре. Тогава ние ще молим за помощ. Освен ако не очаквате Радев и Янев да разгромят руснаците.
    Или може би сте опекли хляба и проготвили солта за „братушките“?

  77. 77 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    До коментар [#76] от "Ким Пу Тин":

    С такива генерали като Радев и Янев как ли ще го отблъснем. Дойде ли ставаме руска кочина.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  78. 78 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    ГЕРБ се обявяват за поддръжници на изпращането на оръжия за Украйна. Кирето вместо да разтяга локуми да внесе в парламента предложение , за да видим кой как ще гласува. Ако ГЕРБ и ИТН гласуват ЗА, ДБ също е за и тогава ПП ще има възможност еднолично да вземе решението. Ако ГЕРБ гласуват против Кирето ще натрупа дивидент като им свали маската на евроатлантици. Щом не го прави значи се страхува от първия вариант когато ПП ще трябва да си официализира позицията.

  79. 79 Профил на Forest
    Forest
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Хахаха, нямало разногласия в мнозинството относно Украйна?!?! Премиерът вярва ли си? Това е вярно колкото и твърдението, че оставката на Янев не е поискана. Петков определено не тежи на мястото си. Поне да си назначат ПРи да им пишат изявленията, за да не правят гаф след гаф.

    Истината ни прави свободни.
  80. 80 Профил на Ким Пу Тин
    Ким Пу Тин
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Нямаме капацитета да се мешаме в конфликти, нямаме армия, нямаме икономика и сега издържаме и бежанци.. Жеста сме го направили, не е нужно да каним проблеми в нашата неподготвена и слаба страна.. Ако видите на улицата някои напомпан батка, няма му се перчите и да искате да го биете, щот инстинктивно знаете, че нямате шанс физически..
    —цитат от коментар 51 на Ramon Asvalda

    Знаеш ли защо страната ни е неподготвена и слаба?
    Заради русофили като теб. Руското влияние тук е най-важният фактор, който съсипва страната.

  81. 81 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    Кирчо, прощавай, но това са глупости

  82. 82 Профил на lemonadejoe
    lemonadejoe
    Рейтинг: 301 Неутрално

    "изпращане на въоръжение не би променило войната"
    Кой знае. Обаче би променило България.

  83. 83 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#55] от "labby":Ей голяма мъка, че нашокаха канчетата на сърбете (от които България не е видяла нищо добро) заслужено
    —цитат от коментар 65 на angevins


    Ако бяха само сърбите с мед да я намажеш, но нея с любов я споменават Иракчани. Смята се че 500 000 иракски деца са умряли в резултат на санкциите наложени от любимите ни САЩ, и когато я питат дали смъртта на тези деца сие струвала. тя казва че си е струвало. Демокрацията го искала, разбираш ли. Има го интервюто в нета.
    За тези които не следят спора, става въпрос за изтритият ми пост за Олбраит и моят въпрос към дневник защо ме лишиха от възможността да си изплача мъката по нейната кончина като блокираха коментариите след статията. Предполагам, че повечето не с отговаряли на партийната линия.

  84. 84 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    1. Лъже, няма как ДБ и БСП да са на една и съща позиция, това е абсурдно.
    2. Даването на ПВО определено доста ще помогне
    3. Това би имало огромна стойност за политическата ситуацията в страната и би ясно поставило страната на евроатлантическия път, а не на тоя на "ВъZраждане"
    4. Не случайно навсякъде демокрацията е представителна, имат свобода да взимат решения и тъй като не са изборите всеки ден, ще може избирателите да видят не само самото решение, а и ефектите от него. Съответно ако се помогне на Украйна, то избирателите ще отчетат не само това действие, ами и как е завършил конфликтът. Голяма част от тия мрънкалници, после ще обясняват как благодарение на нашата помощ са спрели Русия. Сигурен съм, че и за българските евреи доста хора са искали да се снишат пред Райха, ама сега всички много се гордеят.

    Не ме търсете преди обяд
  85. 85 Профил на Tsveta
    Tsveta
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#18] от "Симо":Тази война НЕ Е чужда, мужик! Украинският народ е същия като нас! Цял свят подкрепя Украйна, само ние се снишаваме!
    —цитат от коментар 33 на vassilun


    Глупости. Това не е война на украйнският народ, ако беше такава, нямаше 3,5 милиона да избягат от там.
    Това е война водена от една страна от наркомана Зелински и нациските му батальони въоражени от САЩ и от друга страна от Путин и подчинената му армия.
    Само идиот може да вярва, че Русия няма да води тази война до край. Ти как си приставяш, че Канада ще иска да сключи военен пакт с Китай и САЩ няма да я думнат?
    Русия абсолютно никога няма да търпи про - американска Украйна , въоражавана от НАТО и националистическо правителство.
    Войната ще се води или до капитулация на Украйна или до пълното и унищожаване.
    Няма никакво съмнение , че тази война ще удари тежко икономически Русия , въпреки, че смятам, че Китай наливат яко вътре там пари.
    Но не зависимо, колко ще и струва това Русия или ще има капитулирала Украйна с про-руско правителство или ще бъде изравнена със земята.
    Да не мислиш, че това не им е ясно на САЩ?
    САЩ пет пари не дават за Украйна - идеята им е тази война да удари тежко по-слабият от оста, която Китай е заформил срещу тях.

  86. 86 Профил на labby
    labby
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#49] от "Doge":Дава ги НЯКОЙ, и тоя НЯКОЙ води своята война на територията на Украйна. Колкото повече оръжия даде, толкова повече пари ще спечели. Взема ги от данъкоплатците на ЕС, на САЩ и ги дава на своите фирми. Целта е да спечели пари от оръжията, да обърне конфликта по такъв начин, че да бъдат изтласкани и избити враговете му (руснаците) като междувременно се потроши цялата страна. И след като са се напечелили достатъчно от оръжия, ще почнат да купуват фирми, земи в Украйна и да и дават заеми, така че да я заробят. Геополитика. Тоя НЯКОЙ няма никакъв интерес да направи, така че Зеленски и Путин да постигнат компромис. Напротив. Конфликта трябва да продължава колкото се може повече. В момента се чува само гласа на НАТО и САЩ, а руската страна е цензурирана и заглушена, така че да се ръководим от емоциите, а не да мислим. В момента по телевизона като през 1984 на Оруел ви излъчваш шок и ужаст с цел да ви водят като овце в посоката, която те искат.
    —цитат от коментар 69 на Симо


    Ей сега ще те изтрият. Един смислен пост да видя, който обяснява каква е целта на това безумно въоръжаване на Украйна. На никой не му пука за украинците и никой (освен хората които се крият в мазите) не иска тази война да свърши скоро. Целта е да продължи колкото се може по дълго, да се продадат огромно количество оръжия, да се разруши Украйна, за да може после да се възстанови с цената на огромни заеми и да се разории Русия.

  87. 87 Профил на rgt23626120
    rgt23626120
    Рейтинг: 8 Неутрално

    путин никога е отпускал въжето на нашите управници!

  88. 88 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 991 Неутрално

    До коментар [#83] от "labby":

    Санкциите върху Ирак са били наложени от Съвета за Сигурност на ООН за което са гласували и любимите ви Русия и Китай .

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  89. 89 Профил на kahles
    kahles
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Ами как ще имате разногласия в коалицията, като сте се събрали там само мошеници, мижитурки и мушмороци за едната далавера! А когато става дума за истинска политика, Радев и Корнела са ви стъпили на вратлетата и не ви дават да шукнете! ПОЗОР!

    Негодници безгръбначни, не смейте да слагате знак на равенство между БРУТАЛНАТА АГРЕСИЯ НА РУСИЯ и ГЕРОИЧНАТА ОТБРАНА НА УКРАИНСКИЯ НАРОД! До момента са загинали вече хиляви невинни цивилни украинци и НИТО ЕДИН ЦИВИЛЕН РУСНАК! ТОВА Е ОГРОМНАТА РАЗЛИКА!

    Трябва да си тотален морален ИЗРОД, за да заявяваш в такава ситуация "Дайте да си гледаме нашите интереси, какво ни интересува, че там някъде умират невинни, че се сриват със земята къщите и градовете на Украйна!" А точно това казва престъпниците от БКП/БСП и негодниците от "ВъZраждане"!

    Трябва да си тотален морален ИЗРОД, за да заявяваш в такава ситуация "Не трябва да пращаме оръжие на Украйна, така наливаме масло в огъня!" Защото това всъщност означава: "Няма да помагаме на Украйна, за да може Русия да ликвидира по-бързо украинците и цялата им държава, та да си продължим далаверата с "Газпром" и руските "другари"! И да си пием ракията спокойно, без да не ни прекъсват "Ергенът" с разни извънредни новини!"

    НЕУДОБНАТА ИСТИНА Е, ЧЕ КОЙТО НЕ ПОДКРЕПЯ УКРАЙНА С ОРЪЖИЕ И БОЕПРИПАСИ, ПОДКРЕПЯ ПУТИН И ФАШИСТКА РУСИЯ!

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  90. 90 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#85] от "Tsveta":

    Добро геополитическо мислене. А много овце тук не виждат как ги водят за носа или по-точно казано за "емоцията". Само трябва да проследиш парите за оръжията от къде идват - от данъкоплатците на ЕС и САЩ и текат към фирмите на едни хора, които имат голяма тролска машина и насочват всички в НАТО за война с Русия. Всеки, който се забърка ще бъде потрошен. Затова трябва да сме неутрални. А потрошените ще бъдат заробени след това още повече със заеми за "възстановяване".

  91. 91 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    "Не мисля, че в управляващата коалиция имаме разногласия за Украйна. Казахме ясно, че подкрепяме украинското правителство."

    ПОДКРЕПЯТЕ??? Как и с какво бе,Кириле???

    "В предходно изявление той цитира проучване, за което не даде подробности, според което 84% от българите са против изпращане на такъв тип помощ."

    Не даде подробности, защото няма такова проучване!!! Поредната измислица на Кирил!!!

    "разговарях със Зеленски, който ми благодари, че войските му ще се бият по-спокойно, знаейки, че техните семейства са на безопасно място в България вследствие на хуманитарната подкрепа, която оказваме"

    И за какво точно ти е благодарен Зеленски??? За това, че на втория ден каза, че най - вероятно той до 48 часа няма да е жив 🤦🤦🤦,
    Техните семейства са на безопасно място,с подкрепата на българския народ и добровоци!!! Ти Кириле,и правителството ти, нямате никаква заслуга за това!!! В момента бежанците са оставени изцяло на общините и доброволците, които не получават никаква подкрепа от държавата!!!

  92. 92 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5487 Неутрално

    Петков: В коалицията няма разногласия за Украйна, изпращане на въоръжение не би променило войната
    ***
    Т.е. клекнали сте на Нинова за пореден път. На практика тя е премиер, Киро не смее да гъкне без нея.
    Оставка и избори!

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  93. 93 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#2] от "zo":

    "Жалки и снишаващи се досущ като гербавите бандити!"

    "Гербавите бандити" сто пъти излязоха и казаха, че ако правителството внесе в народното събрание предложение за подкрепа на Украйна, каквато и да е, включително и военна, ще подкрепят!!!
    Айде де, какво чакат от ДеБъ, нали и те много искат???

  94. 94 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#5] от "sow29372525":

    "Мииии, в коалиция с БСП - толкова."

    Не в коалиция,а слуга на БСП!!!

  95. 95 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#13] от "zxp53317185":

    "Киро все повече се очертава като руска пионка."

    Той е руска пионка!!! Още ли не сте го разбрали???
    https://pik.bg/бомба-в-пик-tv-отец-георги-ганчев-кумец-на-премиера-и-първи-братовчед-на-баща-му-полиция-н-news1092994.html

  96. 96 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#89] от "kahles":

    "Ами как ще имате разногласия в коалицията, като сте се събрали там само мошеници, мижитурки и мушмороци за едната далавера! А когато става дума за истинска политика, Радев и Корнела са ви стъпили на вратлетата и не ви дават да шукнете! ПОЗОР!

    Негодници безгръбначни, не смейте да слагате знак на равенство между БРУТАЛНАТА АГРЕСИЯ НА РУСИЯ и ГЕРОИЧНАТА ОТБРАНА НА УКРАИНСКИЯ НАРОД! До момента са загинали вече хиляви невинни цивилни украинци и НИТО ЕДИН ЦИВИЛЕН РУСНАК! ТОВА Е ОГРОМНАТА РАЗЛИКА!

    Трябва да си тотален морален ИЗРОД, за да заявяваш в такава ситуация "Дайте да си гледаме нашите интереси, какво ни интересува, че там някъде умират невинни, че се сриват със земята къщите и градовете на Украйна!" А точно това казва престъпниците от БКП/БСП и негодниците от "ВъZраждане"!

    Трябва да си тотален морален ИЗРОД, за да заявяваш в такава ситуация "Не трябва да пращаме оръжие на Украйна, така наливаме масло в огъня!" Защото това всъщност означава: "Няма да помагаме на Украйна, за да може Русия да ликвидира по-бързо украинците и цялата им държава, та да си продължим далаверата с "Газпром" и руските "другари"! И да си пием ракията спокойно, без да не ни прекъсват "Ергенът" с разни извънредни новини!"

    НЕУДОБНАТА ИСТИНА Е, ЧЕ КОЙТО НЕ ПОДКРЕПЯ УКРАЙНА С ОРЪЖИЕ И БОЕПРИПАСИ, ПОДКРЕПЯ ПУТИН И ФАШИСТКА РУСИЯ!"


    ++++++++++++

  97. 97 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#16] от "meh":

    "Да оставят Нинова да си подава оставката. Какъв е смисълът от това правителство ако всичко смислено ще бъде блокирано."

    Да не мислиш, че те търсят смисъл??? Плана е да се съсипе България,да се ошушка до дупка и да фалира!!!
    Не става ли така всеки път???

  98. 98 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#93] от "galina georgieva":

    "Гербавите бандити" сто пъти излязоха и казаха, че ако правителството внесе в народното събрание предложение за подкрепа на Украйна, каквато и да е, включително и военна, ще подкрепят!!!"

    Не че нещо, но защо ГЕРБ не внесат такова предложение? Айде ДБ имат да пазят коалиция ами вие?

  99. 99 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#21] от "Kosta Del":

    "или защитете България и 300 хил българско малцинство в Украйна или сте просто по-добре изглеждащият Копейкин"

    То поне това ако бешеее!!! На мен ми изглежда като човек с психич.и проблем.!

  100. 100 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#98] от "George Svinarov":

    "Не че нещо, но защо ГЕРБ не внесат такова предложение? Айде ДБ имат да пазят коалиция ами вие?"

    За да се види, какви "демократи" са ДеБъ и ПП!!!
    Да се види,ДАЛИ действително искат това, което говорят!!! Да се види, че ВСИЧКИ в тая коалиция, целуват ръка и се кланят на Нинова!!! За да се види ясно най - накрая,кой управлява България!!!

    Оставка, аматьори!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK