Ще има ли избори

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (123)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Трябва да си пълен лаик, за да не видиш, че предсрочни избори ще има. И то още тази година.

  2. 2 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    Признавам си че не съм гласувал за ДБ, но въпреки това поведението им ме потриса.
    А то на кратко е: "правителството е чудесно, има само едно проблемче с това че пре*****ме Украйна и клякаме на Русия, но ще го изгладим" 🤷

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8358 Неутрално

    На мястото на ДБ щях да повторя модела Нинова. Или признаваме, че пращаме оръжие на Украйна срещу заплащане, или напускаме коалицията :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3111 Весело

    "Ще има ли избори"

    Ще има избори ! Това е заложено в изборния ни закон и КРБ ! Споко ! Дотогава ще е хубаво обаче да се свърши още доста работа по демонтиране на престъпния модел у нас !

  5. 5 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2562 Неутрално

    Разпадане на коалицията в момента би представлявало поставяне на страната ред най-жестоката криза откогато и да било.
    Поне изчакайте края на войната!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  6. 6 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    То е ясно, че ща има избори :)

    Въпросът е дали редовни или предсрочни и ако са предсрочни кога и кой ще ги предизвика?

    Дали някой малък член от коалицията, дали улицата, дали ПП щото рейтинга им пада много и ще предпочетат да минат в опозиция.

  7. 7 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2135 Любопитно

    Дотогава ще е хубаво обаче да се свърши още доста работа по демонтиране на престъпния модел у нас !
    —цитат от коментар 4 на samoedin


    А, точно ей такъв коментар чаках, да та задам един въпрос!
    Как точно ще "демонтирате престъпен модел", като нямате"кохонес" да пратите един кашон с боеприпаси на Украйна? Как си го представяте на практика 🤔

  8. 8 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    Ще има ли избори?
    Питайте Тошо!

  9. 9 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    До вчера може би бях по-скоро за избори, но вече считам, че правителството опитва да свърши някаква работа в кризите и няма да се издъни по най-основните теми, защото го е страх да не падне. Надявам се да се задържи още на власт, да понатрупа повечко негативи, а в същото време да се формира силна консервативна алтернатива, която да поеме руля догодина.

  10. 10 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1422 Неутрално

    До коментар [#2] от "zxp53317185":

    Предполагам, че опитват да са балансьор в коалицията, защото не е сега моментът за нови избори. Очертават се тежки месеци, а без Парламент ще усложним повече ситуацията. Най-лесно е да хвърлят кърпата и да отиваме на избори. Да, хубавото е, че ИТН може и да изпаднат съвсем, но Копейкин увеличава подкрепа. А и герб/дпс имат стабилна подкрепа. Аз лично нямам очакване за промяна, след като герб продължават да имат такъв процент - това означава, че има твърде много мутри, търтеи, крадци, схемаджии... хора, за които далаверката при гербаджиите беше начин на живот. С такова население, няма как да изградиш нормална държава.

  11. 11 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    Време е да се разбере че разделителната линия по време на война не може да бъде отношението към идеологемата КОЙ. Разделителната линия днес е по оста на отношението към ЕС и евроатлантизма. Отличителен белег е заклеймяването на Путин и руската агресия. Няма как дълго да съществува правителство с противоречиви и конфликтни разбирания по тези важни въпроси. Робуването на измислената сигурност носена от такова правителство граници с родоотстъпничество. Всеки компромис направен със съвестта и общочовешките ценности застрашат нашата геополитическа ориентация и национална сигурност. Трябват избори на които основната дискусия да е отношението към Русия и стратегията спрямо нея. Само на такава основа може да се формира национално отговорно правителство което да ни пречисти вътрешно и пред цивилизования свят. БСП и Възраждане по тъча!

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  12. 12 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Трябва да има избори. Не може една партия която има 10% /БСП/ да командва държавата.
    Не може когато целият цивилизован свят помага на Украйна ние да се гънем и да говорим за братска война, мир и прочие глупости. И това на фона на убити мирни жители и хиляди разрушени сгради.
    Не може една партия за която са гласували дясно мислещи симпатизанти /ПП/ да се прави на ущипана и да лъже избирателите си -имам напредвид поведението им сплямо конфликтът в Украйна.
    Не може президентът на Натовска държава да разправя на украинците какви братя са с руснаците и в същото време т. нар. братя да убиват, крадат и разрушават.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  13. 13 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    До коментар [#10] от "gogo2011":

    Дори и да е така, рискуват да загубят всичко, ако ИТН или БСП развалят коалицията преди тях и се стигне така или иначе до предсрочни избори (което е доста вероятно).
    Така ще изглеждат като единствените безпринципни и отчаяно вкопчени в кокала.

  14. 14 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Честно казано, не виждам смисъл да се влачи тази коалиция повече. Преди войната може би имаше някаква перспектива, но в момента само вреди. С разкрачената позиция на снишаване пред агресора само задълбочаваме изолацията си от партньорите в НАТО и ЕС (в която изпаднахме заради античките). Надеждата, че можем да умилостивим Русия с позицията си (за цената на газа, например) е пълна илюзия. Стигнахме дотам, че сме публично унижавани от Митрофанова и неадекватната ни външна министърка.

    Чалгарите искат постове и скрито работят за Русия и Д(П)С. То се видя, че за тях е по-важно да инсталират "свои хора" със спорни биографии в контролни органи, за да спъват европейското ни развитие (Каримански да отложи Еврозоната, Карбовски да цензурира свободата на словото). Комундерите пък си обичат рублите и са склонни да предизвикат вътрешна нестабилност в България, само и само да бранят интересите на Русия. Поразиите, дето ще ги натворят в земеделието и горите дори не се нуждаят от коментар.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  15. 15 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 473 Любопитно

    Трябва да е пределно ясно, който иска и работи за избори днес, работи за мафията

  16. 16 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 849 Неутрално

    2023. Местни.

  17. 17 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    "Ще има ли избори" Ще има избори ! Това е заложено в изборния ни закон и КРБ ! Споко ! Дотогава ще е хубаво обаче да се свърши още доста работа по демонтиране на престъпния модел у нас !
    —цитат от коментар 4 на samoedin


    За съжаление докато демонтирате престъпния модел ще сме се самоизолирали от ЕС и НАТО, а Нинова, Радев и Йотова (вече и Копейкин) ще продължават да играят казачока на Путин и то за срам пред целия свят.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  18. 18 Профил на abc
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 835 Неутрално

    Само да уточня, че напускането на коалицията от някоя от партиите не означава автоматично нови избори. Първо трябва да има оставка или успешен вот на недоверие. После да се извърви процедурата с мандатите и т.н.
    Не е невъзможно преконфигуриране на управлението в рамките на настоящия парламент.

  20. 20 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 189 Неутрално

    Каква куха лейка трябва да си, за да покажеш среден пръст на снимка на такава среща?!

  21. 21 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7233 Неутрално

    До коментар [#2] от "zxp53317185":

    ДБ е най-нормалната партия в това правителство. Те имат коалиционна култура и знаят, как се държи една партия в коалиция. Не знам, докога ще им издържат нервите.

  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1948 Весело

    Браво на Киро - пуска въдицата за нови избори и веднага руските пари към ГЕРБ и гербтролбриг потичат в изобилие - свежи финанси в икономиката. Половината тролски да похарчат у нас, това са грубо тридесетина милиона от ДДС само.

  23. 23 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    До коментар [#19] от "pafaka22":

    Така е. И без БСП ще съмне!

  24. 24 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1433 Неутрално

    Няккои очевидности, които много хора явно не могат или не искат да видят:
    1. Трябва да се управлява. Да в условия на криза е опасно, да в момента имаме съдебна, здравна, военна и икономическа криза, да това сваля рейтинга в краткосрочен план, но щом мине емоцията, това ще се оцени
    2. Алтернативата на 1. е хаос. Хаос в сегашната ситуация е деструкция на държавата, като деструкцията може да е дори териториална
    3. Нови избори значат - срив на ИТН, бум на ДПС, изсмукване на БСП от Възраждане, окупране на "градските десни" в рамките на 6-8% от ДБ. Това значи - Герб 70 депутата, ППППППП - 60 депутата, Възраждане 35 депутата, ДПС 30, ДБ 25, БСП 20, ИТН - 0
    4. От 3 следва, че единственото възможно управление ще е ГЕРБ + ПППППППП или "коалиция Ай сърце Русия" - всички срещу Герб и ДБ
    5. ГЕРБ са си партия като всяка друга и след един период на опозиция ако преосмислят поведението си и минат едно очистване могат да са не прекрасна, но нормална партия. Но ако се върнат на власт на бяла джипка след само година това няма да стане. Вредно е както за тях, така и за другите партии, така и за България - вредно е бетониране на каскетурата, пеевските медии, долу на земята ит.н.

    15.02.1989 - 07.02.2018
  25. 25 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    САМО ВИЖТЕ КАК СА СЕ КОМБИНИРАЛИ, ЗАРАДИ ВЛАСТ, ПАРИ И ОБЛАГИ!
    ВЕЧЕ 1 ГОДИНА протежетата на РАДЕВ НИ УПРАВЛЯВАТ КАТО ОБЕДНЯВАНЕТО НА ДЖОБОВЕТЕ, МОРАЛА И РАЗЕДИНЕНИЕТО МЕЖДУ ХОРАТА УДАРИХА НЕВИЖДАНО ДЪНО (именно това е целта на руското посолство)!

    СЛЕД ВСИЧКИ СКАНДАЛИ, СЛЕД УНИЗИТЕЛНАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ, НЯМА НИКАКВА ОПОЗИЦИЯ И НАРОДЕН ГЛАС, КОЙТО ДА ЗАСТАНЕ СРЕЩУ ТЕЗИ АФЕРИСТИ!

    БЪЛГАРИНА ЩЕ БЕРЕ ПЛОДОВЕТЕ НА ОКАЯНОСТТА СИ, ДОКАТО НЕ ВЗЕМЕ РЕШЕНИЕ ДА МИСЛИ И ДА КАЖЕ НЕ НА КОМУНИЗМА, НА ДС И РУСОФИЛИЯТА!

    НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПРОБЛЕМ НА БЪЛГАРИТЕ Е ГЕШЕВ!
    ГЕШЕВ Е РЕФОРМАТА НА РЕФОРМИТЕ!
    НАЧАЛОТО И КРАЯТ НА ВСЯКО ЗЛО!
    ОТГОВОРЪТ НА ВСЕКИ ПРОБЛЕМ!
    ГЕШЕВ Е ПРОБЛЕМА НА ЗДРАВНАТА РЕФОРМА, НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА, НА БИЗНЕСА, НА МВР, НА АДМИНИСТРАЦИЯТА, НА СЪДА ...!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  26. 26 Профил на keepwalking
    keepwalking
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Просто като се замислиш ,проекта на Слави Трифонов е може би най голямата измишлютина на прехода можеби след Атака ..
    Като започнеш с това субсидията на партиите да Бъд 1 лв ??Що за глупост от къде ше вземат партиите пари за наем ,заплати и плакати ?И всичко на всичко като се махне субсидията в бюджета ше останат 20 милиона повече което е дефакто да се асфалтира една малка уличка в София ..В замяна на това ше се пришпорят партиите да рекетират КАТ ,НАП и митници и прочие ..
    Второ мажоритарния вот ..още по голяма глупост .
    България е премиерска република и квото ти каже премиера това гласуваш ..и ако ли не си чао и не си депутат .Да не говорим че в парламента е пълно с мажоритарно избрани депутати и голяма част са безгласни букви ,дори има и такива които от трибуната не са се изказвали ..
    Най накрая два пъти можеше да управлява и два пъти отказа и както каза Тошко Йорданов направихме партия от няма и къде щото никой не гледа шоуто вече ..

  27. 27 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 928 Гневно

    Трябва да е пределно ясно, който иска и работи за избори днес, работи за мафията
    —цитат от коментар 15 на Ray


    Пределно ясно е едно. Който крепи това безпринципно правителство, заложник на БСП, подкрепя Кремъл и цапа ръцете си с украинска кръв. Това е ясно, а какво на вас ви се иска да е ясно е съвсем отделна тема.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  28. 28 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1948 Весело

    До коментар [#7] от "zxp53317185":

    Продължаваме Промяната да се прекръсти на Продължаваме Герберията - един голям гербер не осъдиха, явно номера с Орешарски - пешкир на ГЕРБ, който обра негативния доклад на ЕС за 2011-та и излъска имиджа на Бате Бойко. Сега ще оберат негативите за натвореното от ГЕРБ 2018-та до 2020-та и Бойко се връща на бял кон отново.

  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    Същественият въпрос е не ""дали"?, а КОГА ще са предсрочните избори?
    Пре3з лятото- най-късно в ранната есен!

  30. 30 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    Трябва да е пределно ясно, който иска и работи за избори днес, работи за мафията
    —цитат от коментар 15 на Ray


    Работа за избори днес ще ни освободи от влиянието на най-голямата мафия - руското правителство. Работа за избори днес ще ни освободи от БСП и нейния вековен слугинаж към Кремъл. По-горе четох че сме били сервилни към Русия заради газа. БСП не са сервилни заради икономика и интерес. Те са сервилни генетично. На тях сервилността към Русия им е като първичен рефлекс, имат го от рождение. За тях дружбата със СССР (Русия) е като въздухът и водата за всяко живо същество (цитатът не е мой). Преди мислех , че сега не е време за избори за да не дойде ново правителство на Радев, но след последни изцепки на ПП и ИТН, след мекушавото и недостойно поведение на простото когото Нинова води за носа си мисля, че по-добре е да преживеем 3 месеца управление на Радев и да пратим Нинова и Копейкин в опозиция.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  31. 31 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#5] от "дедо Андро":

    Без съмнение североизточния лично ви е уведомил на коя дата и в колко часа "свършва войната"...
    https://www.clubz.bg/126791-kak_da_pratim_bilet_za_rusiya_na_trol

    Пощел на...!

  32. 32 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 802 Неутрално

    На младини/20г./ станах член на БКП -1973 г.
    Точно по тертипа на 40 г./е, малко по-рано/ си хвърлих книжката.
    Не станах член на БСП и се отнасям с дълбоко подозрение към дейността на тази уж лява партия.
    Само че в интерес на фактите - колко е електоралната подкрепа за БСП и колко за ДБ?

  33. 33 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Весело

    До коментар [#9] от "4okuto":

    Нали дори Вие усетихте как изобщо не Ви се получи...?
    Или сериозно ви надценявам???

  34. 34 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Весело

    До коментар [#15] от "Ray":

    Прав сте - североизточната мафия вече 140 години натиска с валенките си главата на Отечеството в локвата...
    https://www.clubz.bg/126791-kak_da_pratim_bilet_za_rusiya_na_trol

  35. 35 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8358 Неутрално

    На мястото на ДБ бих обявил, че или обявяваме официално, че изнасяме оръжие за Украйна (срещу заплащане), или напускам коалицията.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  36. 36 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Весело

    До коментар [#20] от "aspet":

    Прост о тошко....

  37. 37 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    Има или няма руснаци и мераци за батерии с европари?
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10160674289651189
    Gemcorp е инвеститор във фирмата за батерии OCSiAl, в която основни акционери са руски банкер, свързан с олигарха Роман Абрамович и назначен от Путин съветник по предприемачество

  38. 38 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 697 Неутрално

    БЪЛГАРИНА ОТВАРЯ ОЧИ И НЕ ЗНАМ ТЕЗИ КЪДЕ ЩЕ СЕ КРИЯТ СКОРО!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  39. 39 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Нови избори и пак Бойко на власт с подкрепата на ДПС. В широката коалиция коя ще е третата партия?
    ДБ /имат вече опит с Бойко/, Слави или ПП, че са доста променливи?

  40. 40 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    Аз даже си мисля, че въпреки многото приказки и ГЕРБи ДПС нямат кой знае какъв интерес от избори. Просто не им се занимава. Имат си подводница в коалицията, тоест ИТН. ИТН много успешно бави, разводнява и обезсмисля работата по важни въпроси и проблеми. БСП с русофилската си политика, също косвено ги обслужва. Кадрите на ДПС и ГЕРБ си стоят по местата и никой не ги закача. Гешев е на поста си и всичко е точно. Най-губещи са ПП и ДБ. От нови избори най-много ще намажат хората на Копейкин.
    Колкото и да е трудно ПП и ДБ трябва да се коалират и да отиват на избори. Иначе ще продължават да губят.

    Бивш tww09306483.
  41. 41 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    Време е шизофренията от снимката да приключва. Приказката за орела, рака и щуката не достига за да опише това управление. Никой не е мислил че може да трябва още едно животно.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#39] от "brazza":

    Как кой ще е третият? Копейкин естествено.

    Бивш tww09306483.
  43. 43 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#41] от "emil":

    Шизофрения е да строиш руска газова тръба и после да ревеш за Украйна. С крокодилски сълзи.

    Бивш tww09306483.
  44. 44 Профил на Vlado
    *****
    Неутрално

    Никакви избори няма да има защото иначе идва Възраждане със страшна сила

  45. 45 Профил на agi49370681
    agi49370681
    Рейтинг: 574 Неутрално

    На мястото на ДБ щях да повторя модела Нинова. Или признаваме, че пращаме оръжие на Украйна срещу заплащане, или напускаме коалицията :)
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    Има една голяма разлика между Нинова и ДБ. Ако Нинова пусне официално оръжия за Украйна електората й отива при Възраждане и БСП ще вземат не 200 000 гласа, а 100 000. А ДБ вече загуби електората, който може да загуби и твърда позиция за Украйна едва ли ще й го върне. Тези които на предните избори гласуваха за тях, няма да гласуват за други. И след едни избори Възраждане ще са дори преди ДПС и тогава ще има цирк.
    Сегашното положение устройва всички, БСП не дава официално да се пращат оръжия за Украйана, но заводите работят яко и изнасят яко за САЩ и други държави, които "ползват" съветски боеприпаси, БСП си управлява министерствата и си назначава гладните членове на хранилки, ДБ по същия начин. А ако развалят дослука хем няма да са на власт, хем ББ ще се завърне.
    Изборът е или пращаме официално оръжия на Украйна или ББ и ГЕРБ се завърщат отново и вече няма да може никой да ги изгони.

  46. 46 Профил на Гошо
    Гошо
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#5] от "дедо Андро":

    Предсрочни избори и служебно правителство са най удачното решение ,за да се предпазим някоя глупост по отношение въоръжаването на Украйна и същевременно да не се изпокараме с разни политически негодници от запада ,дето русофобията са я превърнали в професия
    А ако ще помагаме на Украйна, да пращаме бързо бял план Това е единственото от което имат нужда за спасението си Руснаците щадят пленниците

    ГоШо
  47. 47 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Сегашната позиция на България за шикалкавене относно войната в Украйна е пълен позор. Явно продължават да ни управляват стрхливи мижетурки политици, които се струхуват да извадят страната от дълбоката провинциалност, в която комунистите са я наврели през последните 75 години.
    Демократична България започва да прави прекалено много компромиси с бандата на Нинова, а тя, както се вижда, бързо се ориентира и масово се възползва от властовите ресурси чрез назначаването на пълчища некадърни, но верни партийци на сладки държавни постове. Вече сме гледали до какво води това - страдание за мнозинството и облажване на червените олигарси...

  48. 48 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1585 Гневно

    До коментар [#42] от "Petleshev":

    Ако продължавате да го обслужвате..... устно, като нищо може и да стане трети /да не дава Бог/!!!

  49. 49 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    Нови избори и пак Бойко на власт с подкрепата на ДПС. В широката коалиция коя ще е третата партия?ДБ /имат вече опит с Бойко/, Слави или ПП, че са доста променливи?
    —цитат от коментар 39 на brazza


    Знаеш ли какво? Сега поне докато не си смените никовете то ви е изписано на челото кои сте вие отявлемните борци срещу ГЕРБ. Сега поне човек може да отскочи до някоя статия за войната в Украйна и да ви разкрие. Преди нямаше как и всичи се пишехте големи демократи по рождение. Само отскочих до една от тях и ето какво намирам от теб.

    "Предвид предстоящото нападение на руснаците на българското Черноморие , крайно време е по примера на Украйна да минираме плажовете в Несебър и Поморие и да минираме съответно пристанищата в Бургас и Варна."

    Сега трябва ще трябва да имате поне по два ника. Един за да се пишете путинисти и един за да сте баш демократи.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  50. 50 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1756 Неутрално

    Ако в парламента не мине военна помощ за Украйна и ДБ останат в коалицията, на следващите избори ще са под 4% и няма да влязат. От друга страна ако дадем оръжия на Украйна и това предизвика ответни мерки, Възраждане ще станат втора политическа сила след ГЕРБ.

    "Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят" Бертранд Ръсел
  51. 51 Профил на rta48522758
    rta48522758
    Рейтинг: 226 Неутрално

    До коментар [#13] от "zxp53317185":

    Никога не могът да загубят всичко.Не и нас!Понякога ми се иска ,този народец да попадне в ръчичките на Копейкин и най-накрая да се превърнем в Рашистан.Може би тогава ще се приключи с тази патологична любов към Матушката.Но с изпържени мозъци шансовете за пробуждане са нулеви.Ние имаме по-голяма опасност от друго място-ДПСи неговият огледален образ и подобие-ИТН.Хитър,хлъзгав,нагъл до безобразие.Слушах заседание на НС.Един тошковец Атанасов (момче за особенно гнусни поръчки)наговори такива мръсотии срещу Хр.Иванов,каквито даже от ДПС не си позволяват.Иванов дори се загуцна.А просто трябваше от трибуната да заяви,че подарява на ИТН мястато си в Конституционната комисия,защото на ибез това на Слафчу му се получава разговора с опозицията(справка някои гласувания)

  52. 52 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    "Ще има ли избори" Ще има избори ! Това е заложено в изборния ни закон и КРБ ! Споко ! Дотогава ще е хубаво обаче да се свърши още доста работа по демонтиране на престъпния модел у нас !
    —цитат от коментар 4 на samoedin


    "демонтиране на престъпния модел у нас" ?!?
    Простичко казано, това значи да ни застрелят мен, теб, а и 90% от нас българите.
    Ти казваш, аз не съм крадец, не съм корумпиран?
    И аз така казвам, и останалите българи така. И кротко си крадем, кой колкото може. Искаме да се арестуват и обесят всички крадци, но да не стигат до нас & роднините.
    Имаме "традиции" още от соца, с 200 лева заплата съм 100% собственик на селски имот с 2-3 етажна къща, плюс в града апартамент и лозе с вила, кола и т.н..
    Бойко ни е виновен, само дето един откраднат лев не сме му намерили, но сме 100% сигурни, че е крадец.
    Оказва се , че сме ние & роднини.
    От началото на "прехода" ни, политически ГЕРБ са с най-високия рандеман, затова и отново са първи.

  53. 53 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Надявам се да има избори, тоя формат не отговаря на сегашната геополитическа обстановка. Ако предните избори бяха за и против ГЕРБ, сега нещата са много по-сериозно - За и Против ЕС/НАТО или руско робство ще се гласува на следващите избори. Сегашния формат, в който 3 проруски партии управляват - ПП, ИТН и БСП, е нетърпим.

  54. 54 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    На мястото на ДБ щях да повторя модела Нинова. Или признаваме, че пращаме оръжие на Украйна срещу заплащане, или напускаме коалицията :)
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    Това вече е факт!
    Или заставаме рамо до рамо с нашите партньори изпращайки оръжие на Украйна или отиваме на нови избори веднага!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  55. 55 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Разпадане на коалицията в момента би представлявало поставяне на страната ред най-жестоката криза откогато и да било.Поне изчакайте края на войната!
    —цитат от коментар 5 на дедо Андро


    До края на войната, с това правителство, ще сме по-зле и от Украйна. Няма нужда Путин да ни бомбардира.

  56. 56 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#48] от "selqnin":

    Искаш да ми обясняваш нещо за Копейкин ли? Недей се отвива много, защото съм гледал от първо лице единствено число, как ГЕРБ си обгрижваха и пазеха Копейкин.

    Бивш tww09306483.
  57. 57 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    "Доверието е счупено, но се надяваме да надделее чувството за отговорност или страха от избори".
    *
    Чувство за отговорност!? Ха-ха-ха! Страх от избори, какво друго!
    Висшите държавни длъжности са обект на пазърлъци и като резултат се назначават компромисни фигури, независимо от качествата им.

  58. 58 Профил на joseph.mccarthy
    joseph.mccarthy
    Рейтинг: 402 Неутрално

    няма да има избори още защото ГРУ/ДС чрез този вестник не е облъчило природонаселението за нова конфигурация, за която да гласува. когато почнат да пускат статийки за това, значи ще има избори до месец.

    Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
  59. 59 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#52] от "crq18506084":

    "... Бойко ни е виновен, само дето един откраднат лев не сме му намерили..."!

    Как да го намерите, като не го търсите?! Освен това и Гешев зорко пази, това да не се случи.

    Бивш tww09306483.
  60. 60 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    Надявам се да има избори, тоя формат не отговаря на сегашната геополитическа обстановка. Ако предните избори бяха за и против ГЕРБ, сега нещата са много по-сериозно - За и Против ЕС/НАТО или руско робство ще се гласува на следващите избори. Сегашния формат, в който 3 проруски партии управляват - ПП, ИТН и БСП, е нетърпим.
    —цитат от коментар 53 на Are de


    Точно така!
    Този формат с участие на бсп и итн е напълно безсмислен!
    Новото управление трябва да бъде съставено задължително по линията ЗА и против НАТО и ЕС!
    Това изключва на 100% участието на партии като бсп и итн, които с нищо не се различават от костадиновци!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  61. 61 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Браво на Киро - пуска въдицата за нови избори и веднага руските пари към ГЕРБ и гербтролбриг потичат в изобилие - свежи финанси в икономиката. Половината тролски да похарчат у нас, това са грубо тридесетина милиона от ДДС само.
    —цитат от коментар 22 на Deaddark


    Браво на Киро - пуска руските олигарси от Gemcorp да завладеят българската икономика и да раздават пари на всички българи. Така ли я виждаш работата?

  62. 62 Профил на nix1130
    nix1130
    Рейтинг: 562 Неутрално

    О каква мила картинка. А къде е Прима Патриотът?

  63. 63 Профил на tahion
    tahion
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Избори веднага!

  64. 64 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1572 Неутрално

    "Ще има ли избори" Ще има избори ! Това е заложено в изборния ни закон и КРБ ! Споко ! Дотогава ще е хубаво обаче да се свърши още доста работа по демонтиране на престъпния модел у нас !
    —цитат от коментар 4 на samoedin


    Никакъв престъпен модел не може да бъде демонтиран от това правителство с комунисти и ч...... вътре в него!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  65. 65 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#41] от "emil":Шизофрения е да строиш руска газова тръба и после да ревеш за Украйна. С крокодилски сълзи.
    —цитат от коментар 43 на Petleshev


    Докъде я докарахме!
    КГБ/ДС завзеха власта и "демонтират" модела ГЕРБ.
    Ако ГЕРБ беше руско прокси, защо не го оставиха на власт, прегърнати с Радев?

  66. 66 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 742 Неутрално

    Незабавно господин Христо Иванов господин Атанас Атанасов господин Иво Мирчев и госпожа Антоанета Цонева трябва да напуснат коалицията защото лошата кака Корни не дава да се гласува оръжие за Украйна с което да бъде превзет Ростов на Дон. Ако е възможно преди да отидат на 10 (десет) дневна ваканция на ядене и пиене и крехко агнешко да зарадват цяла България и да разтурят тази токсична за страната коалиция вярвам, че лично Христо-Мореплавателя ще приеме моят съвет защото така може да запази част от електората си който в момента се чувства все едно е гласувал за БПС и макар, че не съм от тях им съчувствам това е нещо ужасно да знаеш, че пускайки бюлетина за ДБ ти дефакто си гласувал за кака Корни и господин Румен Гечев. Това не го пожелавам и на най-големият си враг.

  67. 67 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#1] от "papunqk":

    Евентуално в края на годината. Може и догодина пролетта.

  68. 68 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 410 Неутрално

    До коментар [#64] от "Рим":

    Какъв демонтаж - ИТН и БСП от 2 месеца се занимават да "монтират" свои хора навсякъде, където могат. Виж в "горите" какво става. Виж какво мятане за гуверньор на БНБ се получава.

  69. 69 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#7] от "zxp53317185":

    Стига да има "кохонес" за реформите в България. А те са по - важни.

  70. 70 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Любопитно

    До коментар [#11] от "emil":

    Нещо за агресията на Турция в северен Ирак да кажеш?

  71. 71 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#15] от "Ray":

    Точно!

  72. 72 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    До коментар [#28] от "Deaddark":

    Тук думата имат прокуратурата (да разследва и подава доказателства, качествени) и съда, да издаде присъда. Народното събрание не изпълнява ролята на съд, следствие, прокуратура.

  73. 73 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#60] от "Рим":

    Кажи си защо вашето ДБ се изплю на "демократичната" си природа и вместо да помогне на господин Зеления и да даде оръжие вие мишкувате заради едните постове. Плюете по Възраждане, ДПС и ГЕРБ ама всеки един от тях има ясна и точна позиция за разлика от разкраченото ви положение. Не приемам довода НИЕ ИСКАМЕ (от ДБ) ама те (явно кака Корни) НЕ ДАВАТ е тогава каква "демократична партия" сте след като решенията ги взема друг. П.С. Абе не искате да дадете баницата явно ви се услади...

  74. 74 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3584 Весело

    До коментар [#32] от "brazza":

    Всяваш смут и загриженост в душите на привържениците на ДБ с това писание.

  75. 75 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#20] от "aspet":

    А,каква куха лейка трябва да си се събрал с такъв ксто Тошко?!

  76. 76 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    Предсрочни избори трябва да има и поради драматична промяна в електоралните нагласи. ГЕРБ отново е първа политическа сила с до към 4 процента преднина. Агонията трябва да спре. Руснаците ще се опитат като за последно да изстискат още от четворната. Особено ако им се отдаде аферата с Джимкорп.

  77. 77 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#40] от "Petleshev":

    Така е Патрашев.ГЕРБ не искат избори. Не трябва.Българинът трябва да си изстрада глупостта да гласува за Кире и Асенчо.Е, и на мен вреди,както на всеки живеещ в България.Но,няма как.Вепе няма опашки за Гърция,от времето на лошия Бокаса.Вече има опашки за олио.

  78. 78 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#42] от "Petleshev":

    Нали гласите сега нова коалиция с Янев,Лая,Копейкн и Корни?!Какво се правиш?!

  79. 79 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1172 Неутрално

    Да се свършва тая мъка!

  80. 80 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#49] от "emil":

    Половината лийдуейски тролове са с легенда,че са демократи и фенове на ДеБъ или Кире..

  81. 81 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2483 Неутрално

    До коментар [#56] от "Petleshev":

    Оо,легендата,че си добричлия...

  82. 82 Профил на Hank Moody
    Hank Moody
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Единствения начин Дай България да измият поне част от срама че са в коалиция с антибългарската болшевишка партия е да настискат за оръжия но и това няма да ги спаси и ще гледат следващото нарадно събрание по телевизора

  83. 83 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    [quote#49:"emil"][/quote]

    "Демократите" от ДБ, след като пробваха прегръдка с БСП/ДС, няма да се поколебаят и червената армия да влезе у нас за да почиства от ГЕРБ.

  84. 84 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Признавам си че не съм гласувал за ДБ, но въпреки това поведението им ме потриса. А то на кратко е: "правителството е чудесно, има само едно проблемче с това че пре*****ме Украйна и клякаме на Русия, но ще го изгладим" 🤷
    —цитат от коментар 2 на zxp53317185

    ОК но виж си логиката - признаваш че си гласувал за тези които сега "пре*****ме Украйна и клякаме на Русия". За разлика от тях сега ДБ активно иска да помогнем на Украйна и критикува агресора - Русия.
    Значи си признаваш грешката и вече ще гласуваш за ДБ !!!! ако си честен и последователен де!

  85. 85 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#48] от "selqnin":Искаш да ми обясняваш нещо за Копейкин ли? Недей се отвива много, защото съм гледал от първо лице единствено число, как ГЕРБ си обгрижваха и пазеха Копейкин.
    —цитат от коментар 56 на Petleshev


    Интересни сте вие от КГБ/ДС, за да оплюете ГЕРБ, го набеждавате, че е от вашите.
    Ника ти има ли нещо общо с партизанското движение?
    Или си роднина на партизанина?
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Георги_Петлешев

  86. 86 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Трябва още малко търпение, за да може Копейкин да състави кулминационно правителство.

  87. 87 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#52] от "crq18506084":"... Бойко ни е виновен, само дето един откраднат лев не сме му намерили..."!Как да го намерите, като не го търсите?! Освен това и Гешев зорко пази, това да не се случи.
    —цитат от коментар 59 на Petleshev


    А твоя Рашков? Защо не намери нещо за "кражбите на века"?
    Нали копахте градината на Бойко в Банкя?
    Късче от кюлче, парче от чекмедже?
    Вашите от КГБ поне един нотариален акт, като истински, да бяха изкарали за Борисов?

  88. 88 Профил на pso451006238
    pso451006238
    Рейтинг: 557 Неутрално

    Ninova napravi GERB otnovo simpatichni. tova tia go umee

  89. 89 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Незабавно господин Христо Иванов господин Атанас Атанасов господин Иво Мирчев и госпожа Антоанета Цонева трябва да напуснат коалицията защото лошата кака Корни не дава да се гласува оръжие за Украйна с което да бъде превзет Ростов на Дон. Ако е възможно преди да отидат на 10 (десет) дневна ваканция на ядене и пиене и крехко агнешко да зарадват цяла България и да разтурят тази токсична за страната коалиция вярвам, че лично Христо-Мореплавателя ще приеме моят съвет защото така може да запази част от електората си който в момента се чувства все едно е гласувал за БПС и макар, че не съм от тях им съчувствам това е нещо ужасно да знаеш, че пускайки бюлетина за ДБ ти дефакто си гласувал за кака Корни и господин Румен Гечев. Това не го пожелавам и на най-големият си враг.
    —цитат от коментар 66 на Petko Petkov


    Но за да напусне коалицията, "демократът" Христо Иванов първо трябва да пита мама, а тя да звънне в Москва, дали са съгласни.

  90. 90 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    До коментар [#28] от "Deaddark":Тук думата имат прокуратурата (да разследва и подава доказателства, качествени) и съда, да издаде присъда. Народното събрание не изпълнява ролята на съд, следствие, прокуратура.
    —цитат от коментар 72 на Vlado Nikolov


    Бъркаш, първо е Рашков.

  91. 91 Профил на Спиридон Велев
    Спиридон Велев
    Рейтинг: 56 Весело

    ДБ е най-нормалната партия в това правителство. Те имат коалиционна култура и знаят, как се държи една партия в коалиция. Не знам, докога ще им издържат нервите.
    —цитат от коментар 21 на Роси


    Да, дори знаем как се нарича тази "коалиционна култура" - уникален принос в българската и световната демокрация - "управляваща опозиция", както беше в кабинета "Борисов 2".

  92. 92 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5091 Неутрално

    До коментар [#46] от "Гошо":

    ОбъркАл си се. Няма служебно, ако сегашното подаде оставка. Остава до изборите.

  93. 93 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Нещата не вървят на добре. НО ХУБАВОТО Е ЧЕ ПОНЕ МАСКИТЕ ПАДНАХА.
    Един след друг се разкриват путинските агенти внедрени в НАТО, партии, правителство.
    За Радев и Нинова бе отдавна ясно, за Волен и копейкин също. После се издаде и Янев. а скоро и и сегашния военен министър. Всички са натовци колкото Щирлиц е немски офицер.!
    Путинските агенти първо се бориха срещу закона за децата, после станаха антиваксери, сега станаха „пацифисти“ И така се разбра че и ИТН също са пълни с руска агентура,
    А също и не е ясно колко от ПП са "Подкрепяме Путин" или "путински подлоЗи"!!?
    И за мое съжаление се оказа, че въпреки простака ББ, Митов, от ГЕРБ ми е много по симпатичен и от чалгаджиите и от киро тариката.
    Все пак 3 пъти гласувах с преференция в 24 район за един по свестен и доказал се от ДБ! И явно много са го направили защото той с преференция измести партийните функционери и 3 пъти влезе в НС!
    та сега НИТО ЕДИН ПРОЕВРОПЕЙСКИ ГЛАС ЗА ЛИЦА ОТКАЗАВАЩИ НУЖНАТА ПОМОЩ ЗА УКРАЙНА. пък били харвардци, бизнесмени, или подбрани от слави! издадоха се путинските лимонки!

  94. 94 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5091 Гневно

    До коментар [#56] от "Petleshev":

    Играеш за путлеристите. Няма нужда да се криеш - всички разбрахме от коментарите ти.

  95. 95 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 630 Неутрално

    [quote#91:"Спиридон Велев"][/quote]

    нека всички, критикуващи Дб да кажат коя друга партия се държи по добре от тях!
    имат защо да се критикуват но са много по свестни от останалите!

  96. 96 Профил на Petko Petkov
    Petko Petkov
    Рейтинг: 742 Разстроено

    Искам да помоля Дневник никога повече да не поства тази снимка на тези господа и госпожи защото това сериозно вреди на нашето здраве. Само като гледаме как един сбирток от "човечета" жадни за власт, но с коренно противоположни политики и идеи могат да направят коалиция само и единствено заради "депутатската мръвка" направо ти става лошо и се депресираш...

  97. 97 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    Виктор Стоянов:
    Стефан Янев: "Трудно е да преценим дали Украйна не би била агресор в един друг вариант - да нападне тези области там - Луганск и Донецк".
    Е няма такова дъно. Няма. Все съм очаквал пловдивския ДС кръжок на почетния консул на Русия - Георги Гергов и неговия политически ментор - Гоце, да се проявят в тази криза и да извадят нова марионетка, която да обслужва интересите на Путин и мракобесната му шайка, но чак такава брутална наглост не съм очаквал. Кой е агресор, другарю "натовски генерал"? Хилядите убити, изнасилени и заровени жени, деца, цели семейства, разрушените градове, домове, ограбеното бъдеще на милионите бежанци? Тези, чиято държава беше брутално нападната и която безчовечните идеолози на този геноцид искат да разкъсат парче по парче? Позор за Янев и мазните червени кукловоди, които стоят зад него. Вашите работодатели от Кремъл отиват на бунището на историята. Заедно с тях си отивате и вие. За да може милата ни, изстрадала родина да се отърве от мръсните ви лапи и да тръгне по своя свободен, проспериращ, демократичен европейски път.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  98. 98 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3439 Любопитно

    До коментар [#86] от "venelingeologia":

    "Трябва още малко търпение, за да може Копейкин да състави кулминационно правителство."
    =============
    "кулминационно правителство"?
    Нещо като върховно?

    Еретик
  99. 99 Профил на gh_7
    gh_7
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Разпускайте седянката! Трябва да има час по-скоро нови избори и второто ДПС - а именно ИТН, да се завърне бързо към правене на читалищни смешки по някоя кабеларка, а не с интриги и саботаж на Народното събрание!

  100. 100 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4475 Неутрално

    Трябва да е пределно ясно, който иска и работи за избори днес, работи за мафията
    —цитат от коментар 15 на Ray


    Нали? Какви избори, като при нови избори може и да не сте на власт.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK