Пеканов: Референдум за въвеждане на еврото ще е грешно решение

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (209)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4467 Неутрално

    Защо референдум? Българския народ ясно гласува за влизането ни в ЕС, ЕЗ и Шенген. На копейкин мокрите сънища няма нужда дори да бъдат обсъждани.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  2. 2 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Стига щуротии, България ще преди 10 години изпълняваше условията за влизане и в еврозоната и в Шенген. Това че не е нито в Шенген и в еврозоната е единствено защото въобще не се планира да е в двете. Причини винаги ще се намерят но истинската е че световните началници според Бойко тиквата не искат. Така че всичките приказки да излишни само цирк и прах

  3. 3 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1818 Весело

    До коментар [#1] от "danvan":

    Така е съгласен съм с теб.. Хората не трябва да бъдат питани, на тях трябва да им бъде казвано какво е добро за тях

  4. 4 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Да, наистина няма смисъл при наличието на списъка, който неколкократно се появява във форима ни и съдържа куп имена на родоотстъпници.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  5. 5 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    Референдум ама с квалифицирано мнозинство 66%

    Иначе да не се признава

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ramon Asvalda":

    Според сега действащия закон не може да има референдум по въпроса

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2812 Весело

    Да, всички електорални единици вярват на капацитетите, заради които държавата вече 33 години се разгражда. Пък и според баш банкерА, Енженеро-химика прости са ни хорицата, хич не са в час. Напред и само надолу, с такива водители!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  8. 8 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Не България, а ЕС трябва да гласува на референдум за присъединяването ни към еврозоната.
    Или поне Холандия, АКА Нискоземия.

  9. 9 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5282 Любопитно

    В присъединителния договор, който сме подписали, когато ни приеха в ЕС, има клауза, че ще приемем еврото.
    Какви са тези референдуми, само за отделни елементи на членството?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Българите не са дорасли за референдуми.
    Население 70% от което счита, че Украйна е нападнала русия няма никакво право да решава важни за страната въпроси.

  11. 11 Профил на Meчо Пух
    Meчо Пух
    Рейтинг: 790 Неутрално

    в мнозинството си 'матряла' е доказано функционално и нефункционално неграмотен за да бъде питан за такива неща на референдум. А може би Масква се надява да провали за пореден път България за пълноценоо евро членство с услужливото съдействие на доста политици и болшинството медии?!?

    Колкото повече, толкова повече!
  12. 12 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    Това ще е като референдума на Хамстера за беляНЕ

    Моя глас и гласът на някоя мангуста бяха равни

    Не кефи

    Между мен и мангустата има планина от знания

    Такива важни въпроси не са за референдуми.

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  13. 13 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1818 Весело

    Като не искате да ядете хляб за 1 лев, ще ядете хляб за 1 евро и ще се чувствате европейци :))

  14. 14 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Сега наистина не изглежда подходящ момент за еврото, защото еврозоната е пред колапс с много задлъжнели държави. Като дори става по-зле. Ако нещата се стабилизират и лихвите паднат може да се помисли. Дания, Швеция, Чехия, Унгария, Полша, кога смятат да влизат? Словакия и Прибалтика са типичните лоши примери - безумно скъпо на фона на стандартите им.

  15. 15 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Това ще е като референдума на Хамстера за беляНЕ
    —цитат от коментар 12 на trolimzarodiny


    Хах, интересно се развиха събитията след него.
    Уж референдумът се провали, но държавата все пак продължи да плаща на руснаците, включително и последното редовно правителство (дето уж много атлантическо).

  16. 16 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1654 Весело

    До коментар [#1] от "danvan":Така е съгласен съм с теб.. Хората не трябва да бъдат питани, на тях трябва да им бъде казвано какво е добро за тях
    —цитат от коментар 3 на Ramon Asvalda


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2525 Любопитно

    Сега наистина не изглежда подходящ момент за еврото, защото еврозоната е пред колапс с много задлъжнели държави...
    —цитат от коментар 14 на z_axis


    Сега ако обясниш и нас това че сме извън ЕЗ как точно ще ни спаси ако ЕЗ се срути?

  19. 19 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1818 Весело

    До коментар [#14] от "z_axis":

    Еврото от 2008 г. пада, а от началото на тая година пада два пъти по стръмно..

    Не е спряло да пада искам да кажа

  20. 20 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 685 Неутрално

    За руските тролове демокрацията е бита карта, освен ако гласуването е за излизане от НАТО или ЕС.

    Да вземат да гласуват Кьонигсберг, Курилските острови и пр. към коя държава да се присъедини, преди да ни заливат със съвети.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  21. 21 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#18] от "zxp53317185":


    "Сега ако обясниш и нас това че сме извън ЕЗ как точно ще ни спаси ако ЕЗ се срути?"

    Например, в момента не правим солидарни вноски с които ще се спасяват Испания, Италия, Гърция, а вече и Франция. Демек ако те фалират ние НЯМА да плащаме, както ще плащат прибалтийските и Словакия.

  22. 22 Профил на sturmgewehr44
    sturmgewehr44
    Рейтинг: 580 Любопитно

    Нормално - референдумите не са за народи от стаден тип като булгаристанския; разбира се и за британския...



    Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
  23. 23 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3555 Весело

    До коментар [#19] от "Ramon Asvalda":

    Абе умен, долара се качва стремглаво с 20 % за кратко време. Но няма значение, ние и сега сме вързани с фиксиран курс за еврото. Пада/качва се и ние с него.

  24. 24 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2189 Весело

    Списъка е за това -преди референдума да се уапсат вредителите и рефендумирането да протече за благото на трудовия народ.
    До коментар [#4] от "дедо Андро":
    "Да, наистина няма смисъл при наличието на списъка, който неколкократно се появява във форима ни и съдържа куп имена на родоотстъпници."

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  25. 25 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2189 Любопитно

    Срок определен ли е?

    До коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":
    "В присъединителния договор, който сме подписали, когато ни приеха в ЕС, има клауза, че ще приемем еврото.
    Какви са тези референдуми, само за отделни елементи на членството?"

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  26. 26 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    Полша е по-добре от нас икономически, но не напира да използва еврото. Същото е с Чехия, Унгария.
    Спекулата и в момента е голяма и никой не се заема да я спре. С еврото ще бъде по-лошо. Та ние нямаме стабилна икономика.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  27. 27 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 730 Весело

    До коментар [#21] от "z_axis":

    Я пак, кой ще спасяваш?
    България , в която целият БВП е под 100 млрд. годишно ще спасява държави с бюджети в трл. евро ли?

    Като как си го представяш това да стане?

  28. 28 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ramon Asvalda":

    Падат ти ватените гащи..... и се вижда червения ти...... капацитет....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  29. 29 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 1911 Любопитно

    С приемане на еврото доста ще усложни прането(без накисване) на едни пари...И затова главно комуненцата са ярко против...Като и зачислените на руска дажба Израждане...Не че вождовете ИМ не си държат мръсните пари(не рубли) в долари и евро....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  30. 30 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    Референдум не се прави за щяло и нещяло..Повечето хора не са компетентни по икономическите и финансовите науки.Достатъчно е,че хорат в България гласуват за партиите,коитио искат България да е в ШЕНГЕН и всичките произтичащи от това обстоятелства!Така беше за членство в България за ЕС и НАТО..Спестяват се излишни пари за Референдуми..България все още не е достатъчно богата да си позволява да прави Референдуми всяка година и то по няколко..

    shlshlshlshl
  31. 31 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    Полша е по-добре от нас икономически, но не напира да използва еврото. Същото е с Чехия, Унгария.Спекулата и в момента е голяма и никой не се заема да я спре. С еврото ще бъде по-лошо. Та ние нямаме стабилна икономика.
    —цитат от коментар 26 на AModoMio


    Именно, ние като по-слаба икономика имаме повече изгода от въвеждане на еврото.... чехите и поляците не ги мисли, те са силни. Унгарците пък си имат Орбан т.е. мислят си, че са силни...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  32. 32 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    Полша е по-добре от нас икономически, но не напира да използва еврото. Същото е с Чехия, Унгария.Спекулата и в момента е голяма и никой не се заема да я спре. С еврото ще бъде по-лошо. Та ние нямаме стабилна икономика.
    —цитат от коментар 26 на AModoMio


    Ти кой си да коментира икономически и финансови проблеми???Имате ли нужния ценз за това???

    shlshlshlshl
  33. 33 Профил на sigma
    sigma
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#32] от "dfjftriktrcdt":

    AModoMio е путински трол

  34. 34 Профил на baldandbankrupt
    baldandbankrupt
    Рейтинг: 119 Неутрално

    Докато суверенът избира Баце, ДП и Копейкин, всякакви референдуми са излишни. Те името не могат да си кажат, те по финнасови въпроси ще ги питат хаха

  35. 35 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Българите не са дорасли за референдуми. Население 70% от което счита, че Украйна е нападнала русия няма никакво право да решава важни за страната въпроси.
    —цитат от коментар 10 на kaiser


    >Демокрацията е хубава само тогава, когато всички са съгласни с моето мнение.

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  36. 36 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Нормално - референдумите не са за народи от стаден тип като булгаристанския; разбира се и за британския...
    —цитат от коментар 22 на sturmgewehr44


    >Референдумите са хубави само тогава, когато резултатите от тях съвпадат с моето менние.

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#32] от "dfjftriktrcdt":AModoMio е путински трол
    —цитат от коментар 33 на sigma


    Видно е,че е така..

    shlshlshlshl
  39. 39 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    Това ли е демокрацията, елитите да решават кое е добро за хората.

    Любовта ще спаси света!!!
  40. 40 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    Цитат:
    Референдум за въвеждане на еврото би било грешно решение
    -------

    Референдумът - Враг № 1 на евро-атлантизъмъ!

  41. 41 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ramon Asvalda":Според сега действащия закон не може да има референдум по въпроса
    —цитат от коментар 6 на дерибеев


    Може да има - примерно дали да се приеме еврото сега, или след 20 години. В договора с ЕС няма краен срок за приемане на еврото.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  42. 42 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    Това ли е демокрацията, елитите да решават кое е добро за хората.
    —цитат от коментар 39 на hope


    Хората не са компетентни по всички въпроси,така,че е редно елитите да решават,тези които са компетентни по дадените въпроси.

    shlshlshlshl
  43. 43 Профил на Зеленият кон
    Зеленият кон
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Някой пита ли българите дали искат - НАТО, ЕС па сега и еврото. Нормално в България, никой за нищо не пита никой. На политиците им е през ..... за мнението на българина.

    Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк Твен
  44. 44 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1241 Неутрално

    До коментар [#17] от "Явор":"Пред колапс е матушката ти, трол скапан"Квадратна кратуно, матушката да се оправя както си знае. Вместо да викаш "аууу, ного е убаво еврото", кажи защо. Какви са предимствата и недостатъците? Или няма недостатъци, а? Дървен философ. ЕЗ е много зле и няма светлина в тунела как ще се изплащат дълговете. Та и постоянно нови се теглят, а резултатите ги виждаме - бясна инфлация и драстично намаляване на стандарта. Всеки следващ ден се купуват по-малко неща със същите пари.
    —цитат от коментар 37 на z_axis


    Не е хубаво да лъжеш.... а срещу заплащане е още по-лошо....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  45. 45 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Хората не са компетентни по всички въпроси,така,че е редно елитите да решават,тези които са компетентни по дадените въпроси.
    —цитат от коментар 42 на dfjftriktrcdt


    Що (((елитите))) направо не поемат контрола над всичко, закакво са ни избори изобщо? Те (((елитите))) ще са най-компетентни по всичко.

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  46. 46 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#37] от "z_axis":

    Описаното от теб не е проблем каква е валутата. Същото се случва и в момента във България с лева. Предимството от еврото е, че се премахва валутният риск пред инвестициите и се минимизира политическият риск, защото финансовите решения зависят в по=малка степен от България.

  47. 47 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 1911 Любопитно

    До коментар [#37] от "z_axis":

    Къде това бе ?В калната матушка ли?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  48. 48 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Някой пита ли българите дали искат - НАТО, ЕС па сега и еврото. Нормално в България, никой за нищо не пита никой. На политиците им е през ..... за мнението на българина.
    —цитат от коментар 43 на Зеленият кон


    ЕС 2007а го искаха всички, сега все още мнозинство искат ЕС.
    НАТО никой никога не е искал (изключая Прокопиевата секта).
    ЕВрото е интересен казус. Там нещата май са на кантар.

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  49. 49 Профил на xeb1000
    xeb1000
    Рейтинг: 238 Неутрално

    Тоя хлебар да си подава оставката

  50. 50 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    Това ли е демокрацията, елитите да решават кое е добро за хората.
    —цитат от коментар 39 на hope


    Елитите се избират за това ....да решават какво е добро , а ние да си вършим работата спокойно ....но понеже в БГ повечето са като Вас ....политици и футболни треньори , затова е такова дереджето......

  51. 51 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    До коментар [#32] от "dfjftriktrcdt":AModoMio е путински трол
    —цитат от коментар 33 на sigma


    Не е това, но преживях спекулата след приемане на еврото в Италия.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  52. 52 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 39 Любопитно

    Що бе? Много ли ви е страх от дебат? Нали ще блеснат аргументите ви, колко е прекрасно в "клуба на богатите"? Или там пускат бедни, само да мият тоалетните...за такива ли сте ни цанили?

  53. 53 Профил на dajivei
    dajivei
    Рейтинг: 139 Неутрално

    Българската овца няма право на глас, тя трябва да бъде стригана постоянно и равномерно, самия факт, че глуповатия българин има възможността да е част от евротатлантическите съюзи и без това е милост, която той не заслужава и няма да заслужи докато е жив, никакъв референдум. Еврото, свободния пазар на тока, оръжие за Украйна и активно набиране на доброволци за украинския фронт трябва да са сред приоритетите на всеки здравомислещ булгаристанец. България без евроатлантизъм, огън да я гори!!! Sapienti Sat

  54. 54 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    [quote#45:"puhpuhan4o"][/quote]

    Поемат ги елитите,но за жаласт не са достатъно елити и в това е главния проблем..

    shlshlshlshl
  55. 55 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    Разбира се, че никакви референдуми не трябва да има по никакви въпроси касаещи държавата, най-добре е да закрием парламента и да разпишем на Урсула генерално пълномощно да решава всичко което намери за уместно за нас.

  56. 56 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3555 Весело

    До коментар [#39] от "hope":

    Не ма, отивате при Путлер и му се оплаквате, молите го да прати войскта да ви спасява

  57. 57 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1138 Гневно

    В целия ЕС се проведоха референдуми, само у нас тва е грешно решение. П*кая на скапаната ви "демокрация".

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  58. 58 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    [quote#51:"AModoMio"][/quote]

    Хората го преживят и в много други държави,в които нямат въведено евро!

    shlshlshlshl
  59. 59 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2895 Неутрално

    Референдум Шъ я Върхът!
    Евро?
    Рубла?
    Турски лири?
    Индийски рупи?

  60. 60 Профил на Зона А
    Зона А
    Рейтинг: 133 Любопитно

    Всичките ПРЕЛЕСТИ на либералния капитализъм паднаха в канавката ..:)
    - за пазарната икономика
    -за невидимата пазарна ръка
    - за свещената и неприкосновена собственост
    - за свободата на словото
    - за нормалните библейски ценности
    И това ще падне :)) Народа не е дорасъл за...

  61. 61 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    Никакви референдуми. Твърдо да се въвежда еврото и по-бързо. Няма цял живот да се занимаваме с една шепа комунистически примати, които повтарят руски опорки. Израждане като спечели 121 депутата да въвежда квото си иска, с тия мижави 10 % да не се напъват много, че вече почнаха да досаждат и ше играе сопата.

  62. 62 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 39 Любопитно

    До коментар [#21] от "z_axis":

    На някои много им се иска да плащат чужди ДЪЛГОВЕ! Кога пили-пели, кога плащали-плакали! Едни ще ПЕЯТ, но други ще ПЛАЩАТ!

  63. 63 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    В присъединителния договор, който сме подписали, когато ни приеха в ЕС, има клауза, че ще приемем еврото. Какви са тези референдуми, само за отделни елементи на членството?
    —цитат от коментар 9 на Незнайко в Слънчевия град


    Дания, Швеция, Полша, Чехия, Унгария и Румъния някакъв друг договор ли са подписвали?

  64. 64 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1241 Любопитно

    До коментар [#60] от "Зона А на сектор Я":
    ФеодализЪма ли си искате .... или комунизЪма?

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  65. 65 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#46] от "ryk511146816":

    "Описаното от теб не е проблем каква е валутата. Същото се случва и в момента във България с лева. Предимството от еврото е, че се премахва валутният риск пред инвестициите и се минимизира политическият риск, защото финансовите решения зависят в по=малка степен от България."


    Сигурен ли си, че е добре финансовите решения да зависят в по-малка степен от България? Когато ЕЗ взизма заеми непрекъснато и печати, това значи, че и България ще го прави без да иска. Хич не изглежда да е добре. А инвестиции има предостатъчно в държави с други валути. Явно тоя т.нар. "валутен риск" не ги плаши много-много.

  66. 66 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4656 Неутрално

    Не знам защо се дискутира тази тема , след като само Копейкин иска референдум. Всички останали парламентарно представени партии са за въвеждане на еврото. Журналистите , които са повечето безродни копейкиновци, вместо да питат за подробности около процедурата за въвеждане на еврото, задават този въпрос и Пеканов отговаря , че всичко вече е отдавна решено и усилията на България трябва да бъдат за спазване на сроковете за въвеждане на еврото. Но заглавието поражда надежда за русоробите , че тепърва ще има дебат по този въпрос и за това дали да има или да няма референдум.

  67. 67 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    До коментар [#61] от "standup.straight":

    Няма ли да заклеймиш Дания, Швеция и Полша като тоталитарни кочини завладяни от путинизма?

  68. 68 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    Ако може без приказки за референдум, а да действат за влизането ни в зоната.

  69. 69 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 730 Весело

    До коментар [#51] от "AModoMio":

    Викаш еврото виновно че търговците решили да печелят?
    С лирата на загуба ли работеха?

  70. 70 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 731 Неутрално

    То и самото въвеждане на еврото е грешно решение. Но, продажни политици си избираме.

  71. 71 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 39 Любопитно

    До коментар [#46] от "ryk511146816":


    "Предимството от еврото е, че се премахва валутният риск пред инвестициите и се минимизира политическият риск, защото финансовите решения зависят в по=малка степен от България.".....
    Още по-добре е не само финансовите решения, ами и ВСИЧКИ решения да зависят от краварите! Да подадем молба да ни приемат за задокеански американски щат?

  72. 72 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4923 Неутрално

    До коментар [#57] от "pilgrim.epsylon":

    "В целия ЕС се проведоха референдуми, само у нас тва е грешно решение."

    А дай линкове да видим къде 'в целив ЕС" е имало референдуми за приемане на еврото!

    Добре е да се лъже по-умно, а не така на едро като типичен русороб!

  73. 73 Профил на pzo361076007
    pzo361076007
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Толкова държави в ЕС не са минали в евро а ние голям зор?! Защо?! Хората не искат друга валута!!

  74. 74 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4923 Любопитно

    До коментар [#63] от "jazzdevil":

    "Дания, Швеция, Полша, Чехия, Унгария и Румъния някакъв друг договор ли са подписвали?"

    Коя от изброените страни е във валутен борд?

  75. 75 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    До коментар [#69] от "ryk511146816":

    Разликата между лирата и еврото бе значителна.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  76. 76 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 39 Любопитно

    До коментар [#42] от "dfjftriktrcdt":

    Да им с....ра на "компетентността" ето сега най- компетентно ще ни вкарат във война! ....Когато руските ракети почнат да изпепеляват София, какво да ги правим тези умници?

  77. 77 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    До коментар [#61] от "standup.straight":Няма ли да заклеймиш Дания, Швеция и Полша като тоталитарни кочини завладяни от путинизма?
    —цитат от коментар 67 на jazzdevil


    Други държави не ме интересуват. В тях няма нагли русороби които повтярят по цял ден руски опорки.

    Как пък по една тема не сте за интереса на България, а винаги гледате да ни бутате към ония примитивни фашисти, крадящи перални и запушващи раните си на фронта с дамски превръзки и тампони?

    Еврото ще бъде въведено, дори оръжие ще почнем да изпращаме на Украйна официално, не както досега. Кофти а?

  78. 78 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    То и самото въвеждане на еврото е грешно решение. Но, продажни политици си избираме.
    —цитат от коментар 70 на Vlado Nikolov


    То според вас руските слуги, дори членството ни в НАТО и ЕС е грешно решение, но никой не ви пита, щото сте една шепа фашистки роби и копейкаджии.

  79. 79 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 730 Весело

    До коментар [#71] от "uyg11605723":

    За човек който не знае, че валутата на САЩ е долар май е по добре да се въздържаш от коментари по същество...

  80. 80 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#42] от "dfjftriktrcdt":Да им с....ра на "компетентността" ето сега най- компетентно ще ни вкарат във война! ....Когато руските ракети почнат да изпепеляват София, какво да ги правим тези умници?
    —цитат от коментар 76 на uyg11605723


    Много съветски фантастични филми си гледал..

    shlshlshlshl
  81. 81 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    За да има референдум за нещо, мат'риала трябва да е наясно, какво избира и да е в състояние да вземе информиран избор.

    А мат'риала са или полуграмотни или непукисти и повечето изобщо не са наясно с ползите и вредите от еврото. По-малоумните повтарят разни руско-тролски мантри за инфлации и подобни глупости, които не са се случили в нито една страна приела еврото и ще се случат и тук толкова, колкото се случват и руско-тролските апокалипсиси. Все ги отлагаме за следващата година ...

  82. 82 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#3] от "Ramon Asvalda":

    Да, не трябва да бъдат питани, когато нямат информирано мнение по проблемите, които се обсъждат. А информирано мнение могат да имат, освен експертите по дадена проблематика, само хора, които се интересуват, чели са, мислят и могат да мислят. Колко, какъв процент са тези хора? Останалите попадат в категорията на "неграмотното простолюдие", по израза на Левон Хампарцумян.

    Истината и само истината - за да си свободен!
  83. 83 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 730 Весело

    До коментар [#75] от "AModoMio":

    Викаш с лирата беше жив с еврото умря, явно пишеш от отвъдното...
    Колко значителна, имаше три яхти два самолета и пет имения преди еврото, а след това стана бездомник ли?

  84. 84 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    Не е това, но преживях спекулата след приемане на еврото в Италия.
    —цитат от коментар 51 на AModoMio


    Лъжеш! Спекула в условията на работеща пазарна икономика няма как да има, защото не валутата, а пазарът определя цените!!! Ако един търговец реши да вдигне цената на нещо, все ще се намери друг да я подбие, доколкото още има печалба. Затова няма как да се вдигнат изкуствено цените. Аз бях в друга европейска страна при приемане на еврото и не се случи нищо особено, просто се смени валутата.

  85. 85 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4447 Весело

    То и самото въвеждане на еврото е грешно решение. Но, продажни политици си избираме.
    —цитат от коментар 70 на Vlado Nikolov


    Ха ха рашистите най обичате долари и евро но се правите на ущипани!!!

    klimentm
  86. 86 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#5] от "trolimzarodiny":

    Никакъв референдум!

    Истината и само истината - за да си свободен!
  87. 87 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    Полша е по-добре от нас икономически, но не напира да използва еврото. Същото е с Чехия, Унгария.Спекулата и в момента е голяма и никой не се заема да я спре. С еврото ще бъде по-лошо. Та ние нямаме стабилна икономика.
    —цитат от коментар 26 на AModoMio


    А как е в Естония, където приеха еврото? Стандартът на живот там вече е два пъти по-висок от българския!

    Няма спекула в пазарната икономика, цените се саморегулират. А икономиката на България не само е стабилна, дори имаме голям растеж в последните години и няма индикации за проблеми.

    Еврото, освен всички други ползи, ще подпомогне много и туризма, който има значителен принос в икономиката.

  88. 88 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    До коментар [#87] от "пРезидента!":

    Как ще помогне на туризма, и какви други ползи има от еврото?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  89. 89 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    До коментар [#51] от "AModoMio":

    Хахаха, каква спекула бе?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  90. 90 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 770 Весело

    Ех какви отворковци на тема Евро са се събрали тука! Първо, всеки референдум, на всяка тема е грешно решение в мамковината. Заради тоталното манипулиране и промиването от всички страни на мозъка на андрешковеца. Второ, „Блумберг“ има много професионален бюлетин и на български език. В него има много добри анализи, на чуждестранни и български икономисти. В тях от много време дискутира и са обосновани всички предимства и недостатъци от приемането на Еврото за България в НАОЯЩИЯ момент. Прочете поне малко. Може и да разберете кое решение е по–разумно. Или поне ще прочетете добри анализи, от които всеки що годе образован и мислещ човек може да си направи собствени заключения. А това как ще се отрази Еврото на джоба ни са вече битови въпроси(които не са съвсем маловажни). Две години след приемане на Еврото в Германия статистиката сочеше поскъпване на живота средно с 25% при инфлация 1,5%. Това разбира се не се отнасяше за заплати и трудови възнаграждения.
    Други разговори тук по въпроса са от типа „...пием, пеем буйни песни...“

  91. 91 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#7] от "ЗаНиЗа":

    "Водителите" са избрани от същото това население, на което някои разчитат да даде компетентното си мнение. Те поне, преди да решат нещо, се консултират с подходящи експерти.

    Истината и само истината - за да си свободен!
  92. 92 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    До коментар [#87] от "пРезидента!":

    Аз не съм против еврото, но момента не е подходящ за нас. Та нали още малко пенсията ще си получавам в евро.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  93. 93 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    Договорът за присъединяване към ЕС е референдум ЗА еврото. Поели сме задължение за това. Именно слабата икономика е аргумент в полза на общата валута. Ние и без друго сме в борд - отначало към Дойче Марката, след 2000 - към еврото. Мокрите сънища на всички родоостъпници бяха да паднел борда - т.е. левът да е инфлационен и те да се напечлеят, като по Виденово време. Ако обаче въведем еврото, монетарната политика вече изобщо ще им излезе от контрола, защото няма да има дори теоретична възможност да я определят от София.
    После, една икономика над 70% ориентирана към търговия с ЕС, излишно плаща за преводи на валути с основниоте си търговски партньори.
    И трето - някои плачки тук леят крокодилски съзли за Прибалтика и Словакия. Само че аз съм често в Словакия и виждам как бързо ни настигат по доходи тук в Чехия и колко много са изградили от приемането на еврото насам. При това са една силно корумпирана шуро-баджанашка страна - т.е. много пари се губят в подкупи и схеми.

    Унгария изживява срив на форинта. Чехия има добра икономика и кроната се държи, но имаме една от най-високите инфлации в ЕС - 18% - повече от на която и да е страна от еврозоната. За сега имаме и растеж от 1,9%, но се очаква да се преобрази в рецесия в последния триместър на 2022 и през 2023. Полша също обеднява и злотият се обезценява, макар и е толкова бързо, като форинта. Дори спрямо обезценяващото се евро, злотият поевтинява - от около 4 злоти за евро през 2012 до фнршните около 4,70 злоти за евро. Спрямо долара съотношението е от около 3 зл;оти за долар през 2012 година до около 4,75 злоти за долар днес.

    E PLVRIBVS VNVM
  94. 94 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    [quote#90:"joro4900"]Две години след приемане на Еврото в Германия статистиката сочеше поскъпване на живота средно с 25% при инфлация 1,5%. quote]

    Що за простотия? Ами тя инфлацията е именно мерило за поскъпване на живота ... как хем 25%, хем 1,5% ?!?! Всеки с 4-ти, 5-ти клас математика трябва да ти пресметне 25-те % мозъчни гънки в русоробската тиква!

  95. 95 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Ха ха рашистите най обичате долари и евро но се правите на ущипани!!!
    —цитат от коментар 85 на klimentm


    И сладолед обиам. Да го направим ли национална валута по тоя случай? Идиот.

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  96. 96 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    До коментар [#93] от "PavelCZ":

    Борда ако падне и с него ще се обезцени и лева, всичкото мат'риалски консуматор на руско-тролски глупости ще си загуби и пенсиите и спестяванията. Виденова зима 2. После или да се обесят от немотия или да се обадят на руските тролове, те да има плащат пенсиите.

  97. 97 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2895 Неутрално

    Трудно е да виним народецът че го е страх от поредна врътка.
    То повечето хорица са изживяли животът си във врътки.
    Последните които си спомням беше заровената тръба, ръждясващите атомни турбини, ЦКБ, санирането с европейски пари, краденето чрез магистрали, какво още?
    Много хора дори са забравили или дори не знаят че сме във валутен борд, демек че левът е твърдо вързан за еврото.
    Демек в България еврото е отдавна въведено.
    Но без добавените бенефити.
    Тъй че всичкия шум против финалната смяна на лев към евро е породен от страх, незнание, конспирационни теории.
    И разбира се подхранван от про кремълските партийки.
    Положително ще е ако има не-кремълски медии с разяснителна кампания.
    Ако разбира се успеят да изровят някой “учен” не обсебен от конспирации и не обсебен от нужда да доказва колко е умен с говорене на глупости.

  98. 98 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3510 Неутрално

    До коментар [#87] от "пРезидента!":Аз не съм против еврото, но момента не е подходящ за нас. Та нали още малко пенсията ще си получавам в евро.
    —цитат от коментар 92 на AModoMio


    Моментът е повече от подходящ от години насам! Еврото ще донесе много ползи на България, а цените не само няма да се вдигнат, дори ще има поевтиняване, защото ще паднат в търговията и банковия сектор. По-малко такси, по-ниски лихви, по-малки разходи за транспорт и т.н. ...

  99. 99 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2148 Неутрално

    Две години след приемане на Еврото в Германия статистиката сочеше поскъпване на живота средно с 25% при инфлация 1,5%. Това разбира се не се отнасяше за заплати и трудови възнаграждения.
    До коментар [#90] от "joro4900":

    И в Италия бе същото, въпреки че заплатите са двойно и тройно по-високи от тези в България.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  100. 100 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#19] от "Ramon Asvalda":

    Левът, слава Богу, е вързан към €-то, инак щеле даепада по-бързо от него. Впрочем, спрямо КАКВО пада еврото? Може би спрямо рублата? 😂😂😂 Защото от доста време 1€=1$.

    Истината и само истината - за да си свободен!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK