Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Смятайте какво е нивото на бай Ганьовците, щом позволяват вече 34 години един турчин и кръговете зад него да го водят за носа и да превземат цялата територия на която живее...
И на мен ми много ми хареса този съществен извод: "Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
Прочетох само заглавието и….Доган да си е.ве дръндарския философски трактат или каквото там е! Този каквото и да каже , е отрова! Лицемерен тип от най - долно ниво.
Интересно дали с помощта на философията човек може да заглуши съвестта си. Май не може. Ако един философ си дава сметка, че е ограбил други, той знае, че философията няма да върне отнетото на ограбените. Вкратце - това, че животът те е тласнал в политиката, не те прави по-малко грабител. По делата ни ще бъдем съдени.
Вече им липсва газта от русия на путин, но енергия все още получават от субсидирания ток. ДПС беше и си остава бизнес партия на лобисти, в основната си част руски заради общия език, който разбират - езикът на безогледната корупция
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Само да спомена, че дори човек да е твърде ерудиран, трабва да пише и изказва опростено и достъпно. Този тип просто се олял в умишленото усложняване на мисълта, за да изтъкне собственото си его. Мисля че шуменският университет е на доста по-високо ниво.
Изглежда, че ГЕРБ и ДПС не могат да пробият корупционно правителството и затова Доган заявява: "Либералната доктрина изпитва конвулсии", което означава: "Гладно не се стои и без субсидии не се издържа вече."
И на мен ми много ми хареса този съществен извод: "Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
Ако анализирам и синтезирам парадоксалния симптом на продуктивната етика, смятам че темата е дефектно колективна и се базира на един хептем дефектирал онтологичен фундамент.
Спирам с анализа си до тук, че и аз се се обърках.
Вижте, няма да коментирам ДПС като партия на интересите заела трайно място в българската политика като критичен фактор, но определено мога да ви кажа, че Меди Доганов е умен човек и опитен политически стратег. Последното го е доказал, за първото - мои лични впечатления от преди време. Просто е далеч над вашето интелектуално ниво, не се ядосвайте.
Смятайте какво е нивото на бай Ганьовците, щом позволяват вече 34 години един турчин и кръговете зад него да го водят за носа и да превземат цялата територия на която живее...
Осман Октай: „Тома Биков работеше в централата на ДПС в екипа на Касим Дал“;
„Аз Кошлуков съм го гонил от моя кабинет, когато Доган го пращаше да го пишем депутат при нас в ДПС.“, 15.06.2020 г. - sedemosmi.tv/production/вечерното-шоу-на-слави-трифонов-15-юни-2020/
„Като секретарка на Рамадан Аталай стартира и настоящият министър на туризма Николина Ангелкова.“ - (19min.bg/news/8/135194.html#135194)
Г-н Владислав Горанов на 21 г. става член на ДПС и като студент 2 курс в Свищов става директор на дирекция „Финансова политика“ към Министерство на земеделието, горите и аграрната реформа“.
По време на управлението на г-н Борисов, г-н Ахмед Доган стана собственик на най-големият частен ТЕЦ в България с гарантиран доход от 27 млн. лв. без да работи и се сдоби с разкошен непрестъпен сарай в руския анклав - пристанище „Росенец.“
Помолен да коментира тези факти, г-н Борисов е заяви, че волята му за борба срещу доганизацията и задкулисието в България, винаги е била не по-малка от тази, с която прасе се бори с тиква.
Това, че не разбираш какво казва един човек не го прави глупак, а теб гении. Спокойно може да се окаже, че ти не го разбираш защото си далече от неговия интелект и познания. Прочетете пак какво сте написали и ако можете поне малко да разсъждавате ще разберете, че написаното от Доган просто е нерабираемо за вас и затова не е виновен Доган.
конвулсиите предсмъртни ли са? Доганя изпадне в абстиненция ат пиене и му вика "занимание с философия". Слава Богу, хората са хищници. Той си приказва те си действат. Раделиха се окончателно на католици и хугеноти. Ей го на, вартоломеевата нощ си върви в украйна. Има окръжно да се намали населението на светът. Ако ше има нови хора, то те ше са изцапани до лактите в кръв. И ше действат по схемата: заповед-неподчинение-ликвидиране. Лаладжиите та духът ше си ги зимат за клоуни и дервиши.
Ами хайде, помогни на простите умове, обясни какво има предвид Философът-Хидролог. Аз смятам, че Философът иска да привлече нашето внимание към разпространяването на фекалии от спуканата тръба във Варненския залив.
"стабилната онтологична структура на планетарното геополитическо и социално време" върви към "нестабилен, несигурен и рисков динамично-функционален глобален свят". От ясно по-ясно - водата беше чиста, сега ту е мръсна и миризлива, ту не. Нестабилна и несигурна работа.
"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер." С други думи - всякакви боклуци ядат варненци и като ги преработят, водата се вмирисва.
" Продуцирането и потреблението на "завършените философски системи" ще бъде загуба на екзистенциално време. Вероятно "дебелите книги" ще си останат само в библиотеките." Пак е ясно - няма смисъл много да философстваш, прави бизнес, а дебелите книги ще бъдат за тоалетна хартия.
И финалът: "Късите" и ефективни теоретични конструкции за решаването на конкретни проблемни ситуации "ад хок" ще бъдат доминиращи." Пак е ясно - къси политически съюзи, за да се решат конкретни бизнес проблеми. Днес коалиция, утре опозиция, вдругиден както се разберем.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
По-нататък в статията четем и друго: "Състоянието и развитието на света зависи не от масите, класовата борба и от отделните партии, а от намирането на коалиционни формули на заедността, иновативните технологии, адекватната властова система с капацитет и визия за решаване на конкретни проблеми и ангажираност на свободните и активни граждани".
Като се има предвид отношението на ДПС към свойте избиратели, Доган да говори за свободни и активни граждани е върхът на лицемерието. За корпорацията това не са никакви граждани, а просто инструмент за прокарване на финансовите си интереси чрез политическото крило.
Както винаги изключително нагъл и противен. Опитва се да се представи като някакъв интелектуалец, а всъщност в най големият крадец и измамник на прехода заедно с Борисов и Пеев.
но определено мога да ви кажа, че Меди Доганов е умен човек и опитен политически стратег. Последното го е доказал, за първото - мои лични впечатления от преди време.Просто е далеч над вашето интелектуално ниво, не се ядосвайте.
Че е умен човек, не се съмнявам. В никой случай, обаче не е кой знае какъв политически стратег, какъвто обичат да го изкарват. Просто се случи така че пое контрола над една неграмотна общност от гласоподаватели, която все още изпитва страх и нуждата да се обедини около някого. Като добавим безскрупулната му готовност да осребрява политическото представителство и ето ти я съвсем простата формула на дългогодишния му "успех".
"Към философията започнах да проявявам интерес когато бях на 16-17 годишна възраст"-най-вероятно покрай майка си.В почивките между низането на две бали тютюн явно е разсъждавала за социуми и онтологии
Рядко семпло същество е Меди Доганов. Това е някакъв словесен кич, зад който се крие невероятно бездарие. Навремето Стивън Хогинг написа изключително увлекателното четиво Кратка история на времето, като гениално успя да разкаже на достъпен език сложната материя на Черните дупки, скорстта на светлината, 4 тото измерение и т.н. и т.н. Четивно, интересно и поучително. Какъв мислител е едно селско момче от Дръндар, станал агент на ДС и един от главните виновници за извратения преход в БГ. Тоя е толкова философ, колкото Конфуций е бил футболист.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Отврат! Позор за СУ! Но пък не съм изненадан, кандидата за президент от СУ си беше издигнат и подкрепен от ГРОБ+Д(п)С. Толкова си могат, та за това сега ни е президент Румко Младич...
ДПС не са ли част от АЛДЕ в ЕП. Да не би философът да се опитва да каже че този алианс няма бъдеще или трябва да се преименува на ААДЕ - алианс на автократите и диктатори за Европа.
"Либералната доктрина изпитва конвулсии"ДПС не са ли част от АЛДЕ в ЕП. Да не би философът да се опитва да каже че този алианс няма бъдеще или трябва да се преименува на ААДЕ - алианс на автократите и диктатори за Европа.
Добре е първо да ми видите коментариите преди да ме наричате така. Впрочем все пак помислете защо този човек е все още в политиката за разлика от всички , които преди 30 години бяха в нея.
Ахмеди Меди, куйруклу кеди, Бир сачан тутту, Лоппада ютту…
Това е турско стихотворение за малки деца, извинявам се за евентуалните грешки, споменът за него е от преди повече от 60 годин. Преведено на български звучи така:
Ахмедчо котето, опашатото коте, Хвана една мишка, Лапна я и се свърши…
В смисъл свърши се стихотворението. Та “философските” невчесани мисли на опашатото коте с нищо не са по-добри от това стихотворение за малки дечица.
Апропо, много ще ми бъде интересно да прочета невчесаните мисли на опашатото коте преведени на турски или примерно на руски…
Аз пък взех и изчетох цялата статия. Изглежда отнело му е около чтвърт век да оцени "най-новите изследвания" върху ролята на разума и емоциите в човешкото поведение, за да потвърди за себе си констатациите на Джереми Бентъм от преди два века и половина. А все пак , насред целия тоя би-ес , който изтърпях, се замислих дали на ДПС няма да се наложи да си смени името. Защото в цялото това гюбре Доган отчетливо пропуска да посочи, че в този век на промени, в който той вижда неизбежната китайска доминация, непременно ще се промени и - ако не дефиницията , то поне масовото разбиране за "свободния и активен гражданин".
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
От 30г на този човек му е създаден ореол на голям стратег.Истината е ,че от 30г плаши с радикализация на етноса,който гласува за него.Не е трудно да се задържиш толкова време във властта ако имаш на разположение една маса от 400-500хил човека, лесни за манимулация и гласуващи по команда. Аз до сега не съм видял нито едно интервю с гласоподавател на ДПС,който да артикулира смислено,защо е гласувал за философа
"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер." Това е точно за електората на ДПС. Всичко ще разберат.
Това, че не разбираш какво казва един човек не го прави глупак, а теб гении. Спокойно може да се окаже, че ти не го разбираш защото си далече от неговия интелект и познания. Прочетете пак какво сте написали и ако можете поне малко да разсъждавате ще разберете, че написаното от Доган просто е нерабираемо за вас и затова не е виновен Доган.
😂 Сладурче , Доган в никакъв случай не е глупак. Понякога очевидно прекалява с алкохола , за което свидетелства и негов приближен още от ранните години на ДПС , в медиите. Сокола или или там…каквато птица беше….е проблем за България , заради неговия вреден , зъл , криминален интелект. Сега , криейки се зад разни философски публикации , които хич биля няма да бъдат разбрани от електората берящ тютюн и пасящ дребен и едър рогат добитък , пак предлага сянката си на бащица , на ентелегентен 😂 чиляк , който знае да разпределя порциите….
След Хитлер и Путин,мислиш ли че някой в Европа, особено Западна, където от 200 години хората са свободни, ще допуснат някой да им ограничи правата, налага граници на мисълта и цензура на медиите.
Имаш ли предства как се измерва коефициент на интелигентност по света?Става с тест за интелигентност- намиране на решения на задачи за определено време.Т.е. трябва да имаш развита бърза и най-важното креативна мисъл.Точно тук издиша хидроинженера.Гледал съм му много пресконференции навремето,целият му изказ е сбор от предварително подготвени заготовки,същата работа като при Радев.
Правата ти ги ограничават системно на час по лъжичка от 11.9 процеса се забързва. За последните 2 години да не говорим. Само канада и австралия провери в какво са се превърнали. Забрана след забрана след забрана. Как ти звучи заглавие на скай нюз: "Двама избягаха през оградата от доброволен карантинен център. Полицията ги издирва." Но ти продължавай да се вариш бавно.
Имаш ли предства как се измерва коефициент на интелигентност по света?Става с тест за интелигентност- намиране на решения на задачи за определено време.Т.е. трябва да имаш развита бърза и най-важното креативна мисъл. ======= Викаш...."решения на задачи за определено време."..... Тогава.....един анадолски овчар е в пъти по интелигентен от тебе.... Понеже той никога няма да си прави 30+ годишни преходи...
И на мен ми много ми хареса този съществен извод: "Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
Това в превод означава : Колкото и пари да открадна си знам че съм един слаботелесени, нещастен и комплексиран циганин от село Дръндар с която никоя нормална жена няма да си легне ако не и платя. Знам също че съм тъповат и без ДС до никъде нямаше да я докарам. Сега ми са останали само глупендерите от ДПС да ги лъжа че съм голям философ и визионер, та щъ не ща ще трябва публикувам словесните си мастурбации че на мой ред да ги комплексирам.
Напълно е възможно строителен работник или овчар да постигне по-висок резултат на теста от интелектуалец.Обемът прочетена литература не помага при този тест.Креативната мисъл е нещо вродено.Има деца,които от малки са любознателни и се занимават с разни главоблъсканици. Недей да бъркаш интелигентен и ерудиран.
"Най-високият коефициент на интелигентност (IQ) от участниците в студиото обаче имаше проф. Михаил Константинов, чиито резултат е 127. Той беше във ВИП-групата. С малко по-нисък резултат от професора - 121 точки, на второ място се класира таксиметровият шофьор Георги Георгиев.... актрисата Елена Петрова (99), режисьорът Андрей Слабаков (101).."
Според Доган либералната демокрация е пазарна демокрация, която не води до самодостатъчност на демокрацията, а създава предпоставки за постоянна криза в релацията държава - гражданско общество. ======== Този модел е близо 200 годишен и е на път да изчезне.... Демокрацията на пазарната демокрация...е изтощение и гибел за държавната форма на управление.... Системата издиша....не от недоимък на алтернативи ,а от изобилие на такива.....
До коментар [#57] от "tintiri":Имаш ли предства как се измерва коефициент на интелигентност по света?Става с тест за интелигентност- намиране на решения на задачи за определено време.Т.е. трябва да имаш развита бърза и най-важното креативна мисъл.=======Викаш...."решения на задачи за определено време.".....Тогава.....един анадолски овчар е в пъти по интелигентен от тебе....Понеже той никога няма да си прави 30+ годишни преходи...
евала. бас държа, че "negodnik" е бъкан с кредити. такиви най обичат да говорът за отпор, на ограниченията и завоюване на свободата. Казал си му го в прав текст! Риспект!
Остави ги тия поетични невежи с минусите. . Наистина не могат да оценят галактически изящната вогонската поезия – грргрггрг.. Да не говорим за философския вогонски релативиски емпиризъм.
Съгласен, че е Сащ и Канада има тенденция на ограничаване на правата. Какво е решението според тебе. Аз разбирам че трябва всички да се вдигаме веднага.
Да се върнем обаче към Доган. Той това го говори, за да ни отвори очите, да ни предпази от пълзящия авторитаризъм или щото такъв строй го урежда в инициативата на разпределяне на порции.
Сигурен съм че въобще нямаше да се занимава да пише каквото и да е ако имаше гаранции че няма да бъде подведен под отговорност.
Според него обществото ни е в начален етап на Фундаментална промяна на Духа, която обяснява с преход от "стабилната онтологична структура на планетарното геополитическо и социално време" към "нестабилен, несигурен и рисков динамично-функционален глобален свят". Доган смята, че този е преход е толкова съществен, колкото труса, предизвикан от Ренесанса след близо десет века господство на средновековния светоглед в европейската цивилизация.
"Настъпващото време на прехода и свързаната с него феноменология на духа и живота ни отреждат да живеем в постоянна Промяна, в постоянна метаморфоза на старите форми на мислене и начин на живот във време на интензивно "Ставане" на битието на човека и социума", обяснява почетният лидер на ДПС.
От, къде ги копаят такива щуротии ве"!" Другарят Тодор Замфиркьов (на български Живков) имаше поредица издадени томове! Той не можеше да върже две изречения на български език на кръст, а беше "издал" десетки книги! Сега и тоя прописа! Дето се казва, "да ти даде партията (БКП) помощ", па на всичко останало майната му! Няма да се оправим, няма!
Само да спомена, че дори човек да е твърде ерудиран, трабва да пише и изказва опростено и достъпно. Този тип просто се олял в умишленото усложняване на мисълта, за да изтъкне собственото си его. Мисля че шуменският университет е на доста по-високо ниво.
Да се върнем обаче към Доган. Той това го говори, за да ни отвори очите, да ни предпази от пълзящия авторитаризъм или щото такъв строй го урежда в инициативата на разпределяне на порции. === Предпазване от "пълзящ авторитаризъм" у Доган няма - напротив, основната му идея е, че навлизаме в интересни времена на бърз(и) преход(и), който ще налага пренастройки на обществата по целесъобразност.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
До коментар [#7] от "Hawaii":Вижте, няма да коментирам ДПС като партия на интересите заела трайно място в българската политика като критичен фактор, но определено мога да ви кажа, че Меди Доганов е умен човек и опитен политически стратег. Последното го е доказал, за първото - мои лични впечатления от преди време.Просто е далеч над вашето интелектуално ниво, не се ядосвайте.
Да не би и вие да си мислите, че агентЪт на три разузнавателни управления само на ДС , а може да е вербуван и от други тъмни сили, не е марионетка, а е току що избуял поет и стратег, който е недосегаем за "дълбоката държава"?!? Даскале, моля ви се стегнете се!
Капитализма в американски вариант на практика е ликвидиран. Пазарите са превзети от някакви "платформи", като Амазон дето правят всичко друго, но не и да позволяват конкуренция. Държавата работи по някакви многогодишни планове с цел подобряване на нещо си - изкореняване на бедността, промяна на климата, реновиране на пътищата и т.н. А финансовата система е приватизирана, като основния лихвен процент заедно с големи дози медийно внушение се използват за да се направлява икономиката и когато това не свърши работа, пускат печатницата на макс.
А какво да кажем за прехода на Мойсей тогава? ======= Тогава всички са били интелигентни....но за сметка на това термина интелигенция не е съществувал..... Не само като термин,а дори като понятие....
Днес се делим на интелигентни и неинтелигентни.....мислейки се за по напреднали от хората в миналото..... А те дори не са имали такъв проблем... Или по точно.....ние днес се делим по едни ненужни и глупави критерии....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Имам въпрос към вас: След като се знае, че Доган е агент на поне три разузнавания на ДС, че и на други тъмни сили, защо не е осъден и в затвора? Ние сме майстори на приказките, но съдът иска факти и неопровержими доказателства, а къде са те? Аз го познавам като умен млад аспирант в института по философия "Тодор Павлов", (където научен секретар, че май и партиен секретар по това време беше Чавдар Кюранов, бащата не днешния списвател Деянчо Кюранов). Но, явно Доган е не само умен в теорията, но и много добър в организационно отношение. Колцина от нас са създали една дисциплинирана партия, па било то и на етническа основа която твърдо реализира линията си в най-разнообразни политически конгломерати? Колко са политиците от първите години на промяната след 199о-та още на сцената и с влияние? Зная, може това да не ни харесва, но това е реалността.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#53] от "Роси":Това е точно за електората на ДПС. Всичко ще разберат.
Не, лельо, това е за сборника на Философски факултет на СУ. Затова и не достига до тукашните драскачи. Което доказва, че с нищо не се отличават от електората на ДПС. ☺️
Даскале, щом го познаваш лично кажи нещо за дисертацията на Аспиранта. Щом човек се занимава с философия на научно ниво се предполага, че публикува от време на време. Пусни референция към някоя статия пусната тук-таме. Да разберем и ние простите към коя школа, течение или там как му казвате принадлежи във философските кръгове. Да, знам, преди време пущаше покрай Нова година по някоя засукана реч пред ДПС актива и електората му доста се блещеше, тълкуваше и гладеше брадите - Машалла, умен чиляк, ей. И мисирките у нас изпадаха почти в нирвана от мъдрите му слова. Как не се е сетил някой да му издаде речите в сборник на добра цена с добра подвързия. Бая кабинети ще украси, а издателя направи пари, което си е рядкост на тия времена я нас.
"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер
Ммммда Даскала да преведд казаното, че ми се кръстосаха очинкине.
Капитализма в американски вариант на практика е ликвидиран ======== Капитализма може да е ликвидиран ,но остава неговата главна производна ....империализма.... И то един съвсем нов вид дигитален и социален империализъм.... Той е по безкръвен ,но иначе е много по мащабен и безапелационен.....
На втория етаж в аула номер 2, на втората банка вляво от центъра на тръбата има запазено място за куц Сокол, намерен да наднича от бъзов храст до морето, от доц. баи Ставри Ставрев, строг но справедлив радетел на орнитологията в БГ. Бай Ставри е споделил, че с радост ще предостави рядката птица за анаЛиз от желаещи обитатели на аулата.
колоко жалко! ТАКОВА НИСКО НИВО НА СБОРНИКАТ ТАЗИ ГОДИНА И С ДОГАНЯ! Един истински философски труд или статия или есе или....абе философско такова: никога НЕ ЗАНИМАВА АУДИТОРИЯТА С ЛИЧНОСТТА, БИОГРАФИЯТА ИЛИ ДЕЙСТВИЯТА НА МИСЛИТЕЛЪТ! ВЕКЪ НА СЛОВОТО МИНА! съгъ е векът на действията. убивай.
До коментар [#75] от "vagabond66":Имам въпрос към вас: След като се знае, че Доган е агент на поне три разузнавания на ДС, че и на други тъмни сили, защо не е осъден и в затвора? Ние сме майстори на приказките, но съдът иска факти и неопровержими доказателства, а къде са те?Аз го познавам като умен млад аспирант в института по философия "Тодор Павлов", (където научен секретар, че май и партиен секретар по това време беше Чавдар Кюранов, бащата не днешния списвател Деянчо Кюранов). Но, явно Доган е не само умен в теорията, но и много добър в организационно отношение. Колцина от нас са създали една дисциплинирана партия, па било то и на етническа основа която твърдо реализира линията си в най-разнообразни политически конгломерати? Колко са политиците от първите години на промяната след 199о-та още на сцената и с влияние? Зная, може това да не ни харесва, но това е реалността.
За, какво да е осъден? От кого да е осъден и как? Нали тези, които ни управляваха по времето на комунизма, ни управляват и сега! Как комунисти да осъдят комунистите?!? Това значи да се самоосъдят сами и сами да се вкарат в затвора!! За Доган, който е агент на ДС обслужвал партията майка с всичките и престъпления означава да осъди другите агенти, които са като него и демек да се самоосъди! Аз не разбирам, как си го представяте това нещо?!? Бойко Борисов, който никога не напускал БКП и ДС се канеше да вкарва "комунистите" в затвора!!! Демек трябваше сам да се самозатвори!!!!
Вие знаете ли някой "политик" (агент и служител на БКП) сериозно осъден във България след 1989 година? Аз знам за един! Цветелин Кънчев му беше името! Беше осъден за рекет и побой -престъпление с изключително висока социална опасност! И този, го помилва един "много достоен военен елемент"! Вицепрезидента ангел марин от БСП! През всичките тези години след уж "залеза на комунизма", нас ни управляват само такива елементи! БЕЗ ИЗКЛЮЧЕДНИЕ!! Сега са техните деца и внуци. Тъй че, "надежда тука всяка оставете"!
Ами нека видим какво значат отделните думи: "онтология", от гръцки "същност" и "наука" - във философията изучаване същността на битието, принципите и категориите на живота . "Мегасоциум" по принцип в случая е понятие от "глобализацията, което включва 1.човека и неговото развитие 2. общуването на хората в рамките на разните обществени структури до общочовешките отношение и 3. взаимодействието "човек-природа" "еклектика" избор според случая, струпване на едно място на различни стойности, ценнности и подобни
С други думи Доган казва, че "Мощното и ускоряващо се развитие на взаимодействащите обществени и природни фактори в света води към създаването предимно на относителни ценности които се създават според случая"
Или, казано още по-просто за нас и времето ни: Все повече Интересът ще клати феса". :-)
В случая се използва като "вътрешен двор" на заградена територия, демек "дворът за разходки на затвора" ПП Терминът е от гръцката архитектура, ама стига съм работил днес :-)
Ами тя и Кристалина Георгиева днес обобщаваше теорията на Адам Смит, но пропусна главното при него в "Богатството на нациите", а именно че личните интереси движат човешкото развитие и това на обществото при правилно стимулиране чрез пазара.
Мерси даскале. Олекна ми. Ще си допия спокойно бирата. Мммда Къде ти Асан ще ти разбира от Социо мега мулти мета вселени. Кажи му за ,, интереса и феса, и готово,, Кво туй ,, дрън дрън, та пляс. Мда
До коментар [#95] от "vagabond66":Ами тя и Кристалина Георгиева днес обобщаваше теорията на Адам Смит, но пропусна главното при него в "Богатството на нациите", а именно че личните интереси движат човешкото развитие и това на обществото при правилно стимулиране чрез пазара.
Сталинка Георгиева е от тези, които си сменят много бързо мнението според ситуацията! Така е научена и така действа. Ако и се наложи, ще обърне фурнаджийската лопата от другата страна! Затова тя трябва да е премерена и внимателна.
Извинете, но какво е същественото, че е турчин? Ако беше арменец, немец. сириец или гагаузин щеше ли да е по-различно? Кои националности са по-благоприятни за репутацията и кои по-малко?
Не Ви ли е така, малко неудобно да пишете простотии? Не мислите ли че е по-важно дали човек е доносник и полец, отколкото какви са били родителите му? Щото доносник и полец може да бъде и българин, и руснак, и македонец, и поляк, и англичанин... или Вие не мислите така?
Ау́л (от тюрк. ауыл, авул, авыл, айыл, агыл, аил, аал, ыал (якут.), ял (чув.) — «поселение, стойбище, община») — традиционное поселение сельского типа, стойбище, община у тюркских народов Центральной Азии и Кавказа
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Шоршо
Рейтинг: 909 ВеселоСмятайте какво е нивото на бай Ганьовците, щом позволяват вече 34 години един турчин и кръговете зад него да го водят за носа и да превземат цялата територия на която живее...
Lazarus
Рейтинг: 826 НеутралноИ на мен ми много ми хареса този съществен извод:
"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
leslin
Рейтинг: 606 НеутралноДа ти имам конвулсиите на морфичния. резонанс
strymski
Рейтинг: 1596 НеутралноПрочетох само заглавието и….Доган да си е.ве дръндарския философски трактат или каквото там е!
Този каквото и да каже , е отрова! Лицемерен тип от най - долно ниво.
inn
Рейтинг: 1475 НеутралноИнтересно дали с помощта на философията човек може да заглуши съвестта си. Май не може. Ако един философ си дава сметка, че е ограбил други, той знае, че философията няма да върне отнетото на ограбените.
Вкратце - това, че животът те е тласнал в политиката, не те прави по-малко грабител. По делата ни ще бъдем съдени.
Hawaii
Рейтинг: 5189 НеутралноМентални конвулсии под булото на чашата.
Пиенето и слугуването на милицията не е направила никой по-умен
отколкото е бил в селото си Дръндар......
penetrating
Рейтинг: 8545 НеутралноВече им липсва газта от русия на путин, но енергия все още получават от субсидирания ток.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДПС беше и си остава бизнес партия на лобисти, в основната си част руски заради общия език, който разбират - езикът на безогледната корупция
Lazarus
Рейтинг: 826 НеутралноСамо да спомена, че дори човек да е твърде ерудиран, трабва да пише и изказва опростено и достъпно. Този тип просто се олял в умишленото усложняване на мисълта, за да изтъкне собственото си его. Мисля че шуменският университет е на доста по-високо ниво.
еспресо
Рейтинг: 1786 НеутралноТози цар е не само гол, ами и пиян.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022Боян Баянов
Рейтинг: 1839 НеутралноИзглежда, че ГЕРБ и ДПС не могат да пробият корупционно правителството и затова Доган заявява:
"Либералната доктрина изпитва конвулсии",
което означава:
"Гладно не се стои и без субсидии не се издържа вече."
greengoblin
Рейтинг: 461 НеутралноКо? Нье! Куга?
Lazarus
Рейтинг: 826 НеутралноНай-добре е да спре с философията и да се отдаде на хидрологията. Оттам падат милионите.
Quant Quark
Рейтинг: 1076 НеутралноАко анализирам и синтезирам парадоксалния симптом на продуктивната етика, смятам че темата е дефектно колективна и се базира на един хептем дефектирал онтологичен фундамент.
Спирам с анализа си до тук, че и аз се се обърках.
daskal1
Рейтинг: 3616 НеутралноДо коментар [#7] от "Hawaii":
Вижте, няма да коментирам ДПС като партия на интересите заела трайно място в българската политика като критичен фактор, но определено мога да ви кажа, че Меди Доганов е умен човек и опитен политически стратег. Последното го е доказал, за първото - мои лични впечатления от преди време.
Просто е далеч над вашето интелектуално ниво, не се ядосвайте.
linard
Рейтинг: 887 НеутралноТая легенда "потомък на духовници", дето си я е създал, май си я е и повярвал.
(В Дръндар го е беше срам от майка му, бедната женица)
KRAFTWERK
Рейтинг: 1472 НеутралноРуски агент ....какво да го праиш........
Николай Колев
Рейтинг: 3437 НеутралноНещо като Майн Кампф. С тази разлика, че тук първо философът осъществи доктрината си, а сега се е отдал на изкуството. При австриецът беше обратно.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Боян Баянов
Рейтинг: 1839 НеутралноОсман Октай:
„Тома Биков работеше в централата на ДПС в екипа на Касим Дал“;
„Аз Кошлуков съм го гонил от моя кабинет, когато Доган го пращаше да го пишем депутат при нас в ДПС.“, 15.06.2020 г. - sedemosmi.tv/production/вечерното-шоу-на-слави-трифонов-15-юни-2020/
„Като секретарка на Рамадан Аталай стартира и настоящият министър на туризма Николина Ангелкова.“ - (19min.bg/news/8/135194.html#135194)
Г-н Владислав Горанов на 21 г. става член на ДПС и като студент 2 курс в Свищов става директор на дирекция „Финансова политика“ към Министерство на земеделието, горите и аграрната реформа“.
По време на управлението на г-н Борисов, г-н Ахмед Доган стана собственик на най-големият частен ТЕЦ в България с гарантиран доход от 27 млн. лв. без да работи и се сдоби с разкошен непрестъпен сарай в руския анклав - пристанище „Росенец.“
Помолен да коментира тези факти, г-н Борисов е заяви, че волята му за борба срещу доганизацията и задкулисието в България, винаги е била не по-малка от тази, с която прасе се бори с тиква.
DDR
Рейтинг: 2349 ВеселоМатрвла не съм че, но предполагам че коментарите ще са подобавсщи 😂 -ще излъчват либерален финес и възпитание,.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?DDR
Рейтинг: 2349 ЛюбопитноТова мерна единица за нещо лошо ли е?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?До коментар [#2] от "Шоршо":
"... един турчин..."
kvasimodo
Рейтинг: 1442 НеутралноЗа всички присмиващи се на г-н Доган едно напомняне - Вече почти 35 години е на политическата сцена. Помислете върху това!
"Което беше порок стана обичай" - СенекаАнгел Ангелов
Рейтинг: 1316 НеутралноТова, че не разбираш какво казва един човек не го прави глупак, а теб гении. Спокойно може да се окаже, че ти не го разбираш защото си далече от неговия интелект и познания. Прочетете пак какво сте написали и ако можете поне малко да разсъждавате ще разберете, че написаното от Доган просто е нерабираемо за вас и затова не е виновен Доган.
До руските мекерета
Рейтинг: 1081 НеутралноВъх!
scott
Рейтинг: 811 Неутралноконвулсиите предсмъртни ли са?
Доганя изпадне в абстиненция ат пиене и му вика "занимание с философия".
Слава Богу, хората са хищници. Той си приказва те си действат.
Раделиха се окончателно на католици и хугеноти. Ей го на, вартоломеевата нощ си върви в украйна. Има окръжно да се намали населението на светът. Ако ше има нови хора, то те ше са изцапани до лактите в кръв. И ше действат по схемата: заповед-неподчинение-ликвидиране.
Лаладжиите та духът ше си ги зимат за клоуни и дервиши.
Боян Баянов
Рейтинг: 1839 Неутрално"Ахмед Доган остава най-добрият политик на този преход и до днес. Това заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов в "Панорама" по БНТ.", 13.12.2013 г.
...............
"Борисов: Ще преследвам Станишев и Доган до затвора", 15.04.2009 г.
https://dariknews.bg/novini/bylgariia/borisov-shte-presledvam-stanishev-i-dogan-do-zatvora-348429
еспресо
Рейтинг: 1786 ВеселоДо коментар [#23] от "Ангел Ангелов":
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022Ами хайде, помогни на простите умове, обясни какво има предвид Философът-Хидролог. Аз смятам, че Философът иска да привлече нашето внимание към разпространяването на фекалии от спуканата тръба във Варненския залив.
"стабилната онтологична структура на планетарното геополитическо и социално време" върви към "нестабилен, несигурен и рисков динамично-функционален глобален свят".
От ясно по-ясно - водата беше чиста, сега ту е мръсна и миризлива, ту не. Нестабилна и несигурна работа.
"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
С други думи - всякакви боклуци ядат варненци и като ги преработят, водата се вмирисва.
" Продуцирането и потреблението на "завършените философски системи" ще бъде загуба на екзистенциално време. Вероятно "дебелите книги" ще си останат само в библиотеките."
Пак е ясно - няма смисъл много да философстваш, прави бизнес, а дебелите книги ще бъдат за тоалетна хартия.
И финалът:
"Късите" и ефективни теоретични конструкции за решаването на конкретни проблемни ситуации "ад хок" ще бъдат доминиращи."
Пак е ясно - къси политически съюзи, за да се решат конкретни бизнес проблеми. Днес коалиция, утре опозиция, вдругиден както се разберем.
mgsh
Рейтинг: 346 ВеселоЗнаех за вогонска поезия, но не знаех, че има и вогонска философия. Човек се учи цял живот. :)))
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 1048 НеутралноНай-мръсният българин за 1300 години история.
Слава Українi! Героям слава!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Йоаникий
Рейтинг: 860 НеутралноПоредните словесни полюции на баш доносник с комплекси за ПЪЛНОценност...
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.negodnik
Рейтинг: 268 НеутралноПо-нататък в статията четем и друго: "Състоянието и развитието на света зависи не от масите, класовата борба и от отделните партии, а от намирането на коалиционни формули на заедността, иновативните технологии, адекватната властова система с капацитет и визия за решаване на конкретни проблеми и ангажираност на свободните и активни граждани".
Като се има предвид отношението на ДПС към свойте избиратели, Доган да говори за свободни и активни граждани е върхът на лицемерието. За корпорацията това не са никакви граждани, а просто инструмент за прокарване на финансовите си интереси чрез политическото крило.
Както винаги изключително нагъл и противен. Опитва се да се представи като някакъв интелектуалец, а всъщност в най големият крадец и измамник на прехода заедно с Борисов и Пеев.
k_
Рейтинг: 3228 НеутралноТова май е първата публикация на Автора в научно издание.
Ако някой знае други, ще съм благодарен да посочи.
Таралеж
Рейтинг: 2525 НеутралноТоя крадльо пак показа очички от някой конак?
Whoops
Рейтинг: 663 НеутралноЧе е умен човек, не се съмнявам. В никой случай, обаче не е кой знае какъв политически стратег, какъвто обичат да го изкарват. Просто се случи така че пое контрола над една неграмотна общност от гласоподаватели, която все още изпитва страх и нуждата да се обедини около някого. Като добавим безскрупулната му готовност да осребрява политическото представителство и ето ти я съвсем простата формула на дългогодишния му "успех".
tintiri
Рейтинг: 581 Неутрално"Към философията започнах да проявявам интерес когато бях на 16-17 годишна възраст"-най-вероятно покрай майка си.В почивките между низането на две бали тютюн явно е разсъждавала за социуми и онтологии
Whoops
Рейтинг: 663 НеутралноДо коментар [#36] от "tintiri":
По това време учи във Варна. Досието му от държавна сигурност е твърде интересно четиво.
vfe111115196
Рейтинг: 36 ВеселоЗабавното е че на Доган не сте му нито на интелекта, нито на знанията, нито на постиженията, нито на влиянието.
SSS
Рейтинг: 939 НеутралноРядко семпло същество е Меди Доганов. Това е някакъв словесен кич, зад който се крие невероятно бездарие.
Навремето Стивън Хогинг написа изключително увлекателното четиво Кратка история на времето, като гениално успя да разкаже на достъпен език сложната материя на Черните дупки, скорстта на светлината, 4 тото измерение и т.н. и т.н. Четивно, интересно и поучително.
Какъв мислител е едно селско момче от Дръндар, станал агент на ДС и един от главните виновници за извратения преход в БГ.
Тоя е толкова философ, колкото Конфуций е бил футболист.
Daria
Рейтинг: 1201 НеутралноАхмед Доган е турски агент и чрез него и останалите корумпирани политикани( повечето българи) ни унищожават.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Суджук Герберите
Рейтинг: 793 НеутралноОтврат!
... с двеста...Позор за СУ!
Но пък не съм изненадан, кандидата за президент от СУ си беше издигнат и подкрепен от ГРОБ+Д(п)С.
Толкова си могат, та за това сега ни е президент Румко Младич...
Суджук Герберите
Рейтинг: 793 НеутралноДо коментар [#40] от "Daria ":
... с двеста...РуSSки агент е, глупава патице! Турски агент беше оня дето регистрира ДОСТ, но не му се получи.
wls191111239
Рейтинг: 30 ВеселоДо коментар [#43] от "Суджук Герберите":
руско-турски агент е
negodnik
Рейтинг: 268 Неутрално"Либералната доктрина изпитва конвулсии"
ДПС не са ли част от АЛДЕ в ЕП. Да не би философът да се опитва да каже че този алианс няма бъдеще или трябва да се преименува на ААДЕ - алианс на автократите и диктатори за Европа.
wls191111239
Рейтинг: 30 ВеселоПросто казва на къде духа вятъра ама ДБ а.к.а ПП не могат да се усетят.
kvasimodo
Рейтинг: 1442 НеутралноДо коментар [#41] от "Quant Quark":
"Което беше порок стана обичай" - СенекаДобре е първо да ми видите коментариите преди да ме наричате така.
Впрочем все пак помислете защо този човек е все още в политиката за разлика от всички , които преди 30 години бяха в нея.
eti mehter
Рейтинг: 4130 ВеселоДо коментар [#21] от "DDR":
BukalemunНа мен .... философско интонационната парадигма на Лютви Местан....ми е по близка...
Go Go
Рейтинг: 501 ВеселоАхмеди Меди, куйруклу кеди,
73! Go GoБир сачан тутту,
Лоппада ютту…
Това е турско стихотворение за малки деца, извинявам се за евентуалните грешки, споменът за него е от преди повече от 60 годин. Преведено на български звучи така:
Ахмедчо котето, опашатото коте,
Хвана една мишка,
Лапна я и се свърши…
В смисъл свърши се стихотворението. Та “философските” невчесани мисли на опашатото коте с нищо не са по-добри от това стихотворение за малки дечица.
Апропо, много ще ми бъде интересно да прочета невчесаните мисли на опашатото коте преведени на турски или примерно на руски…
БОНГО
Рейтинг: 2523 НеутралноАз пък взех и изчетох цялата статия. Изглежда отнело му е около чтвърт век да оцени "най-новите изследвания" върху ролята на разума и емоциите в човешкото поведение, за да потвърди за себе си констатациите на Джереми Бентъм от преди два века и половина.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemА все пак , насред целия тоя би-ес , който изтърпях, се замислих дали на ДПС няма да се наложи да си смени името. Защото в цялото това гюбре Доган отчетливо пропуска да посочи, че в този век на промени, в който той вижда неизбежната китайска доминация, непременно ще се промени и - ако не дефиницията , то поне масовото разбиране за "свободния и активен гражданин".
Quant Quark
Рейтинг: 1076 НеутралноМинали покрай "либералната доктрина" с маршова стъпка в духа на болшевишкия доктринизъм.
Агенти на ГРУ до един.
tintiri
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#22] от "kvasimodo":
От 30г на този човек му е създаден ореол на голям стратег.Истината е ,че от 30г плаши с радикализация на етноса,който гласува за него.Не е трудно да се задържиш толкова време във властта ако имаш на разположение една маса от 400-500хил човека, лесни за манимулация и гласуващи по команда.
Аз до сега не съм видял нито едно интервю с гласоподавател на ДПС,който да артикулира смислено,защо е гласувал за философа
Роси
Рейтинг: 6954 Неутрално"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер."
Това е точно за електората на ДПС. Всичко ще разберат.
strymski
Рейтинг: 1596 Неутрално😂
Сладурче , Доган в никакъв случай не е глупак. Понякога очевидно прекалява с алкохола , за което свидетелства и негов приближен още от ранните години на ДПС , в медиите.
Сокола или или там…каквато птица беше….е проблем за България , заради неговия вреден , зъл , криминален интелект. Сега , криейки се зад разни философски публикации , които хич биля няма да бъдат разбрани от електората берящ тютюн и пасящ дребен и едър рогат добитък , пак предлага сянката си на бащица , на ентелегентен 😂 чиляк , който знае да разпределя порциите….
negodnik
Рейтинг: 268 НеутралноДо коментар [#46] от "wls191111239":
След Хитлер и Путин,мислиш ли че някой в Европа, особено Западна, където от 200 години хората са свободни, ще допуснат някой да им ограничи правата, налага граници на мисълта и цензура на медиите.
2.5
Рейтинг: 3489 НеутралноОтносително, за едни може да изглежда префъцунено, за други, никак даже.
:-) I Want To Believe
tintiri
Рейтинг: 581 НеутралноИмаш ли предства как се измерва коефициент на интелигентност по света?Става с тест за интелигентност- намиране на решения на задачи за определено време.Т.е. трябва да имаш развита бърза и най-важното креативна мисъл.Точно тук издиша хидроинженера.Гледал съм му много пресконференции навремето,целият му изказ е сбор от предварително подготвени заготовки,същата работа като при Радев.
wls191111239
Рейтинг: 30 ВеселоДо коментар [#55] от "negodnik":
Правата ти ги ограничават системно на час по лъжичка от 11.9 процеса се забързва.
За последните 2 години да не говорим. Само канада и австралия провери в какво са се превърнали. Забрана след забрана след забрана.
Как ти звучи заглавие на скай нюз: "Двама избягаха през оградата от доброволен карантинен център. Полицията ги издирва."
Но ти продължавай да се вариш бавно.
eti mehter
Рейтинг: 4130 ВеселоДо коментар [#57] от "tintiri":
BukalemunИмаш ли предства как се измерва коефициент на интелигентност по света?Става с тест за интелигентност- намиране на решения на задачи за определено време.Т.е. трябва да имаш развита бърза и най-важното креативна мисъл.
=======
Викаш...."решения на задачи за определено време.".....
Тогава.....един анадолски овчар е в пъти по интелигентен от тебе....
Понеже той никога няма да си прави 30+ годишни преходи...
Rex
Рейтинг: 1296 НеутралноТова в превод означава : Колкото и пари да открадна си знам че съм един слаботелесени, нещастен и комплексиран циганин от село Дръндар с която никоя нормална жена няма да си легне ако не и платя. Знам също че съм тъповат и без ДС до никъде нямаше да я докарам. Сега ми са останали само глупендерите от ДПС да ги лъжа че съм голям философ и визионер, та щъ не ща ще трябва публикувам словесните си мастурбации че на мой ред да ги комплексирам.
tintiri
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#59] от "eti mehter":
Напълно е възможно строителен работник или овчар да постигне по-висок резултат на теста от интелектуалец.Обемът прочетена литература не помага при този тест.Креативната мисъл е нещо вродено.Има деца,които от малки са любознателни и се занимават с разни главоблъсканици.
Недей да бъркаш интелигентен и ерудиран.
tintiri
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#59] от "eti mehter":
Такъв екперимент вече е правен:
https://www.plovdiv24.bg/novini/interesno/Plovdiv-vtori-po-inteligentnost-v-Bulgariya-4981
"Най-високият коефициент на интелигентност (IQ) от участниците в студиото обаче имаше проф. Михаил Константинов, чиито резултат е 127. Той беше във ВИП-групата. С малко по-нисък резултат от професора - 121 точки, на второ място се класира таксиметровият шофьор Георги Георгиев.... актрисата Елена Петрова (99), режисьорът Андрей Слабаков (101).."
eti mehter
Рейтинг: 4130 НеутралноСпоред Доган либералната демокрация е пазарна демокрация, която не води до самодостатъчност на демокрацията, а създава предпоставки за постоянна криза в релацията държава - гражданско общество.
Bukalemun========
Този модел е близо 200 годишен и е на път да изчезне....
Демокрацията на пазарната демокрация...е изтощение и гибел за държавната форма на управление....
Системата издиша....не от недоимък на алтернативи ,а от изобилие на такива.....
strymski
Рейтинг: 1596 Неутрално😂
Това ми хареса!
А какво да кажем за прехода на Мойсей тогава?
ivangabrovo
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#17] от "KRAFTWERK":
Проблемът е, че не е руски, а български - на мародерстващите групировки, произлезли от съветското прокси ДС.
scott
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#58] от "wls191111239":
евала. бас държа, че "negodnik" е бъкан с кредити. такиви най обичат да говорът за отпор, на ограниченията и завоюване на свободата. Казал си му го в прав текст! Риспект!
Quant Quark
Рейтинг: 1076 НеутралноОстави ги тия поетични невежи с минусите. .
Наистина не могат да оценят галактически изящната вогонската поезия – грргрггрг..
Да не говорим за философския вогонски релативиски емпиризъм.
negodnik
Рейтинг: 268 НеутралноДо коментар [#58] от "wls191111239":
Съгласен, че е Сащ и Канада има тенденция на ограничаване на правата. Какво е решението според тебе. Аз разбирам че трябва всички да се вдигаме веднага.
Да се върнем обаче към Доган. Той това го говори, за да ни отвори очите, да ни предпази от пълзящия авторитаризъм или щото такъв строй го урежда в инициативата на разпределяне на порции.
Сигурен съм че въобще нямаше да се занимава да пише каквото и да е ако имаше гаранции че няма да бъде подведен под отговорност.
vagabond66
Рейтинг: 1984 РазстроеноОт, къде ги копаят такива щуротии ве"!"
Другарят Тодор Замфиркьов (на български Живков)
имаше поредица издадени томове!
Той не можеше да върже две изречения на български език на кръст,
а беше "издал" десетки книги!
Сега и тоя прописа!
Дето се казва, "да ти даде партията (БКП) помощ",
па на всичко останало майната му!
Няма да се оправим, няма!
Destino
Рейтинг: 237 НеутралноТоя от ДОСТ първо бе агент на ДС.
Турски стана по неволя.
vagabond66
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#9] от "Lazarus":
Е па вие да не си мислите, че Доган го е писал това?!?
Quant Quark
Рейтинг: 1076 НеутралноДо коментар [#47] от "kvasimodo":
Искрено ти се извинявам за простотията дето изръсих.
Но всички до един на върха в ДПС-ту са рашиски агенти. В това съм убеден.
negodnik
Рейтинг: 268 НеутралноДо коментар [#58] от "wls191111239":
Знаем влиянието на ДПС в службите. Също знаем ролята на службите е едно авторитарно общество.
БОНГО
Рейтинг: 2523 НеутралноДа се върнем обаче към Доган. Той това го говори, за да ни отвори очите, да ни предпази от пълзящия авторитаризъм или щото такъв строй го урежда в инициативата на разпределяне на порции.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem===
Предпазване от "пълзящ авторитаризъм" у Доган няма - напротив, основната му идея е, че навлизаме в интересни времена на бърз(и) преход(и), който ще налага пренастройки на обществата по целесъобразност.
vagabond66
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#15] от "daskal1":
Да не би и вие да си мислите,
че агентЪт на три разузнавателни управления само на ДС ,
а може да е вербуван и от други тъмни сили,
не е марионетка, а е току що избуял поет и стратег,
който е недосегаем за "дълбоката държава"?!?
Даскале, моля ви се стегнете се!
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1270 НеутралноДо коментар [#63] от "eti mehter":
Капитализма в американски вариант на практика е ликвидиран. Пазарите са превзети от някакви "платформи", като Амазон дето правят всичко друго, но не и да позволяват конкуренция. Държавата работи по някакви многогодишни планове с цел подобряване на нещо си - изкореняване на бедността, промяна на климата, реновиране на пътищата и т.н. А финансовата система е приватизирана, като основния лихвен процент заедно с големи дози медийно внушение се използват за да се направлява икономиката и когато това не свърши работа, пускат печатницата на макс.
doxen
Рейтинг: 611 НеутралноНе, джуджето в Кремъл е в конвулсии, а либералният свят е далеч по-жизнен от Московската сатрапия.
Иван Петров
Рейтинг: 637 НеутралноМисля, че шесте страници написани от Доган би биха били по-интересни от преразказа на Ралица Филчева.
eti mehter
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#64] от "strymski":
BukalemunА какво да кажем за прехода на Мойсей тогава?
=======
Тогава всички са били интелигентни....но за сметка на това термина интелигенция не е съществувал.....
Не само като термин,а дори като понятие....
Днес се делим на интелигентни и неинтелигентни.....мислейки се за по напреднали от хората в миналото.....
А те дори не са имали такъв проблем...
Или по точно.....ние днес се делим по едни ненужни и глупави критерии....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
daskal1
Рейтинг: 3616 НеутралноДо коментар [#75] от "vagabond66":
Имам въпрос към вас: След като се знае, че Доган е агент на поне три разузнавания на ДС, че и на други тъмни сили, защо не е осъден и в затвора? Ние сме майстори на приказките, но съдът иска факти и неопровержими доказателства, а къде са те?
Аз го познавам като умен млад аспирант в института по философия "Тодор Павлов", (където научен секретар, че май и партиен секретар по това време беше Чавдар Кюранов, бащата не днешния списвател Деянчо Кюранов). Но, явно Доган е не само умен в теорията, но и много добър в организационно отношение.
Колцина от нас са създали една дисциплинирана партия, па било то и на етническа основа която твърдо реализира линията си в най-разнообразни политически конгломерати?
Колко са политиците от първите години на промяната след 199о-та още на сцената и с влияние? Зная, може това да не ни харесва, но това е реалността.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
voodoo_child
Рейтинг: 1469 НеутралноДо коментар [#53] от "Роси":Това е точно за електората на ДПС. Всичко ще разберат.
Не, лельо, това е за сборника на Философски факултет на СУ. Затова и не достига до тукашните драскачи. Което доказва, че с нищо не се отличават от електората на ДПС. ☺️
k_
Рейтинг: 3228 НеутралноДо коментар [#81] от "daskal1":
Даскале, щом го познаваш лично кажи нещо за дисертацията на Аспиранта.
Щом човек се занимава с философия на научно ниво се предполага, че публикува от време на време.
Пусни референция към някоя статия пусната тук-таме.
Да разберем и ние простите към коя школа, течение или там как му казвате принадлежи във философските кръгове.
Да, знам, преди време пущаше покрай Нова година по някоя засукана реч пред ДПС актива и електората му доста се блещеше, тълкуваше и гладеше брадите - Машалла, умен чиляк, ей.
И мисирките у нас изпадаха почти в нирвана от мъдрите му слова.
Как не се е сетил някой да му издаде речите в сборник на добра цена с добра подвързия.
Бая кабинети ще украси, а издателя направи пари, което си е рядкост на тия времена я нас.
Pomak
Рейтинг: 407 Весело"Мощната онтологична акселерация на Мегасоциума на Глобалния свят ще имплицира конструирането на друг тип социални и политически онтологии, които ще бъдат предимно с релативен и еклектичен профил и характер
Ммммда
Даскала да преведд казаното, че ми се кръстосаха очинкине.
eti mehter
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#76] от "Vassil Stoychev":
BukalemunКапитализма в американски вариант на практика е ликвидиран
========
Капитализма може да е ликвидиран ,но остава неговата главна производна ....империализма....
И то един съвсем нов вид дигитален и социален империализъм....
Той е по безкръвен ,но иначе е много по мащабен и безапелационен.....
k_
Рейтинг: 3228 НеутралноДо коментар [#85] от "Pomak":
Човека казва:
"Требе да бегам брзо, брато."
Акселерация, Мегасоциум, онтология, еклектики, релативистики и пр. бла-бла са за пълнеж.
rumen_g
Рейтинг: 596 НеутралноНа втория етаж в аула номер 2, на втората банка вляво от центъра на тръбата има запазено място за куц Сокол, намерен да наднича от бъзов храст до морето, от доц. баи Ставри Ставрев, строг но справедлив радетел на орнитологията в БГ.
Бай Ставри е споделил, че с радост ще предостави рядката птица за анаЛиз от желаещи обитатели на аулата.
scott
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#83] от "voodoo_child":
колоко жалко!
ТАКОВА НИСКО НИВО НА СБОРНИКАТ ТАЗИ ГОДИНА И С ДОГАНЯ!
Един истински философски труд или статия или есе или....абе философско такова: никога НЕ ЗАНИМАВА АУДИТОРИЯТА С ЛИЧНОСТТА, БИОГРАФИЯТА ИЛИ ДЕЙСТВИЯТА НА МИСЛИТЕЛЪТ!
ВЕКЪ НА СЛОВОТО МИНА! съгъ е векът на действията. убивай.
vagabond66
Рейтинг: 1984 НеутралноДо коментар [#81] от "daskal1":
За, какво да е осъден?
От кого да е осъден и как?
Нали тези, които ни управляваха по времето на комунизма,
ни управляват и сега!
Как комунисти да осъдят комунистите?!?
Това значи да се самоосъдят сами
и сами да се вкарат в затвора!!
За Доган, който е агент на ДС обслужвал
партията майка с всичките и престъпления
означава да осъди другите агенти, които са като него
и демек да се самоосъди!
Аз не разбирам, как си го представяте това нещо?!?
Бойко Борисов, който никога не напускал БКП и ДС
се канеше да вкарва "комунистите" в затвора!!!
Демек трябваше сам да се самозатвори!!!!
Вие знаете ли някой "политик" (агент и служител на БКП)
сериозно осъден във България след 1989 година?
Аз знам за един!
Цветелин Кънчев му беше името!
Беше осъден за рекет и побой
-престъпление с изключително висока социална опасност!
И този, го помилва един "много достоен военен елемент"!
Вицепрезидента ангел марин от БСП!
През всичките тези години след уж "залеза на комунизма",
нас ни управляват само такива елементи!
БЕЗ ИЗКЛЮЧЕДНИЕ!!
Сега са техните деца и внуци.
Тъй че, "надежда тука всяка оставете"!
mgsh
Рейтинг: 346 НеутралноСега прочетох, че "трудът" на Доган е публикуван в годишен сборник на СУ.
СУ, позор за вас!
daskal1
Рейтинг: 3616 ВеселоДо коментар [#85] от "Pomak":
Ами нека видим какво значат отделните думи:
"онтология", от гръцки "същност" и "наука" - във философията изучаване същността на битието, принципите и категориите на живота .
"Мегасоциум" по принцип в случая е понятие от "глобализацията, което включва 1.човека и неговото развитие 2. общуването на хората в рамките на разните обществени структури до общочовешките отношение и 3. взаимодействието "човек-природа"
"еклектика" избор според случая, струпване на едно място на различни стойности, ценнности и подобни
С други думи Доган казва, че "Мощното и ускоряващо се развитие на взаимодействащите обществени и природни фактори в света води към създаването предимно на относителни ценности които се създават според случая"
Или, казано още по-просто за нас и времето ни: Все повече Интересът ще клати феса". :-)
eti mehter
Рейтинг: 4130 ЛюбопитноДо коментар [#88] от "rumen_g":
Bukalemunаула
=====
?
daskal1
Рейтинг: 3616 ВеселоДо коментар [#93] от "eti mehter":
В случая се използва като "вътрешен двор" на заградена територия, демек "дворът за разходки на затвора"
ПП
Терминът е от гръцката архитектура, ама стига съм работил днес :-)
vagabond66
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#92] от "daskal1":
Ами той само ей това да беше казал,
10 000 пъти по-добре!
daskal1
Рейтинг: 3616 ВеселоДо коментар [#95] от "vagabond66":
Ами тя и Кристалина Георгиева днес обобщаваше теорията на Адам Смит, но пропусна главното при него в "Богатството на нациите", а именно че личните интереси движат човешкото развитие и това на обществото при правилно стимулиране чрез пазара.
Pomak
Рейтинг: 407 ВеселоДо коментар [#92] от "daskal1":
Мерси даскале. Олекна ми. Ще си допия спокойно бирата.
Мммда
Къде ти Асан ще ти разбира от Социо мега мулти мета вселени.
Кажи му за ,, интереса и феса, и готово,,
Кво туй ,, дрън дрън, та пляс.
Мда
vagabond66
Рейтинг: 1984 ВеселоДо коментар [#96] от "daskal1":
Сталинка Георгиева е от тези,
които си сменят много бързо мнението
според ситуацията!
Така е научена и така действа.
Ако и се наложи,
ще обърне фурнаджийската лопата от другата страна!
Затова тя трябва да е премерена и внимателна.
areta
Рейтинг: 1479 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Шоршо":
"щом позволяват вече 34 години един турчин "
Извинете, но какво е същественото, че е турчин? Ако беше арменец, немец. сириец или гагаузин щеше ли да е по-различно? Кои националности са по-благоприятни за репутацията и кои по-малко?
Не Ви ли е така, малко неудобно да пишете простотии?
Не мислите ли че е по-важно дали човек е доносник и полец, отколкото какви са били родителите му? Щото доносник и полец може да бъде и българин, и руснак, и македонец, и поляк, и англичанин... или Вие не мислите така?
eti mehter
Рейтинг: 4130 НеутралноДо коментар [#94] от "daskal1":
BukalemunАу́л (от тюрк. ауыл, авул, авыл, айыл, агыл, аил, аал, ыал (якут.), ял (чув.) — «поселение, стойбище, община») — традиционное поселение сельского типа, стойбище, община у тюркских народов Центральной Азии и Кавказа