Как Костадинов (не) отговори на въпроса защо използва "Фейсбук", въпреки че е американски

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (88)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3216 Неутрално

    Или демагогията на руските трольове 🤣

  2. 2 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ако това бяха журналисти, щяха да му кажат в прав текст "не може да отговаряте на въпрос с въпрос - вие сте народен представител, когато народът ви попита нещо, имате дълг да отговорите, не да бягате по допирателната". Копейката нямаше да има и 5%, ако имаше журналист, който да го хване на къс пас и да го направи на копейка.

  3. 3 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Защото Копейкин е най-обикновен позьор. Имитатор на Волен Сидеров, само че без налудничавия поглед.

  4. 4 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2743 Весело

    Щото е фурнаджийска лопата, а "В Контакте" не му върши работа. Сигурно и последен модел "субсидиран" Айфон върти.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  5. 5 Профил на drz551142445
    drz551142445
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Ако българите са свестни няма да му обръщат внимание, най-вече журналистите...
    Но не се надам на това, никак.

  6. 6 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Много забавно! Копирах текста от segabg.com

    Виктор Николаев, "Нова тв": - Защо използвате "Фейсбук" за пропаганда? Американски е...

    Костадин Костадинов: - А защо американците използват компютри?! Компютърът е българско произведение. Джон Атанасов е баща на компютъра!

    Виктор Николаев: - А защо не използвате компютъра на Джон Атанасов?!

  7. 7 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 600 Неутрално

    То всички путинофили са така, не ползват нищо руско, но големи фенове на рашистан.,

  8. 8 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    че той фейса да не е собственост на държавата САЩ ве ?
    частна фирма , регистрирана у Америка .

  9. 9 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 488 Неутрално

    поредният идиот за идиотизираната част от населението

  10. 10 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2659 Весело

    До коментар [#2] от "Ядосан Октопод":

    "Ако това бяха журналисти"
    Ти сам разбираш коя е грешната дума в цитата, нали?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Неутрално

    До коментар [#2] от "Ядосан Октопод":
    ''Ако това бяха журналисти, щяха да му кажат в прав текст "............''
    --------------

    Много като си умен - журналист ли си ?

    [email protected]
  12. 12 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Любопитно

    До коментар [#2] от "Ядосан Октопод":

    Имаш ли диплома?

    [email protected]
  13. 13 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Прави се луд, както обикновенно, докато с другата ръка прибира субсидията, осигурена от феновете му идиоти.

  14. 14 Профил на mitaka_1
    mitaka_1
    Рейтинг: 788 Любопитно

    Те и мисира и мисирката-западняшки п0длоги от "Нова" на своя страна също използват химическите елементи,макар и да са систематизирани от руснак,нали?И-въобще-"кво вадис",българска "журналистика"?!Но това всъщност е полезно за Путин и е разковниèто тайната на успехите на руската "пета колона"в България-а именно-долнопробното качество на американската и друга западняшка "пета колона",чиито умения се свеждат до това да квинчат по интернет за грантовете си....

    Изпреварващо увеличение на доходите-стимул за икономиката..John Maynard Keynes
  15. 15 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Любопитно

    До коментар [#8] от "pavur":

    Виктор Николаев слуша ли камбаните на ''Св.Александър Невски'' или слуша мюезина от джамията ''баня баши'', че така се беше усмихнал от щастие на тъпия си въпрос ?
    До коментар [#6] от "Рашистката федерация е империя на злото":

    [email protected]
  16. 16 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    '''Компютърът е българско произведение.'''

    хахаха

    Типична патриотарска риторика. Нещо за сиренето, киселото мляко и потурите на каза ли?

  17. 17 Профил на Ядосан Октопод
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Dimov
    Dimov
    Рейтинг: 491 Гневно

    Костадин Костадинов: - А защо американците използват компютри?! Компютърът е българско произведение. Джон Атанасов е баща на компютъра!

    Защото американците не плюят по Джон Атанасов, нито по България, нито наричат американските сенатори, министри и др. "български подлоги" и пр. тъпи нарицателни.

    Но този подход разбира се е същия като с ваксините...Ваксинираме се и по сле се правим на анти-ваксъри...Нали така Копейкин?

    VD
  19. 19 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Любопитно

    До коментар [#8] от "pavur":

    Много остроумен въпрос - що изобщо ползваме телевизори, телефони и интернет1?

    [email protected]
  20. 20 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1456 Неутрално

    Много хора са допринесли за компютрите, повечето от които не са българи.
    А и не знам защо се гордеем с Джон Атанасов, все едно останалите хора имат някакъв принос към неговата дейност. Дори не е роден и отраснал в България, че да речеш, че българското обществото има някакъв принос към неговата дейност. Даже ако не беше в САЩ, а тук, вероятно комунделите щяха да са го разстреляли да не им пречи на селския авангард на простаците

    Не ме търсете преди обяд
  21. 21 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1946 Весело

    Нахално и гнусно същество. Изобретателят на комщютъра бил българин ???. И какво общо има изобретението на Джон Атанасов с България освен че баща му е роден в България и от България емигрира в САЩ. Просто можеше да каже че фейсбук се предлага на всеки и той не се е молил на Зукълбърг за да го ползва, но не -американците ползвали незаконно, българското изобретение -компютъра. Луд за връзване.

  22. 22 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Любопитно

    То всички путинофили са така, не ползват нищо руско, но големи фенове на рашистан.,
    —цитат от коментар 7 на Vøxy


    Ти ползваш ли електричество ?

    [email protected]
  23. 23 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    Костадинов е интересна личност но ако знаеше на къде върви.. В случая не знае..

  24. 24 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3489 Неутрално

    До коментар [#15] от "karabastun":

    Не е ли време и родата ти да чуе камбаните, а?

  25. 25 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    ''''Те и мисира и мисирката-западняшки п0длоги от "Нова" на своя страна също използват химическите елементи,''''


    хахахахаха, мани ами и въздуха дишат. Къде ви намират ве.

    Я кажи за радиото и телефона. Хахахахаха

  26. 26 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    До коментар [#21] от "dorn":


    Еее тук вече не си права!
    Българите изобретяват първият компютър и това е самата основа върху която са продължили да градят нагоре другите нации.
    Ние можем само да се гордеем с това

  27. 27 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    Отговорът е много лесен и елементарен - защото няма руски фейсбук.
    А защо няма, по тази тема може да се обърнете към Симонян, която десет години ходи по институциите / руските/ и ги предупреждава за това, каквото стана тази година.
    Но руските чиновници са като българските чиновници.
    Никой не си мърда пръста да си свърши работата.
    Некадърници има навсякъде.
    Затова и метлата трябва яко да играе.
    Особено когато става дума за националната сигурност.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  28. 28 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2043 Неутрално

    До коментар [#20] от "tulup":

    +100%

    Да добавя, че майка му е ирландка.

  29. 29 Профил на Либерала от Квартала
    Либерала от Квартала
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Гайс,

    Айм кънфюзд. Аз обичам да ям рашън салъд. Разбира се с веган продукти. Това прави ли ме русофил???

  30. 30 Профил на Martin Todorov
    Martin Todorov
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Яко :-)

  31. 31 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 4361 Весело

    на тролски въпрос по правило не се отговаря :-)

    По същата логика:
    може троловете да питат защо някои политици - антиислямисти ползват арабски цифри
    или защо заклети неолиберали ползват СОЦИАЛНИ мрежи
    да не говорим , че и русофобите си карат колите с руски нефт

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  32. 32 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Весело

    Костадинов е интересна личност но ако знаеше на къде върви.. В случая не знае..
    —цитат от коментар 23 на Resurrection


    Ми аз гледам, че едни които свалят главния прокурор от 30 години, още от времето на Татарчев и Филчев, също не знаят защо постоянно извършват все едни и същи движения без резултат!
    На мастурбация мяза тяхното...:)

    [email protected]
  33. 33 Профил на Paines Prosta
    Paines Prosta
    Рейтинг: 52 Разстроено

    Отговора е много ясен. Народа ни е във Файсбук той няма личен живот пък и пари са нужни за да имаш и затова никой няма какво да крие.

  34. 33 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2043 Весело

    Гайс, Айм кънфюзд. Аз обичам да ям рашън салъд. Разбира се с веган продукти. Това прави ли ме русофил???
    —цитат от коментар 29 на Либерала от Квартала


    тя и руската салата не е руска LOL

  35. 35 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Любопитно

    До коментар [#15] от "karabastun":Не е ли време и родата ти да чуе камбаните, а?
    —цитат от коментар 24 на doctor.no


    На гости в София ли ги каните ?

    [email protected]
  36. 36 Профил на v_l
    v_l
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Кой руски трол не го прави ...
    Всички са за Русия над всички, но искат да живеят на ривиерата, да карат немска кола, да имат швейцарски часовник, японска техника и т.н..
    Шизофренични тъпунгери.

  37. 37 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 951 Разстроено

    До коментар [#6] от "Рашистката федерация е империя на злото":
    тъп до вдлъбнат,колкото единия е журналист толкова другия е национално отговорен

    Тиква под наем.
  38. 38 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#19] от "karabastun":

    на конете с капаци , няма как да им обясниш , че всичко което ползваме е резултат от дългогодишни усилия и открития на германци, французи, руснаци, американци и прочие .
    че нещо било патентовано някъде си , веднага избива на идиотски въпроси като на тва дъно в мисирлъка - николаев

  39. 39 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 1005 Любопитно

    Костадинов НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА ОТГОВАРЯ НА ИДИОТСКИ ВЪПРОСИ!

    Ало редакцията, що за смешно антрефиле?

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  40. 40 Профил на antikonti
    antikonti
    Рейтинг: 360 Неутрално

    Уотабаутизъм на най-високо ниво от продънената Копейка!

  41. 41 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#6] от "Рашистката федерация е империя на злото":

    лъжа/измама е, че Джон Атанасов е изобретил компютъра...

    ""Човек може да стане домашен любимец за машините""
  42. 42 Профил на perko101
    perko101
    Рейтинг: 140 Неутрално

    Джон Атанасов е американски гражданин, роден в САЩ, и направил изобретението си там. Продукт на американската образователна система. Баща българин, майка ирландка.

    Българин е, колкото Александър Македонски е “македонец”. С тия изказвания си приличаме с античките.

    П.П. Прогрес има, когато хората са свободни да правят каквото обичат и каквото им е интересно. При общества с множество ограничения, независимо дали законови, природни или от каквото и да било естество прогрес няма. Ако Джон се беше родил и жимял в България, щеше да е часто от статистиката “след Девети”. А нацист да говори за него е гнус.

  43. 43 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#42] от "perko101":

    Джон Вѝнсънт Атана̀сов (на английски: John Vincent Atanasoff) е американски физик, математик и електроинженер[notes 1], изобретател на модел на електронен цифров компютър[notes 2], [notes 3] с регенеративна памет, изграден от множество изчислителни модули и изпълняващ логически операции с двоични числа.

    ""Човек може да стане домашен любимец за машините""
  44. 44 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 565 Неутрално

    И американски Айфон ползва, и американски Форд си купи със субсидията!

  45. 45 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#39] от "amerikanbastard":

    Костадинов НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА ОТГОВАРЯ НА ИДИОТСКИ ВЪПРОСИ!
    🎖🎖🎖
    Абсолютно вярно!
    Пожалуста!
    На идиотските въпроси трябва да отговаряме ние, идиотите!
    Идиотите които гладуваме за агенти на Кремъл.
    Идиотите които искаме обратно в СССР2.
    🎖

  46. 46 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 656 Разстроено

    Копейкин е поредният тарикат, яхнал дебилната част от населението. Доста се двоумя дали той или Сидеров е по-отвратителен.

    Признавам си че с удоволствие бих забил едно кроше в жабестата му мутра.

  47. 47 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Весело

    До коментар [#38] от "pavur":

    Ама как доволно се беше ухилил..:)

    [email protected]
  48. 48 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#26] от "Resurrection":

    Абе аз съм сигурен че съм прав, ама ти ми кажи къде и кой изобретява твоя първи компютър. Помня училищните кабинети с Правец едно и две. Също завода в Стара Загора ( с японска помощ) за дискови запаметяващи устройства, но не знам някой българин ( Джон Атанасов си е американски гражданин) да е изобретявал нещо значимо по персоналните компютри ( нали за тях става въпрос) - освен шпионите дето крадяха от Епъл.

  49. 49 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 549 Неутрално

    До коментар [#43] от "HUMANOID":

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Джон_Атанасов #cite_note-3

    Джон Вѝнсънт Атана̀сов (на английски: John Vincent Atanasoff) е американски физик, математик и електроинженер[notes 1], изобретател на модел на електронен цифров компютър[notes 2], [notes 3] с регенеративна памет, изграден от множество изчислителни модули и изпълняващ логически операции с двоични числа.

    ""Човек може да стане домашен любимец за машините""
  50. 50 Профил на djudje.s.buton52
    djudje.s.buton52
    Рейтинг: 41 Весело

    До коментар [#27] от "Мариана Кълвачева":

    вКонтакте чувала ли сте драга ми г-жо Кълвачева? Проблема е по-скоро, че 98% от българските русофили знят на руски "Меня зовут свински бут" и туйто :))

  51. 51 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Толкова са елементарни бг журналистите, неподготвени, неграмотни, едни и същи до втръсване въпроси, инфантилно заяждащи се с гостите си.

  52. 52 Профил на Iordanka Strauss
    Iordanka Strauss
    Рейтинг: 269 Разстроено

    До коментар [#42] от "perko101":
    Ами то и целият "спор" с Македонияяяяята май е на същото ниво - "Българин е, колкото Александър Македонски е “македонец”. С тия изказвания си приличаме с античките."

  53. 53 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Констелацията Нова, Дарик и Дневник е пинакала* на американската пропаганда на български език.
    Не се учудвам, че тиражират редовно глупости.

    ----
    * pinnacle англ. връхна точка, най-висша степен, апогей, връх
    Сори, но нямам по-подходящ израз.

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  54. 54 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    До коментар [#26] от "Resurrection":

    Българите???
    Леле каква опашка се нареди!

  55. 55 Профил на vizeris
    vizeris
    Рейтинг: 486 Неутрално

    На такъв тъп въпрос няма как да дадеш умен отговор, но пък и Костадинов се е постарал да надмине средното ниво :Д

    триста тридцать три
  56. 56 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    John Vincent Atanasoff е роден на 4 октомври 1903 г. в Хамилтън, САЩ.
    Починал 15 юни 1995 г. (91 г.) Фредерик, САЩ.

    ТЧК

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  57. 57 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7761 Неутрално

    Аз съм сигурна, че утре децата му няма да идат да учат в Русия или Беларус, а в Европа или САЩ. Ама малоумниците продължават да му вярват.

  58. 58 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Каквото повикало, такова се обадило.
    На глупав въпрос - глупав отговор.

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  59. 59 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#47] от "karabastun":

    тоя никога не съм можел да го понасям .
    даже хемикяна повече мога да го понеса , макар да ми се драйфа и от двамата :)))

  60. 60 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4508 Весело

    До коментар [#59] от "pavur":

    Тоя е по-слаб / във физически смисъл / вариант на Лора Крумова :)

    [email protected]
  61. 61 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Ама че глупав въпрос е зададен на Костя Копейкин! Въпрос, на който никой уважаващ себе си рубладжия не би се унижил да отговори. Този въпрос ясно откроява голямата интелигентност на задаващият го.
    Питам аз, какъв руски хакер и трол от фабриката на готвача на Путин ще си, ако не ползваш Фейсбук и Туитър?!

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  62. 62 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1946 Неутрално

    До коментар [#42] от "perko101":Ами то и целият "спор" с Македонияяяяята май е на същото ниво - "Българин е, колкото Александър Македонски е “македонец”. С тия изказвания си приличаме с античките."
    —цитат от коментар 52 на Iordanka Strauss


    Даже те имат повече основание за свойте мегаломански претенции. Все пак Александър Велики е роден в древна Македония, докато Джон Атанасов си е роден в САЩ, там е учил, работил и направил изобретенията, които сега Копейката обяви за български.

  63. 63 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    Не само фейсбук - да започнем да го питаме защо ползва телефон. Телефонът също е американска инвенция. На такива трябва непрекъснато да им се задават подобни въпроси, Не защото очакваме отговор, а за да чуят тъпунгерите, които ги следват и гласуват за тях.

  64. 64 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 717 Весело

    До коментар [#62] от "dorn":

    Абсолютно, и само да добавим, че на Атанасов само баща му е българин... майка му е ирландка.

  65. 65 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5466 Любопитно

    И какво е компютър без операционна система :)))))))))))))) копойкин пак се е олял с тъпотата си.

  66. 66 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1717 Весело

    Как да кажа.... Въпроси от типа:
    - Ти, като толкова харесваш Русия, защо не караш Москвич?
    или в случая
    - Ти, като си такъв голям русофил, защо ползваш американския Фейсбук?
    са въпроси, които се учат още в подгответо по научно соросоидство. Все си мислех, че журналистът освен подгответо е минал начално, средно и висше образование :)))))

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  67. 67 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    Копейкин е едно недоносче, селски хитрец, който се урежда на гърба на известен процент хора ( не мога да ги категоризирам, защото за мое учудване има хора, които в други сфери не са идиоти), да му плащаме и уреждаме живот, за какъвто не е могъл и да си мечтае. А сега, не стига че бозае от най-малко 2 майки ( Клета Майка България и не съвсем клетата майка Русия), но и сутрин, обед и вечер не слиза от екраните на ТВ-тата.
    Човек му иде да не си пуска телевизора, свен да види малко спорт. Иначе от всички български канали му скачат копейкин, Григорова (Подкрепа), Радев, Деси-то, Делян-чо ( говорителя на Газпром за БГ-то), Биков, Данчо ментата и прочее тиквеници.

  68. 68 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 717 Весело

    До коментар [#63] от "Мондиана":

    Няма смисъл да се задълбава толкова. Очевидно Костадинов е прочел някаква информация без да я разбере...

    Въпросът обаче е, не кой е измислил компютърът, а защо ползва Фейсбук. Цялата лична информация му се обработва от омразните американци. Освен това, в момента "Мета" е призната за виновна в извършването на екстремистка дейност в Русия. Аз лично на негово място щях не само да не ползвам Фейсбук, но и да го изтрия от телефона.

  69. 69 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1227 Весело

    Копейкин каквито и въпрос да му зададат вече знам отговора... започва с американците, а ако въпроса е неудобен, следва неизменния му контра въпрос ... ма що биете негрите :) Мисля, че Костя скоро ще се укроти ... като го ошамарят публично няколко пъти.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  70. 70 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Гьон сурат!

  71. 71 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#21] от "dorn":Еее тук вече не си права!Българите изобретяват първият компютър и това е самата основа върху която са продължили да градят нагоре другите нации.Ние можем само да се гордеем с това
    —цитат от коментар 26 на Resurrection


    На Д. Атанасов дядо му е българин, но той не е изобретявал компютъра! Други българи също не са! Реално компютърът, изобретен в америка, изобщо не е българско изобретение, но обичаме да си приписваме чужди заслуги и след това целокупното население да се бием в гърдите.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  72. 72 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#63] от "Мондиана":

    патента си е патент . некъф италианец бил разработил цялата работа : Antonio Meucci, an Italian immigrant, began developing the design of a talking telegraph or telephone in 1849. In 1871, he filed a caveat (an announcement of an invention) for his design of a talking telegraph. Due to hardships, Meucci could not renew his caveat. His role in the invention of the telephone was overlooked until the United States House of Representatives passed a Resolution on June 11, 2002, honoring Meucci’s contributions and work. You can read the resolution (107th Congress, H Res 269) on Congress.gov.
    https://www.loc.gov/everyday-mysteries/technology/item/who-is-credited-with-inventing-the-telephone/

  73. 73 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2659 Весело

    До коментар [#25] от "kaiser":

    За радиото и телефона не знам, но компютъра е измислен от руснак.
    Селския ковач Иванушка Дългоруки, докато ковял подкови за селските коне се замислил, замислил и изобретил компютъра!
    Така се обяснява на малките русначета в детските градини из провинцията. Има и книжка с картинки.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  74. 74 Профил на Emil Marashliev
    Emil Marashliev
    Рейтинг: 5 Неутрално

    За всичко в България ся виновни некадърните журналисти. Това ако беше нормален журналист първо щеше да му каже на този дебил, че Джон Атанасофф не е българин, роден е в САЩ, майка му е с ирландски-германски произход, да баща му е българин. Но самият Атанасофф (да името му се пише с "фф") не е. Също така той не е изобретил сам компютъра, а е направил първата не изцяло механична версия и то забележете в американски университет. Следователно - КОМЮТЪРЪТ НЕ Е БЪКГАРСКО ИЗБРЕТЕНИЕ! Но понеже ние имаме мисирки, държанки на микрофони по националните телевизии, този боклук няма кой да го постави на мястото му и да го разобличи като долен лъжец! От най-долните и евтини такива!

  75. 75 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1947 Любопитно

    До коментар [#21] от "dorn":

    на руски език:
    https://ru.wikipedia.org/wiki/Атанасов,_Джон_Винсент

    да знае някой, кой е Исур Данийлович Демски ?
    по-известен като Kirk Douglas (!), баща му Хершел Демски е руски еврейн, но Кърк Дъглас е роден в Щатите 1916 година и е американски артист !

    егати перверзната манипулативна Копейка !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  76. 76 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 35 Весело

    Това че си тъп водещ, не прави хората длъжни да отговарят на тъпите ти въпроси, ...

  77. 77 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1947 Весело

    До коментар [#73] от "chichka":

    и руския комбюдър се казва: Калашникоффффффф АК 47 !
    работи в single & multi user mode !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  78. 78 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2458 Весело

    Квартал Максуда няма ли вече собствен фейсбук?

  79. 79 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2458 Весело

    До коментар [#73] от "chichka":

    Знаете ли кое е първото което е чул А.С. Попов , когато е измислил радиото?

    -"Тук е радио Лондон..."

  80. 80 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2458 Любопитно

    До коментар [#77] от "Dark Avenger alias Дечо Пора":

    Така е , след като цялото пленено конструкторско бюро на Хуго Шмайзер, работи 7 г в Сибир за КГБ, модернизирайки Автоматише Карабине. /АК/
    Прочее, първата версия АК - 47 , не работи добре , немското бюро връчва сегашната версия автомат на Сталин чак в 1952. Руснаците и досега не са изобретили собствен по-добр автомат...

  81. 81 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1728 Неутрално

    До коментар [#50] от "djudje.s.buton52":

    Влизам само в български сайтове.
    Нямам време за глупости.
    Затова коментирам по същество.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  82. 82 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2659 Любопитно

    До коментар [#80] от "irl471142598":

    Освен АК, Хуго Шмайзер е и автор на картечен пистолет "Шпагин", кръстен пак на руснак, но създаден от Шмайзер и откупен от руснаците 1939 г още докато Хитлер и Сталин са дружки. Затова разговорно всички казват на руските паметници като МОЧА, че войника е със Шмайзер в ръка.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  83. 83 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Мисля че не е чел книгата на хитлер "Моят живот" но може би да е гледал едно документално филмче, което описва и малко от пропагандния стил на лов за електорат. Копира стратегията да се появява по-много и на всякъде, провинции, медии за да може да става все разпознаваемо лице. Такива популисти се явяват, когато в една държавност има проблеми.

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
  84. 84 Профил на .cpp
    .cpp
    Рейтинг: 189 Неутрално

    Мисля че не е чел книгата на хитлер "Моят живот" но може би да е гледал едно документално филмче, което описва и малко от пропагандния стил на лов за електорат. Копира стратегията да се появява по-много и на всякъде, провинции, медии за да може да става все разпознаваемо лице. Такива популисти се явяват, когато в една държавност има проблеми.
    —цитат от коментар 83 на isprian


    То ,като гледам и ти не си я чел. Дори и името не си познал

  85. 85 Профил на vdq361141334
    vdq361141334
    Рейтинг: 367 Неутрално

    САмо че Джон Атанасов е изобретил компютъра си в САЩ, така че копейкин да спре да ползва компютри и да ползва само руски неща.
    Да го питат и каква кола кара?

  86. 86 Профил на zyf581066592
    zyf581066592
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Коварен и провокативен (но и също шаблонен като тип) въпрос. Костя не можа да се справи за отличен, но все пак котрира в правилно направление (от пропагандна гледна точка) основаващо се на патриотически лозунги.

  87. 87 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    Пак ли Копейката заядохте.Оставете го този нещастник.

  88. 88 Профил на isprian
    isprian
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Книгата се казва "Моята борба", грешката е моя с изписването. Не не съм я прочел цялата. Трудно върви... но всички преведени книги на Ерих Мария Ремарк съм прочел. Чудесно описва епохата. Интересно четиво е на Волфганг Паул за Херман Гьоринг.
    Това с изграждането на определена фигура към диктат не е желателно да се допуска.
    Не става въпрос за човека, който обича да събира копейки, а за този който ги раздава..от кремъл

    Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK