"Не, да, не питай мен": какви са позициите на партиите за руския газ

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (139)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2222 Весело

    Буци каза, че даже със закон щял да го забрани

  2. 2 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2486 Любопитно

    Доколкото знам, нов договор с Газпром България може да подпише само след одобрение от ЕС, което няма да дойде в състояние на война и слава Богу. Така че говорим само за изтичащ договор и колкото и да е комплицирано положението по него е ще е много жалко, ако тази търговска тема стане водеща в изборите. Щото има много по-важни и дългосрочни теми, за които партиите трябва да се състезават на изборите - образование, здравеопазване, политически обвързани регулатори, съдебна реформа и т.н.

  3. 3 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    Доколкото знам, нов договор с Газпром България може да подпише само след одобрение от ЕС, което няма да дойде в състояние на война и слава Богу. Така че говорим само за изтичащ договор и колкото и да е комплицирано положението по него е ще е много жалко, ако тази търговска тема стане водеща в изборите. Щото има много по-важни и дългосрочни теми, за които партиите трябва да се състезават на изборите - образование, здравеопазване, политически обвързани регулатори, съдебна реформа и т.н.
    —цитат от коментар 2 на boevbisser


    https://btvnovinite.bg/bulgaria/asen-vasilev-evtin-gaz-ot-gazprom-zashto-ne.html

  4. 4 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2995 Неутрално

    С "Газпром" разговори само когато североизточният сатрап клекне бит военно. И държавата му бъде "счупена" (по думите на ББ - новоговор)

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  5. 5 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2486 Весело

    До коментар [#3] от "4ort":

    Гледах внимателно какво казва Василев, но България може да има нов договор с Газпром само с разрешение на ЕС. А това, че ПП очевидно правят отстъпление от позицията си по темата е доста неприятно, но така е преди избори.

  6. 6 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1294 Весело

    Tова нещо "Български възход" на Янев защо го бутате навсякаде? Та те нямат позиция по абсолютно никой от важните за България въпроси. Ако си мислите че Янев ще влезе в НС помислете отново- това е една куха партийка без платформа, без хора по места, без идеи ( заидеология да не говорим). Янев в едно интервю каза че нямал проблем да се коалива с всеки за всичко.... Та този е по-опасен и от Корнела.

  7. 7 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1294 Весело

    Доколкото знам, нов договор с Газпром България може да подпише само след одобрение от ЕС, което няма да дойде в състояние на война и слава Богу. Така че говорим само за изтичащ договор и колкото и да е комплицирано положението по него е ще е много жалко, ако тази търговска тема стане водеща в изборите. Щото има много по-важни и дългосрочни теми, за които партиите трябва да се състезават на изборите - образование, здравеопазване, политически обвързани регулатори, съдебна реформа и т.н.
    —цитат от коментар 2 на boevbisser


    Не си добре запознат. Всеки може да си направи нов дългосрочен договор с Газпром. Унгария наскоро подписа договор за 20 години ако не се лъжа.

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    то при тая истерия на цените едва ли някой би подписал дългосрочен договор, с който и да е било.

    да пускат акт 16 на гръцката тръба, че само тва ще свали цените на газеца с 25-30% на момента

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  9. 9 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#3] от "4ort":Гледах внимателно какво казва Василев, но България може да има нов договор с Газпром само с разрешение на ЕС. А това, че ПП очевидно правят отстъпление от позицията си по темата е доста неприятно, но така е преди избори.
    —цитат от коментар 5 на boevbisser


    А какво каза Асен Василев 2 юни 2022 - “България никога повече няма да преговаря с Газпром”
    Въртите се като ветропаказатели или както казва умният български народ, като фурнаджийски лопати.

  10. 10 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    "По думите му основният проблем "не е в идеологията""

    Основния проблем е послушание към американското посолство подплатено с тлъста комисионна.
    Българската държава очевидно е достатъчно богата, след като може да си позволи нещо, което Германия не си позволи. Моля някой от защитниците му, които сега ще ме обяват за русофил да кажат, Кирчо измисли ли механизъм как ще плащат сметките си детските градини и училищата, които са на делегиран бюджет.

  11. 11 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Заради хаира на един комедиант и един боксьор (това са лидерите на Украйна специално подбрани с преврат) и подобните лакеи там, цяла Европа страда. Газа с още 60 скочи за хаир, пак.

  12. 12 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#8] от "karatista":

    Абсолютно , газ ще има , ще е по скъпа ,от нас остава да се организира как да се пести максимално енергия , наблягаме вече на фотоволтаици и пестене на топла вода ,енергия и от парното зимата , изключва се там където няма хора в момента .

  13. 13 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 552 Весело

    Буци каза, че даже със закон щял да го забрани
    —цитат от коментар 1 на doctor.no


    Буци ще ви отнесе с 200!

  14. 14 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    Буци каза, че даже със закон щял да го забрани
    —цитат от коментар 1 на doctor.no


    Кажи, какво казА КокорБаши?

  15. 15 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Гледам и чета коментари на тема "Газ" и "Газпром" не само в "Дневник", а и на други места, и ми прави впечатление, че яко се спекулира с думите на бившия министър Василев. Василев каза, че с цел да не се изгуби правото ни за последващи съдебни искове след изтичане на договора, българската страна редовно, всеки месец, си изпраща заявките за определени количества, както и съответните суми, съгласно договора. Естествено, "Газпром" не изпълнява исканията и връща превежданите суми. Действията на правителството са правилни, тъй като по този начин се доказва, че българската страна е изрядна по договора за доставки на газ, а нарушението е на "Газпром". Вярно, идват избори и всяка партия се бори за по-тлъст кокал, но нека бъдем коректни, защото печеленето с лъжи и измами си е типично маскалски табиет!
    ПП не са "клекнали" или пък "извъртяли позицията си на 180 градуса" по темата за руския газ! Тя си остава непроменене и тя е, че с "Газпром" не бива да има нов договор за доставка. Предстоят съдебни искове от наша страна, които ще се спечелят на 101%

  16. 16 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2486 Весело

    До коментар [#9] от "4ort":

    Асен Василев се върти, така е, не аз. Лично смятам, че единственото решение за газа е да се отвори малкия ни пазар и за частни доставчици, стига с тоя монопол на държавния Булгаргаз. Повечето беди у нас идват от държавата, която вместо да си гледа основните функции - регулатори, полиция и армия, образование, здравеопазване, се опитва да се прави на участник в икономиката и забърква кашите.
    Разбира се, по време на избори даже и т.нар. десни партии не смеят дума да обелят по темата, това е положението.

  17. 17 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#12] от "mso351112049":

    ми чета че продавачите на термопомпи не могат да смогнат. много различна ще е математиката с газа веднъж като се отсвирят изнудвачите от газпром.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  18. 18 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2715 Неутрално

    Заради хаира на един комедиант и един боксьор (това са лидерите на Украйна специално подбрани с преврат) и подобните лакеи там, цяла Европа страда. Газа с още 60 скочи за хаир, пак.
    —цитат от коментар 11 на skw42563365


    Ti да не си новия Оруел? Войната е мир. Агресора жертва. Цената на газа е такава каквато е. С времето ще се урегулира. Ама какво ше ручат малките ушанчици? Рога на изобилието за рф свърши.

    SHADOWS of SOFIA
  19. 19 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Питайте Кокорчо.
    Естествено за неговото променено мнение нито дума тук, но пък статийката ни подготвя за поредния словесен бъркоч с който ще се оправдавате.
    Написаното за ПППППППП.... вече не отговаря на истината. То пък кога ли е било.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  20. 20 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#9] от "4ort":Асен Василев се върти, така е, не аз. Лично смятам, че единственото решение за газа е да се отвори малкия ни пазар и за частни доставчици, стига с тоя монопол на държавния Булгаргаз. Повечето беди у нас идват от държавата, която вместо да си гледа основните функции - регулатори, полиция и армия, образование, здравеопазване, се опитва да се прави на участник в икономиката и забърква кашите.Разбира се, по време на избори даже и т.нар. десни партии не смеят дума да обелят по темата, това е положението.
    —цитат от коментар 16 на boevbisser


    Съгласен съм с написаното.
    Но, Асен Василев заяви още, че ПП не е дясна партия!!!
    И, защо пак се търси вината в другите? В десните партии, Буци, Радев и международното положение???
    След, като веднъж си заявил твърдата позиция, че няма да купуваме руски газ, как така изведнъж заявяваш, че може да купуваме?
    Дали се е продал за 4000 или за 4 000 000 ?

  21. 21 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3226 Весело

    А какво каза Асен Василев 2 юни 2022 - “България никога повече няма да преговаря с Газпром”
    Въртите се като ветропаказатели или както казва умният български народ, като фурнаджийски лопати.
    —цитат от коментар 9 на 4ort



    До коментар [#9] от "4ort":

    Каза, че всеки месец изпращат “подсещане” до “Газпромекспорт” за неизпълнението на договорените количества по сега действащия договор!
    Не се прави на щипната мома! ;)

  22. 22 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1203 Весело

    На тези , изобщо не им е до газ.....

  23. 23 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 833 Неутрално

    В крайна сметка от отговорите става съвсем ясно кои са слугите на империята на злото Русия.
    БСП,Възраждане,Български възход, ИТН,лицето Румен Радев са явните подръжници на Газпром тоест на сатрапията Русия и престъпното бункерно джудже в Кремъл.
    Скритите подръжници на изнудвачите Газпром и Кремъл са добре поднатите ни мафиоти от ГЕРБ и ДПС.
    Изброените по горе са просто национални предатели,които ги интересува единствено далаверата и за да получат някаква облага биха продали и майка си.
    Материала,материала.

  24. 24 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#23] от "anty":

    накрая ще стане като с македония - социолози и дърабъра плашеха, че народа ще се възпали, ако ги пуснем, а то нищо не стана - така и с голямата русофилия уж, ше се окаже че 5-6 пияни руски зетя бучат по фейсбука

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  25. 25 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#18] от "К2":

    Глупчо рога на изобилието свърши за тебе а не за Русия. Свиквай да се къпеш веднъж седмично и да плащаш 200% отгоре и на колонката. Свърши евтиният живот на гърба на руснаците. Дупето да ти яко за хаира на комедианта и боксьора хатъра им. Цяла Украйна ще падне, с ядрен сила си имаш работа. В прокси войните губещият е проксито

  26. 26 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Питайте Кокорчо. Естествено за неговото променено мнение нито дума тук, но пък статийката ни подготвя за поредния словесен бъркоч с който ще се оправдавате. Написаното за ПППППППП.... вече не отговаря на истината. То пък кога ли е било.
    —цитат от коментар 19 на zz_s


    ------
    Къде го видя промененото мнение на "Кокорчо"?! Не е почтено да се изопачава така вулгарно смисъла на казаното, та било то и от "Кокорчо"!

  27. 27 Профил на Гошо
    Гошо
    Рейтинг: 484 Гневно

    До коментар [#9] от "4ort":

    Ти виж снимката на Киро как върти крана на "нищото"

    ГоШо
  28. 28 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#21] от "batzdravo":

    Баце,, казА точно,ясно и категорично, че може да купуваме руzzки газ!!!
    От никога руzzkи газ,до нема лошо да купуваме, виждаш ли некаква разлика?

  29. 29 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#18] от "К2":Глупчо рога на изобилието свърши за тебе а не за Русия. Свиквай да се къпеш веднъж седмично и да плащаш 200% отгоре и на колонката. Свърши евтиният живот на гърба на руснаците. Дупето да ти яко за хаира на комедианта и боксьора хатъра им. Цяла Украйна ще падне, с ядрен сила си имаш работа. В прокси войните губещият е проксито
    —цитат от коментар 25 на skw42563365


    ---------
    Нали няма нужда да ти казвам, че си написал абсолютна простотия, която въобще не подхожда за "Дневник"?

  30. 30 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2512 Неутрално

    Като изключим харвардците, които превърнаха България не просто в неприятелска а във вражеска държава и спряха газа с взлом, изпълнявайки чужда поръчка, то всички останали са по-скоро склонни за преговори с Газпром. Всички обаче са боязливи и много внимават да не разсърдят Брюксел. ЕК ни спря парите по Плана и без да е недоволен от нещо, но ако се разсърди, ще ни отрежат окончателно, без даже да се замислят. Щото Брюксел на нас ни няма никакво доверие. Те разчитат единствено на платените си слуги, но това са шепа хора. А не могат да захранват всички.
    Както постоянно го пиша, докато зависим от подаяния, нищо добро не ни чака. Единствено суверинитетът може да ни направи успешни и достойни.

    Judjuk
  31. 31 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2486 Любопитно

    До коментар [#24] от "karatista":

    Темата с газа е дооооста различна от тази с Македония, която си беше чисто политическо плашило. Тук има сериозни икономически измерения, най-вече за скъпото парно от топлофикациите, които ползват газ.
    Абе, жалка история, цената и доставката на една суровина да влияе пряко на избори в страна от ЕС, която има толкова много други казуси да решава, е най-малкото тъжно.

  32. 32 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#21] от "batzdravo":Баце,, казА точно,ясно и категорично, че може да купуваме руzzки газ!!!От никога руzzkи газ,до нема лошо да купуваме, виждаш ли некаква разлика?
    —цитат от коментар 28 на 4ort


    -----------
    Той каза "ясно и категорично", че с "ГЪз-пром" имаме договор, който изтича в края на годината и, съгласно който договор, България трябва да получава ежемесечно заявени количества руски газ. Такива количества редовно се заявяват и се плащат, но от руската страна не се изпълняват! Това е нарушение на договора! Българската страна не е прекъсвала договора и стриктно си го изпълнява, съгласно клаузите в него!
    Това е.
    Точка.

  33. 33 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3313 Неутрално

    "Не, да, не питай мен".
    Лодки и платноходки също позиция. Не ли?

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  34. 34 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2197 Весело

    Избора е прост ! Руски газ директно и руски газ с посредници ! В какмангата с газа , защо бягаме от темата за "руския петрол". Миииииии ...........той е тоталитарен по произход и следователно е за Путин. Винаги съм казвал ,че трябва да се взриви Нвфтохим , а после АЕЦ Козлудуй . Едва тогава ще бъдем истински свободни. Време тук да свършим нещо полезнао ...петици за спиране / затваряне на двете неща от които България се развала с русофилия :)

  35. 35 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#31] от "boevbisser":

    аз друго имах предвид.

    вече и на децата им стана ясно, че русия открито води груба енергийна война срещу европа и българия и всеки, който посмее да я подкрепи ще си строши яко зъбите. ганчо си е европеец, дядо ти иван е приказка за хоремага само.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  36. 36 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#9] от "4ort":Ти виж снимката на Киро как върти крана на "нищото"
    —цитат от коментар 27 на Гошо


    Как нищо?!?!?! Самата еугЛена заяви на 01.07.22 г., че по тръбата тече четири пъти по-еФтин азерски газ!!!

  37. 37 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3226 Весело

    До коментар [#21] от "batzdravo":Баце,, казА точно,ясно и категорично, че може да купуваме руzzки газ!!!От никога руzzkи газ,до нема лошо да купуваме, виждаш ли некаква разлика?
    —цитат от коментар 28 на 4ort



    До коментар [#28] от "4ort":

    Между “може” и “трябва” има голяма разлика!
    А “трябва” да се купува руски газ, казва хасковския експерт, подкрепен от ТеменуШката!
    Та, ти казваш, няма разлика, нали?! ;)

  38. 38 Профил на nenemiseaka
    nenemiseaka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Стари к*ви, нов бардак

  39. 39 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1373 Неутрално

    Русофилите трябва да бъдат ,,рахат" руска газ ще има дългосрочно за България пък и за всички в ЕС след като Русийката загуби войната в Украйна. Просто с газа и с други суровини ще плащат репарации и компенсации за варварството си, защото освен военна катастрофа ще преживеят и стопански колапс. Единственото хубаво за крепостните е, че ще преживеят освобождението от бащицата.

  40. 40 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#32] от "Нормален":

    Кой си ти, да слагаш ТОЧКА????
    НИКОГА ПОВЕЧЕ РУСКИ ГАЗ!!!! КОАЛИЦИЯ ГАЗПРОМ!!!
    И изведнъж, може да купуваме!!!!!!!!

  41. 41 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    До коментар [#35] от "karatista":

    Приятел Русия е била сигурен доставчик на западна Европа по време на студената война, Русия по време на санкциите от 2014 продължи да е сигурен доставчик, измисли друга опорка.

  42. 42 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    1.Пак ли ще назначавате ББ да им оправя бакиите?
    Не обвинявайте герберята че ще го изберат. Вие ще го назначите щот останахте без хлебец както обикновено . Кой от останалите ще бъде приет от Ердо и гърчолята за да може да раздели доставките на газ между Гърция и Турция щото тия ще се избият . Кофти работа да сме зависими от Турция за доставките на газ.
    2. Какъв ли трябва да си за да вярваш на Петков?
    Има ли нещо да е свършил за 6 месеца като хората освен да се хвали?
    Да не използвам думата лъже която много обичате.Факири са едно да говорят друго да вършат . Можеше да задържи поне до Нова година кризата с газа ама де толко акъл .
    3.Корнелия какво се кипри трета? ДПС пак ще я бият както беше при Станишев.
    Яко забива и тя в Евразия.
    4.ДПС си е ДПС. Върти се и на север и на юг.
    5.Костадинов е заорал само към Евразия.
    6. Иванов само празни приказки . Късите гащи по плажовете не му свършиха никаква работа . На ръба е да влезе. Нищо не зависи от него по отношение на газа. .
    7.Янев - партийката му е на АБВ . И тия са забили яко към Евразия.

    Така че болшинството са за Евразия.
    Искате ли Евразия?

  43. 43 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Всичко си е по местата - партиите отказали да пратят оръжие на Украйна естествено са за руски газ, макар и да говорят размазани неща. Възраждане ги знаем, а ДПС се разкриха още по време на партията на Местан. Всички, които са са се нагласили да гласуват за тези партии, трябва да знаят, че са русофили явни или дебилни.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  44. 44 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 838 Неутрално

    По-големи слагачи от лилявите не са се раждали. Щото си нямат професии, занаят,дето да ги храни, а са повечето грантаджии и са готови на всичко да не ги изгонят от хранилката, че друго ншщо не умеят!

  45. 45 Профил на kosa
    kosa
    Рейтинг: 250 Неутрално

    До коментар [#42] от "oua58686497":
    "Така че болшинството са за Евразия.
    Искате ли Евразия?"
    ...............
    Географски Евразия е един континент , но по историко - политически причини е разделен на Европа и Азия!!!

  46. 46 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2179 Неутрално

    Излезе че руския газ е най-райския газ. Омайва , създава илюзорни усещания и накрая ...на-бедни в Европа...

  47. 47 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#32] от "Нормален":Кой си ти, да слагаш ТОЧКА????НИКОГА ПОВЕЧЕ РУСКИ ГАЗ!!!! КОАЛИЦИЯ ГАЗПРОМ!!!И изведнъж, може да купуваме!!!!!!!!
    —цитат от коментар 40 на 4ort


    -----------
    Чорте, четеш написаното от мен, като Дявол чете Светото Евангелие! :)))
    След като изтече срока на договора, нов договор няма да има, а ще бъде предявен иск към "Газпром" за огромни щети и, съответно, не по-малко огромни суми за неустойка по договор за доставка! Българската страна стриктно си изпълняваме договора, който е прекъснат едностранно от "Газпром"!
    Руски газ НЕ СЕ ПРЕДВИЖДА ДА ИМА И ЕДВА ЛИ ЩЕ ИМА! По-скоро няма да има, поне докато кочината-бензоколонка не се разпадне на съставните си части! :)))

  48. 48 Профил на Кастор
    Кастор
    Рейтинг: 54 Неутрално

    С "Газпром" разговори само когато североизточният сатрап клекне бит военно. И държавата му бъде "счупена" (по думите на ББ - новоговор)
    —цитат от коментар 4 на дедо Андро


    С 200! (по думите на ББ - новоговор)

  49. 49 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Кой си задава въпроса, защо група хора, за които ежедневието е нещо банално и ДОБРЕ ОСИГУРЕНО определят на малкото останали Българи кога да се топлят и колко да се охлаждат???
    Толкова ли сме ненормални да се отказваме от НОРМАЛНО съществуване за да угодим на един или друг грандоман с Наполеоновски комплекси???
    Е, това не ми дава мира - колко лесно ни подкарват към ...........................................................
    . . (по избор)

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  50. 50 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1596 Неутрално

    Да се договаряш с доставчик, който си прави каквото си поиска, при това доказано не само с нас, а с цяла Европа, е меко казано странно. В момента имаме договор, а газ няма. Защо Корни и не само, но и ДПС, чрез Аталай, ГЕРБ, дето буци прави закон срещу, а Делянчо ( той пък откога стана газовик) вие като настъпен за нов договор С Газпром само ни помага да видим кой кой е.
    Най много ме разсмива Делянчо с лаишките приказки за произхода на молекулите в газопроводите. Все едно, като си запалите лампите в къщи, да кажете че вашия ток е от Козлодуй, мариците или от ВЕИ, вносен или нашенски и т.н.
    Влезе ли газ в един газопровод, който не е резервиран за една единствена фирм (мечтата на Газпром, частично реализирана от същия този буци), после иди си търси молекулите:)

  51. 51 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    До коментар [#42] от "oua58686497":"Така че болшинството са за Евразия.Искате ли Евразия?"...............Географски Евразия е един континент , но по историко - политически причини е разделен на Европа и Азия!!!
    —цитат от коментар 45 на kosa


    Е да де. Ама Русия е и в Европа и в Азия политически. Та за тази Евразия ми е думата.
    Друг е въпросът че Азия е по голямата част . . Последните събития го показаха .

  52. 52 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#42] от "oua58686497":"Така че болшинството са за Евразия.Искате ли Евразия?"...............Географски Евразия е един континент , но по историко - политически причини е разделен на Европа и Азия!!!
    —цитат от коментар 45 на kosa


    ------
    Ммммм... не точно! Причините са огромните очеИзвадни различия във всяка една област на човешкото битие. Много малко или почти никакви не са точките на съприкосновение и съвпадение между азиатци и европейци! Ако речем да използваме езотеричен речник, то ние сме потомци на атлантите, а те - на Му, рамани. ;)
    Дори и чисто физически, конструктивно, имаме големи разлики!

  53. 53 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 867 Весело

    [quote#9:"4ort"][/quote]

    Макар Кокорчо да ми е неприятен, в случая той говори за пълнене на Чирен по действащия договор (до края на годината)

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  54. 54 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2831 Неутрално

    Не на Газпром, докато Русия не се изтегли от Украйна, включително и Крим.

  55. 55 Профил на chychka
    chychka
    Рейтинг: 142 Неутрално

    До коментар [#50] от "tsvetko_51":

    Вие като си запалите лампите, да не мислите, че електричеството се произвежда от контакта

  56. 56 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#41] от "choguna":

    тя може да е била ида бъде много работи, но сега е ненормален пияндурник

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  57. 57 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    До коментар [#54] от "Vesselin Velkov":

    Аз казвам, да на Газпром, когато предлагат на по-ниска цена!
    Като потребител, имам ли право на избор?

  58. 58 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Някои се питаха - защо му трябва на Путин играта с доставките. Той не иска ли да продава повече и повече. Защо огромни количества неоползотворен газ горят в гигантски факли, вместо да се продадат. Ето, за това. Да удари с въпросните спрени доставки, все едно удря с "калибри" и "искандери". Вижте как се мятат нашите и се въртят като обрани на пазар. Вижте какво оживление в путинския лагер, доминиращ енергийния сектор тотално. Загиваме, умираме, няма къпане и парно... Стана като с АЕЦ-а им. Няма ток да има, държавата да поеме разходите и даде гаранции, за да може Росатом да си направи въпросната АЕЦ. Борисов ги отряза. И какво? Ток има. Така и с газа. И то при мижавите кубометри, които се потребяват.

  59. 59 Профил на Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ
    Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ
    Рейтинг: 90 Неутрално

    ДБ са с най-ясна анти-руска позиция и несъмнено трябва да са избор номер едно на всеки, който се представя за противник на режима на Путин.

    Както виждаме, другарите гербаджии не са инстински противници на режима на Путин - те използват подобни политически теми единствено за да спрятат активни мероприятия, но самите русофобски ценности са много далеч от тях.

    По същия начин се преструват на анти-комунисти, а всъщност тичкат подир човек, обявил комунистическия диктатор Тодор Живков за свой ментор.

    Истината е, че ако герберюхите бяха про-западни и анти-комунистически настроени, те щяха да гласуват за ДБ и нямаше да са герберюхи.

  60. 60 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2831 Неутрално

    До коментар [#57] от "choguna":

    С избор на Газпром, подкрепяш страна агресор. Просто е. Не само цената е важна.

  61. 61 Профил на Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ
    Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ
    Рейтинг: 90 Неутрално

    Докато народи като германския имат негласен консенсус в обществото, че купуването на газ от Русия е неморално и се опитват да ограничат консумацията, у нас масовият принцип е "ма по-евтино ли е". Гнус, но не за първи път човек може да го е срам от българите.

  62. 62 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 709 Весело

    Със една дума руският газ, най- райският.
    Руският с посредници, по- малко райски. Хамерикански газ, е като 500 € банкнота.
    Знаем че я има, ама никой не я е виждал.
    Ммммда

  63. 63 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 709 Весело

    До коментар [#61] от "Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ":
    купуването на газ от Русия е неморално и се опитват да ограничат консумацията, у нас масовият принцип е "ма по-евтино ли е

    Ммммда
    Ма така е. И баща ми казваше да не купувам евтино, да не го излагам. И ако пуша, от Малборо нагоре.

  64. 64 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#56] от "karatista":

    Аргументите са ти сериозни...

  65. 65 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    До коментар [#61] от "Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ":

    Как разбра за консенсуса в германското общество?
    Напиши нещо сериозно, не се упражнявай на тема българите, явно не ги познаваш добре.

  66. 66 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    "...нанай", ДБ може да е с най-антируска позиция, но сигурният им съюзник /и след изборите/ БСП е с най-проруска позиция. А те са във фактическа коалиция.

  67. 67 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#64] от "choguna":

    разбирам, че не ти харесват, но това е положението, сами се набутахте между шамарите

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  68. 68 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    До коментар [#57] от "choguna":С избор на Газпром, подкрепяш страна агресор. Просто е. Не само цената е важна.
    —цитат от коментар 60 на Vesselin Velkov


    Намерих безплатно:
    Мисля, че трябва да продължим да се противопоставяме на Русия и да се опитваме да възпираме лошото ѝ поведение, каза бившият министър Марк Еспър
    Допълнителните американски сили пристигнаха в Румъния, очакват се още
    Легендарните US войници „Крещящи орли“ идват у нас да бранят източния фланг на НАТО
    Още американски войски пристигат в Полша
    Байдън се закани: Скоро ще изпратя американски войски в Източна Европа!
    Хиляди индонезийски и американски войници започнаха днес двуседмично съвместно военно учение, ...
    Тя е най-голямата и основна военна база на САЩ в Германия. От нея към горещите точки по света тръгват американски военни контингенти или ...
    Разполагането на военна сила беше поискано от Пентагона, за да подкрепи борбата срещу екстремистката групировка Ал-Шабаб.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  69. 69 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2915 Неутрално

    "През изминалата седмица вече бившият министър-председател Петков заяви, че връщането към договор с "Газпром експорт", каквото служебното правителство не изключва, би било трагично."
    *
    Добре, а защо не цитирахте най-новото изявление на Асен Василев? Той допуска, че ако е изгодно да се внесе газ и от Газпром. Изтъква обаче, че Газпром е ненадежден източник на доставки.
    Оставете газовите доставчици сами да търсят източници и те сами ще диверсифицират доставките по отношение цена и надеждност.

  70. 70 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Тоя пък Стефчо,кой го нареди и него на таятепсия

  71. 71 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Не на Газпром! Русия е страна терорист, а който купува от Газпром е страна-спонсор на тероризъм. Много е ясно, поне докато в Украина вилнее война и докато Путиновия режим е на власт.

  72. 72 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    Затваряме скъпите и неефективни топлофикации и газът от Азербейджан ще ни стигне. Компенсации за всички, които се отопляват на парно - примерно 30% отстъпка от сметката за ток, или отстъпка при закупуване на дърва, пелети и проблемът с газа е решен.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  73. 73 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    До коментар [#60] от "Vesselin Velkov":

    Е теб какво те бърка, аз какво подкрепям?
    Имам ли право да избера или само ти можеш да избираш?

  74. 74 Профил на unn57646852
    unn57646852
    Рейтинг: 42 Неутрално

    Каквито и да са позициите им това са сметки без кръчмар. България едностранно обяви икономическа и дипломатическа война на Русия, а участва с боеприпаси и в американската прокси война в Украйна. Въпросът отдавна е политически и без преговори в Москва на ниво президент/премиер нема да има газ.
    А е много съмнително, че и азерската газ ще потече от октомври. Азербайджан има силен интерес да намери формален повод да не го прави, както и Гърция.

  75. 75 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    то при тая истерия на цените едва ли някой би подписал дългосрочен договор, с който и да е било.да пускат акт 16 на гръцката тръба, че само тва ще свали цените на газеца с 25-30% на момента
    —цитат от коментар 8 на karatista


    Гръцката тръба е САБОТИРАНА , напълнена е, без да е приета с природен газ и едва ли ще може скоро да се пусне ..

    То остават дребни довършвания, но НЯКОЙ Е ПУСНАЛ ГАЗ ПО НЕПРИЕТА И НЕЗАКОННА ТРЪБА .. и сега как да се заваряват и монтират, например липсващите площадки за обслужване ..

    То не бива цигара да се пали наблизо - ние чакаме строителната фирма да работи усилено по довършването ..

    Саботаж!

    И "Дневник" ни показва, кой пуща газ, с идиотска усмивка, в недовършено и незаконно съоръжение ..

  76. 76 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2915 Весело

    До коментар [#59] от "Вето НАНАЙ Славуца НАНАЙ":

    Един въпрос: а коалиционните партньори БСП какви са? А ПП?
    Като гледам с тези лидери ДБ може да спечели само при еднопартийна система.
    😂😂😂

  77. 77 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    "Преди месец Европейската комисия призова страните членки да направят планове как да намалят употребата на природен газ в условията на криза, но в България темата за пестенето не е на дневен ред."
    -- --
    Ако в пещите в заводите за керамика, за фаянс и леярните им се подаде на горелките ПО-МАЛКО количество .. заводите просто няма да работят..

    Пещта няма да топи стъкло, няма да изпича фаянс, или тухли/керемиди..

    Също е и с торовите заводи - как с 15% по-малко?

    Ми то си има технология..

    Единствен, остана природният газ за отопление .. ама той няма да стигне та да има 15% по-малко консумация в България ..

    Та така с пестенето ..

    Преди да се дуднат глупости, що се не седне, та да се помисли ?..

  78. 78 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#75] от "sim4o":

    глупости. за нула време ще я завършат, само да не се лигавят с бумащината,

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  79. 79 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 682 Неутрално

    [quote#25:"skw42563365"]До коментар [#18] от "К2":Глупчо рога на изобилието свърши за тебе а не за Русия. Свиквай да се къпеш веднъж седмично и да плащаш 200% отгоре и на колонката. Свърши евтиният живот на гърба на руснаците. Дупето да ти яко за хаира на комедианта и боксьора хатъра им. Цяла Украйна ще падне, с ядрен сила си имаш работа. В прокси войните губещият е проксито[/quo

    Афганистан "падна" от ядрената сила.Да се готви Украйна...

  80. 80 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    До коментар [#75] от "sim4o":глупости. за нула време ще я завършат, само да не се лигавят с бумащината,
    —цитат от коментар 78 на karatista


    Министър Комитова не му викаше : "лигавене с бумащината" , а "стриктно спазване на закона" и "изчегъртване на мафията" ..

    Служебното правителство, ще даде лощ сигнал, ако промени политиката на ПП за премахване на порочните практики в строителството ..

    Да не говорим, че ако хора работят и монтират и заваряват, покрай неприето съоръжение, пълно с газ .. незаконно и без основни системи за контрол и управление - се показва явно пренебрежение към човешкия живот

  81. 81 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3751 Неутрално

    До коментар [#80] от "sim4o":

    дабе, те сефте виждат тръбопровод, че не се експлоатират такива неща от 100 години. аре стига глупости

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  82. 82 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Защо огромни количества неоползотворен газ горят в гигантски факли
    —цитат от коментар 58 на nik_77.


    Щото няма турбини за нагнетяване ..

    Без нагнетяване - не може газът да върви по тръбата ..

    В "Станция Портовая", която е най-голяма в света има 6 турбини ..
    Пет са в основен ремонт .. ама има санкции ..

    И скоро целият му "Северен поток" ще спре ..

    След време - ще му спрат и другите станции за нагнетяване , освен "Северен поток"..

    И до там ..

    Година-две ..

  83. 83 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    До коментар [#80] от "sim4o":дабе, те сефте виждат тръбопровод, че не се експлоатират такива неща от 100 години. аре стига глупости
    —цитат от коментар 81 на karatista


    Просто Киро?

    Наясно е .. и пуща газ, в незаконно съоръжение, съвсем осъзнато ????

  84. 84 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#57] от "choguna":С избор на Газпром, подкрепяш страна агресор. Просто е. Не само цената е важна.
    —цитат от коментар 60 на Vesselin Velkov


    Явно с избора на ЛУКОЙЛ подкрепяш страната жертва?!?!?!?!

  85. 85 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Дали пък Газпром няма да отговори на наши евентуални постъпки за компромисни решения на проблема? Ако тръгне да ни "наказва"? Според мен, това не е изключено. Руснаците напоследък развиха значителна злопаметност. А то, газ на пазара има, ама гледам, че е над 2000 долара /1000 куба. Башка регазификация и транзита по чужди трасета, ако намериш место на гишето в ревитуза. Двата турски регазификатора на пускат по правила на ЕК.

  86. 86 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Явно с избора на ЛУКОЙЛ подкрепяш страната жертва?!?!
    —цитат от коментар 84 на 4ort


    За какво се натиска толкова се натиска за "азерски газ"- явно е!
    "Лукойл" има дял в находището Шах Дениз ..

    Това е!

  87. 87 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    До коментар [#12] от "mso351112049":ми чета че продавачите на термопомпи не могат да смогнат. много различна ще е математиката с газа веднъж като се отсвирят изнудвачите от газпром.
    —цитат от коментар 17 на karatista


    Ти даваше яки прогнози, преди година ..

    До коментар [#79] от "sim4o":да ти нарисувам ли две графики. цената на нефт, газ и въглища оттук до 2050, когато ще стане нула. единственият въпрос е колко стръмно ще стане това. но някъде по пътя още преди 2050 ще се появи свръхпредлагане и знаеш, какво става в този момент. другата графика е цените на технологиите - само нагоре. като се пресекат двете и ще е бум....
    —цитат от коментар 82 на karatista


    Нефт - цена нула
    Газ - цена нула
    Въглища - цена нула ..

    И се радват на труда си хората и си се обичат като братя ..

    Та с твоите прогнози е интересно..

  88. 88 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4956 Неутрално

    Гледам и чета коментари на тема "Газ" и "Газпром" не само в "Дневник", а и на други места, и ми прави впечатление, че яко се спекулира с думите на бившия министър Василев. Василев каза, че с цел да не се изгуби правото ни за последващи съдебни искове след изтичане на договора, българската страна редовно, всеки месец, си изпраща заявките за определени количества, както и съответните суми, съгласно договора. Естествено, "Газпром" не изпълнява исканията и връща превежданите суми. Действията на правителството са правилни, тъй като по този начин се доказва, че българската страна е изрядна по договора за доставки на газ, а нарушението е на "Газпром". Вярно, идват избори и всяка партия се бори за по-тлъст кокал, но нека бъдем коректни, защото печеленето с лъжи и измами си е типично маскалски табиет!ПП не са "клекнали" или пък "извъртяли позицията си на 180 градуса" по темата за руския газ! Тя си остава непроменене и тя е, че с "Газпром" не бива да има нов договор за доставка. Предстоят съдебни искове от наша страна, които ще се спечелят на 101%
    —цитат от коментар 15 на Нормален


    Само една дребна забележчица - НЕ КИРО спря руския газ - както се фука, а путлер.

  89. 89 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Предстоят съдебни искове от наша страна, които ще се спечелят на 101%
    —цитат от коментар 15 на Нормален


    Ще има иск и от "Газпром".. клауза "вземай или плащай"

  90. 90 Профил на Boris Savov
    Boris Savov
    Рейтинг: 97 Неутрално

    До коментар [#2] от "boevbisser":

    Нищо от това няма да се случи целта беше друга заблуждавайте се

  91. 91 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4956 Любопитно

    Затваряме скъпите и неефективни топлофикации и газът от Азербейджан ще ни стигне. Компенсации за всички, които се отопляват на парно - примерно 30% отстъпка от сметката за ток, или отстъпка при закупуване на дърва, пелети и проблемът с газа е решен.
    —цитат от коментар 72 на whitemare


    А някой дали е пресметнал колко ток ще е нужен за отоплението на всички, които сега са с парно? И по - важното - ще издържи ли системата на натоварването? Или накрая всички ще сме на тъмно и студено?

  92. 92 Профил на Boris Savov
    Boris Savov
    Рейтинг: 97 Неутрално

    До коментар [#12] от "mso351112049":

    Върни се в пещера със тия зелени глупости ги разпрвяй на бабите.

  93. 93 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  95. 95 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 15 Весело

    Лично смятам, че единственото решение за газа е да се отвори малкия ни пазар и за частни доставчици, стига с тоя монопол на държавния Булгаргаз.
    —цитат от коментар 16 на boevbisser


    За кой ли път ти обяснявам, че това не е така.

    Виж какво стана с пазара на електроенергия - години наред небитовите потребители искаха "либерализация". Прези 10 години започна и им направиха 100 % свободен пазар, та чак "по-свободен" дори от стандартите в много западноевропейски държави. На практика самите потребители и търговци си създаваха собствени правила за търговия и КЕВР и ЕСО бяха само фигуранти.

    И при първата по-сериозна криза в една студена зима, когато системата се дебалансира, половината търговци фалираха. А потребителите се разпищяха от високите цени. А сега при новата криза след ковид и войната, всичкото бизнес, който все държавата му пречи пак квичи за "помощи" защото токът на свободният пазар му бил скъп.

    Защо ли "по-глупавите" немци и французи вкарват държавен контрол в енергийните компании сега в кризата, а ние "умниците" си мислим, че знаем по-добре как се прави и ще "оправим" с още една либерализация, подобна на тази в електронерегийния пазар.

    А иначе Сашо Дончев е ясен - иска той да си вкарва газа, за да печели още повече, но това с нищо няма да помогне на пазара на крайните клиенти.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  96. 96 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    До коментар [#89] от "sim4o":Има само в главата ти дрънкане на самотни мозъчни клетки.
    —цитат от коментар 94 на Никога повече гербидж феодализъм в България


    От самотна клетка го чувам ..

  97. 97 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Гуемо шубе ги тресе Фсички

    Щото каПутин ще им прати отровителите си

    А е толкоз просто

    Имаме достатъчно собствен газ

    Търсят се хора с топки да разработят концвсията

    Не ми дреме за мнението ви…
  98. 98 Профил на DarkBlue
    DarkBlue
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Ако ”Газпром” предложат най-изгодната цена, няма да имаме основания да ги спрем. Можем без руски газ, но ако те предлага най-добри условия, защо да не използваме газ оттам? Това коментира по NOVA NEWS съпредседателят на ”Зелено движение” Владислав Панев.

  99. 99 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Моята лична позиция най добре си пасва с тази на ДБ. Руският газ не е стока в търговският смисъл на думата, а оръжие за шантаж и финансиране на мръсните войни на джуджето в кремъл.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  100. 100 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2195 Неутрално

    Моята лична позиция най добре си пасва с тази на ДБ. Руският газ не е стока в търговският смисъл на думата, а оръжие за шантаж и финансиране на мръсните войни на джуджето в кремъл.
    —цитат от коментар 99 на ck2013


    Бе то и азерския ..

    "Лукойл" има 20% дял, съвсем официално .. башка - една част от "азерския" е реекспортиран ирански, туркменски и руски ..

    Отделно - теа саботират интерконектора!

    НАПЪЛНИЛИ СА ГО С ГАЗ .. без да е приет, узаконен и напълно готов..

    -- --
    "Кое е вярното: Има ли газ в газовата връзка с Гърция"
    Елица Симеонова Свободна Европа
    -- --

    "Само така можем да направим тестовете за плътност и херметичност"..
    Глупости пълни!

    Ми ако НЯКЪДЕ ИЗПУСКА някаква заварка ???
    И като е с газ - и ще гръмне!

    Прави се с въздух - пробата за плътност ..

    .. и ако е успешна, и ако всички системи са ти наред, ако си ги изпробвал - пущаш газ тогава и ти почват 72 часовите тестове !

    П.П
    -- --
    "Кое е вярното: Има ли газ в газовата връзка с Гърция
    Елица Симеонова Свободна Европа
    -- --

    Хубаво питат от "Свободна Европа" ..

    ТОВА е вярното - има вкаран ГАЗ В НЕЗАКОННО СЪОРЪЖЕНИЕ .. ама Каскет Гешев мълчи , Рублен Радев мълчи - и няма никой в затвора ..!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK