"сумирането на резултатите няма да се определя от машините, а от членовете на секционните комисии, които ще преброяват бюлетините." - както обикновено, свикналите да пишат и да бришат ще решават как да станат нещата. Електронното гласуване в България е срам за майсторите му. При следващият напън за "промяна" ще броят камъчета като в Африка. Депутати законоТВОРЦИ от XXI век!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Че защо трябва да се предава? Направихте кратко мнозинство, гласувахте нещо на инат, стана както искахте. Изгубихте мнозинството, върнаха ви ината, ревете на умряло... Като съберете мнозинство, гласувайте си гумена бюлетина. Хайде пак пишете кой квичал..............
Еретик
Каква драма за "автентичните демократи" от неомарксисткото крило на БКП, че гражданите ще имат право да избират, как да гласуват! Аз пък, въпреки, че ми е и по-приятно, и по-лесно да гласувам с мадуровката, ще избера бюлетината - за да покажа на търкалящите се по паветата радикални комунисти, че вече сме в 21 век и не могат да ми налагат свинщините си насила!
То по пощата могат и умрели да гласуват. Така бе в щатите, оказа се същото и в Италия.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Проблемът с изборите в Отечеството НЕ Е ТЕХНОЛОГИЧЕН!! Проблема е ЛИПСАТА НА ДОВЕРИЕ И КРИЗА В ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТТА!!! Тези проблеми нямат нищо общо с технологията на гласуване!!!
Хартиената коалиция ще направи невъзможното (като путин)- ще вбеси достатъчно много хора, че да гласуват срещу тях. Лошото че много от тях ще гласуват за израждане.
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
„Истината е, че понастоящем в света само в четири държави се прилага машинно гласуване в общонационален мащаб - Бутан, Индия, Бразилия, Венецуела. Единайсет гласуват с машини само в отделни региони, три са го прилагали, но впоследствие го премахват, а други единадесет са го тествали само пилотно и са се отказали“. Така че това отговаря и на другите ти смотани въпроси!
Да, знам, че сега ще се запънеш да измисляш още куп недъгави въпроси, но ще ти кажа едно – за недовиждащите като теб: НА НИКОЙ НЕ МУ ПУКА КАКВО МИСЛИШ И КАКВО ТИ Е МНЕНИЕТО, ТА АКО ЩЕ ДА СЕ ОПЛАЧЕШ И НА АРМЕНСКИЯ ПОП! Сега поизясниха ли ти се малко нещата?
Умньо, баш тия машини ги договори третия кабинет на ГЕРБ и отговорник за тая работа е Томито Дигиталния, след тая поръчка, как и да го въртите има само докопуване на около 1000 машини от общо 11 000
Добре бе, и защо ГЕРБ, БСП и ДПС не си направят правителство и не управляват ? Срам ли ги е от нещо ? Срам ги е едни от други ? Като "подбутнат" малко изборите ще имат 5% отгоре, пак не могат да управляват. И за какво е всичко това ? Не могат да разберат, че нямат легитимност. Ако ще и 95% да изкарат с фалшификации, пак няма да имат легитимност. Живеем в 21-век и сме в ЕС. не сме в Беларус.
Всеки параноик, вкл. и Ази, няма начин да не се възбуди по темата... Като чета тия БЕЗБРОЙНИ дописки в прослава на туй машинно гласуване, начаса започва да ми мирише за СТРАШНА корупция и МАШИНАЦИИ, свързана именно с тия машини и гласуването с тях. ---
заб. отново да потвърдя - съзнателно се въздържам от гласуване по принципни съображения и въпросът не ме засяга!
Добре бе, и защо ГЕРБ, БСП и ДПС не си направят правителство и не управляват ? Срам ли ги е от нещо ? Срам ги е едни от други ?Като "подбутнат" малко изборите ще имат 5% отгоре, пак не могат да управляват. И за какво е всичко това ? Не могат да разберат, че нямат легитимност. Ако ще и 95% да изкарат с фалшификации, пак няма да имат легитимност. Живеем в 21-век и сме в ЕС. не сме в Беларус.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Ех, жалко, че е отпаднал текста с „електронно“. Тъкмо се бях наканил да наемем тоя full-stack разработчик да ни го спретне набързо. https://atiyehahmadi.ir/FOXEVCARD/index.html Сигурно не взема скъпо, па и май много добър, в бранша ...
Проблемът с изборите в Отечеството НЕ Е ТЕХНОЛОГИЧЕН!!Проблема е ЛИПСАТА НА ДОВЕРИЕ И КРИЗА В ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТТА!!!Тези проблеми нямат нищо общо с технологията на гласуване!!!
Точно! Но лилавите другари се опитват да ни убедят, че технология на избори от "третият свят" е добро решение. Може лично за тях да е печелившо!?
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Не могат да разберат, че нямат легитимност. Ако ще и 95% да изкарат с фалшификации, пак няма да имат легитимност. Живеем в 21-век и сме в ЕС. не сме в Беларус.
Съдейки по първите ви две изречения, последното е лишено от всякакъв смисъл! Ако с 95% спечелен вот нямаме легитимност, то значи не демократичните избори определят кой да управлява, а някаква мафиотска банда, която може във всеки момент да изкара тези останали 5%, за да вандалстват и рушат! Тоест, ние не сме като Русия и Беларус, а сме в пъти по-зле от тях!
Байно, наясно ли си, че всеки гражданин на САЩ, където и да е по света може да гласува по пощата? И това е от години! Така ме като си казал “а”, кажи и “б” и така до края!
До коментар [#7] от "Аскет":Байно, наясно ли си, че всеки гражданин на САЩ, където и да е по света може да гласува по пощата? И това е от години!Така ме като си казал “а”, кажи и “б” и така до края!
До коментар [#7] от "Аскет":Байно, наясно ли си, че всеки гражданин на САЩ, където и да е по света може да гласува по пощата? И това е от години!Така ме като си казал “а”, кажи и “б” и така до края!
Ами и ти кажи - би ли сравнил пощите в САЩ с тези в България? Да напомням ли, че именно по времето на четворната коалиция пощите не работиха ДВА МЕСЕЦА (което, разбира се, няма нищо общо с печалбите на Еконт, да не си помисли някой)... Та, какво правим, ако точно на изборите пак им се сринат системите и половината гласове се загубят, а другата половина се доставят в секциите след два месеца? Не че имате капацитет да се замислите за подобни неща. Нали можете да хвърляте свински уши, друго не ви трябва в този живот...
Ми нали затова са там -- да се борят със смисъла и здравия разум. Иначе можеха да си стоят в Дулово например. Или да си крадат автомобили като в доброто старо време. Ех, младост!
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Ааа, не си, не си. То ясно, че не питаш, щот отговорите си ги знаеш, ама евентуално ще споделиш ли колко е процента невалиден вот в държавите, за които „питаш“?
Е, Боби, за свинските уши не си прав! Хвърляха домати и риба, а свинските уши си ги изпоприбраха по камерите на хладилниците и сега си варят пача, люскат шльокавица и маат пача за мезе , та им плющят ушите!
Вие имате мнозинство, нали? Ние очакваме да направите правителство и да управлявате, а не да предизвикате нови предсрочни избори, както направихте, когато свалихте правителството на Кирил Петков!
А колко са купените гласове в САЩ или в Германия? Май там такива неща няма. А в България са много............Отговор. Във всяка страна има идиоти, като малкия лъжлив Кики, "умния" мошеник Кокорчо, по думите на съдружника му, Бойкакиев и прокурора та бай Тошо Гнома, които без каквито и да е доказателства обвиняват противниците си че пазаруват гласове. В САЩ, за който се интересуваш, имаше един бивш президент Тръмп, който за по-лесно вместо да говори за купени избиратели точно като нашите наглеци, обяви Байдън, че направо му е откраднал изборите. Разликата между България и САЩ е, че в САЩ разследват Тръмп за всички казани лъжи, а в България лъжците Кики, Кокорчо, Бойкакиев и Гнома ще правят съдебна реформа и ще сменят главния прокурор. Затова в САЩ има върховенство на закона, а в България протестират срещу присъдата та корумпираната Иванчева единодушно издадена от три различни съдебни състава. Затова докато у нас се вихрят такива лъжци като Кики, Кокорчо, Бойкакиев, Радев и Гнома върховенство на закона няма да има. Събрали се една групичка наглеци и искат да езорпипат властта. Коалиция Мадуро ПП, ДБ и Възраждане. Както обичат тия наглеци да казват ПП и ДБ са в коалиция с Възраждане да си взимат и Янев и БСП и пак да се пробват за два три месеца да управляват.
"ГЕРБ-ДПС-БСП имат дългогодишен опит в купуването на гласове, по-лесно им е с хартиени бюлетини. Или не си съгласен?"
Без да влизаме в детаили, ДПС има повече гласове след т.нар. "протести" през 2020. През 2017 имат 315 хиляди гласа, а след смяната на правилата заради "демократичните протести", качиха на 345 хиляди. И то с машинките. Процентно даже много повече. Умнокравите глупендери дали се сещат защо е така?
Дай да направим един СЛЕДСТВЕН експеримент. Ще ти задам възможно НАЙ-ЕЛЕМЕНТАРНИЯ въпрос и ти евентуално (честно!) ще ми отговориш без да гледаш в Интернетя...
"В САЩ се броят машинно гласовете (бюлетините се сканират), но не се гласува с машини! В САЩ можеш да гласуваш по пощата дни преди деня на изборите."
Е, то в САЩ и документ за самоличност не ти трябва за да гласуваш. Защо даваш точно тях за пример? Пощенските гълъби летят, летят, докато се получи правилния резултат. Там има толкова измами, колкото няма в цяла Европа + Русия, обаче Х 2.
До коментар [#10] от "Костадин Иванов":Вие имате мнозинство, нали? Ние очакваме да направите правителство и да управлявате, а не да предизвикате нови предсрочни избори, както направихте, когато свалихте правителството на Кирил Петков!
Василчо, какво вие очаквате, никой не го интересува! Ако нещо не ви харесва, ей къде са жълтите павета, ей къде е Орелския мост, ей къде е и „вашия“ президент! А, не бил ваш ли? Е, що тогава се търкаляхте по наколенки, биехте глави в плочника пред Дондуков 2 и му пращахте горестни въздишки и поцелуйки? А Али Божков Баба вярно ли е казал, че тоя път „паре нема, действайте“? Бби ли разяснил тук на уважаемата аудитория колеги? М? Почваш ли, Василчо?
1/България е страна от третия свят по всеки един показател, без демографията може би. 2/ Технологията е, за да се избегнат всичките онези недостатъци от гласуването с хартия - висок процент невалидни бюлетини, възможностите за купен и корпоративен вот, изпонадрасканите протоколи, висенето по цяла нощ от страна на изборните комисии - всичко това го гледахме толкова години. 3/Да напомня, че има проведен референдум за ЕЛЕКТРОННО гласуване. последици 0 никакви.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
До коментар [#10] от "Костадин Иванов":Вие имате мнозинство, нали? Ние очакваме да направите правителство и да управлявате, а не да предизвикате нови предсрочни избори, както направихте, когато свалихте правителството на Кирил Петков!
Васко, твоите очаквания изобщо не ме притесняват. И без това не живееш тука, не се тревожа за тебе. Можеш да се оплачеш на Кьовеши, тя е радост! Ние някак ще се оправим.
Еретик
Ми нали затова са там -- да се борят със смисъла и здравия разум. Иначе можеха да си стоят в Дулово например. Или да си крадат автомобили като в доброто старо време. Ех, младост!
—цитат от коментар 39 на Един вампир броди из Европа
Ми хайде тогава да не пропускаме - какви „спешъл взаимовръзки“ имат изборите 1997, когато имахте над 2 000 000 гласа, а сега имате под 200 000? Значи мадуровките са ви изяли 9/10 от гласовете, а вие искате да гласуваме само на тях?! Много спешъл взаимовръзки... ви липсват по последните етажи!
Ми нали затова са там -- да се борят със смисъла и здравия разум. Иначе можеха да си стоят в Дулово например. Или да си крадат автомобили като в доброто старо време. Ех, младост!
—цитат от коментар 39 на Един вампир броди из Европа
Куркетна, ако ти са инвестират пет лева за Azure моа си потърса еновремшното скрипчи де питаши за ник, после за аватар и го кропеше?
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
а дали па мое попрегледаме сайтчето на ЦИК и изгъзичата на Мишкин Канстантинавич незнайно паради что гордо зовяща се "отворени данни в машинночетим вид"?
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Юридически факт (дефиниция * чуждиците са да придаване на АКАДЕМИЧНА тежест.)
Юридически факт е факт от действителността, предвиден в хипотезиса на правната норма, с проявлението на който настъпват предвидените в диспозитива ѝ санкции.
С оглед нивото на уадиторията следва да поясним, че под санкции се разбират не само битовото наказание (пр. бой с пръчки, замергане с камъни, рязане на крайници по диагоналния метод*, пиене на разтопено олово** и пр.), а значението е всеобемащо - т.е. последици.
Затова посочих, че хипотезите, хипотенузите и диагоналите са изчерталено изброени - демек, като между колеги - numerus clausus.
------ заб.* - при членовредителните наказания това е хуманен подход. В зависимост от тежестта на престъплението. Примерно - открадне първи път - рязане на ръката до китка, втори път - до лакът, трети път - до рамо, четвърти път - рязане от глезен, но противополежн на рязаната ръка, за да може да се обслужва. Защото, ако се кара все от едната страна - работата е бозук! С една дума - хуманизъм и грижа за човека.
заб.** - едно време подсъдимият, за да докаже своята невиновност, е трябвало да изпие чаша разтопено олово. Ако нищо не му стане - присъдата твърдо е: Невиновен!
заб. - ГЕНЕРАЛНА! Предупредих, че по темата се изказвам полупрофесионално, т.к. мнооооооооого десетилетия с това си вадих горчивия и твърд хлебец.
"Що ве, влез в детайлите. Какви „спешъл взаимовръзки“ имат 487 000 гласа от изборите 05.10.2014 г., че си решил да ги пропуснеш?"
Аха, смяташ откогато ти изнася. Аз дадох пример "преди/след" машинките, защото за това е статията. И ДПС има 10% увеличение. Може да е заради гласовете от Турция, но това пак е заради вас - Умнокрасивците & Мая Манолова. Защо сега мрънкате?
Дори и да се докаже някаква измама в съда, това не променя изборния резултат. най много някой чиновник да го глобят. Например ако броят на пуснатите бюлетини не отговаря на броят на гласувалите. как ще разбереш коя бюлетина е "излишна" ? Няма как. Досега в България не е имало случай на касирани избори въпреки многото сигнали за нарушения. Машинното гласуване до голяма степен неутрализираше грешките, къде волни, къде неволни. Сега пак ще се върнем на поправяни протоколи, разнасяне на бюлетини с чували и отчитане по два дни на резултатите.
За да разтурим дискусията - прочети днешната дописка в Дневник. Че в Берлин, не другаде, местните избори БИЛИ шкартирани ИЗЦЯЛО по известните ти причини.
Добре бе, и защо ГЕРБ, БСП и ДПС не си направят правителство и не управляват ? Срам ли ги е от нещо ? Срам ги е едни от други ?Като "подбутнат" малко изборите ще имат 5% отгоре, пак не могат да управляват. И за какво е всичко това ? Не могат да разберат, че нямат легитимност. Ако ще и 95% да изкарат с фалшификации, пак няма да имат легитимност. Живеем в 21-век и сме в ЕС. не сме в Беларус.
Вижте как аз виждам нещата. Партиите трябва да си управляват олигарсите ., за да има държавност. Това са трите партии които си управляват олигарсите . Когато олигарсите започват да управляват партиите . Партиите се разпадат . Пример са последните 2-3 години .
Кви лилави те гонят пък тебе бе?! Машинното гласуване е прието основно с гласове от ГЕРБ! Такива тъпаци ли сте или само се правите, че сте забравили какво сте гласували?
Сериозно, гласуването на хартия е по-сигурно от машинното, защото при него всичко се вижда. А при маината, никой не знае какво точно се случва в паметта й - тоест може резултатите да бъдат манипулирани от хакер и това няма да остави никаква следа.
Никога няма да разберем дали резултатите от предишните няколко вота (с машини) са били реални или не. Може да се окаже, че правителството на ПП е било нелигитимно през цялото време.
Каква драма за "автентичните демократи" от неомарксисткото крило на БКП, че гражданите ще имат право да избират, как да гласуват! Аз пък, въпреки, че ми е и по-приятно, и по-лесно да гласувам с мадуровката, ще избера бюлетината - за да покажа на търкалящите се по паветата радикални комунисти, че вече сме в 21 век и не могат да ми налагат свинщините си насила!
Машините са принтери, но изпринтеното не може да се драсне с химикалка и да мине за невалидно!А БСП силно се надяват, че повече соц пенЦионери ще гласуват на хартия, но с този електорат им е спукана работата по начало.
Наскоро бе публикувано проучване, че най-малко четящи и необразовани са т.нар. "млади" - до 30-35 години. Може да щракат на телефоните, да дращят във Фейсбука и Туитъра възклицания и иконки, да имат по пет купени дипломи, но бъкел не знаят за Живота - т.е. промиването върви със СТРАШНА сила.
Трагедия е, че т.нар. млади са много по-слабо образовани он т.нар. Стари.
Затова и напиращите за изцяло машинно гласуване, освен евентуални користни интереси, се целят и в най-необразованата маса, която най-лесно се лъже - можещи само и единствено да щракат по клавишите.
Вече давах пример от Живия Живот - лично наблюдаван от мен. Една бригада елитна бригада от "Мръсна канализация." По време на почивката ВСИЧКИ забиха очи в телефоните - щракат и се кискат - един вид ДНЕШНИЯТ елит - могат да работят на машини (в дадения случай телефони.)
"Ми той Кирчо Добрев го каза: Хартиената бюлетина е куверта на БСП за властта."
Може да го е казал, но БСП дойде на власт последния път точно с машинките. Прдеи това все греди удряше. Последния път либералните другари я припознаха като коалиционен партньор и се взеха :)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноЦитат:
Хартиената бюлетина се завръща, машините се превърнаха в принтери
---
Някой има ли инфо на последните избори в САЩ колко процента са гласували машинно и колко с хартиени бюлетини?
alg57373608
Рейтинг: 1149 НеутралноПоздравления за простия и продажния електорат на ГЕРБ, БСП и подобни...
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2821 НеутралноКоалиция ГАЗПРОМ - Хартиена бюлетина не иска промени.
ОПГ Герб не се предава лесно.
yavooor
Рейтинг: 1491 НеутралноИнтересно решение, но не ме касае.
Аз вече гласувах за последно.
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноДо коментар [#1] от "Аскет":
Някой има ли инфо на последните избори в Британия колко процента са гласували машинно и колко с хартиени бюлетини?
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2821 НеутралноДо коментар [#1] от "Аскет":
А колко са купените гласове в САЩ или в Германия? Май там такива неща няма.
А в България са много.
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноНякой има ли инфо на последните избори в Германия колко процента са гласували машинно и колко с хартиени бюлетини?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2663 Весело"сумирането на резултатите няма да се определя от машините, а от членовете на секционните комисии, които ще преброяват бюлетините." - както обикновено, свикналите да пишат и да бришат ще решават как да станат нещата. Електронното гласуване в България е срам за майсторите му. При следващият напън за "промяна" ще броят камъчета като в Африка. Депутати законоТВОРЦИ от XXI век!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Роси
Рейтинг: 7230 НеутралноДо коментар [#1] от "Аскет":
В САЩ се гласува машинно, но там машините са от друг вид.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 ГневноЧе защо трябва да се предава? Направихте кратко мнозинство, гласувахте нещо на инат, стана както искахте. Изгубихте мнозинството, върнаха ви ината, ревете на умряло... Като съберете мнозинство, гласувайте си гумена бюлетина. Хайде пак пишете кой квичал.............. Еретик
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноПо пощата как гласуват?
todor._89
Рейтинг: 1033 Весело"Хартиената бюлетина се завръща, машините се превърнаха в принтери"
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Много скъпи принтери! На следващите избори да не забравим да благодарим на лилавият планктон за това безумие!
Боби Григоров
Рейтинг: 188 НеутралноКаква драма за "автентичните демократи" от неомарксисткото крило на БКП, че гражданите ще имат право да избират, как да гласуват! Аз пък, въпреки, че ми е и по-приятно, и по-лесно да гласувам с мадуровката, ще избера бюлетината - за да покажа на търкалящите се по паветата радикални комунисти, че вече сме в 21 век и не могат да ми налагат свинщините си насила!
AModoMio
Рейтинг: 2422 Неутрално[quote#11:"Аскет"][/quote]
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !То по пощата могат и умрели да гласуват. Така бе в щатите, оказа се същото и в Италия.
selqnin
Рейтинг: 2734 НеутралноПроблемът с изборите в Отечеството
НЕ Е ТЕХНОЛОГИЧЕН!!
Проблема е ЛИПСАТА НА ДОВЕРИЕ И КРИЗА В ПРЕДСТАВИТЕЛНОСТТА!!!
Тези проблеми нямат нищо общо с технологията на гласуване!!!
danvan
Рейтинг: 4151 НеутралноХартиената коалиция ще направи невъзможното (като путин)- ще вбеси достатъчно много хора, че да гласуват срещу тях. Лошото че много от тях ще гласуват за израждане.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatSantos
Рейтинг: 1977 ЛюбопитноВ Германия машинното гласуване е забранено от Конституцията - https://trud.bg/защо-германия-отмени-машинния-вот/ - „Защо Германия отмени машинния вот?“. Ето ти и цитат:
„Истината е, че понастоящем в света само в четири държави се прилага машинно гласуване в общонационален мащаб - Бутан, Индия, Бразилия, Венецуела. Единайсет гласуват с машини само в отделни региони, три са го прилагали, но впоследствие го премахват, а други единадесет са го тествали само пилотно и са се отказали“. Така че това отговаря и на другите ти смотани въпроси!
Да, знам, че сега ще се запънеш да измисляш още куп недъгави въпроси, но ще ти кажа едно – за недовиждащите като теб: НА НИКОЙ НЕ МУ ПУКА КАКВО МИСЛИШ И КАКВО ТИ Е МНЕНИЕТО, ТА АКО ЩЕ ДА СЕ ОПЛАЧЕШ И НА АРМЕНСКИЯ ПОП! Сега поизясниха ли ти се малко нещата?
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДо коментар [#12] от "todor._89":
Умньо, баш тия машини ги договори третия кабинет на ГЕРБ и отговорник за тая работа е Томито Дигиталния, след тая поръчка, как и да го въртите има само докопуване на около 1000 машини от общо 11 000
pafaka22
Рейтинг: 1155 НеутралноДобре бе, и защо ГЕРБ, БСП и ДПС не си направят правителство и не управляват ? Срам ли ги е от нещо ? Срам ги е едни от други ?
Като "подбутнат" малко изборите ще имат 5% отгоре, пак не могат да управляват. И за какво е всичко това ? Не могат да разберат, че нямат легитимност. Ако ще и 95% да изкарат с фалшификации, пак няма да имат легитимност. Живеем в 21-век и сме в ЕС. не сме в Беларус.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4033 НеутралноКолкото по-умно красив електорат , толкова повече демокрация!
Libertarianism is just anarchy for rich people
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноДо коментар [#14] от "AModoMio":
с хартията е по интересно - луди и затворници са гласували в турция, ана само личната карта е минала граница
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноВсеки параноик, вкл. и Ази, няма начин да не се възбуди по темата...
Като чета тия БЕЗБРОЙНИ дописки в прослава на туй машинно гласуване, начаса започва да ми мирише за СТРАШНА корупция и МАШИНАЦИИ, свързана именно с тия машини и гласуването с тях.
---
заб. отново да потвърдя - съзнателно се въздържам от гласуване по принципни съображения и въпросът не ме засяга!
danvan
Рейтинг: 4151 НеутралноНаясно са, че ще ги изгонят с камъни ... Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
zz_s
Рейтинг: 1407 ВеселоКрай на мадуровските машинации в 19:30.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоЕх, жалко, че е отпаднал текста с „електронно“.
Тъкмо се бях наканил да наемем тоя full-stack разработчик да ни го спретне набързо.
https://atiyehahmadi.ir/FOXEVCARD/index.html
Сигурно не взема скъпо, па и май много добър, в бранша ...
doctor.no
Рейтинг: 3344 ВеселоДо коментар [#23] от "danvan":
не ти вярвам, че са наясно :)
todor._89
Рейтинг: 1033 ВеселоДо коментар [#15] от "selqnin":
Точно! Но лилавите другари се опитват да ни убедят, че технология на избори от "третият свят" е добро решение. Може лично за тях да е печелившо!? Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноДо коментар [#17] от "Santos":
Т.е. доказваш, че съм прав - има нещо страшно ГНИЛО в тази НЕИСТОВА жълтопаветна пропаганда НЕПРЕМЕННО гласуването да е САМО машинно.
Това, което си написал го знам МНОГО добре.
Въпросите бяха зададени, за да се замисли аудиторията за нездравословността на тая пропаганда...
nema_labavo
Рейтинг: 1410 Неутралноа против бяха 11 души - "Продължаваме промяната", "Демократична България", "Възраждане" и "Български възход".
Какво не е наред в тази компания?
atmanpg
Рейтинг: 1770 НеутралноФалшификациите на вота се завръщат!
Честито на печеливщите!
Боби Григоров
Рейтинг: 188 НеутралноСъдейки по първите ви две изречения, последното е лишено от всякакъв смисъл! Ако с 95% спечелен вот нямаме легитимност, то значи не демократичните избори определят кой да управлява, а някаква мафиотска банда, която може във всеки момент да изкара тези останали 5%, за да вандалстват и рушат! Тоест, ние не сме като Русия и Беларус, а сме в пъти по-зле от тях!
мики маус
Рейтинг: 2270 НеутралноДо коментар [#7] от "Аскет":
Байно, наясно ли си, че всеки гражданин на САЩ, където и да е по света може да гласува по пощата? И това е от години!
Така ме като си казал “а”, кажи и “б” и така до края!
z_axis
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#3] от "Vesselin Velkov":
"Коалиция ГАЗПРОМ - Хартиена бюлетина не иска промени."
А коалицията "Машинки" - ПП, ДемБГ, Стефан Янев и Възраждане иска промени, така ли?
Не ви чувам, умнопрекрасници, не ви чувам! Похвалете на глас Стефан Янев и Костадин Костадинов, че гласуват ЗА машинките и са в 21-ви век.
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноЧе Ази казах ЦЯЛАТА азбука!
Зададох ИЗЧЕРПАТЕЛЕН въпрос - колко процента са гласували машинно и колко хартиено - т.е. ВСИЧКИ хипотези са изчерпателно посочени.
Недей да забравяш, че се изказвам полупрофесионално и имам поглед връз материята...
selqnin
Рейтинг: 2734 НеутралноДо коментар [#27] от "todor._89":
Всеки, който се е опитвал да променя конюнктурно изборните правила и процедури е
ГУБИЛ!!!
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2821 НеутралноДо коментар [#33] от "z_axis":
ГЕРБ-ДПС-БСП имат дългогодишен опит в купуването на гласове, по-лесно им е с хартиени бюлетини. Или не си съгласен?
Питай Фандъкова. Тя знае.
Боби Григоров
Рейтинг: 188 НеутралноАми и ти кажи - би ли сравнил пощите в САЩ с тези в България? Да напомням ли, че именно по времето на четворната коалиция пощите не работиха ДВА МЕСЕЦА (което, разбира се, няма нищо общо с печалбите на Еконт, да не си помисли някой)... Та, какво правим, ако точно на изборите пак им се сринат системите и половината гласове се загубят, а другата половина се доставят в секциите след два месеца? Не че имате капацитет да се замислите за подобни неща. Нали можете да хвърляте свински уши, друго не ви трябва в този живот...
pafaka22
Рейтинг: 1155 НеутралноДо коментар [#31] от "Боби Григоров":
Удобно си пропуснал, че говоря за 95% с ФАЛШИФИКАЦИИ. Хайде правете ги пък ще видим какво ще стане.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2802 НеутралноМи нали затова са там -- да се борят със смисъла и здравия разум. Иначе можеха да си стоят в Дулово например. Или да си крадат автомобили като в доброто старо време. Ех, младост!
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)vassilun
Рейтинг: 4865 НеутралноДо коментар [#9] от "Роси":
В САЩ се броят машинно гласовете (бюлетините се сканират), но не се гласува с машини! В САЩ можеш да гласуваш по пощата дни преди деня на изборите.
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#34] от "Аскет":
То ясно, че не питаш, щот отговорите си ги знаеш, ама евентуално ще споделиш ли колко е процента невалиден вот в държавите, за които „питаш“?
doctor.no
Рейтинг: 3344 НеутралноКоалиция Газпром
The Polite Moose
Рейтинг: 2797 ВеселоХартиената бюлетина се завръща, а машините се превърнаха в принтери
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬*******
Точно така трябва да бъде.
The Polite Moose
Рейтинг: 2797 ВеселоПП и ДБ бяха навряни в ъгъла на изолацията.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Чудесно !!!
Santos
Рейтинг: 1977 ВеселоДо коментар [#37] от "Боби Григоров":
Е, Боби, за свинските уши не си прав! Хвърляха домати и риба, а свинските уши си ги изпоприбраха по камерите на хладилниците и сега си варят пача, люскат шльокавица и маат пача за мезе , та им плющят ушите!
vassilun
Рейтинг: 4865 НеутралноДо коментар [#10] от "Костадин Иванов":
Вие имате мнозинство, нали? Ние очакваме да направите правителство и да управлявате, а не да предизвикате нови предсрочни избори, както направихте, когато свалихте правителството на Кирил Петков!
Христо Атанасов
Рейтинг: 1377 НеутралноДо коментар [#6] от "Vesselin Velkov":
А колко са купените гласове в САЩ или в Германия? Май там такива неща няма.
А в България са много............Отговор. Във всяка страна има идиоти, като малкия лъжлив Кики, "умния" мошеник Кокорчо, по думите на съдружника му, Бойкакиев и прокурора та бай Тошо Гнома, които без каквито и да е доказателства обвиняват противниците си че пазаруват гласове. В САЩ, за който се интересуваш, имаше един бивш президент Тръмп, който за по-лесно вместо да говори за купени избиратели точно като нашите наглеци, обяви Байдън, че направо му е откраднал изборите. Разликата между България и САЩ е, че в САЩ разследват Тръмп за всички казани лъжи, а в България лъжците Кики, Кокорчо, Бойкакиев и Гнома ще правят съдебна реформа и ще сменят главния прокурор. Затова в САЩ има върховенство на закона, а в България протестират срещу присъдата та корумпираната Иванчева единодушно издадена от три различни съдебни състава. Затова докато у нас се вихрят такива лъжци като Кики, Кокорчо, Бойкакиев, Радев и Гнома върховенство на закона няма да има. Събрали се една групичка наглеци и искат да езорпипат властта. Коалиция Мадуро ПП, ДБ и Възраждане. Както обичат тия наглеци да казват ПП и ДБ са в коалиция с Възраждане да си взимат и Янев и БСП и пак да се пробват за два три месеца да управляват.
Santos
Рейтинг: 1977 ЛюбопитноКоалиция Мадурка, санитарче! Кажи нещо за нея! Нещо не се кефиш, като гледам, а?
The Polite Moose
Рейтинг: 2797 ВеселоИ в СЕГА яко плачкат по темата.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
z_axis
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#36] от "Vesselin Velkov":
"ГЕРБ-ДПС-БСП имат дългогодишен опит в купуването на гласове, по-лесно им е с хартиени бюлетини. Или не си съгласен?"
Без да влизаме в детаили, ДПС има повече гласове след т.нар. "протести" през 2020. През 2017 имат 315 хиляди гласа, а след смяната на правилата заради "демократичните протести", качиха на 345 хиляди. И то с машинките. Процентно даже много повече. Умнокравите глупендери дали се сещат защо е така?
Virgin
Рейтинг: 527 НеутралноИнтересно че по пощата гласуват изключително за демократите.
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноДай да направим един СЛЕДСТВЕН експеримент.
Ще ти задам възможно НАЙ-ЕЛЕМЕНТАРНИЯ въпрос и ти евентуално (честно!) ще ми отговориш без да гледаш в Интернетя...
Става ли!?
Въпросът: що е юридически факт.
z_axis
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#40] от "vassilun":
"В САЩ се броят машинно гласовете (бюлетините се сканират), но не се гласува с машини! В САЩ можеш да гласуваш по пощата дни преди деня на изборите."
Е, то в САЩ и документ за самоличност не ти трябва за да гласуваш. Защо даваш точно тях за пример? Пощенските гълъби летят, летят, докато се получи правилния резултат. Там има толкова измами, колкото няма в цяла Европа + Русия, обаче Х 2.
LudLustrator
Рейтинг: 1823 НеутралноБуци бистрешкия тигър, бил хартиен!!!
Боби Григоров
Рейтинг: 188 НеутралноДо коментар [#39] от "Един вампир броди из Европа":
Как така пропуснахте кюлчетата и пачките... За къщата в Барселона да не отваряме дума. Слабо се представяте.
Santos
Рейтинг: 1977 ЛюбопитноВасилчо, какво вие очаквате, никой не го интересува! Ако нещо не ви харесва, ей къде са жълтите павета, ей къде е Орелския мост, ей къде е и „вашия“ президент! А, не бил ваш ли? Е, що тогава се търкаляхте по наколенки, биехте глави в плочника пред Дондуков 2 и му пращахте горестни въздишки и поцелуйки? А Али Божков Баба вярно ли е казал, че тоя път „паре нема, действайте“? Бби ли разяснил тук на уважаемата аудитория колеги? М? Почваш ли, Василчо?
БОНГО
Рейтинг: 2514 Неутрално1/България е страна от третия свят по всеки един показател, без демографията може би.
2/ Технологията е, за да се избегнат всичките онези недостатъци от гласуването с хартия - висок процент невалидни бюлетини, възможностите за купен и корпоративен вот, изпонадрасканите протоколи, висенето по цяла нощ от страна на изборните комисии - всичко това го гледахме толкова години.
3/Да напомня, че има проведен референдум за ЕЛЕКТРОННО гласуване. последици 0 никакви. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 ВеселоВаско, твоите очаквания изобщо не ме притесняват. И без това не живееш тука, не се тревожа за тебе. Можеш да се оплачеш на Кьовеши, тя е радост!
Ние някак ще се оправим. Еретик
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2821 НеутралноДо коментар [#43] от "The Polite Moose":
Защо, Мата Хари?
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#52] от "Аскет":
Отговарям максимално бързо (сега видях въпроса) и на прима виста:
Не знам.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралнонекоа гробарска гнида има ли представа паради что тоа хеш е трудно да бъде намерен на сайтчето на ЦИК
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕https://duckduckgo.com/?q=B7DFE2A1E4C19C64A3E44B414CA4B6ABF3994B2A
Мишкин Канстантинавич?
мъреца
Рейтинг: 155 Неутралнокъде къде по-евтино е да промениш лекичко резултатите, отколкото да плащаш на някакви избиратели.
аз и тези около мен приключихме с гласуването.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 РазстроеноДо коментар [#41] от "Zippie":
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕Зипка, аре ве чуек, са и на теа ли ше ми откажеш преведе лириката???
Stammtischprolls - Ausgereizt(Full Album - Released 2004)
https://www.youtube.com/watch?v=KqoxQEoPJRc
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#50] от "z_axis":
Какви „спешъл взаимовръзки“ имат 487 000 гласа от изборите 05.10.2014 г., че си решил да ги пропуснеш?
Боби Григоров
Рейтинг: 188 НеутралноКогато ги докажете тези "фалшификации" в съда, тогава ще си говорим за тях!
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралнои един интервал пред името на Мустафар
https://ibb.co/kBx7zN9
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((
+++++++++++++++++++++++++++++ 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Боби Григоров
Рейтинг: 188 ВеселоМи хайде тогава да не пропускаме - какви „спешъл взаимовръзки“ имат изборите 1997, когато имахте над 2 000 000 гласа, а сега имате под 200 000? Значи мадуровките са ви изяли 9/10 от гласовете, а вие искате да гласуваме само на тях?! Много спешъл взаимовръзки... ви липсват по последните етажи!
Zippie
Рейтинг: 794 НеутралноДо коментар [#63] от "Mylène Jampanoï":
Аз, що не си спомням да е идело реч за цяла лирика ... 🤔, ма щом казваш, че съм те отрязал ...
Язе не ставам за тая работа, я пробвай по-добре с това:
https://www.deepl.com
😉
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралноотатък раздувах де миленка тука
https://id.capital.bg/avatars/z900_1007080.jpg
ноо ма дърви, ма и тя одъртя, милата
До коментар [#65] от "Боби Григоров":
Куркетна, ако ти са инвестират пет лева за Azure моа си потърса еновремшното скрипчи де питаши за ник, после за аватар и го кропеше? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Мария Янкова
Рейтинг: 1065 НеутралноПрокурорска власт.
Президентска власт.
Власт на Хартиената коалиция
Толкова власти, ще управляват ли или ще дълбаят дъното?
voinotzapad
Рейтинг: 937 НеутралноГЕРБ, ДПС и БСП - чумата на България.
abc
Рейтинг: 1477 НеутралноЗаради тази глупава крава коалицията ГРАБ+ДпС+Израждане ще фалшифицира местните избори и ще пият кръвта на общините още четири години.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралновьй ета сериозна?
а дали па мое попрегледаме сайтчето на ЦИК и изгъзичата на Мишкин Канстантинавич незнайно паради что гордо зовяща се "отворени данни в машинночетим вид"? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноЮридически факт (дефиниция * чуждиците са да придаване на АКАДЕМИЧНА тежест.)
Юридически факт е факт от действителността, предвиден в хипотезиса на правната норма, с проявлението на който настъпват предвидените в диспозитива ѝ санкции.
С оглед нивото на уадиторията следва да поясним, че под санкции се разбират не само битовото наказание (пр. бой с пръчки, замергане с камъни, рязане на крайници по диагоналния метод*, пиене на разтопено олово** и пр.), а значението е всеобемащо - т.е. последици.
Затова посочих, че хипотезите, хипотенузите и диагоналите са изчерталено изброени - демек, като между колеги - numerus clausus.
------
заб.* - при членовредителните наказания това е хуманен подход. В зависимост от тежестта на престъплението. Примерно - открадне първи път - рязане на ръката до китка, втори път - до лакът, трети път - до рамо, четвърти път - рязане от глезен, но противополежн на рязаната ръка, за да може да се обслужва. Защото, ако се кара все от едната страна - работата е бозук! С една дума - хуманизъм и грижа за човека.
заб.** - едно време подсъдимият, за да докаже своята невиновност, е трябвало да изпие чаша разтопено олово. Ако нищо не му стане - присъдата твърдо е: Невиновен!
заб. - ГЕНЕРАЛНА! Предупредих, че по темата се изказвам полупрофесионално, т.к. мнооооооооого десетилетия с това си вадих горчивия и твърд хлебец.
The Polite Moose
Рейтинг: 2797 Веселожълтопаветния вой, музика за ушите ни.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралнонай ми е тъжно де Дневник така и не почерпиха за усер 1 000 000
💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноДо коментар [#74] от "Аскет":
Вече съм от запаса и нищо не ме интересува в тази област.
Просто лаф да става, но се дразня от прекалено повърхностно тртиране на материята.
. по въпроса!
z_axis
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#64] от "Zippie":
"Що ве, влез в детайлите.
Какви „спешъл взаимовръзки“ имат 487 000 гласа от изборите 05.10.2014 г., че си решил да ги пропуснеш?"
Аха, смяташ откогато ти изнася. Аз дадох пример "преди/след" машинките, защото за това е статията. И ДПС има 10% увеличение. Може да е заради гласовете от Турция, но това пак е заради вас - Умнокрасивците & Мая Манолова. Защо сега мрънкате?
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 НеутралноДедо попе, защо отказваш да се помолиш за мойто душа??? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
pafaka22
Рейтинг: 1155 НеутралноДо коментар [#65] от "Боби Григоров":
Дори и да се докаже някаква измама в съда, това не променя изборния резултат. най много някой чиновник да го глобят. Например ако броят на пуснатите бюлетини не отговаря на броят на гласувалите. как ще разбереш коя бюлетина е "излишна" ? Няма как. Досега в България не е имало случай на касирани избори въпреки многото сигнали за нарушения. Машинното гласуване до голяма степен неутрализираше грешките, къде волни, къде неволни. Сега пак ще се върнем на поправяни протоколи, разнасяне на бюлетини с чували и отчитане по два дни на резултатите.
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#67] от "Боби Григоров":
Я, още един, дето му хлопат мадуровки в главата ...
Земи един магнит, неодимов за препоръчване, и редовно го дръж на челото. Така няма да хлопат толкова ...
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноЗа да разтурим дискусията - прочети днешната дописка в Дневник.
Че в Берлин, не другаде, местните избори БИЛИ шкартирани ИЗЦЯЛО по известните ти причини.
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#78] от "z_axis":
Би ли ме цитирал за какво съм ти мрънкал, че нещо ми убягва май, май?
Може иначе да дадеш и пример „преди/след“ лунното затъмнение. Няма начин да не изскочи някоя съществена връзка.
oua58686497
Рейтинг: 1823 НеутралноВижте как аз виждам нещата.
Партиите трябва да си управляват олигарсите ., за да има държавност.
Това са трите партии които си управляват олигарсите .
Когато олигарсите започват да управляват партиите . Партиите се разпадат .
Пример са последните 2-3 години .
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралноима и "машини" в нашия смисъл 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Неутралноако не знайж гдека е сайтчето на ЦИК, зема ти го потарса? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
пРезидента!
Рейтинг: 3102 НеутралноМашините са принтери, но изпринтеното не може да се драсне с химикалка и да мине за невалидно!
А БСП силно се надяват, че повече соц пенЦионери ще гласуват на хартия, но с този електорат им е спукана работата по начало.
Petleshev
Рейтинг: 2560 НеутралноДо коментар [#27] от "todor._89":
Бивш tww09306483.Кви лилави те гонят пък тебе бе?! Машинното гласуване е прието основно с гласове от ГЕРБ! Такива тъпаци ли сте или само се правите, че сте забравили какво сте гласували?
plynii
Рейтинг: 1073 НеутралноХартиената коалиция - ГЕРБ, БСП и ДПС да вземат да си направят и едно правителство.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Разстроенотуканка има поне две интересни ралти
1. олабил ли съм ени водещи нули, ма ше навлезем у блатото на стриктли тайпет версус секви простотии... :(((
2. Информационно Обслужване как точно успяха да шибнат интервал пред името на лидера на ДПС
https://ibb.co/kBx7zN9
Второто защо вече не се вижда на сайтчето на ЦИК? 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#74] от "Аскет":
А! Чудну!
Ся може да дадеш дефиницията и обясниш надлежно що е туй инжектопляктор.
Или дай поне нещо за „краставицата“ и процентите ѝ вода.
Заедно с предните ти обяснения ще паснат идеално на въпроса дето ти зададох.
Petleshev
Рейтинг: 2560 НеутралноДо коментар [#89] от "plynii":
Бивш tww09306483.Ми той Кирчо Добрев го каза: Хартиената бюлетина е куверта на БСП за властта.
Vorknkx
Рейтинг: 836 НеутралноМалеее, голям "умнокрасив" рев ще има :)
Сериозно, гласуването на хартия е по-сигурно от машинното, защото при него всичко се вижда. А при маината, никой не знае какво точно се случва в паметта й - тоест може резултатите да бъдат манипулирани от хакер и това няма да остави никаква следа.
Никога няма да разберем дали резултатите от предишните няколко вота (с машини) са били реални или не. Може да се окаже, че правителството на ПП е било нелигитимно през цялото време.
v.smolianov
Рейтинг: 235 НеутралноСледващия път иди с цървули и се подпиши с отпечатък от палеца, за да ни покажеш, че си в двайсет и първи век.
The Polite Moose
Рейтинг: 2797 ВеселоУсеща се като опело на погребението на ПП.
ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬bezdom
Рейтинг: 50 НеутралноХартиената бюлетина:
Не плащам данък обществено мнениеhttps://www.investor.bg/media/files/resized/article/615x348/b2a/841ce32ab58d8082b2af40df8de25b2a-0000274360-article3.jpg
Аскет
Рейтинг: 2802 НеутралноНе четеш Дневник!
Наскоро бе публикувано проучване, че най-малко четящи и необразовани са т.нар. "млади" - до 30-35 години.
Може да щракат на телефоните, да дращят във Фейсбука и Туитъра възклицания и иконки, да имат по пет купени дипломи, но бъкел не знаят за Живота - т.е. промиването върви със СТРАШНА сила.
Трагедия е, че т.нар. млади са много по-слабо образовани он т.нар. Стари.
Затова и напиращите за изцяло машинно гласуване, освен евентуални користни интереси, се целят и в най-необразованата маса, която най-лесно се лъже - можещи само и единствено да щракат по клавишите.
Вече давах пример от Живия Живот - лично наблюдаван от мен.
Една бригада елитна бригада от "Мръсна канализация."
По време на почивката ВСИЧКИ забиха очи в телефоните - щракат и се кискат - един вид ДНЕШНИЯТ елит - могат да работят на машини (в дадения случай телефони.)
Zippie
Рейтинг: 794 ВеселоДо коментар [#82] от "Аскет":
Берлин май ще го прегласуват. Па и някакви си местни (околийски) избори.
Та колко е въпросният процент на неразтурени, сиреч – валидни парламентарни избори в някоя от държавите, дето те вълнуват?
Тук му е мястото да ми отговориш съдържателно с въпрос „каква е разликата между крокодила“ или да ме пратиш да си търся в мрежата, нъл тъй?
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 125 Разстроенотука идеа си неам ко сам са опитвал рисува с молифчитътъ, ма картинката на ДПС ноо мяза на онаа на ГЕРБ
https://ibb.co/3vMkrC7 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
z_axis
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#92] от "Petleshev":
"Ми той Кирчо Добрев го каза: Хартиената бюлетина е куверта на БСП за властта."
Може да го е казал, но БСП дойде на власт последния път точно с машинките. Прдеи това все греди удряше. Последния път либералните другари я припознаха като коалиционен партньор и се взеха :)