"Алфа Рисърч": "Възраждане" достига четвърта позиция по подкрепа, почти наравно с БСП

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (281)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 376 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.

  2. 2 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Колко даваха социолозите на Възраждане миналия път, и колко взеха?

  3. 3 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#1] от "Mushichka":

    Да бе, всички са невежи глупаци и изостанали ганювци, само избирателите на Ристю Бойкикев са най-умните и най-начетените.

  4. 4 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#3] от "ygo11542256":

    Така е, в общи линии. Изметта в Израждане обаче е най-отявлена.

  5. 5 Профил на Николай Георгиев
    Николай Георгиев
    Рейтинг: 1076 Разстроено

    Накратко за българите ...

  6. 6 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2052 Весело

    Пабеда БСП!

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  7. 7 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    Израждане гълтат ИТН вероятно до степен изпадане от НС. Общо ДпС/Израждане към момента - 17%. Плюс пътностроителите на БоБо - близо 40 %. Новата ДС коалиция е почти готова. Имат си русские, имат си пронатовски ястреби, но водещи са саковете от банките...:-)).

  8. 8 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    ПП имат 18%?! Има ли още ненормални дето да поддържат това мафиотско правителство или процентите са платени надлежно?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  9. 9 Профил на Дончо
    Дончо
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Като гледам какъв процент правят от Възраждане започвам да си обеснявам защо държавата е толкова пропаднала.
    С толкова голям брой хора с подобно мислене няма да има просперитет.

  10. 10 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Ако върнат хартиените бюлетини, БСП може да увеличи значително резултата си. Страшно много техни възрастни избиратели не гласуваха на последните избори заради машините, от страх "да не се изложат". Така че, ако върнат хартиените бюлетини, може да се върнат на около 15%.

  11. 10 Профил на sturmgewehr44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 376 Неутрално

    До коментар [#7] от "ruse_island":

    Курнеели къде я забрави?

  13. 13 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Къде е "Киро на кирия" :))) !

    agent
  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3945 Неутрално

    Никой не иска Бойко.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2776 Любопитно

    "е налице обща тенденция към различно по интензивност разколебаване в подкрепата за управляващите партии" - ами, след като ОПравляващите не само, че не се учат да управляват, а и не вдяват какви, колко и как да минимизират щетите от кризите, как да реагират респондентите? Баш Боса на ГРЕБящите лъготеше тарикатски, но Кирчо лъже по най-наивния възможен начин. Колкото и да се анализират нещата на мегдан няма нищо, което да е ясно, точно и трайно казано и направено.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  16. 16 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4640 Неутрално

    Самият факт колко скача подкрепата за 'Изрожденци" говори колко късогледи гласоподаватели има у нас!

  17. 17 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 803 Неутрално

    За прогресирането на Възраждане са виновни предните управляващи, които ползваха ковид простотията политически и плашеха населението. Изискването на сертификати за да ходиш на заведение беше върха на медицинския фашизъм.

  18. 18 Профил на Quant Quark
    Quant Quark
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Браво бе!
    Националисти и социалисти в единен строй – рашистки!
    Аа то станало Национал-социалисти !

  19. 19 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.
    —цитат от коментар 1 на Mushichka


    Електоратът на БСП минава към Възраждане.
    Нищо трагично или необяснимо не виждам.

  20. 20 Профил на uej03527584
    uej03527584
    Рейтинг: 479 Неутрално

    аи коце с тебека сме братле

  21. 21 Профил на dolu_komunizma
    dolu_komunizma
    Рейтинг: 315 Неутрално

    1945 - целият елит избит.
    1989 - преходът към демокрация, изцяло контролиран от ДС.
    21 век - "Свобода или олио", избираме олиото. С чалга за фон.
    Не знам защо има учудени. Ако не бяха ни приели в ЕС, щяхме да сме нещо средно между Молдова и Крим.

  22. 22 Профил на zxp53317185
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    ГЕРБ вероятно ще бъдат първи на следващите избори, но пак няма да имат мнозинство и да съставят правителсто. Освен ако не направят голяма коалиция - примерно с ДПС и БСП - малко вероятно, или с ПП и ДБ - също малко вероятно, но нищо не би ме учудило наистина.

  24. 24 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Какво нещо е живота партия с 10% е извън управлението а партия с 5% подкрепа като ДБ на господин Христо Иванов в момента управлява страната заедно с една много печена госпожа - кака Корни. Заедно всички Просто Киро, Диван Паша, кака Корни и господин Христо-Лодкаря така смазаха мафията и спряха корупцията, че нищо чудно ако така продължават господин Костадин а.к.а Костя Копейкин на следващите избори да стане втора политическа партия защото всички знаем, че ПП е балон който на следващите избори ще вземе толкова колкото ИТН на последните. И какво правим двете опозиционни партии първа и втора на следващите избори да се стяга четворната Ламя, че ако се скарат и се разпаднат никога повече няма да видят министерско кресло!

  25. 25 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Още от Жорж Ганчево време си има едни до 15% следовници на шумни патреотарстващи. То не бе Волен, Валери, МВРО и шкембе-войводата, Янето и прочие битуващи върху омраза, разделение, вехта и не тяхна слава, обирайки кълвящите на подобни "цености". Копейкин избуя като антиваксер, сега цъфти антимакедонски, антиукраински - мразене му е макята на успеха на подобни, еле след оливките на ИТН.

  26. 26 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3549 Весело

    "Отчетлива мобилизация на радикален вот отчита най-новото национално представително проучване на социологическата агенция "Алфа Рисърч". Според него националистическата партия "Възраждане", която понастоящем е най-малката парламентарна група в Народното събрание, в момента удвоява подкрепата си от ноември 2021 г. и заема четвърта позиция в предпочитанията на избирателите, макар и не в реална изборна ситуация, с почти равен брой гласове с БСП."


    Битката между Копейкин и Корнела става почти епична !

  27. 27 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.
    —цитат от коментар 1 на Mushichka


    Прав си ! След толкова "напъни за чегъртане " сега идва ред на "националсоциалистите -- антиваксъри и путинофили " да ни "изчегъртът " и малкотоо акъл , който е останаал ! ДАВАЙТЕЕ , ДРУЗЯ ! или по - добре " Смело товарищи в нногу ........ "!

  28. 28 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    Самият факт колко скача подкрепата за 'Изрожденци" говори колко късогледи гласоподаватели има у нас!
    —цитат от коментар 16 на bat_plamen


    А Възраждане са по - лоши от БСП, защото ...???

    https://www.moreto.net/novini.php?n=370320

  29. 29 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    "Алфа Рисърч": "Възраждане" достига четвърта позиция по подкрепа, почти наравно с БСП

    Причината е банална. Те предлагат повече социални практики,а повечето българи не са безразлични към това ,особено по време на хиперинфлация.

  30. 30 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 881 Весело

    До коментар [#14] от "КМЕТ В СЯНКА":


    Никой не иска Бойко.
    —цитат от коментар 14 на КМЕТ В СЯНКА


    Освен "Кмета"! Обсесията е странно заболяване!?

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  31. 31 Профил на cornucopia
    cornucopia
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Всички антиваксъри и плоскоземци, които познавам (не са малко за съжаление) в рамките на 24 часа на 24 февруари станаха путинисти. Какво им сипват на тия хора идея си нямам.
    Много са зле нещата в БГ спор няма

  32. 32 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    Ако върнат хартиените бюлетини, БСП може да увеличи значително резултата си. Страшно много техни възрастни избиратели не гласуваха на последните избори заради машините, от страх "да не се изложат". Така че, ако върнат хартиените бюлетини, може да се върнат на около 15%.
    —цитат от коментар 10 на ygo11542256



    Ако един примат не може да гласува с машината « за да не се изложи «, с какво право ще решава съдбините на България ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  33. 33 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#26] от "samoedin":

    Напротив битката тук ще е между ИТН, ДБ и БСП защото една от трите няма да влезе при предсрочни избори а в добрият случай и трите. Очертава се парламент с 4 партии - ГЕРБ, Възраждане, ПП и ДПС другите след това ще могат да се включат в извънпарламентарната коалицията "Ние си отиваме" на госпожа Мая Манолова и господин Хаджигенов.

  34. 34 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Самото активиране на изследване с централен въпрос "Електорални нагласи за парламентарни избори" сега, неизбежно внушава мисъл за парламентарни избори сега. Което поставя самата агенция "Алфа Рисърч" да е играч - активен играч на полето на политиката. Тънкият подтекст е: "Не е важно какви са изгледите за непосредствени парламентарни избори, нека да говорим за тях като за непосредствени"... Което вече говори за много лош професионализъм - прозира пристрастие...

  35. 35 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    Още един месец, изпълнен с протести, в добавка към шока от пазаруването за Великден и 6 май и тези проценти на управляващите ще спаднат още по-значително.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  36. 36 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Сериозно ли някой вярва че ДПС има 7.6%? Под 10% няма да бъдат. При ниска избирателна активност, която е най-вероятна, и повече.

  37. 37 Профил на detenacarevicata
    detenacarevicata
    Рейтинг: 99 Неутрално

    Как може да изпадне, някой чак в такава тежка заблуда, че да гласува за проруски партии. Та те съсипаха собствената си държава по безобразен начин. Какво, да дойдат и тук да досъсипят каквото е останало? Ясно се вижда, че руските управници не уважават съседите си, не уважават международното право, не уважават собствения си народ и военни, а тук ги чакат като спасители. Опитвам се да расъждавам от тяхната позиция, но не намирам и какпа смисъл.

  38. 38 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.
    —цитат от коментар 1 на Mushichka


    Не случихте на народ...

    🇷🇺🚢🚶🤬
  39. 39 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 169 Неутрално

    1945 - целият елит избит.1989 - преходът към демокрация, изцяло контролиран от ДС.21 век - "Свобода или олио", избираме олиото. С чалга за фон.Не знам защо има учудени. Ако не бяха ни приели в ЕС, щяхме да сме нещо средно между Молдова и Крим.
    —цитат от коментар 21 на dolu_komunizma


    Факт. Иван Костов и Петър Стоянов трябва да се разглеждат, като нещо средно между Княз Борис 1 и Цар Симеон Велики. Буквално те двамата, еднолично, въпреки съпротивата на масите и до днес, спасиха тая "държава" от абсолютен разпад.

  40. 40 Профил на
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Ами, оправяйте се. Аз си грабвам лаптопа и отивам да работя хоум офис в оправена държава. Не ми се живее в държава на плоскоземци и руски ибрикчии, пък ако ще БВП-то на калпак да гонеше Норвегия.

  41. 41 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 386 Неутрално

    До коментар [#3] от "ygo11542256":

    Подкрепящите Възраждане са абсолютно невежи!

  42. 42 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#32] от "niksan1":

    Ами много възрастни хора се страхуват от машините. Факт. И не без основание. Имаши възрастни хора, които не се справиха и наистина имаха проблеми при гласуването. А те имат право на глас. Факт. На 80 или 90 години не си длъжен тепърва да се учиш да ползваш и машините.

  43. 43 Профил на yda191111599
    yda191111599
    Рейтинг: 205 Неутрално

    За съжаление, резултатът на ИZраждане е логичен, с оглед на това каква руска пропаганда и откровени лъжи се леят из социалните мрежи и липсата на критично мислене при много от нашите сънародници (справка опашки за гориво, бой за олио, почти паническо купуване на имоти при рекордни цени и т.н.). А и като добавим пасивността на службите и оглушителната тишина от правителството, нещата стават страшни. При евентуални избори резултатът на Копейкин може и да е по-висок, имайки предвид, че много хора не биха казали, че ще гласуват за него.

  44. 44 Профил на Хорошо там где нас нет
    Хорошо там где нас нет
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Добре, добре! Знам, че някои от вас са уплашени от процентите на копейкин, но въпреки това нещата отиват на добре. Войната свали всички маски. Вече почти няма путински подлоги, които да го раздават евроатлантици. Цанов, Бареков, Волгин, Нешка и цялата друга подобна сволч в един глас грякна за Русия, за любовта, за славянството, как украинците не били християни ит.н. - Орките също се мобилизират

    За сметка на това България също се мобилизира - хора, които имат две ризи дават едната на бежанците, пуснахме ги в дома си, чухме висш политик с власт да не се страхува да каже, че Русия е една бензинколонка с ракети.

    Нека паднат маските за да знаем с кого да се разправим, кого да канселираме, с кого да не говорим повече. Понеже времето за милост мина, война е и това е последното което някой може да очаква

    Russia delenda est

    Хотели как лучше, получилось как всегда
  45. 45 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Няма страшно българите продължават да копаят дъното.
    Мафията тук създадена от ДС по заповед на Кремъл вече е промила и без това малкото сиво вещество на ония 80% от мат'ряла.
    Това е положението за съжаление, и както сега България е най бедната държава в ЕС с най нисък стандарт на живота с този мат'трял така и ще си остане.
    Материала, материала.

  46. 46 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Съгласно българската поговорка оцеляла във вековете "Прост народ - слаба държава" следва, че отслабването на държавата ни ще се задълбочава с изпростявснето, белег за което е подкрепата на Копейкиновите от проимперската банда предатели.

  47. 47 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 169 Неутрално

    До коментар [#32] от "niksan1":Ами много възрастни хора се страхуват от машините. Факт. И не без основание. Имаши възрастни хора, които не се справиха и наистина имаха проблеми при гласуването. А те имат право на глас. Факт. На 80 или 90 години не си длъжен тепърва да се учиш да ползваш и машините.
    —цитат от коментар 42 на ygo11542256


    Аз също не съм длъжен да се съобразявам с някакви селяни, които цял живот все "не са длъжни" и от тях "нищо не зависи", какво остава за децата ми? Може ли някви бабички неграмотни, дето цял живот пасли агнетата по поляните и блъскали на царевицата на бостана да вземат адекватни решения за бъдещето?

  48. 48 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Слепи ли са тези хора ... или си падат по садо мазо? Стига само да му погледне човек СиВи-то на това страхливо кречетало Копейкин и му става ясно какво цели. Възползва се максимално от ковид кризата с безсмислените си антимаск демонстрации в типичен клоунски стил, а сега яха войната в Украйна закачайки се за ... явно вродената у повечето българи русофилия.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  49. 49 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4003 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Борбата е безмилостно жестока.
    Борбата, както казват, е епична.

    Беше жестоко вероломна, но не чак так:

    вчерашен другар против вчерашен другар,
    фашист против фашиста,
    рашист против рашиста,
    за небъдни привилегии.

    СССР побратимяваше народите
    с интернационалистическото си отношение.

    Другаруваше с нацистка Германия.
    Другарува и с (отвратително) демократично силни
    США, Британия и проч.

    Най-болше ползуваха ползи страните от т.нар. трети свет. Расчитаха.
    Знаеха на кого да расчитат:
    Най-болшой световен брат.

    А сега... Украйна утанула фалагмана "Масква"

    ""Възраждане" достига четвърта позиция
    по подкрепа, почти наравно с БСП"

  50. 50 Профил на cornucopia
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4070 Разстроено

    Трудно ми е да повярвам, че корумпираната и престъпна партия ГЕРБ би спечелила отново парламентарни избори. Както и, че про-путинската партия Израждане (на Атака и Воля преди това - други две пропутински партии) имат по-голяма подкрепа от ДБ - О!

    Ако това действително е така... голям срам за страната ни. :-(

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  52. 52 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Дали има кой да проверява достоверността на тези така наречени независими социологически агенции, които всъщност са отдел "агитация и пропаганда" на българската мафия

  53. 53 Профил на Спиридон Велев
    Спиридон Велев
    Рейтинг: 25 Любопитно

    Никой не иска Бойко.
    —цитат от коментар 14 на КМЕТ В СЯНКА


    22% "по-никой" ли е от 7%?

  54. 54 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Като гледам какъв процент правят от Възраждане започвам да си обеснявам защо държавата е толкова пропаднала. С толкова голям брой хора с подобно мислене няма да има просперитет.
    —цитат от коментар 9 на Дончо


    Ключовото в случая е повече хора да излязат и да гласуват. Винаги е имало малка група от около 10% гласуващи, които си избират откачени полуписти и националисти (Атака, ББЦ, ВМРО, НФСБ, Воля). Сега Възраждане просто консолидира този вот.

    В проучването е изпуснато какъв процент от всички смятат да гласуват. Ако е по-голям, тогава тази радикализирана част от обществото ще си остане малка част. Но ако останалите ми мързи или не им пука, нормално е по-мотивираните да изземат част от пространството.

  55. 55 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Така е. Когато има неясни действия от властта, когато се мотаят и не знаят какво да правят, идват крайните послания.

  56. 56 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4070 Разстроено

    До коментар [#21] от "dolu_komunizma":

    Ако не бяхме членове на ЕС сега щяхме да сме като Молдова според мен - най-бедната и изостанала държава в Европа. Или пък като БиХ - най-бедната и изостанала Балканска държава.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  57. 57 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5484 Гневно

    Цялото проучване

    https://www.24chasa.bg/mnenia/article/11390599

    "Оценка за дейността на правителството – динамика, партийна подкрепа и зони с кредит на доверие

    Проучването регистрира спад в одобрението (от 35% на 19%) и рязък скок (от 23% до 48%) в неодобрението за дейността на кабинета „Петков“ за периода февруари - април 2022 г. Същата тенденция е налице и в рейтинга на премиера: положителните оценки спадат от 39% на 23%, а отрицателните нарастват от 21% до 48%."

    Единственото сигурно нещо, което направи Киро, е да вдигне процента на копейкиновците. С много. :(((( Заслугата му направо е историческа, никой не може да се похвали с подобно постижение. Така става, когато едно говориш, друго вършиш. В НАТО сме, но крепим путин и не даваме оръжие на Украйна. Десни сме, но ще правим лява политика. За РСМ - имаме договор, но той си реши да сложи срок - юни, и така се затича, че всички скочиха срещу него. Като прибавим и всички скандали покрай парите за пътищата, избора на управител на БНБ - радикализацията е налице и се чудя защо има изненади. До това води некадърността в политиката.

  58. 58 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Не знам за Възраждане, но има още няколко измислени бутафорни формации, които ще последват пътя на Маята и Бабикяните.
    Няма да ги изреждам.
    А ако се намери и прокурор от мъжки политически пол, който да прибере и Борисов, и неговата партия ще е като партията на солташака му Цветанов.
    Само ДПС и БСП са бетон, да знаете, те нямат нито изхвърляне, нито изчегъртване, нито заличаване, нито обявяване извън закона.
    те са се сраснали с държавните структури в центъра и по места.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  59. 59 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3760 Любопитно

    Про100Киро май се е качил на ролър коустъра, вече заедно с цялата си партия, надявам се!
    Остава да му пожелаем успех и да му намажем ските на следващите избори, надявам се предстоящи?
    Връщайки си лентата към времето, когато премиер беше покойният проф. Беров обаче, май хич не съм голям оптимист, когато иде реч за предсрочни избори...

    I Want To Believe
  60. 60 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Пак лъжат! Възраждане са на 2-ро място след ГЕРБ!

    Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!
  61. 61 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    До коментар [#48] от "ь":
    Тези които от години гласуват за проруските партии просто са един вид робски души и мразят свободолюбивите, особено силно мразят либералния Запад. Те затова обичат силата на Путлер в частност. Общото между тези български избиратели и Путлер е омразата към либералното в Запада.

  62. 62 Профил на Ватник
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#3] от "ygo11542256":Разбира се, че не всички са "глупаци и изостанали Ганьовци". Но в средите на тези, които подкрепят "ВъZраждане", основната маса се състои от такива... лумпенизирани или нискообразовани индивиди. Копейкин обра почти целия състав от фенове на "Атака", ВМРО и НФСБ. За съжаление – това е картинката...

  64. 64 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 699 Неутрално

    До коментар [#47] от "Are de":

    Колкото те имат право на глас, толкова и ти. Демокрация. Кое не ти харесва в демокрацията?

  65. 65 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    Социологичните проучвания често ,да не кажа винаги бъркат.

  66. 66 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4003 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Толерантен народ...

    пп
    Недопустимо - мнозинството в ЕС, НАТО и ООН
    би рекло.

    До коментар [#5] от "Николай Георгиев":

    Накратко за българите ...

    ""Алфа Рисърч": "Възраждане" достига четвърта позиция по подкрепа, почти наравно с БСП"

  67. 67 Профил на hfp421106057
    hfp421106057
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Как може някой изобщо да си мисли, че извадка от 1000 човека е реален лакмус за настроението из гласоподавателите. От 1000 човека до 1000 човека има разлика от небето до земята. Утре ще решат да дръннат на 1000 баби и БСП/израждане ще са първенци. Видяхме ги колко бяха точни преди.

  68. 68 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.
    —цитат от коментар 1 на Mushichka


    "Алфа Рисърч": "Възраждане" достига четвърта позиция по подкрепа, почти наравно с БСП "
    Нищо чудно - те са двете страни на една копейка !

  69. 69 Профил на Спиридон Велев
    Спиридон Велев
    Рейтинг: 25 Неутрално

    До коментар [#3] от "ygo11542256":Подкрепящите Възраждане са абсолютно невежи!
    —цитат от коментар 41 на space35


    Може да се спори много, дали са по-невежи от поддържащите ДБ и ПП.

  70. 70 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4003 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Има ли "соц" вътре, не е хвалене ;)

    До коментар [#65] от "star bastun":

    Социологичните проучвания често ,
    да не кажа винаги бъркат.

  71. 71 Профил на Баба Путиняга
    Баба Путиняга
    Рейтинг: 143 Неутрално

    До коментар [#58] от "Мариана Кълвачева":
    Казвате, да арестуваме де що не са от НАШ'ТЕ и да спечелим изборите?

  72. 72 Профил на Radoslav Andreev
    Radoslav Andreev
    Рейтинг: 207 Неутрално

    Дневник, така наречената партия Възраждане може и да е националистическа, но не и по отношение на България и българската нация. Това е поредният полит-инженерен проект на кремъл за влияние и управление на политическите процеси в България. Подобен на останалите еднодуми чекистки творения на КГБ като атака, воля, развитие - на бившия овенен министър янев и т.н. Докога ще настъпваме кремълската мотика? Докато едно от двете настъпи предполагам - или се затрием като нация или дай боже кремъл се затрие, или поне отслабне дотолкова, че да спре да сее злото си семе по света.

  73. 73 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2538 Любопитно

    Малък, но изключително прост народ.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  74. 74 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    Огромна мъдрост еъдържа поговорката : "Прост народ - слаба държава"

  75. 75 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    Изненадващо е, че ПД Социалдемократи, Средна европейска класа и ВОЛТ, които спечелиха последните избори, все още имат привърженици и са втори след ГЕРБ!?

  76. 76 Профил на Спиридон Велев
    Спиридон Велев
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Може ли някви бабички неграмотни, дето цял живот пасли агнетата по поляните и блъскали на царевицата на бостана да вземат адекватни решения за бъдещето?
    —цитат от коментар 47 на Are de


    Видя се ясно, че тези, които се търкалят по софийските калдаръми, разнасят черни бесилки и ковчези и мятат свински уши по сградите - НЕ МОГАТ (да вземат адекватни решения). Става все по-видимо с всеки изминал ден. Остава отново да се доверим на "бабичките".

  77. 77 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1432 Неутрално

    Ставащото е обяснимо. сега управляващите партии бяха избрани с големи очаквания. Резултатът за сега е инфлация, повишаване на цените и спадане на жизненият стандарт. Основна причина за това е ставащото извън българия. Но негативите ще ги отнесат те.
    Ако очакваната ПРОМЯНА не се осъществи ще има тепърва изненади за ПП, ИТН , БСП и ДБ.
    Сегашната коалиция няма да се разпадне засега понеже при нови избори ще останат извън властта /някои от тях/

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  78. 78 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 775 Неутрално

    А какви ли ще са електоралните нагласи след като се появи партията на Стефан Янев, който може да стане българският Орбан?

  79. 79 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#69] от "Спиридон Велев":

  80. 80 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3701 Весело

    Борянка може да си пише "соцпроучванията", както се е пазарила!
    Първи, втори... и т.н., са само мераците и илюзиите на поръчалите "проучването"!
    Истината е на избори, и след това, когато се съставя правителството!

  81. 81 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#69] от "Спиридон Велев":

    Не си прав. Не може да се спори по този въпрос. Това е аксиоматична истина. Подкрепящите ДБ и ПП са основно сред високообразованите хора в България. А тези на "ВъZраждане" – е, вие си знаете от кои прослойки на обществото са...

  82. 82 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    До коментар [#32] от "niksan1":Ами много възрастни хора се страхуват от машините. Факт. И не без основание. Имаши възрастни хора, които не се справиха и наистина имаха проблеми при гласуването. А те имат право на глас. Факт. На 80 или 90 години не си длъжен тепърва да се учиш да ползваш и машините.
    —цитат от коментар 42 на ygo11542256




    Възрастта не е причина да не можеш .
    Само един пример - Лили Иванова е прехвърлила 80-те, но и днес пее, докато един бююлюк млади красавици минаващи за певицата, не могат да и лъснат обувките . Същото мога да кажа и за една Стоянка Мутафова, която при възраст 90 + години, все още беше на сцената . Ако чукнеш в гугъл ще намериш още много, много примери . Тези възрастни, които днес не могат да се справят с машинките за гласуване, НЕ БИХА МОГЛИ да го направят и когато са били в разцвета на силите си .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  83. 83 Профил на grigoo
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2393 Неутрално

    Аз не виждам проблем в това че БСП и Възраждане събират общо 19%. Аз виждам проблем в това че всички останали взети заедно събират поне три пъти повече, а сякаш не знаят какво да правят с това мнозинство. Основната стратегия на Москва е да разделя това мнозинство и да ги противопоставя един на друг. Както са тръгнали нещата ако това мнозинство или поне части от него не се вразумят нищо чудно след едни нови избори да се съберат и с Възраждане. Един път се събраха с БСП, сега им остава и да се съберат с Възраждане "за спасението на България". Тези предатели на синята идея са точно толкова зомбирани колкото сусреднения руски гражданин.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  85. 85 Профил на Баба Путиняга
    Баба Путиняга
    Рейтинг: 143 Неутрално

    Избирателите на Чалгарите се преливат в Израждане, което и се очакваше.
    Чака-рака, и те са патрЕоти, нали така...

  86. 86 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Закономерно. Който иска да угоди на всички накрая става нежелан от всички. Абе момчета зелени, правете каквото трябва и както сте обещавали пък който иска нека да разваля коалицията. Изобщо не трябваше да влизате в тая коалиция и да съставяте правителство. Радев щеше да се пържи със служебно правителство до новите избори. Те вероятно щяха да са в края на март или началото на април. След началото на войната, БСП можеше и изобщо да не влезе в парламента, а за Възраждане нямаше и да си спомняме. Ама както се подадохте на провокацията - правителство на всяка цена сега ще трябва да платите цената. Все още може да направите нещо - изчакайте регистрацията, направете бюджет с който оня в Президентството не може да мърда и теглете шута на Курнела и Слави Учиндолски. И ако можете не допускайте промяна в Избирателния закон. Защото платените тумби пак ще увиснат пред секциите след 17 часа.

  87. 87 Профил на martoto
    martoto
    Рейтинг: 56 Неутрално

    Не беше Волен, не беше Шкембе-войвода, не беше Валерката Симеонов, не беше Магарешки. Сега пък тоя индивид. Колко пъти българина ще се връзва на едни и същи изтъркани номера?

  88. 88 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3701 Весело

    Изненадващо е, че ПД Социалдемократи, Средна европейска класа и ВОЛТ, които спечелиха последните избори, все още имат привърженици и са втори след ГЕРБ!?
    —цитат от коментар 75 на svoboden



    До коментар [#75] от "svoboden":

    По изненадващо е че ОПГ-то, също като Копейкинското, що така се сещам за "Армията на Бранкалеоне", "опълчение", бележат ръст, според Борянчето?!
    Трудно се обясняват такива "електорални" аномалии!

  89. 89 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 169 Неутрално

    До коментар [#47] от "Are de":Колкото те имат право на глас, толкова и ти. Демокрация. Кое не ти харесва в демокрацията?
    —цитат от коментар 64 на ygo11542256


    Да, имат право на глас, съгласен съм, в конституцията ясно е записано, че имат право на глас. Никой обаче не ги е лишил от това им право. Могат да заповядат в изборните секции и да упражнят вота си свободно и гарантирано тайно, само с натискането 2-3 пъти по дисплея на машината.

  90. 90 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 970 Неутрално

    И Костадинов, и Възраждане имат YouTube канали, където се публикуват различни тези на Костадинов. В общи линии Костадинов публикува откровено крайно малоумни тези до степен на пълно невежество, но неприятното тук са коментарите под тези клипове - такава потресаваща неграмотност е трудно да бъде видяна. Имаше един клип, в който Костадинов обясняваше как в рамките на една седмица може да бъде отворена някаква мина и да бъде гарантиран суверенитета на България / каквото и да означава това в случая /. Коментарите бяха в стил "Евала Коце", "Единственият политик, който мисли за обикновения човек" и други подобни глупости. След кратък рисърч се оказва, че въпросната мина е в производство на несъстоятелност пред Окръжен съд, т.е. за да бъде отворено това предприятие е необходим времеви период от поне година или две - приключване на производството по несъстоятелност, удовлетворение на кредитори, нова концесионна процедура, евентуално съдебно обжалване на конкурса, инвестиции в инфраструктура и прочее. Даже повече време ще е необходимо от година или две. Но за т.нар. обикновен човек много по-добре звучи "седмица или максимум две".

    Костадинов е крайно неприятен шарлатанин, чийто професионален опит се изчерпва с позицията "Директор на музей" в Добрич. И е удивително каква голяма група граждани у нас са толкова лековерни шарани.

  91. 91 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    Малък, но изключително прост народ.
    —цитат от коментар 73 на Consumer


    И на народ не случихте .

  92. 92 Профил на Georgi Kanev
    Georgi Kanev
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Още преди година писах тук, че Костя не е за подценяване.
    Той играе основно в полето на патрЕотите, които тотално се обезличиха и разпаднаха, но и в полето на БСП, с техните путинофилски копнежи...
    Като прибавим и разочарованите от ИТН, картинката си идва на мястото.

  93. 93 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Преди изборите на 4 април миналата година копейкината партия беше в процедура на забрана.Те бяха активни участници в протестите.След 4 април кой, как и защо отмени забраната?През юли не влязоха в парламента, но през поември благодарение на антиваксерската кампания и лошото управление на здравната криза, се вляха в надигащата се антигерберска вълна, и се оказаха в парламента. Управляващите бяха меки към тях, като антигерб съмишленици.

  94. 94 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Как може да изпадне, някой чак в такава тежка заблуда, че да гласува за проруски партии. Та те съсипаха собствената си държава по безобразен начин. Какво, да дойдат и тук да досъсипят каквото е останало? Ясно се вижда, че руските управници не уважават съседите си, не уважават международното право, не уважават собствения си народ и военни, а тук ги чакат като спасители. Опитвам се да расъждавам от тяхната позиция, но не намирам и какпа смисъл.
    —цитат от коментар 37 на detenacarevicata


    при тях няма мисъл - има люто омраза към хубавото, свестното и кадърното, завист и ресантимент. Освен БСП и Възраждане, това е мислене и на ДБ, въпреки че избирателите им, не ръководството, са антипутинисти. Но дълбоката завист в горделивите им душици ги сродява с комунистите и затова нямат против да са в коалиция с тях.

    Never Mind The Bollocks
  95. 95 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4640 Неутрално

    До коментар [#1] от "Mushichka":

    +++++++++++++++++++++++
    България я чака перманентна политико- икономическа нестабилност и поредица от нестабилни коалиции!В същото време не се вижда как ще се разбие корупционния модел у нас на управление.

  96. 96 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4640 Неутрално

    До коментар [#1] от "Mushichka":

    +++++++++++++++++++++++
    България я чака перманентна политико- икономическа нестабилност и поредица от нестабилни коалиции!В същото време не се вижда как ще се разбие корупционния модел у нас на управление.

  97. 97 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#42] от "ygo11542256":

    Това е толкова смешно твърдение, че няма на къде повече. Щом може да пише хиксове на хартия, може да бучне и ТРИ пъти по екрана. Щом се плаши - да остави младите и способните да избират.

  98. 98 Профил на ykv43523606
    ykv43523606
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Нормално е при толкова невежество и всеобща посредственост Израждане да процъфтява. България е обречена.
    —цитат от коментар 1 на Mushichka


    Ами тя свободата не идва ей така и тука си трябва Майдана

  99. 99 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 485 Неутрално

    лошо, Седларов, лошо... не вървят на добре нещата...

  100. 100 Профил на spalding
    spalding
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Ох, Ганьо, Ганьо, подават ти постоянно ръка да излезеш от блатото, а ти се дърпаш ли, дърпаш. Че влечеш с теб и тези, дето не са вътре.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK