Иван Костов посочи груба политическа грешка и призова втората сила бързо да свие щетите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (366)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Весело

    греШЖка е категорично

  2. 2 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Ето една характеристика на дебилния мозък - чуваш нещо с ушите си, но вярваш на това което либерал-болшевиките започват да ти обясняват, че си чул...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  3. 3 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1347 Любопитно

    В момента слушам записа. На 52 минута съм. Дотук не чувам нищо фрапантно дето да се явява нарушение на закона или морала.

    В Русия съм! В Русия съм!
  4. 4 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1248 Неутрално

    сравнително разумна оценка на Костов за тази издънка на К + К. Оевидно е, че при създадената ситуация няма повече място за Асенчо В. в никаква листа за никакво правителство. А за Киро П - някаква друга позиция да му измислят - колкото там да привлече все оше някоя останала лелка

  5. 5 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    ПП са аджамии и доста зелени.

    Ще трябва да се учат мн бързо и мн правилно да правят как да се държат и как да справят нещата .
    Все пак успех за България !

  6. 6 Профил на Whoops
    Whoops
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Тук Костов проявява изненадваща липса на реализъм. Или може би и той като другите пред камерата говори не точно каквото си мисли, което е разбираемо.

    Заседанието на ПП с изтеклите записи е с цел вече взето решение от коалицията да бъде одобрено от партията. Нама как това обсъждане да става с участието и на другите партии от коалицията.

  7. 7 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Ха-ха-ха!!!

    По-старият от Путин Иван Костов тръгнал акъл да ръси....

    Ха-ха-ха!!!

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Всеки един нормален човек би се почувствал омерзен и унизен след като е чул, че съдбата на държавата му се решава от някакво си мижаво посолство. Е, недостойни хора е имало и винаги ще има и те са тези, които обичат да ги шибат. Затова ще слагат минуси, но това не променя нещата, че ако ППДБ управляват ще се откажат от суверенитет.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  10. 10 Профил на Гошо  Вкаров
    Гошо Вкаров
    Рейтинг: 1674 Любопитно

    Трудна задача,да се състави правитерство със зелеви чепове.🙉🐵🤡🐵🙉

    Много съм прост
  11. 11 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2304 Весело

    "бързо да минимизират щетите от записа на заседанието" - и сега г-н ИК им обЕснява как да го правят?! Ами, ТЕ(ТОЙ) се извиниха де! Трябвало заедно да си "приказват"?! Нали всички ТАМ са от велики по-велики, и целомъдрят вече 34 години всичко друго, но не и ОТКРИТО, ЧЕСТНО, ПОСЛЕДОВАТЕЛНО мислене поне!? Много акълии, много напътствия, но РАБОТА, РАБОТА, РАБОТА само за себе си. Трябва ИЗБОРИ до окончателното изчистване на стариТЕ утайки и новите кълнове подхранвани с "ония" вещества от посолствата.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  12. 12 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Костов има мъдроста и опита , и знае, че в днешната посткомунистическа кочина , радикални демократични реформи са просто невъзможни

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Blagovest Cvetanov
    Blagovest Cvetanov
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Бих препоръчал на ПП да се отворят максимално, като оттук нататък излъчват наживо срещите и конференциите си. По този начин обществеността ще знае мотивите и аргументите, с които се вземат всички решения и не би останало място за никакво съмнение.Нека по този начин дадат добър пример на останалите партии.

    “Най-добрия начин да отмъстиш на врага си е да не приличаш на него.“ - М. Аврелий
  15. 15 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    Безкомпромисно точен е Костов. Издънката на ПП не е отстъпването на суверинитет, в немарливост при подбор на членовете си. Пак добре че Руди гела си показа рогата сега, а не след съставяне на кабинет.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  16. 16 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 33 Неутрално

    Къде са рупорите на морала Смислов, Дайнов, Кюранов, Левчев, или нямат мнение по въпроса

  17. 17 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#14] от "Blagovest Cvetanov":

    Това би туширали всякакви опити да бъдат подслушвани и ченгесарницата ще понесе тежък удар.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  18. 18 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 378 Неутрално

    Най-после една смислена оценка. Действително ли ПП са в нокдаун? Два дни след случката никой не се появява, никой не обяснява. Мисля, че проф. Денков, ако продължава да е кандидат за премиер трябва да го демонстрира сега. С трезв анализ на случващото се.

  19. 19 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#16] от "qid44693832":

    Писаха, ама тролче писатель, тролче не читатель 🤣

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  20. 20 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 986 Неутрално

    В момента слушам записа. На 52 минута съм. Дотук не чувам нищо фрапантно дето да се явява нарушение на закона или морала.
    —цитат от коментар 3 на Веселин Дечев


    Като стигнеш до "Ала-бала с президента", "посолството", схемата за спасяване на Борисов от Ицо Бойкикев, изпирането на Кирил Петков, законно-незаконните смени на хора, се обади...
    Бу-ха-ха!

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  21. 21 Профил на Гошо  Вкаров
    Гошо Вкаров
    Рейтинг: 1674 Любопитно

    Безкомпромисно точен е Костов. Издънката на ПП не е отстъпването на суверинитет, в немарливост при подбор на членовете си. Пак добре че Руди гела си показа рогата сега, а не след съставяне на кабинет.
    —цитат от коментар 15 на danvan


    Ма Руди Гела е от ваще,вееееее!"България има нужда от смели политици",казал го е някой си Кирило Петков!🙉🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  22. 22 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#20] от "Изобличител":

    Тролските интерпретации са нелепи - всеки може да чие записа

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  23. 23 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 654 Неутрално

    В следващите избори все още ли ДБ ще са с ПП заедно в ала балата?

  24. 24 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    Версия 2.1 продължа да демонстрира бъговете си 🤣

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  25. 25 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Тцъ, тцъ, тцъ...

    Докъде паднахме!
    Киро да чака одобрението и разрешението на руското посолство и Митрофанова, за да назначи този или онзи...

  26. 26 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Браво на Костов. Кратко и точно. Жалко за ДБ, че се вързват на такива аматьори.

  27. 27 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2371 Неутрално

    Костов само дето не напсува неадекватниците просто Киро и Кокорчо, всичко казано от него за политиката на тия инфантили е вярно. И до днес не стана ясно, защо Бойкикев постави ДБ в подчинено положение на шарлатаните и продължава сляпо да ги следва.

  28. 28 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Отново точен и директен. Сега сектантите сигурно ще се отрекат от него.

  29. 29 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1347 Любопитно

    Бих препоръчал на ПП да се отворят максимално, като оттук нататък излъчват наживо срещите и конференциите си. По този начин обществеността ще знае мотивите и аргументите, с които се вземат всички решения и не би останало място за никакво съмнение.Нека по този начин дадат добър пример на останалите партии.
    —цитат от коментар 14 на Blagovest Cvetanov


    Нищо няма да се постихне така. Реалнитен заседания ще са други, а официалните ще са един театър.

    В Русия съм! В Русия съм!
  30. 30 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    В сравнение с ПП, даже Яне Янев ми изглежда опитен политик.

  31. 31 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#20] от "Изобличител":Тролските интерпретации са нелепи - всеки може да чие записа
    —цитат от коментар 22 на danvan


    Добре тогава, кажи какво значи "ала-бала с президента"? Ако ти е трудно ще ти помогна - да бламираш собственият си кандидат Лозан Панов, за да гласуваш за Мунчо, а после да ревеш с крокодилски сълзи. Няма такива жалкари, не си ли съгласен.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  32. 32 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1347 Весело

    Къде са рупорите на морала Смислов, Дайнов, Кюранов, Левчев, или нямат мнение по въпроса
    —цитат от коментар 16 на qid44693832


    Още не им е сведено какво мнение да имат! Чакай да се събудят в Брюксел и Вашингтон!

    В Русия съм! В Русия съм!
  33. 33 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    Кажи си Иване!

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  34. 34 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Шокиращото е, че на заседание на партия Продължаваме промяната, не само е присъствал, но е ГЛАСУВАЛ лидерът на друга партия ВОЛТ!?

  35. 35 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5128 Весело

    Костов каза, че е съгласен с това, че специалните служби са опасни. Добави обаче, че начинът, по който лидерите на "Продължаваме промяната" си представят, че могат да ги прочистят, " не става". "Който говори такива неща, той не разбира същината на държавното устройство"
    —цитат от коментар 0 на статията

    Някои "луди-млади падуини" много ще се разсърдят от тези приказки на "стария джедай".
    Но нека Силата' да бъде с всички тях!

    ' (Единственият, участвал във всички епизоди на Star Wars", е Буци. Той е Силата)

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  36. 36 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    [quote#9:"Мощ"]Всеки един нормален човек би се почувствал омерзен и унизен след като е чул, че съдбата на държавата му се решава от някакво си мижаво посолство. /quote]

    Ти куде чу че съдбата на държавата се решава от посолства, или копейките дето ти дрънчат в празната лейка ти говорят?

    Дай да видим къде, щото става въпрос за едни пробити от русия шефове на служби дето снасят всичката им налична информация от НАТО и ЕС право в кремъл. Ако това е съдбата на държавата, нещо си се объркал, тия служби са си така от 80 години.

  37. 37 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2946 Весело

    Дневник ,защо спестихте частта за президента ?

  38. 38 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#14] от "Blagovest Cvetanov":

    Както се обърне каруцата, пътища много...

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  39. 39 Профил на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    Рейтинг: 841 Неутрално

    Костов промени България за 4 години - сега сме в ЕС и НАТО благодарение на него

    винаги като говори нещата изглеждат толкова логично и подредени

    жалко че вече не е в политиката

    Христо Иванов е най-близо до него, не виждам друг през последните 20 години ...

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  40. 40 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Разстроено

    "възможност е съставянето на чисто експертно правителство. Костов отбеляза, че тази формула е предложена за пръв път от политолога Светослав Малинов преди повече от два месеца и вече е възприета и от ГЕРБ."

    Добре го е казал, но пъпъджийските шарлатани няма да се кротнат, ламтят за цялата власт с мижавите си 37 депутати - колкото са и копейкиновците, и депесе (36).

  41. 41 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    Костов е точен и прав.
    Почвам да чета нагоре да видя как сектантите приемат казаното 🙂

  42. 42 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#2] от "Изобличител":

    Естествено. Гледаш къщата в БарЦелона и си викаш: Не може да бъде Бойко да е виновен, нали?! :)))

    Бивш tww09306483.
  43. 43 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    Костов навремето допусна най-сериозната грешка при прехода - опрости дълговете на кредитните милионери и набримчи с огромни такси дребните търговци. Така се създаде олигархията, която закла капитализма у нас и се върнахме при плановата икономика на комунизма - олигарсите са 1:1 с байтошовите директори на заводи. А можеше хиляда търговци, конкуриращи се помежду си, да направят пазара развит и евтин - вместо това няколко олигарха държат всички пазари и си правят картел помежду си - защо да развиват пазара и да намалят цените - кой ще ги измести?

    Рейгън, за да избегне криза (подобна на Виденовата), намали таксите на търговците, за да могат да си стъпят на краката и после да си ги таксува както трябва - но Рейгън е политик с визия десетки години напред. Костов реши да одере до кокал дребния бизнес и да го принуди да хлопне кепенците и да се преориентира в работници на олигарсите. Самите олигарси получиха същите режийни разходи като ЕТ, получиха заводи за два лева - уж с условие да ги модернизират и платят старите дългове; вместо това ги закриха и нарязаха на скрап за някой лев отгоре - и вместо Костов да им запорира сметките и да си платят за неизпълнението на договорите, Костов се ската и ги остави на мира. И когато целия капитал е в ръцете на червени другари - не очаквайте ни капитализъм, ни демокрация - освен на хартия, да се гепне нЕкой еврофонд, да се източи нЕкоя евросубсидия.

  44. 44 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    В следващите избори все още ли ДБ ще са с ПП заедно в ала балата?
    —цитат от коментар 23 на aleksandarr


    На следващите избори депутатите на израждане пак ли ще са същите дебили? Щото там освен копейката дето може да върже два лафа, другото е някакви хора със специални потребноси. Неличими.

  45. 45 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2612 Неутрално

    До коментар [#10] от "Шарл Атани":

    Прав си - как ППДБ да създадат правителство без зелевите чепове от ГЕРБ? Трудна работа.

  46. 46 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    Костов пропусна доста шансове да се промени България. Но и той бе доста зависим.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  47. 47 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Не е нито груба, нито НЕгруба политическа грешка, а национално предателство и е за затвор !

  48. 48 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#44] от "standup.straight":

    Може и да си прав но поне без ала бала са там.

  49. 49 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    Груба грешка и малодушие е това, че в записа Кирил Петков говори, че е по добре коалиция с ГЕРБ отколкото нови избори, къзето и двете партии щели да бъдат с по лош резултат. Вместо да се правят на "джентълмени" трябваше да атакуват Боко и ГЕРБ в светлината на събитията с Гешев и да вървят на избори. Сега, от това малодушие всичко се омаза...

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  50. 50 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    "начинът, по който лидерите на "Продължаваме промяната" си представят, че могат да ги прочистят, " не става". "Който говори такива неща, той не разбира същината на държавното устройство", каза бившият премиер."

    Смилов дали е в състояние да коментира това?!

    Костов така им го заби, че поне една седмица няма да дойдат на себе си от нокаута.

    НЕ РАЗБИРАТ същината на държавното устройство, ей!!!

  51. 51 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 814 Неутрално

    "Ако бяха направили общо заседание на парламентарната група и ръководствата, нямаше да се изговорят тези приказки, нямаше да се клюкарства толкова, да се изхвърлят в оценките", каза Костов.

    Точно казано

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#27] от "uvtest":

    А дали Хр.Иванов постави ДБ в това положение,или някой много настойчиво го посъветва да направи така?

  54. 54 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    Елена Геловска

    свие, вика(според записа)

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  55. 55 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    "Според него на сбирката на "Продългаваме промяната" незалслужено е нападнат Христо Иванов, че разговарял с лидера на ДПС Мустафа Карадайъ.

    "Ами с кого да говори, ако иска конституционно мнозинство?! Що за безочие и лицемерие!", възмутги се Костов."

    А с това ги е довършил окончателно - в целия им блясък и същност - хем хенадътни и незнаещи, хем безочливи. По - добро описание на пъпъджиите от политик няма.

  56. 56 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    Кост-ов ги раз-кости!!!

  57. 57 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#27] от "uvtest":

    Какво не ти е ясно пак? Не разбра ли, че няма критична маса електорат, който да иска реформи и промени. Ристю и Танас, колкото и да се напъват могат да я докарат до 10-12 процента, това е. Народът си иска Баце, Копейката, Карадайъто и Корнелка. Ми да се оправя с тях.
    Спор няма, че ПП не можаха да си научат урока и продължават да подценяват Библиотеката и Сараите. Със сигурност са им внедрили още няколко като Рудито, които ще чакат удобния момент.
    Разбирам, че сега Борисов и ГЕРБ ще се правят на сърдити и все още не схващам, защо не си направиха правителство с ДПС-то и Корнелка? И Славито щеше да помага. Вече щяхме да си имаме правителство и баницата да е разпределена.

    Бивш tww09306483.
  58. 58 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    ."Смилов дали е в състояние да коментира това?!Костов така им го заби, че поне една седмица няма да дойдат на себе си от нокаута.НЕ РАЗБИРАТ същината на държавното устройство, ей!!!
    —цитат от коментар 50 на Галя Станчева


    Случвало се е и в миналото прокопиевите медии да плювнат по Костов, така че няма да е чудо голямо 😉

  59. 59 Профил на Geri
    Geri
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Това прилича на нашата местна власт. Писали съкооператори писмо до общината да се поокастрят дърветата, а те пратили зелената група та отсекли единствената липа на блока. Еми дразни ги.

  60. 60 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Хахаха! Добре дошли в коалицията с ГЕРБ на жълтопаветният планктон. Днес един след друг соросоидните идеолози ви го казват в прав текст. Първо Смилов сега Костов щете не щете сядате на масата с ГЕРБ и одобрявате двете партии всеки един министър, а най-сигурно е да предложите Мария да получи мандата и да е първа в ротацията. Избора е ваш, няма защо да подскочате и да искате ГЕРБ да ви казва условия за размразяване на преговорите, предлагате условията за капитулацията вие. Борисов държи всички козове, а Подмени Промяната нямат избор. Ако условията за капитулация харесат на Борисов може и да се отъркате до някое министерство ако не му хареса избори. Ако капитулират имате шанс да се пъчите по телевизиите още година две, после в канала, ако ДБ ви зареже на следващите избори може и да додрапа до пето място, а ПП в канала. Ако условията за капитулация не му харесат на избори и там както каза малкия лъжлив Кики взимате 10% заедно с ДБ, а по Денков ще се борите за четвърто място. Не е лошо още отсега да дадете министри и на ДПС ако Бойкикев желае конституционни промени иначе ще ги гледате през крив макарони. На пишещите тук тролове на ПП$ДБ желая спокойни дни, ако имат проблем има едни розови хапчета за розови сънища.

  61. 61 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Всяка възможност относно съставянето на чисто "експертно" правителство от прокси сламени кукли ще обезмисли въобще провеждането на бъдещи избори и обезличаване вота на хората. А относно Костов, той е един от основните рушители на България, държавност и икономика.

  62. 62 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    Не ми пука дали ще "свият щетите".
    И тези не стват за управляващи.
    Както и всички останали "народни избранници".
    Надявам се, че на следващите избори ще се появи някоя по-свястна партия.

  63. 63 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2759 Неутрално

    чак пък груба. и баце леко театралничи и преиграва, за да си вземе каквото му се полага след изцепката на пепетата. да дава киро, квото има да дава и да свършва тоя цирк.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  64. 64 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    "начинът, по който лидерите на "Продължаваме промяната" си представят, че могат да ги прочистят, " не става". "Който говори такива неща, той не разбира същината на държавното устройство", каза бившият премиер."Смилов дали е в състояние да коментира това?!Костов така им го заби, че поне една седмица няма да дойдат на себе си от нокаута.НЕ РАЗБИРАТ същината на държавното устройство, ей!!!
    —цитат от коментар 50 на Галя Станчева


    Ineos 20 Nov
    https://www.youtube.com/watch?v=w5a1pv1Ym0k&t=124s

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  65. 65 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 986 Неутрално

    До коментар [#2] от "Изобличител":Естествено. Гледаш къщата в БарЦелона и си викаш: Не може да бъде Бойко да е виновен, нали?! :)))
    —цитат от коментар 42 на Petleshev


    Затова Ицето Бойкиев, верен министър на Бойко е измислил схема как да го предпази. Ясно се чува или ти слушаш какво ти казва, че чуваш. Или пък думите на Прост Киро, че ще го изпира. Имаш ли някакъв коментар, щото изпиране означава изцяло - включително и "къщата в Барселона". Ти гласува ли за изпирането на Бойко, а? Бу-ха-ах! Объркаха се дебилните ви мозъци...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  66. 66 Профил на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    Рейтинг: 841 Неутрално

    ако Костов имаше още 4 години, сега щяхме да сме на съвсем друго ниво, нямаше да сме руска губерния

    помним как беше спрян от задкулисието за втори мандат - измислени скандали и му докарата лъжливия Дедо

    сега задкулисието отново се задейства със записите ...

    нищо ново в милата родна мутренска действителност

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  67. 67 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Всеки един нормален човек би се почувствал омерзен и унизен след като е чул, че съдбата на държавата му се решава от някакво си мижаво посолство. Е, недостойни хора е имало и винаги ще има и те са тези, които обичат да ги шибат. Затова ще слагат минуси, но това не променя нещата, че ако ППДБ управляват ще се откажат от суверенитет.
    —цитат от коментар 9 на Мощ


    Така и не разбрах кое е това посолство.

  68. 68 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Бих препоръчал на ПП да се отворят максимално, като оттук нататък излъчват наживо срещите и конференциите си. По този начин обществеността ще знае мотивите и аргументите, с които се вземат всички решения и не би останало място за никакво съмнение.Нека по този начин дадат добър пример на останалите партии.
    —цитат от коментар 14 на Blagovest Cvetanov


    И какво ще кажат?
    Пак от същото, нали?
    Те не знаят как се управлява държава.
    Те не са прочели сегашните закони за да могат да ги променят.
    Да продължават да се излагат ли?
    Три години са това . Едно дете ще се роди , ще проходи и проговори .
    На тия главите им са чугунени . На по 40г , не можеш да го възпитаваш .

  69. 69 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    "По думите му възможност е съставянето на чисто експертно правителство. Костов отбеляза, че тази формула е предложена за пръв път от политолога Светослав Малинов преди повече от два месеца и вече е възприета и от ГЕРБ."
    *
    Нещо, което трябваше да се възприеме отначало като по-добър вариант.
    Виждам, че са извикали и Костов да им бърше на******е задници. Отдалеч си личи разликата между политика и аматьорите. Единият е реалист и действа в рамките на възможното, а другите си правят сметките на базата на огромното си его.
    Докато Костов беше начело на ДСБ, гласувах за тях. За съжаление тези ляво-либерално-затоплистки коалиции и бай Танас начело на ДСБ ме отказха вече за два последователни избори.

  70. 70 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    "начинът, по който лидерите на "Продължаваме промяната" си представят, че могат да ги прочистят, " не става". "Който говори такива неща, той не разбира същината на държавното устройство", каза бившият премиер."

    Смилов дали е в състояние да коментира това?!

    Костов така им го заби, че поне една седмица няма да дойдат на себе си от нокаута.

    НЕ РАЗБИРАТ същината на държавното устройство, ей!!!
    —цитат от коментар 50 на Галя Станчева


    на Костов ГЕРБ-ДПС ли му пратихте ножкажията? жорналилизките и алфа-рисърчките, ко ви гаварят?

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  71. 71 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    Най-после една смислена оценка. Действително ли ПП са в нокдаун? Два дни след случката никой не се появява, никой не обяснява. Мисля, че проф. Денков, ако продължава да е кандидат за премиер трябва да го демонстрира сега. С трезв анализ на случващото се.
    —цитат от коментар 18 на wkk57607068


    Преди да прочета коментарите го написах - в нокдаут са.

  72. 72 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2371 Неутрално

    До коментар [#40] от "Галя Станчева":

    "Добре го е казал, но пъпъджийските шарлатани няма да се кротнат, ламтят за цялата власт с мижавите си 37 депутати - колкото са и копейкиновците, и депесе (36)"

    Не е ли крайно време, Бойкикев да удари по масата и да заяви, че ДБ напускат коалицията, ако шарлатаните не се съгласят на правителство от експерти? Ако не го направи, значи или няма топки, или някой здраво го държи за тях.

  73. 73 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#67] от "log_on":

    Испанското. The посолството е едно.

  74. 74 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#44] от "standup.straight":

    Аз вече започнах да си мечтая за правителство на Копейката. Нашият малък но много прост народ го заслужава!

    Бивш tww09306483.
  75. 75 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Иво Беров: Къде, по дяволите е скандалът?
    .
    Говорел бил с Урсула за Шенген и Еврозоната. Навивал я. Ами това му е работа, много добре е направил, чудесно даже. Съгласувал бил преобразования на службите с чужди посолства. Кой не знае, че една от причините, ако не и най-важната причина, да не ни приемат в Шенген е това, че службите ни са пробити. /то пък да бяха само те/. И те не от друг, а от Русия, която ни обяви за вражеска страна.
    Един пример - само седмица преди Русия да нахлуе в Украйна на закрито заседание на НС същите тия служби съобщават, че Русия няма да нападне Украйна. Егати службите.


    При съгласуване с посолствата все едно казваме на съюзническите и приятелски държави : "Ще оздравим службите, ще ги прочистим от руско влияние и корупция" Къде е скандалът тук ? Чудесно е даже.

    Ще правили били комисия при отнемане на имунитет. Ами така се прави при развитите демокрации.


    Тук има, разбира се тънка част. Хем да правиш съвместно правителство с него, хем да подкрепяш свалянето на имунитета му. Ами сложно е, да, спорно е. Въпрос на обмисляне. Как да стане, как да се направи, какво да се прави.


    Сложно е, но не е скандално, както твърдят ония, вездесъщите.


    Абе стига с тая Буруджиева, с тоя Василев /ли беше, откровен гербeр/ и с тая Коларова, по дяволите. Днес пък Андрей Райчев и Велева. Айде фак. Навсякъде трябва промяна, не само при службите.


    Иван Беров, Facebook

  76. 76 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1110 Весело

    То че е грешка грешка, но защо грешките на другите не се отчитат от електората. Знам че са прости, но все пак :)

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  77. 77 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    The посолството
    —цитат от коментар 73 на aleksandarr


    Слагаш пълния член два пъти 🙂

  78. 78 Профил на bramasole
    bramasole
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    До коментар [#37] от "hodounski":

    Във в. "Сега" коментарът на Костов е предаден доста по-детайлно, с цитати. Не разбирам защо в "Дневник" не са акцентирали върху думите му, че политиците не могат да решават кой е за затвора и кой е невинен. Нали за това се изисква от толкова време съдебна реформа. Публикувано е и мнението му за ролята на Радев:
    https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/ivan-kostov-kum-pp-db-suberete-se-i-napravete-eksperten-kabinet

    "Слабите хора отмъщават. Силните хора прощават. Интелигентните хора игнорират." Алберт Айнщайн
  79. 79 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    54 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 241
    11:08, 28 май 23
    Неутрално

    Елена Геловска

    свие, вика(според записа)

    -----------------

    моа грежка, сорей. обра платната

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  80. 80 Профил на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    Рейтинг: 841 Неутрално

    хихихихихихи, Костов попиля Радев

    леле, защо Костов не е още в политиката ...

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  81. 81 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    Какви "експерти", какви 5 лв.?
    Единствено копейките и гербиджите се възмущават и се обявиха за "измамени" след тоя запис, който си казва нещата точно каквито са. Тия "щети" ПП ще ги преживее. :)
    Експертни бушони, които ще бъдат пазарувани или от Буцифал, или от Шиши или от Радев. Никакъв Шенген, реформи, само тупане на топката.
    Експертно правителство ще е пълна катастрофа, без никаква свършена работа.
    И сега имаме служебните неграмотници на Радев, не виждам каква особена разлика ще има.

    Това ще е най-голямата грешка на ПП, да тръгнат в тая посока. Ако ДБ си въобразяват, че ще снишат зад някакви "експерти", за да оцелеят, накрая ще се окажат без избиратели, които ще подкрепят ПП в бъдеще. Включително и аз.

    Предложението на ПП трябва да остане, такова каквото е. Нищо не променя тая л@йнометка на Руди Гела.

    Ако заради нея, Гербиджа искат да ни пратят на още едни избори, да напомпат още Копейката и да оставят Радев да продължи да им купува кметовете, да го правят. Те ще са тези, които ще изчезнат след местните избори, не ПП.



    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  82. 82 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    "Който говори такива неща, той не разбира същината на държавното устройство", каза бившият премиер.
    Я, да видим тези, които казват колко нармално е да говорят такива безумия, а от друга страна се кълнат в Костов какво мислят днес. Доста народ се изредиха да пишат как нямало нищо смущаващо и даже се гордеели. Или са съвсем неинтелигентни и заслепени, или им се плаща да говорят такива безумия.
    Та, нали ПП беше създадена да се бори с "модела Борисов", а те искат да го изперат. И да беше са мо това.
    Ръководството на ПП са трогателно ......да кажа млади /ала друго ми е на ума/

  83. 83 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3152 Неутрално

    До коментар [#44] от "standup.straight":Аз вече започнах да си мечтая за правителство на Копейката. Нашият малък но много прост народ го заслужава!
    —цитат от коментар 74 на Petleshev


    Е, 50 000 пепееца вече минаха към другия бряг.
    Чакат те и теб 🙂

  84. 84 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#15] от "danvan":

    Абе, ти пак си чело нещо друго, къде изобщо Костов коментира Гела?

  85. 85 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Костов смята, че "Продължаваме промяната" греши като оценява демократичната общност в България на 7-10%. Според него демократичната общност е мнозинство в България..........Костов и Светослав Малинов явно са силно неадекватни и заблудени индивиди, живеещи в собствена паралелна вселена...... Евроатлантиците, които са такива по убеждение а не заради материални изгоди са не повече от 6-7% от населението, дори и по малко но значително представени в обществените медии.

  86. 86 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    До коментар [#44] от "standup.straight":Може и да си прав но поне без ала бала са там.
    —цитат от коментар 48 на aleksandarr


    Съмнявам се. Искам да чуя дебат 5 яаса на израждане дето се спори, а не вожда копейка да държи реч и останалите умственоизостанали да аплодират.

    Че той копейката в едно тв студио си каза че ще вкарва западно насочените хора по затворите, щял да иска автономии в Украйна и
    не ревяхте тогава за национално предателство.

    Макар че е ясно каквото и да кажеш на умственоизостанал сектант от израждане или мафия гроп няма значение, той си остава умственоизостанал сектант.

  87. 87 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    Браво на Костов. Кратко и точно. Жалко за ДБ, че се вързват на такива аматьори.
    —цитат от коментар 26 на kaiser


    Интервюто

    https://bnr.bg/post/101829539/ivan-kostov-stana-nevazmojno-da-se-izbere-pravitelstvoto-koeto-beshe-pochti-sglobeno

  88. 88 Профил на orl391068427
    orl391068427
    Рейтинг: 103 Неутрално

    Каторга или гилотина за Ваньо Костин и за Св Прокопий американски.

  89. 89 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#77] от "zxp53317185":

    Малко му е на това посолство само два пълни члена.

  90. 90 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#36] от "standup.straight":

    Ти си една ала-бала…

  91. 91 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#86] от "standup.straight":

    Тия хора са там не заради дебати а защото са гласували за тях. Така работят изборите без ала бала.

  92. 92 Профил на Герберастията е диагноза
    Герберастията е диагноза
    Рейтинг: 1091 Весело

    До коментар [#26] от "kaiser":

    Е, може да си гласувате за ДБ, като зачезне Гербиджа. Защото аз определено съм на път да ги зарежа и да подкрепям ПП занапред.

    "Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.
  93. 93 Профил на skj55673774
    skj55673774
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Костов надценява демократичната общност в България. Тя е дори по-малка от оценяваното от ПП. Около 5%.

  94. 94 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    До коментар [#10] от "Шарл Атани":

    Прав си - как ППДБ да създадат правителство без зелевите чепове от ГЕРБ? Трудна работа.
    —цитат от коментар 45 на Deaddark


    соре ко са пофтарам, ма

    Roimungstrupp - Carry on
    https://www.youtube.com/watch?v=Weg2EcuV6MY

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  95. 95 Профил на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
    Рейтинг: 841 Неутрално

    слушайте направо разговора с Костов ...

    https://bnr.bg/post/101829539/ivan-kostov-stana-nevazmojno-da-se-izbere-pravitelstvoto-koeto-beshe-pochti-sglobeno

    ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
  96. 96 Профил на Идеал Петроф
    Идеал Петроф
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    "Стана невъзможно да се избере правителството, което беше представено пред обществеността. Този шанс беше пропилян заради това, че се случи рискът да бъдат допуснати политически грешки - да стане известно, че политиците се поддават на излишни емоции, че се изхвърлят в думите си, че говорят нелепости, клюкарстват за съпруга на Мария Габриел.

    Вярно е, че политиците правят това в частни разговори, но няма оправдание за водачите, когато проявяват слабост и неспособност да приведат аргументи в полза на това, което искат да се вземе като решение, и вместо факти и доказателства - да се позовават на Урсула фон дер Лайен или на Шарл Мишел", коментира пред БНР Иван Костов, министър-председател на България 1997-2001 г.

    Според него най-голямата нелепост в коментарите от записа на Националния съвет на "Продължаваме промяната" е твърдението за изпиране на Бойко Борисов:

    "Този груб израз означава гражданска реабилитация на Борисов, защото това е невъзможно да го направи която и да е партия за който и да било.

    Ако някой е направил престъпление и има работеща правосъдна власт, този някой е в ръцете на съдебната власт, не е на политическия терен".

    "Удивлявам се как такива неща могат така леко да се говорят, при положение, че самият ти искаш да правиш съдебна реформа. Съдебната реформа точно това означава, че политиците не могат да решават кой е невинен и кой е за затвора", каза Костов.

    Той беше категоричен, че депутатите сами трябва да се отказват от имунитета си, когато той им бъде поискан от прокуратурата: "Всички в Народното събрание трябва да знаят, че са на разположение и като има съмнение - ще бъдат проверявани".

    По думите му политиците трябва да минимизират щетите от това, че рискът се е случил и е провален опитът да се избере правителство, "което бяха почти сглобили":

    Иван Костов реди кабинета на ПП - ДБ, ето списъка му с министри

    "Категоричен съм, че трябва да има правителство в страната заради бюджет с 3% дефицит, ПВУ, заради съдебна и конституционна реформа, Шенген, еврозона, за да може икономиката да направи голям технологичен скок".

    Иван Костов припомни, че след катастрофата на страната в 1996-97 г. политиците са потърсили национално съгласие: "Успяхме да постигнем консенсус по ключови за страната теми и не допуснахме да има насилие, защото бяха до такава степен силни противоречията.

    Тръгнахме по консенсуса за НАТО и ЕС. ... По-късно в политиката големите неща се плащат винаги. Не е уникален случаят някоя политическа партия да плати заради напредъка на страната".

  97. 97 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    ако Костов имаше още 4 години, сега щяхме да сме на съвсем друго ниво, нямаше да сме руска губернияпомним как беше спрян от задкулисието за втори мандат - измислени скандали и му докарата лъжливия Дедосега задкулисието отново се задейства със записите ...нищо ново в милата родна мутренска действителност
    —цитат от коментар 66 на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите


    А лъжливия дедо ни остави тоя незаменим Лойко, а преди него Доган и Станишев коалицията.

    Лошото е че руската мафия гроп залъгва много от демократичните избиратели, макар че там всъщност са една болшевишко милиционерска сбирщина с вожд Тиква милиционер отказал да се откаже от БКП и напуснал заради това пожарната .

  98. 98 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2371 Неутрално

    До коментар [#44] от "standup.straight":

    Абе, до вчера тук имаше един standup.straight, дето се пенявише, че ГЕРБ ще изпълняват всичко, което шарлатаните им кажат. От как Боко и Габриел им постави условие: Или правителство от експерти, или отиваме на избори, тоя човек някъде изчезна. Да знаеш какво стана с него?

  99. 99 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    Грешка не грешка важно е да има Правителство което да изправи Руските грешници у нас на Подсъдимата скамейка.
    И вместо само да дава Акъл да заяви че е Готов да бъде отново Министър председател.
    Май пак ще трябва да се разправяме.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  100. 100 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    До коментар [#65] от "Изобличител":

    От къщата в БарЦелона няма отърване. Има временно спасение. И Баце го знае това. Знаят го и Ристю и Танас и всички в политиката. Борисов може да бъде ползван все още и Ристю и Танас правят точно това. Държат Борисов и ГЕРБ над водата. Не защото много обичат Борисов, ами просто не им стигат гласовете. И Борисов го разбира прекрасно, няма какво да се лъжем.
    Може да си сигурен, че някой слънчев ден ще изкарат и снимките на детето на Борисов. Но още не е дошъл момента. :)))

    Бивш tww09306483.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK