Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ама колко типично по мафиотски реагира Борисов,чак е смешно! Той години наред колеше и бесеше като капо ди тути капо,но сега изведнъж му просветна,че може и него да го "задействат",и търси "на пожар" да се скрие някъде.,било и под закрилата на премиерския пост...
Тези хубавци от ПП/ДБ нали първоначално уж щяха да взимат 130 депутати, сега се оказа че нямат ни готова програма, ни готов кабинет 🤷Много професионално от тяхна страна 👍
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ама колко типично по мафиотски реагира Борисов,чак е смешно! Той години наред колеше и бесеше като капо ди тути капо,но сега изведнъж му просветна,че може и него да го "задействат",и търси "на пожар" да се скрие някъде.,било и под закрилата на премиерския пост...
Аз бих попитал каква роля ще играе др.Бойко Рашков ? Ще бъде ли отново ЛЮБИМИЯТ вътрешен министър или направо ще го "изстрелят " за премиер ....Той ЗАСЛУЖАВА .......
"Така би трябвало да изглежда, ако имат сериозен план да направим кабинет", каза Борисов..."
ъ кво... някой бил имал план да прави кабинет с дедо гуци, че и сериозни ли хахах... тоя както я е подкарал с пиенето накрая и алименти ще поиска да му се изплатят
Видимо не става с "аз съм прост, вие сте прости и затуй се разбираме" - тая банкянска хитрина е неприложима към омразните непрости. Тъжно му става на господоря на баницата-държава да гледа как му измъкват едноличното разпореждане с благата, ма да свиква.
Така е. Няма значение дали ще е Дани Ръбъла, Цецка Цачева, или някоя друга ПКП* от дългата скамейка на Шайката. Кажеш им да напишат Конституция и те ти Кос-тен-ту-ця за една седмица.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
ППДБ нямат програма, нямат кабинет, нямат и написани проектозакони. И каква реформа мислят да правят? Да назначат Бойко Рашков за шеф на КОМПИ и той да им разчиства пътя от неудобните? ИЗВИНЯВАЙТЕ, но това е неокомунизъм. Аз с такава шарлатанска псевдореформа не съм съгласен👹👹👹
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Нищо няма да обявява мутрата. Ще връща мандата за пореден път и ще подкрепи кабинет на ПП и ДБ дето уж счупили държавата. Представям си ужаса в герберастите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Те че имат, имат, ама нещо не им се нарежда програмата без ПП/ДБ - там го стяга чепика бат' Лойко...[/quote]
Такива са резултатите от поредните предсрочни избори. Или се примиряваш с тях и правиш компромисен кабинет, или отиваме на нови избори, а междувременно си остава Радев. Не е сложно дори и за ляволиберал 🙂
Коалиция със сикаджийската мутра няма да има. Мутрата ще си върне мандата и ще подкрепи правителство на ПП и ДБ без никакво участие в него, което ще работи минимум 6 месеца по закон, тамън до местните избори където ще закриваме мутрата. :)
Сикаджийската мутра не е като преди 5 години с по над милион гласове. Сега ако не купува цигански вот ще е четвърта сила. Както и да е, края му аближава. Милост няма да има.
Коалиция със сикаджийската мутра няма да има. Мутрата ще си върне мандата и ще подкрепи правителство на ПП и ДБ без никакво участие в него, което ще работи минимум 6 месеца по закон, тамън до местните
Такива са резултатите от поредните предсрочни избори. Или се примиряваш с тях и правиш компромисен кабинет, или отиваме на нови избори, а междувременно си остава Радев. Не е сложно дори и за ляволиберал
Ами така де - съобразявайки се с резултатите, чакаме победителя да състави правителство. И къде е казано че втората партия трябва да прави компромисен вариант с първата? ПП/ДБ бяха ясни - подкрепа на ключови закони - бюджет, Еврозоната, Шенген, съдебна реформа, не на правителство с ГЕРБ.
Зад наглед благите думи на Бацко прозира жаждата за власт на всяка цена и той не може да я скрие , колкото и да се опитва. Ако толкова много беше загрижен за това , за което говори , най- естествената постъпка би била да се оттегли от активната политика , да си даде сметка , че щом хората на избори не са дали на партията му достатъчно доверие значи нещо куца , значи грешката е в неговия “ телевизор” . Но друго няма как да се очаква от политик, чието име стана нарицателно за корупция , мафия , лъжа и управленска нечистоплътност. Този тежи като воденичен камък на цялата държава , но пустата му жажда за власт ще го изяде накрая…..
Извинявай ама такива "размисли" са направо олигофрении !!! Според вас ГЕРБ и ДПС са корумпирани мутри , а искате да им дадете ( направо да ги набутате във ) властта отново !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Чакай малко - пак бързаш нещо - от къде накъде това? Защо всички (вкл. Борисов) са се вторачили в ПП/ДБ?
ДПС е член на АЛДЕ, демократи и либерали, евроатлантици! Защо с тях не прави правителство Борисов? Те заедно свалиха последното редовно такова - и по првилата на демокрацията, би трябвало сега да покажат как се управлява?
ИТН и те са тук - инициаторите на свалянето на Петков - ето ти я евроатлантическа, демократична, либерална, народна коалиция?
Ти не разбра ли че коалиция под никаква форма няма да има сОПГ гроб или като типичен гербераст малко си бавен в главата?
Мутрата ще получи първи мандата и ще трябва да си прави правителство. Очевидно е отбягван от всички като прокажен и правителство няма да предлага. Ще връща мандата за пореден път и ще подкрепя правителство на ПП и ДБ без да участва в него. :)) Сега се надува естествено заз пред герберастията ама отчаяно се нуждае да се прикрепи под какватто и да е форма при ПП и ДБ. И те си го подритват като спукана топка.
Гюров сутринта а сега и размекващата се Мутро-Тиква са предизвикали анална аневризма сред Гербидж-орките. Квичат и мятат БЕЗПОМОЩНО бесни лиги.
БОЛИ ЛИ другаре Грбидже БОЛИ, А?
Сами се поставихте в това положение. Вие докарахте Бълария и всички нас до това положение. Никой не ви е виновен. Сега ше стоите и ще ПИЩИТЕ жално докато ви мачкат къспошиковите топчици.
Някой трябва да започне да разчиства кочината след Гербидж-орките.
Ако не ви харесва - чемодан, вазелин, Доган-сарай. Шиши ви чака да ви забремени "евроатлантически"! Винаги я има и тая опция. Ама защо ли другаря Патокостроител така се дърпа...
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
Зад наглед благите думи на Бацко прозира жаждата за власт на всяка цена и той не може да я скрие , колкото и да се опитва.Ако толкова много беше загрижен за това , за което говори , най- естествената постъпка би била да се оттегли от активната политика , да си даде сметка , че щом хората на избори не са дали на партията му достатъчно доверие значи нещо куца , значи грешката е в неговия “ телевизор” . Но друго няма как да се очаква от политик, чието име стана нарицателно за корупция , мафия , лъжа и управленска нечистоплътност. Този тежи като воденичен камък на цялата държава , но пустата му жажда за власт ще го изяде накрая…..
Не съм сигурен че жажда за власт - той не е толкова глупав да не разбира, че на власт вече никога няма да може да бъде.
По-скоро е страхът от едно неутрално разследване на всичките зулуми, които е натворил през последните 10-на години, и стремеж да получи някакви гаранции че такива няма да има.
До коментар [#15] от "doroteus":"Аз бих попитал каква роля ще играе др.Бойко Рашков ?"Аз бих попитал каква роля ще играе др. Владислав Горанов? Ще бъде ли отново финансов министър? Или вие вече не го познавате "лицето"?
Къде го видя Горанов ? Или просто така си питаш ....Все едно аз да питам за Румен Овчаров ...... А др. Рашков се "кипри" , до сега мълчаливо , като дапутат на ПП ДБ на втория ред ...Не ми се мисли как жълтопаветните го "преглъщат " ? Мисля за избирателите . Депутатиите на ДБ са готови на всичко за 8000 лв заплата ....
Извинявай ама такива "размисли" са направо олигофрении !!!Според вас ГЕРБ и ДПС са корумпирани мутри , а искате да им дадете ( направо да ги набутате във ) властта отново !!![/quote]
Ами след като "суверенът" не "ни" е дал достатъчно депутати, само можем да минем в опозиция. Не е ли логично?
След като си създал партия за да промениш политическата система - как може това да стане ако се коалираш с точно със съзателя на тази система?
Виж заглавието - каза, че приеме ли се програмата и киро няма значение.
Друго са спестили от Дневник.
"Той обяви, че от днес ГЕРБ започва преговори с новата коалиция по секторните политики в програмата на "Продължаваме промяната - Демократична България", за да се види колко реалистична е тя."
Днес от ГЕРБ очаквали да започнат с управленската програма, но пъпъ-дъжъджиите казали, че НЕ СА готови - нито за сутринта, нито за следобед.
Ако не ви харесва - чемодан, вазелин, Доган-сарай. Шиши ви чака да ви забремени "евроатлантически"! Винаги я има и тая опция. Ама защо ли другаря Патокостроител така се дърпа...
—цитат от коментар 52 на Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
Като тук е редно да добавиОТНОВО. Сношенията между Простия и Доган и неговият наследник - Шиши, не са нищо ново.
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
Борисов: " Но да шикалкавите с плаващи мнозинства и подобни глупости, това го правят само хора, които не знаят как се управлява държава. "
=====
Вече е ясно, че Борисов изпързаля ППДБ, постави ги по свой сценарий на масата (част от неговата тактика преди следващите избори), те го гледаха шашнато и мънкаха неразбрано.
На Борисов е ясно, че съвместни действия с ППДБ са самоубийствени за тях, но с този театър за пред избирателите той ги изпързаля към поредното самоизчегъртване, вероятно следващия път с повече от 70 000 гласоподаватели в посока към Възраждане и ИТН.
Тактиката на събиране на сульо и пульо (включително зелени и неокомунисти, риба рак и щука) в една коалиция, обединени само от омразата към един или друг политик, донесе само временни успехи, а тенденцията на самоизчегъртване на ППДБ вече се вижда - 70 000 интелигентни техни избиратели се преориентираха към Костя.
Решението според мен е да се появи някаква некомунистическа алтернатива на Борисов, която същевременно да не отблъсква бившите членове на БКП, ченгетата, военните и възрастните хора, които в момента преобладават в България и подкрепят герб. Досегашните изчегъртвачи се оказаха смешници и некадърници.
Герберастите са с мека глава и разтеглив ъкъл. Даже да им въртиш различни тезиси през 8 минути ще са все за. Там няма идеи и идеология. Има само гепи и бегай.
Борисов: " Но да шикалкавите с плаващи мнозинства и подобни глупости, това го правят само хора, които не знаят как се управлява държава. "=====Вече е ясно, че Борисов изпързаля ППДБ, постави ги по свой сценарий на масата (част от неговата тактика преди следващите избори), те го гледаха шашнато и мънкаха неразбрано.На Борисов е ясно, че съвместни действия с ППДБ са самоубийствени за тях, но с този театър за пред избирателите той ги изпързаля към поредното самоизчегъртване, вероятно следващия път с повече от 70 000 гласоподаватели в посока към Възраждане и ИТН.Тактиката на събиране на сульо и пульо (включително зелени и неокомунисти, риба рак и щука) в една коалиция, обединени само от омразата към един или друг политик, донесе само временни успехи, а тенденцията на самоизчегъртване на ППДБ вече се вижда - 70 000 интелигентни техни избиратели се преориентираха към Костя.Решението според мен е да се появи някаква некомунистическа алтернатива на Борисов, която същевременно да не отблъсква бившите членове на БКП, ченгетата, военните и възрастните хора, които в момента преобладават в България и подкрепят герб. Досегашните изчегъртвачи се оказаха смешници и некадърници.
По-голяма простотия не мисля че би могло да се напише - то е нещо като дървено желязо: "70 000 интелигентни техни избиратели се преориентираха към Костя."
И един въпрос към всички Гербави сенилки, които не са тролове:
Ако сега все пак тая сложна конструкция се получи някак, защо трябваше да ходим 2 пъти на избори, да дадате доброволно властта на Радев, когато имаше едва 13 копейки миналото лято в парламента и можеше да се договори същата програма и да се приеме бюджет и законите за Плана?
Искам да кажа, извън "логическите аргументи", че "Киро е канадец" а пък Василев "фалира държавата".
"Румен Радев е последното спасение на България"
Б.Борисов, 2023 г.
"....Управленската програма е по-важна от личностите в кабинета, обяви в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов...." Освен него може би????
Поредното абсурдно изказване на тоя... Малко по малко ликвидира държавността или каквото е останло от нея. ПП-ДБ да му затворят устата иначе и те да се махат, заедно с президенчето....
Борисов иска свои министри, няма да крепи правителство на ПП-ДБ с плаващи мнозинства. Явно перспективите за среща с бай Ставри са по-реално, отколкото изглежда.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Той затова ВИНАГИ е прав. И мажоретките му биха приели всичко казано. Акъл, логика? Бошлаф.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
"Управленската програма е по-важна от личностите в кабинета, обяви в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов. По думите му ако по нея има разбирателство, няма значение с кой мандат ще бъде реализирана тя, а след това демонстрира убеденост, че двете политически сили ще успят да се споразумеят по нея."
Е нема граници наглостта на тая твар. До вчера твърдеше че без да знаят кои ще са министрите на ПП/ДБ ГЕРБ нема да подкрепят нищо. Днеска, след като сутринта Андрей Гюров ясно рече, че никакви имена няма да дават, а е важна програмата, Борисов вече тръби, че ама да, видите ли, то важна била програмата, а не личностите. Де гиди и фурнаджийската лопата!
До коментар [#74] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
За тях си беше идеален вариант, айде свалили кабинета Петков, радост за тъпия им електорат, ама след това с първия мандат на ПП и когато не достигаха 5-6 гласа, можеха да кажат - Като мъдри и отговорни държавници ви предлагаме, не слагайте Киро, Асен и Рашков и ние от ГЕРБ няма да влезем в зала за да ви мине гласуването, защото няма как да гласуваме за БСП
Най-умният, най-подготвеният, най-знаещият си обръща мнението по три пъти на ден. Не, че не сме свикнали на това - знаем си го от 12 години, ама хайде малко по-сериозно, де! Сто пъти му беше казано, че от ПП-ДБ няма да получи подкрепа в първия мандат, а оттам нататък да правят в ГЕРБ каквото решат. Никой не ги е молил досега за нищо. Ако има някакви предложения за подкрепа, то те идват единствено от ГЕРБ. И докато не мине цялата процедура по първия мандат няма да се говори за втори такъв. Никой никога не им е казвал - откажете се от правителство с първия мандат! Ай сиктир вече от глупости!
Създаваш ми дежа-вю !!! Все едно слушам ИТН ?!? И видя докъде стигнаха... Има много Българи които наистина искаха промяна , а вие яхнахте вълната и я съсипахте !!! Познай къде ще отидат тези гласове ???
До коментар [#5] от "zxp53317185": "Тези хубавци от ПП/ДБ нали първоначално уж щяха да взимат 130 депутати, сега се оказа че нямат ни готова програма, ни готов кабинет 🤷"
'Що бе? Първата политическа сила, спечелила "честно" изборите имат ли готова програма и готов кабинет? Ти къде ги видя тия хубавини, та и ние да вдъхнем от тази благодат?
Чакай малко - пак бързаш нещо - от къде накъде това? Защо всички (вкл. Борисов) са се вторачили в ПП/ДБ?ДПС е член на АЛДЕ, демократи и либерали, евроатлантици! Защо с тях не прави правителство Борисов? Те заедно свалиха последното редовно такова - и по првилата на демокрацията, би трябвало сега да покажат как се управлява?ИТН и те са тук - инициаторите на свалянето на Петков - ето ти я евроатлантическа, демократична, либерална, народна коалиция?Шо така на Борисов не му се ще да отива натам? [/quote]
ББ не иска с тях , за да идат Парапетковците . Ми да отиват . Тоя филм не го ли гледахме само преди месец два?
Знам. Те са откровени престъпници и убийци. По семейни традиции.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Създаваш ми дежа-вю !!! Все едно слушам ИТН ?!? И видя докъде стигнаха...Има много Българи които наистина искаха промяна , а вие яхнахте вълната и я съсипахте !!! Познай къде ще отидат тези гласове ???[/quote]
Виж сега, аз не виждам много паралели между това, което натвориха ИТН и сегашната ситуация.
И нищо не "сме" яхали - аз си гласувам за ДСБ - така че тези генерализациите не са за тук.
А що се отнася до това къде щели да отидат гласовете - ами така е при демокрацията - и всеки народ си заслужава управниците. Ако достатъчно хора искат животите им - и на тези на децата им - да зависят от хора като Копейкин, Слави Трифонов или пък Борисов - това и ще получат.
И един въпрос към всички Гербави сенилки, които не са тролове:Ако сега все пак тая сложна конструкция се получи някак, защо трябваше да ходим 2 пъти на избори, да дадате доброволно властта на Радев, когато имаше едва 13 копейки миналото лято в парламента и можеше да се договори същата програма и да се приеме бюджет и законите за Плана?Искам да кажа, извън "логическите аргументи", че "Киро е канадец" а пък Василев "фалира държавата".
—цитат от коментар 74 на Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик
[quote#60:"Галя Станчева"][/quote]
Тия 2 години не бяха готови , ББ иска утре да са готови,
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
qqv391093118
Рейтинг: 2259 НеутралноБорисов да ходи вече при Живков.
danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноОсобено ако отлага срещата с бай Ставри.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
VT
Рейтинг: 261 Неутралноae ве бате войко, колко да те чакаме да си обявиш министрите? нали уж си първа политическа сила, стига си се ослушвал.
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноТези хубавци от ПП/ДБ нали първоначално уж щяха да взимат 130 депутати, сега се оказа че нямат ни готова програма, ни готов кабинет 🤷
Много професионално от тяхна страна 👍
selqnin
Рейтинг: 1907 НеутралноТрудничко ще стане тази "магия"...
По- скоро отиваме към избори "2 в 1 " на есен...
deaf
Рейтинг: 2867 ВеселоАма колко типично по мафиотски реагира Борисов,чак е смешно! Той години наред колеше и бесеше като капо ди тути капо,но сега изведнъж му просветна,че може и него да го "задействат",и търси "на пожар" да се скрие някъде.,било и под закрилата на премиерския пост...
voinotzapad
Рейтинг: 1003 НеутралноТака е. Сега сдавай Гешев преди той да ти набие канчето.
qqv391093118
Рейтинг: 2259 НеутралноС кабинета бат ти лойко е наред.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноБат Бойко кабинет и програма със сигурност имат, Пепетата са тези които чак сега се сетиха че трябва и управленска програма 🙂
danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноПисах по горе какъв е мотива му. Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
bruno__dante
Рейтинг: 837 Веселоголемо мачкание
силно пръзаляне
дъх не могат да си поемат КДС
кат онея хамстери са къде въртат колелото отвътре
danvan
Рейтинг: 1249 ВеселоДо коментар [#3] от "Big Bad Wolf":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatНов рег на старо тролче. Но стилът си е същия. Бърже в игнора :)
doroteus
Рейтинг: 866 НеутралноАз бих попитал каква роля ще играе др.Бойко Рашков ? Ще бъде ли отново ЛЮБИМИЯТ вътрешен министър или направо ще го "изстрелят " за премиер ....Той ЗАСЛУЖАВА .......
xhi13317223
Рейтинг: 610 Неутрално[quote#11:"zxp53317185"][/quote]
Те че имат, имат, ама нещо не им се нарежда програмата без ПП/ДБ - там го стяга чепика бат' Лойко...
extraCACA
Рейтинг: 1358 Весело"Така би трябвало да изглежда, ако имат сериозен план да направим кабинет", каза Борисов..."
ъ кво... някой бил имал план да прави кабинет с дедо гуци, че и сериозни ли хахах... тоя както я е подкарал с пиенето накрая и алименти ще поиска да му се изплатят
Петър Георгиев
Рейтинг: 173 НеутралноКаква е тая управленска програма, дето един ChatGPT да не може да я напише?
Лелка
Рейтинг: 1077 НеутралноВидимо не става с "аз съм прост, вие сте прости и затуй се разбираме" - тая банкянска хитрина е неприложима към омразните непрости. Тъжно му става на господоря на баницата-държава да гледа как му измъкват едноличното разпореждане с благата, ма да свиква.
Николай Колев
Рейтинг: 2759 ВеселоТака е. Няма значение дали ще е Дани Ръбъла, Цецка Цачева, или някоя друга ПКП* от дългата скамейка на Шайката. Кажеш им да напишат Конституция и те ти Кос-тен-ту-ця за една седмица.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦karabastun
Рейтинг: 3878 ЛюбопитноИма нещо дълбоко сбъркано у тия хорица .. най-малкото заради простичкия факт, че те не спечелиха изборите, а имат претенции ...
[email protected]qqv391093118
Рейтинг: 2259 НеутралноТи бавно ли схващаш или какво? Бат ти лойко е наред.
karabastun
Рейтинг: 3878 ВеселоЕйй много е срамежлива тая мома ПП-ДБ .
[email protected]Това ми прилича на девойката , която много иска ,ама се дърпа и се прави на недостъпна
karatista
Рейтинг: 2759 Веселобаце не е свикнал да му се мотаят и да се ослушват и да не вършат работа, а пепетата ги помързява.
mr. Gorbachev, tear down this wall!Deputat 241
Рейтинг: 3638 НеутралноППДБ нямат програма, нямат кабинет, нямат и написани проектозакони. И каква реформа мислят да правят? Да назначат Бойко Рашков за шеф на КОМПИ и той да им разчиства пътя от неудобните? ИЗВИНЯВАЙТЕ, но това е неокомунизъм. Аз с такава шарлатанска псевдореформа не съм съгласен👹👹👹
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчилstandup.straight
Рейтинг: 1443 НеутралноНищо няма да обявява мутрата. Ще връща мандата за пореден път и ще подкрепи кабинет на ПП и ДБ дето уж счупили държавата. Представям си ужаса в герберастите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноТакива са резултатите от поредните предсрочни избори.
Или се примиряваш с тях и правиш компромисен кабинет, или отиваме на нови избори, а междувременно си остава Радев.
Не е сложно дори и за ляволиберал 🙂
DeepBlue
Рейтинг: 759 НеутралноДвама се карат .
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Копейка печели.
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноПри положение че коалицията ще е между първия и втория какво точно значение има кой е наред?
ruse_island
Рейтинг: 799 НеутралноПо-скоро ПП/ДБ знаят, че НЯМА да ги оставят да упеавляват държавата. Тя е дълбоко завладяна и обсебена.
chichka
Рейтинг: 1910 НеутралноДо коментар [#1] от "qqv391093118":
Русия е проказата на планетата Земя.Мечтииии!
standup.straight
Рейтинг: 1443 Неутрално[quote#30:"zxp53317185"][/quote]
Коалиция със сикаджийската мутра няма да има. Мутрата ще си върне мандата и ще подкрепи правителство на ПП и ДБ без никакво участие в него, което ще работи минимум 6 месеца по закон, тамън до местните избори където ще закриваме мутрата. :)
Сикаджийската мутра не е като преди 5 години с по над милион гласове. Сега ако не купува цигански вот ще е четвърта сила. Както и да е, края му аближава. Милост няма да има.
Наблюдател
Рейтинг: 1227 НеутралноБаце винаги е бил фурнаджийска лопата!
Вчера иска имена на министри, а днес имената не били важни😂
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноЯсно, след "нова" коалиция ще имаме и "Не"- коалиция 😉
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноАми така де - съобразявайки се с резултатите, чакаме победителя да състави правителство.
И къде е казано че втората партия трябва да прави компромисен вариант с първата?
ПП/ДБ бяха ясни - подкрепа на ключови закони - бюджет, Еврозоната, Шенген, съдебна реформа, не на правителство с ГЕРБ.
strymski
Рейтинг: 866 НеутралноЗад наглед благите думи на Бацко прозира жаждата за власт на всяка цена и той не може да я скрие , колкото и да се опитва.
Ако толкова много беше загрижен за това , за което говори , най- естествената постъпка би била да се оттегли от активната политика , да си даде сметка , че щом хората на избори не са дали на партията му достатъчно доверие значи нещо куца , значи грешката е в неговия “ телевизор” . Но друго няма как да се очаква от политик, чието име стана нарицателно за корупция , мафия , лъжа и управленска нечистоплътност.
Този тежи като воденичен камък на цялата държава , но пустата му жажда за власт ще го изяде накрая…..
хм
Рейтинг: 1508 Любопитное кое е най-доброто от ОПГ ГЕП?
може би непознатото вече за гербиджа корумпе влади г?
или може би баш мутрата, с непрекъснатите му навазелинени навеждание към лилипутин, от които държавата ни винаги губеше пари?
или може би обръчите от фирми на ОПГ ГЕП, които източват безнаказано държавните финанси?
а може би гербидж-законодателните капацитети - цецка ц-то, барни-ръбъла ... ?
zxp53317185
Рейтинг: 3152 НеутралноВсички го чакаме 🙂
Ако не си разбрал точно затова е статията по - горе 🙂
За коалиционно правителство на ГЕРБ и ПП/ДБ.
selqnin
Рейтинг: 1907 НеутралноДо коментар [#29] от "DeepBlue":
копейката печели САМО гнусните копейки на пасоля!!!
kosa
Рейтинг: 315 Неутрално[quote#36:"xhi13317223"][/quote]
Извинявай ама такива "размисли" са направо олигофрении !!!
Според вас ГЕРБ и ДПС са корумпирани мутри , а искате да им дадете ( направо да ги набутате във ) властта отново !!!
vassilun
Рейтинг: 4680 НеутралноДо коментар [#11] от "zxp53317185":
"Бат Бойко кабинет и програма със сигурност имат"
Амио хайде! Докога ще трябва да чакаме! Давйте го този кабинет и програма, да гласуват депутатите на спечелилите изборите и да управляват!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
chichka
Рейтинг: 1910 ВеселоВерно ли, че Борисов е казал, че Кирил Петков може да е новия Премиер на общото правителство? Верно ли?
Русия е проказата на планетата Земя.ygo11542256
Рейтинг: 991 ВеселоОф, аман от неговите салто-морталета.
basmechobas
Рейтинг: 607 НеутралноПо-важно е да бъдеш съден с шайката си и осъден за да знаят следващите, че има наказание за всяко престъпление.
https://youtu.be/-kkeT1ofmOQ
vassilun
Рейтинг: 4680 НеутралноДо коментар [#15] от "doroteus":
"Аз бих попитал каква роля ще играе др.Бойко Рашков ?"
Аз бих попитал каква роля ще играе др. Владислав Горанов? Ще бъде ли отново финансов министър? Или вие вече не го познавате "лицето"?
xhi13317223
Рейтинг: 610 Неутрално[quote#30:"zxp53317185"][/quote]
Чакай малко - пак бързаш нещо - от къде накъде това? Защо всички (вкл. Борисов) са се вторачили в ПП/ДБ?
ДПС е член на АЛДЕ, демократи и либерали, евроатлантици! Защо с тях не прави правителство Борисов? Те заедно свалиха последното редовно такова - и по првилата на демокрацията, би трябвало сега да покажат как се управлява?
ИТН и те са тук - инициаторите на свалянето на Петков - ето ти я евроатлантическа, демократична, либерална, народна коалиция?
Шо така на Борисов не му се ще да отива натам?
standup.straight
Рейтинг: 1443 Неутрално[quote#39:"zxp53317185"][/quote]
Ти не разбра ли че коалиция под никаква форма няма да има сОПГ гроб или като типичен гербераст малко си бавен в главата?
Мутрата ще получи първи мандата и ще трябва да си прави правителство. Очевидно е отбягван от всички като прокажен и правителство няма да предлага. Ще връща мандата за пореден път и ще подкрепя правителство на ПП и ДБ без да участва в него. :)) Сега се надува естествено заз пред герберастията ама отчаяно се нуждае да се прикрепи под какватто и да е форма при ПП и ДБ. И те си го подритват като спукана топка.
Кофти поста за герберастията а?
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноДо вечерта може да се завърти още поне 2 пъти...
vassilun
Рейтинг: 4680 НеутралноДо коментар [#25] от "Deputat 241":
"ППДБ нямат програма, нямат кабинет, нямат и написани проектозакони."
На обратния полюс са ГЕРБ! Те имат програма, имат кабинет, имат и написани проектозакони! Хайде давйте ги и управлявайте!
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 НеутралноГюров сутринта а сега и размекващата се Мутро-Тиква са предизвикали анална аневризма сред Гербидж-орките. Квичат и мятат БЕЗПОМОЩНО бесни лиги.
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.БОЛИ ЛИ другаре Грбидже БОЛИ, А?
Сами се поставихте в това положение. Вие докарахте Бълария и всички нас до това положение. Никой не ви е виновен. Сега ше стоите и ще ПИЩИТЕ жално докато ви мачкат къспошиковите топчици.
Някой трябва да започне да разчиства кочината след Гербидж-орките.
Ако не ви харесва - чемодан, вазелин, Доган-сарай. Шиши ви чака да ви забремени "евроатлантически"! Винаги я има и тая опция. Ама защо ли другаря Патокостроител така се дърпа...
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноНе съм сигурен че жажда за власт - той не е толкова глупав да не разбира, че на власт вече никога няма да може да бъде.
По-скоро е страхът от едно неутрално разследване на всичките зулуми, които е натворил през последните 10-на години, и стремеж да получи някакви гаранции че такива няма да има.
vassilun
Рейтинг: 4680 НеутралноДо коментар [#39] от "zxp53317185":
"За коалиционно правителство на ГЕРБ и ПП/ДБ."
Няма да има коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ! Избийте си го това от главите! Коалиция с корумпета ПП и ДБ няма да направят!
xhi13317223
Рейтинг: 610 Неутрално[quote#39:"zxp53317185"][/quote]
Е да де, ама те ППДБ вече многократно казаха че в коалиция няма да влизат
subaru
Рейтинг: 927 НеутралноВ Конституцията има ясно разписана процедура за избор на изпълнителната власт(МС) от законодателната власт(НС). Ясна и за петокласник тройкаджия.
doroteus
Рейтинг: 866 НеутралноКъде го видя Горанов ? Или просто така си питаш ....Все едно аз да питам за Румен Овчаров ...... А др. Рашков се "кипри" , до сега мълчаливо , като дапутат на ПП ДБ на втория ред ...Не ми се мисли как жълтопаветните го "преглъщат " ? Мисля за избирателите . Депутатиите на ДБ са готови на всичко за 8000 лв заплата ....
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноАми след като "суверенът" не "ни" е дал достатъчно депутати, само можем да минем в опозиция. Не е ли логично?
След като си създал партия за да промениш политическата система - как може това да стане ако се коалираш с точно със съзателя на тази система?
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6245 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "standup.straight":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisЩе го убиете ли?
Галя Станчева
Рейтинг: 4899 НеутралноВиж заглавието - каза, че приеме ли се програмата и киро няма значение.
Друго са спестили от Дневник.
"Той обяви, че от днес ГЕРБ започва преговори с новата коалиция по секторните политики в програмата на "Продължаваме промяната - Демократична България", за да се види колко реалистична е тя."
Днес от ГЕРБ очаквали да започнат с управленската програма, но пъпъ-дъжъджиите казали, че НЕ СА готови - нито за сутринта, нито за следобед.
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 НеутралноКато тук е редно да добавиОТНОВО. Сношенията между Простия и Доган и неговият наследник - Шиши, не са нищо ново. "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
doctor.no
Рейтинг: 2901 ВеселоДо коментар [#59] от "Alarmstufe Rot":
Груба грешка беше, че в 45-то и 46-то не му махнахме охраната от НСО.
до сега тая работа да е свършена
swy46682091
Рейтинг: 57 НеутралноБорисов: " Но да шикалкавите с плаващи мнозинства и подобни глупости, това го правят само хора, които не знаят как се управлява държава. "
=====
Вече е ясно, че Борисов изпързаля ППДБ, постави ги по свой сценарий на масата (част от неговата тактика преди следващите избори), те го гледаха шашнато и мънкаха неразбрано.
На Борисов е ясно, че съвместни действия с ППДБ са самоубийствени за тях, но с този театър за пред избирателите той ги изпързаля към поредното самоизчегъртване, вероятно следващия път с повече от 70 000 гласоподаватели в посока към Възраждане и ИТН.
Тактиката на събиране на сульо и пульо (включително зелени и неокомунисти, риба рак и щука) в една коалиция, обединени само от омразата към един или друг политик, донесе само временни успехи, а тенденцията на самоизчегъртване на ППДБ вече се вижда - 70 000 интелигентни техни избиратели се преориентираха към Костя.
Решението според мен е да се появи някаква некомунистическа алтернатива на Борисов, която същевременно да не отблъсква бившите членове на БКП, ченгетата, военните и възрастните хора, които в момента преобладават в България и подкрепят герб. Досегашните изчегъртвачи се оказаха смешници и некадърници.
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 ВеселоДо коментар [#41] от "kosa":
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.Виждам че, постепенно Гербидж-чумавите започвате да влизате в майндсета на Простия.
Докато му мачкат топките, Тиквата продължава да обяснява, че това е всъщност приятен масаж, за стимулиране на простата.
Пабеда другаре Гербидже!
gjq081129159
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#26] от "standup.straight":
Герберастите са с мека глава и разтеглив ъкъл. Даже да им въртиш различни тезиси през 8 минути ще са все за. Там няма идеи и идеология. Има само гепи и бегай.
doctor.no
Рейтинг: 2901 ВеселоБанкянския Профан пак се върти като пумпал.
Предлагам ПП-ДБ да му сложат
Кирил Петков - Премиер
А.Василев - МФ
Бойко Рашков - МВР
И да го гледаме как се гърчи, ама гласува "ЗА"
Ще е голямо унижение за герберастията
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноПо-голяма простотия не мисля че би могло да се напише - то е нещо като дървено желязо:
"70 000 интелигентни техни избиратели се преориентираха към Костя."
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3146 ВеселоДо коментар [#66] от "doctor.no":
Приема се. След като "какво тук значи някакваси личност" :)
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3146 ВеселоАз си сипвам. Скоро ще има и новини относно Костя.
тоя минзухар под мен - костя гербиджа си го направихте.
Ще му теглите гайлето.
Пацо Пържолата
Рейтинг: 180 Неутрално"Борисов: Управленската програма е по-важна от личностите в кабинета"
Голям политик и личност! Много висока летва за нашите ширини! Респект г-н министър председател!
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 877 НеутралноДо коментар [#3] от "Big Bad Wolf":
яж бахур...тва бабе що от лос станало вълк, Трънксата Мангалка Севдалина Арнаудова само сенилни тролици ли ги събира?
doctor.no
Рейтинг: 2901 ВеселоДо коментар [#69] от "ТимурСКомандаИКодове":
"Аз си сипвам. Скоро ще има и новини относно Костя."
Я подскажи
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5128 НеутралноАнгличаните казват, че само мъртъвците и глупците не си променят мнението. "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 НеутралноИ един въпрос към всички Гербави сенилки, които не са тролове:
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.Ако сега все пак тая сложна конструкция се получи някак, защо трябваше да ходим 2 пъти на избори, да дадате доброволно властта на Радев, когато имаше едва 13 копейки миналото лято в парламента и можеше да се договори същата програма и да се приеме бюджет и законите за Плана?
Искам да кажа, извън "логическите аргументи", че "Киро е канадец" а пък Василев "фалира държавата".
Хи-хи
Рейтинг: 1793 Неутрално"....Управленската програма е по-важна от личностите в кабинета, обяви в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов...." Освен него може би????
Поредното абсурдно изказване на тоя... Малко по малко ликвидира държавността или каквото е останло от нея.
ПП-ДБ да му затворят устата иначе и те да се махат, заедно с президенчето....
danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноБорисов иска свои министри, няма да крепи правителство на ПП-ДБ с плаващи мнозинства. Явно перспективите за среща с бай Ставри са по-реално, отколкото изглежда.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatНиколай Колев
Рейтинг: 2759 ВеселоТой затова ВИНАГИ е прав. И мажоретките му биха приели всичко казано. Акъл, логика? Бошлаф. #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 ВеселоДо коментар [#73] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.Англичаните също са казали, че има fine line, между това да говориш нон-стоп взаимно изключващи се глупости и първото.
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3146 ВеселоДо коментар [#72] от "doctor.no":
Се чуе.
Сгугню
Рейтинг: 283 Неутрално"Управленската програма е по-важна от личностите в кабинета, обяви в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов. По думите му ако по нея има разбирателство, няма значение с кой мандат ще бъде реализирана тя, а след това демонстрира убеденост, че двете политически сили ще успят да се споразумеят по нея."
Е нема граници наглостта на тая твар.
До вчера твърдеше че без да знаят кои ще са министрите на ПП/ДБ ГЕРБ нема да подкрепят нищо.
Днеска, след като сутринта Андрей Гюров ясно рече, че никакви имена няма да дават, а е важна програмата, Борисов вече тръби, че ама да, видите ли, то важна била програмата, а не личностите.
Де гиди и фурнаджийската лопата!
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "danvan":
Със Шведския Бай Ставри ли?!
doctor.no
Рейтинг: 2901 ВеселоДо коментар [#74] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
За тях си беше идеален вариант, айде свалили кабинета Петков, радост за тъпия им електорат, ама след това с първия мандат на ПП и когато не достигаха 5-6 гласа, можеха да кажат
- Като мъдри и отговорни държавници ви предлагаме, не слагайте Киро, Асен и Рашков и ние от ГЕРБ няма да влезем в зала за да ви мине гласуването, защото няма как да гласуваме за БСП
И можеше яко да ги клати после
Ron Stoff
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#3] от "Big Bad Wolf":
Като кои други преди?
doctor.no
Рейтинг: 2901 ВеселоДо коментар [#80] от "Сгугню":
Ами да, видя, че блъфа на Деса Общата от вчера не мина и почна да се върти като пумпал
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "selqnin":
До коментар [#31] от "ruse_island":
Бобока какво казва?!
Косьо Генчев
Рейтинг: 563 НеутралноНай-умният, най-подготвеният, най-знаещият си обръща мнението по три пъти на ден. Не, че не сме свикнали на това - знаем си го от 12 години, ама хайде малко по-сериозно, де! Сто пъти му беше казано, че от ПП-ДБ няма да получи подкрепа в първия мандат, а оттам нататък да правят в ГЕРБ каквото решат. Никой не ги е молил досега за нищо. Ако има някакви предложения за подкрепа, то те идват единствено от ГЕРБ. И докато не мине цялата процедура по първия мандат няма да се говори за втори такъв. Никой никога не им е казвал - откажете се от правителство с първия мандат!
Ай сиктир вече от глупости!
kosa
Рейтинг: 315 Неутрално[quote#58:"xhi13317223"][/quote]
Създаваш ми дежа-вю !!! Все едно слушам ИТН ?!? И видя докъде стигнаха...
Има много Българи които наистина искаха промяна , а вие яхнахте вълната и я съсипахте !!! Познай къде ще отидат тези гласове ???
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "Alarmstufe Rot":
Знаеш ли ка им се иска?!
Косьо Генчев
Рейтинг: 563 ВеселоДо коментар [#3] от "Big Bad Wolf":
"Така е .... Кирето и Асанчо не са личности, те са бъдещи герои на съдебна сага."
Драги ни Голям Лош Вълчо,
не е хубаво да се сипят лъжи на килограм, когато ни молите за съвместни действия!
batzdravo
Рейтинг: 3271 ВеселоДо коментар [#73] от "Незнайко в Слънчевия град":
Верно?! Че то излиза че Мутрьо е много умен, според "англичаните"! ;)
Верно, че в "маалата" на простите е много вероятно да е така! :)
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":
Кога Кире се "сношавал" с Доган?!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6245 НеутралноДо коментар [#62] от "doctor.no":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisНе се и съмнявам. Шумкарите сте си шумкари.
Косьо Генчев
Рейтинг: 563 ВеселоДо коментар [#5] от "zxp53317185":
"Тези хубавци от ПП/ДБ нали първоначално уж щяха да взимат 130 депутати, сега се оказа че нямат ни готова програма, ни готов кабинет 🤷"
'Що бе? Първата политическа сила, спечелила "честно" изборите имат ли готова програма и готов кабинет? Ти къде ги видя тия хубавини, та и ние да вдъхнем от тази благодат?
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "swy46682091":
Пишеш неща,които никой Жълтопавет няма да схване!Никога!
oua58686497
Рейтинг: 648 НеутралноББ не иска с тях , за да идат Парапетковците . Ми да отиват . Тоя филм не го ли гледахме само преди месец два?
wre501051215
Рейтинг: 2749 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "ТимурСКомандаИКодове":
Кой Костя,тоя с който заедно правехте Интерконтиненталните Востания ли?!
Един препатил
Рейтинг: 2353 НеутралноДо коментар [#76] от "danvan":
Борисов бавно и полека се съгласява с позициите на ПП-ДБ.
Прие да не прави правителство с първия мандат, прие първо да се изготви управленска програма, прие Кирил Петков за премиер.
Накрая ще приеме и екстравагантната идея да предложи правителството на ПП-ДБ още с първия мандат.
Неговата е като някоя дето умре да я изчукат, ама сакън да не я помислят за курва.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6245 НеутралноЗнам. Те са откровени престъпници и убийци. По семейни традиции. I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
xhi13317223
Рейтинг: 610 НеутралноВиж сега, аз не виждам много паралели между това, което натвориха ИТН и сегашната ситуация.
И нищо не "сме" яхали - аз си гласувам за ДСБ - така че тези генерализациите не са за тук.
А що се отнася до това къде щели да отидат гласовете - ами така е при демокрацията - и всеки народ си заслужава управниците. Ако достатъчно хора искат животите им - и на тези на децата им - да зависят от хора като Копейкин, Слави Трифонов или пък Борисов - това и ще получат.
oua58686497
Рейтинг: 648 Неутрално[quote#60:"Галя Станчева"][/quote]
Тия 2 години не бяха готови , ББ иска утре да са готови,