Ами понякога и интересите на разбойниците съвпадат с истината. А истината е, че глаувахме за изчегъртване на "модела Борисов", а днес "изчегъртващите" се борят за запазване на имунитета на Бойко Борисов, за да могат да направят коалиция с него!!!
То и ти си в Турция, ама партийния билет и петолъчката ти са в сърцето.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Не са във властта. Искат да сменят Тиквата с Фуражката, като параван, а те да продължат модела от последните 2 правителства на ГЕРБ - цоцане зад кадър.
Да гласувахме, срещу модела Борисов, сега ще го използваме, за да го махнем, какъв е проблема? Проблема е дали ще се случи, а не цената, която ще се плати.
Вече е сигурно, че ППДБ-тата и ГЕРБ се двете лица на една и съща комуноидна монета. До сега вкарваха в затвора Баце (уж), а сега му бранят имунитета. Скоро и патоците на Путин ще бранят. Но факта, че крадат от помощите за Украйна говори достатъчно колко стока са. Айде, да правят правителство, нали имат мнозинство. Ще ги чакаме на площада!
До коментар [#12] от "Боян Таксиров":Да гласувахме, срещу модела Борисов, сега ще го използваме, за да го махнем, какъв е проблема? Проблема е дали ще се случи, а не цената, която ще се плати.
руската война е вече тук, путлер вкарва всички пешки, козове и заспали клетки срещу европейското бъдеще на България
ако сега няма правителство и отидем на избори ще промиват мозъка на електората 3 месеца с компромати по 3 пъти на ден, после няма да има кой да ги спре да си направят мутренско правителство в следващият парламент
въпросът е СЕГА или НИКОГА
ще мислим за борисов по-късно
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Щом като Възраждане, ДПС, ИТН, ПИК, Митрофанова и останалите съветски изроди пищят, значи има смисъл от правителство. И бърза чистка на всичко съветско след това. Законна или незаконна.
Радевите зомбита, както и копейкините такива, не може да изкарате хора по никакъв начин на никакъв площад, спонтанно. Може да съберете до хиляда човека, докарани с автобусите от провинцията, които ще се страхуват да не падне нощта и да останат в капан в София. Както се случи последния път, когато Костя се мъчеше да прави митинг.
Същото важи и за ДПС. Същото важи и за Радев.
Вие нямате хора, не знам с какъв акъл заплашвате с площада?
В България многохиляден спонтанен, неплатен протест могат да направят само ДБ/ПП.
Да, дълго са били зад кадър. Огладнели са, защото макар и с неограничен достъп до бюджета, не могат да изперат награбеното, а съдебните бухалки (тип Гешев) се чупят и рискът за ДПС и компания тях расте.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Ами понякога и интересите на разбойниците съвпадат с истината.А истината е, че глаувахме за изчегъртване на "модела Борисов", а днес "изчегъртващите" се борят за запазване на имунитета на Бойко Борисов, за да могат да направят коалиция с него!!!
Тези , които искаха да "изчегъртват" Борисов са от ИТН. Те употребиха този термин. Не го приписвай на ППДБ. Ако си гласувал за изчегъртвачите, значи си гласувал за чалгаря, което не ме изненадва.
Ами понякога и интересите на разбойниците съвпадат с истината.А истината е, че глаувахме за изчегъртване на "модела Борисов", а днес "изчегъртващите" се борят за запазване на имунитета на Бойко Борисов, за да могат да направят коалиция с него!!!
С промяна на законите и реформа в администрацията и това може да се случи с гласовете на ГЕРБ 🤷♂️ Със сигурност няма да се случи, ако правителството е на ДС
No Pain No Gain
Много интересно как обърнаха палачинката! Нещо ги притесни , което рядко се случва. И затова смятам , че наистина трябва да има правителство. Тези са като лакмус — показват накъде духа вятъра.
Тъй като в Украйна нещата не вървят на добре, натиска за нашите снаряди е неимоверен. За това и посланиците, които дойдоха да набиват канчета, поставиха ултиматум до края на седмицата да има правителство. Трябва спешно да осигурим оръжие за войната. И за да е сигурна работата, искат нашето правителство (когато се сформира такова) да гласува изпращане на контингент български момчета да ходят да се бият. Всичко това стана много спешно и това е част от отговора, защо цялата държава се тресе.
Как ще махнеш модела Борисов, като се коалираш с него? Аз за първи път чувам за такъв похват. ............. а как ще махнеш модела Борисов ако алтернативата е ДПС, ИТН, ВЪзраждане и проруски ГЕРБ?
корупцията не е измислена при Борисов и ГЕРБ, те просто усвоиха и ъпгрейднаха схемите от комунистическо време на ДПС - сега най-опасното нещо е това да се прехвърли от ГЕРБ към нови звезди тип Радева-партия и Възраждане
в момента ГЕРБ ще са сговорчиви,и тяхната подкрепа ни ТРЯБВА - очевидно подкрепиха НПК миналата седмица, нещо немислимо последните 12 години
миналата години и аз се радвах като арестуваха Тиквата, сега обаче е време да ги работим с тях
за мен избора е ЯСЕН
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Щом като Възраждане, ДПС, ИТН, ПИК, Митрофанова и останалите съветски изроди пищят, значи има смисъл от правителство. И бърза чистка на всичко съветско след това. Законна или незаконна.
службите трябва да се прочистят от РАДЕВИ РУСКИ БОКЛУЦИ НЕЗАБАВНО
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Ех, жалко. Няма да има конституционно мнозинство. Толкова много се надявах да се сформира една силна, ясна, дясна, евроатлантическа, геополитическа коалиция между Кирил, Асен, Христо, Атанас, Бате и Пеевски....
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Както ти си съветска матрьошка в Турция, така и с ДПС. помним 2016 г. и на кой беше забранено да стъпва в Турция. На Ахмед и Шишко. да не мислиш че доган не е на къса каишка на КГБ ако беше евроатлантик - досега да беше отстрелян от БГ политиката.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
""Единственият вариант е да отидем на нови избори. Този инат на "Продължаваме промяната" и "Демократична България" може да унищожи България", каза председателят на "Възраждане" Костадин Костадинов."
Това е добре че се разграничават от ДПС и ИТН в желанието им за кабинет на всички партии с изключение на ПП.
Първо - гласуваш за реформа в правосъдието, което би позволило да има честно разследване не само срещу Борисов, ами всеки един гражданин в България.
Второ - гласуваш за влизане в Еврозоната - което ще осигури по-стриктен контрол върху банковата система на България - шото да нямаме повторения на грабежа на КТБ.
Трето - гласуваш за влизане в Шенген като същевременно измиташ пробитите служби у нас и назначаваш подходящи - и приети и одобрени от партньорите - хора на тяхно място. Хора, които в по-малка степен биха позволили да се повтори модела Борисов.
И какъв беше проблемът, вместо да призоват Борисов да си даде имунитета и да кажат, че няма да правят коалиция с престъпник и мафиот? В този случай би имало шанс да вземат и повече проценти на изборите.
Тя е етническа , но проруска заради лидерите си. Използват своя етнически електорат в изпълнение на планове за лична изгода. Ако не си забравил , дори Ердоан беше отсвирил дръндарския философ преди време . И то не заради нещо друго , а заради неглижирането на проблемите на турското население у нас , които и до ден днешен са същите. И понеже те са честни , в огромната си част почтени хора , продължават доброволно да отдават възможността да променят нещо в своя полза гласувайки за етническите си лидери. Така поне смятам аз.
" Вчера с декларация от трибуната на Народното събрание ДПС заплаши, че ако първите две политически сили сформират правителство, ще се повторят бунтовете от 1997 г. Днес (31 май) председателят на партията Мустафа Карадайъ повтори тезата си, че "Продължаваме промяната" не трябва да участва в управлението, и нарече представителите ѝ рамбовци, "които, почерпени, взимат решения за саморазправа с опозицията"."
Щом от сараите реват срещу нещо в политическото ни пространство, то определено се възприема от тях като заплаха за корупционните им схеми или поне ги боли, че не могат да бъдат балансьор - рекетьор в едно бъдещо управление на страната.......
Тъй като в Украйна нещата не вървят на добре, натиска за нашите снаряди е неимоверен. За това и посланиците, които дойдоха да набиват канчета, поставиха ултиматум до края на седмицата да има правителство. Трябва спешно да осигурим оръжие за войната. И за да е сигурна работата, искат нашето правителство (когато се сформира такова) да гласува изпращане на контингент български момчета да ходят да се бият. Всичко това стана много спешно и това е част от отговора, защо цялата държава се тресе.
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН да има "български момчета" на война в Украйна и когато Радев, Възраждане и ДПС ни замъкнат към руската сфера на влияние и тогава - ДА, ЩЕ ИМА МОБИЛИЗАЦИЯ ЗА РУСКАТА АРМИЯ
ПОНЯЛ?
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Съгласен съм, че не е без осование, но защо се случва точно сега? И точно поради това - има ли някаква гаранция, че ще бъде професионално разследван, няма да се използва само като начин да го притиснат да направи нещо - или да не прави нещо?
Ясен знак, че е правилното решение. Терорусия е задействала най близките и помяри да работят в ущърб на България, опичайте си акъла и както е казал един блъгарин на времето:
"Тогава ние с ненавист и омраза гледахме не само на турците, но на австрийците, на немците, а най-вече на англичанете, защото те поддържаха страната на турците и високо проповядваха, че Россия не иде да освобождава християните от турците, но иде да ги пороби и с време завладее и погълни. Кой българин вярваше тия немско-английски палаври? Кой не се отнасяше към тях с презрение и даже с отвращение като към подли и безчестни интриги? А между там минаха се 10 години и днес всекий разумен българин, всеки патриот, който милее за бълг. Независимост и народност, като гледа какво вършат в България и навън руссите, иде да даде право на немците и ингилизите, да признае, че техните уверения са биле и прави и уместни... Едно време турците душаха бълг. Свобода и народност, днес същото дело искат да вършат нашите братя освободители. Едно време всяко зло за българете идеше от Ц-град, днес иде от Петербург..."
(Стефан Стамболов, “Дневник”, 6 декември 1886 г., /71, 106-108/)
Историята помни, русоробите - правят каквото кажат Кремълските дяволи, така че този път да не повтаряме грешката :)
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
Вася, не следиш внимателно. ДПС искат да има правителство на всички партии без ПП. Купи ли си "L'Express" с Пригожин на корицата?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
До коментар [#46] от "Destino":И какъв беше проблемът, вместо да призоват Борисов да си даде имунитета и да кажат, че няма да правят коалиция с престъпник и мафиот?В този случай би имало шанс да вземат и повече проценти на изборите.А за сложното и простото не се хаби.
Проблемът е, че колкото повече извънредни избори правим: - то повече управлява зеленият чорап, в угода на путин - отдалечаваме се от шенген и еврозоната - българският избирател е глупав, и няма гаранция, че ПП-ДБ ще увеличат процентите си
Щом ГЕРБ са готови, даже и временно да клекнат по някои въпроси, значи трябва да се направи компромис.
Само ПП-ДБ води борба на няколко фронта: ГЕРБ, статуквото, Гешев, правосъдна реформа, резидентът и т.н.
Ясно е, че не можем да вземем победа по всички фронтове. Трябва да се почне поне с нещо, и ако има възможност да се продължи нататък. В момента, ГЕРБ са по-малкото зло. чета faktor.bg
До коментар [#19] от "pfj241134718": Блатен инсект , хората ви казаха къш на изборите. В парламентарна република управляват първия и втория - такава е волята на избирателите и това е нормална демократична практика.
"Едно време турците душаха бълг. Свобода и народност, днес същото дело искат да вършат нашите братя освободители. Едно време всяко зло за българете идеше от Ц-град, днес иде от Петербург..."
Пророчески думи. И защо далновидните англичани и други западняци позволиха на Рассия да ни пороби два пъти и само веднъж ни освободиха с Ньойският договор?!
Разбра се , че ППДБ по едни или други причини, няма силите за вкара Борисов в затвора. При това положение трябва да се избират следните два варианта: Борисов извън затвора , но България в ЕС и НАТО, или Борисов извън затвора и България в руска орбита. Мисля , че първия вариант е по-приемлив. На други места съм писал , че искането или всичко или нищо , ще ни доведе до нищото.
Много ясно, че ще е така, защото и вГъзраждане и ИТН са креатури на ДеПеСе и при едно експертно правителство и промени в съдебната система (работещ реално независим прокурор) ДеПеСе-то ще е първото дето ще лъсне по кориците на вестниците за далавери... А Късопи*ков и маймуняците около него ще трябва да отговарят за присвояване на субсидии, за връзки с мУтрофанова и руZZката агентура! Ей за това са против - защото Чорапа и господарите им от Мордор не искат България да е независима държава със солидна позиция по актуалните проблеми и уважавана от партньорите ни. А този запис дето повдигна много въпроси - нека си спомним един друг в който Сопола сам си признава, че всичко в държавата се разпределя от него. Не помня пОркуратурата да се е активизирала по него, защото няма как депутат да разпределя властта и ресурсите в държавата, а той баш това си призна!
Разбра се , че ППДБ по едни или други причини, няма силите за вкара Борисов в затвора. При това положение трябва да се избират следните два варианта: Борисов извън затвора , но България в ЕС и НАТО, или Борисов извън затвора и България в руска орбита. Мисля , че първия вариант е по-приемлив. На други места съм писал , че искането или всичко или нищо , ще ни доведе до нищото.
ППДБ не могат да вкарат никоги в затвора, защото това може да направи само съдът у нас. А докато съдебната система и прокуратура са завладени и пробити, за какъв затовр говорим?
Защото лицемерни мурзилки като теб ще са първите дето ще ревнат, че има вмешание на външен интерес. Нали така? Вие одобрявате само като са Руски намесите, лицемерна мурзилке. На, още чети истини от истински българи, не бюджетни ватници като теб:
"Длъжност свята към милото ни Отечество налага ни да открием простодушному народу какво нещо е тая Русия и нейното мъчителско монголско правителство, и какви вечни мъки ги чакат, ако са тия излъжат и идат да влязат в нейните железни нокти. Но преди да дойдем на този предмет, нужда е да покажем вкратце нашим братям какви неприятелски сношения е имала още от стари времена с наши праотци и как тя сякога старала да ги завладей, какви же злини им нанесла досега за награда и що са тия кръстили и първите начала образования й дали."
(Георги Раковски, из брошурата "Преселение в Русия или руската убийствена политика за българите", 1861 г., Букурещ.)
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
Дебил - тези снаряди ги ПРОДАВАМЕ за реални пари , от което Арсенал ПЕЧЕЛИ пари, хората имат работа и са доволни! Ама в тая куха кратуна под ушанката от къде акъл да мисли!!!
Руското влияние в България е под сериозен риск. Руските сателити и платени предатели на българския интерес в службите, прокурватурата и парламента са пощуреле.
Добре де, ама ДПС не е "заплашвало". Може да са "предсказали" или "предупредили". Да заплашваш, значи че ти ще го организираш, Карадайъ не е намеквал дори такова нещо. Знам че звучи по скандално и пикантно, ама вие журналисти ли сте?
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е края
Ей, цялата ченгеджийска рускоуправляема мафия се е хвърлила на амбразурата. Все едно бой последен е този. А дали пък наистина не е бой последен. Вчера като слушах НС се сетих как нападнаха и Филип Димитров и съветника му Константин Мишев - пак за държавна измяна. Ама сега не е 1992 г. Сега сме вече врели и кипели. Дано ПП-ДБ и ГЕРБ не се хванат на въдицата. И за гарнитура един стар материал: https://www.mediapool.bg/rumen-radev-mozhe-da-izigrae-rolya-za-izlizaneto-na-bulgaria-ot-es-i-nato-news257009.html
То не се ли леко подразбира че се противопоставят на правителство спрямо което са опозиция ("противопоставяне" на английски). Определено обаче много рядко се случва ДПС да се противопоставя активно на дадено правителство, дори формално да се води опозиция, та това звучи като добър знак.
До коментар [#73] от "xhi13317223": "ППДБ не могат да вкарат никоги в затвора, защото това може да направи само съдът у нас. А докато съдебната система и прокуратура са завладени и пробити, за какъв затовр говорим?"
Разбира се изразът който употребих"вкарване Борисов в затвора" е съвсем условен. Той беше реплика на колегата , който писа , че "изпирането на Борисов е неприемлива отстъпка".
Всички тези гнусни образования, на копейки, чалгари, корумпета, са създадени за да ни спъват по европейският ни път, да се надяваме че този път ще се провалят, въпреки мощната московска офанзива
До коментар [#8] от "ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите":
"некой от изрожденците ще обясни ли как така партия наричаща се Възраждане, гласува по всички ключови въпроси заедно с ДПС?
не сме забравили и общият им митинг преди година в София"
Ние не сме, ама повече от хората дори не са го и разбрали, заради медийното затъмнение и наративи по зависимите и овладени национални медии. Както и многото хора неизлизащи от информационния си балон във фейсбук и блеещи на пропагандата, която са си избрали там.
Много просто бе пич, първо не се коалираш с него, не му даваш голям дял от изпълнителната власт, плащаш, цената да не го разследваш и започваш да работиш да изчистваш поразиите, които е направил. Моделът Борисов, не означава Борисов, но трябва човек малко да се напъва да мисли. Едно е физическо лице, друго начин на работа.
Ами понякога и интересите на разбойниците съвпадат с истината.А истината е, че глаувахме за изчегъртване на "модела Борисов", а днес "изчегъртващите" се борят за запазване на имунитета на Бойко Борисов, за да могат да направят коалиция с него!!!
До коментар [#12] от "Боян Таксиров":Да гласувахме, срещу модела Борисов, сега ще го използваме, за да го махнем, какъв е проблема? Проблема е дали ще се случи, а не цената, която ще се плати.
руската война е вече тук, путлер вкарва всички пешки, козове и заспали клетки срещу европейското бъдеще на Българияако сега няма правителство и отидем на избори ще промиват мозъка на електората 3 месеца с компромати по 3 пъти на ден, после няма да има кой да ги спре да си направят мутренско правителство в следващият парламентвъпросът е СЕГА или НИКОГАще мислим за борисов по-късно
—цитат от коментар 28 на ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Прочетете си ника и помислете - ама вярно ли искате правителство с ГЕРБ ?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 8461 ВеселоДПС и неговите сателити се обявиха против :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗаплашени ли са? Май да.
spiegel
Рейтинг: 1673 НеутралноДПС и Вгъзраждане - вечна съветска дружба!
zxp53317185
Рейтинг: 3392 НеутралноДемократично е да има опозиция.
Няма драма.
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 НеутралноДПС, малкото ДПС и руско-фашистките измекяри
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАкаква изненада
кажи ми кои са враговете ти, да ти кажа кой си ти
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НИ ТРЯБВА ПРАВИТЕЛСТВО
wkk57607068
Рейтинг: 408 НеутралноСъветски изроди.
дедо Андро
Рейтинг: 1916 ЛюбопитноНякой учуден?
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 НеутралноВече е 100% сигурно, че такъв кабинет трябва да има задължително!
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 Неутралнонекой от изрожденците ще обясни ли как така партия наричаща се Възраждане, гласува по всички ключови въпроси заедно с ДПС?
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАне сме забравили и общият им митинг преди година в София, когато ЗАЕДНО свалиха правителството
Judjuk
Рейтинг: 2755 НеутралноДПС е срещу всеки, който не го покани на софрата.
JudjukПо тази причина никой не го кани.
eti mehter
Рейтинг: 4356 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "wkk57607068":
BukalemunЕ как съветски...?
ДПС не беше ли етническа...?
mastikata
Рейтинг: 646 НеутралноНормално, Митрофанова им натиска ENTER-ите ... Русия губи войната и България може да бъде утешителната награда за Путин.
Граждани бият ПРАСЕТА брат!Боян Таксиров
Рейтинг: 1465 НеутралноАми понякога и интересите на разбойниците съвпадат с истината.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgА истината е, че глаувахме за изчегъртване на "модела Борисов", а днес "изчегъртващите" се борят за запазване на имунитета на Бойко Борисов, за да могат да направят коалиция с него!!!
gl_avatar
Рейтинг: 1980 НеутралноАйде бе, от къде на къде?!
Ми да се съберат те и да си гласуват, ама нямат нужния бр гласове.
Има си ред:
Общи избори, парл.групи и събиране на мнозинство.
Ще ходим само по избори за кефа на маргинални политици, ченгета и олигарси.
Няма го майстора .
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 Неутралнотва е шанса на ГЕРБ и Борисов да се пречистят и да останат с нещо добро в историята
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАдано не си изпуснат историческия шанс
aleksandarr
Рейтинг: 674 НеутралноВсички сте много странни хора. Какъв е смисълът от различни партии ако всички са в един и същи строй. Това е еднопартийна система.
Николай Колев
Рейтинг: 3092 ВеселоДо коментар [#10] от "eti mehter":
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦То и ти си в Турция, ама партийния билет и петолъчката ти са в сърцето.
voinotzapad
Рейтинг: 1013 НеутралноНе са във властта. Искат да сменят Тиквата с Фуражката, като параван, а те да продължат модела от последните 2 правителства на ГЕРБ - цоцане зад кадър.
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#12] от "Боян Таксиров":
Да гласувахме, срещу модела Борисов, сега ще го използваме, за да го махнем, какъв е проблема? Проблема е дали ще се случи, а не цената, която ще се плати.
pfj241134718
Рейтинг: 424 НеутралноГЕРБ имат един коз,който може да ги вкара и с третия мандат. Но за ППДБ ще се покаже истината след гласуването за Бойко. Ще бъде отрезвяващо.
4u4o
Рейтинг: 809 НеутралноВече е сигурно, че ППДБ-тата и ГЕРБ се двете лица на една и съща комуноидна монета. До сега вкарваха в затвора Баце (уж), а сега му бранят имунитета. Скоро и патоците на Путин ще бранят. Но факта, че крадат от помощите за Украйна говори достатъчно колко стока са.
Айде, да правят правителство, нали имат мнозинство. Ще ги чакаме на площада!
deymus
Рейтинг: 1376 ВеселоЗависимите платени "политици" са против, каква невероятна новина.
2029
Рейтинг: 858 НеутралноЛъснаха зависимостите. Рашистките партии се тресат от страх да няма редовен кабинет.
rumen_s
Рейтинг: 2299 НеутралноРусоробските ватнишки слуги и копейки, национални предатели, са побързали да се обозначат. Да вървят заедно с тьотка митрофанка след руский корабль.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноТрябва да се направят всякакви отстъпки , за да се излъчи редовен кабинет напук на Радев и антибългарската путинистка пасмина около него.
Боян Таксиров
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#18] от "Kyncho Kynchev":
Как ще махнеш модела Борисов, като се коалираш с него? Аз за първи път чувам за такъв похват.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 723 НеутралноВсички ДПС-та на амбразурата 🤣
No Pain No GainKilling Joke
Рейтинг: 1545 НеутралноЗа пореден път уж патриотична формация се гушка с ДПС :)
Каква картинка.
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 Неутралноруската война е вече тук, путлер вкарва всички пешки, козове и заспали клетки срещу европейското бъдеще на България
ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВАако сега няма правителство и отидем на избори ще промиват мозъка на електората 3 месеца с компромати по 3 пъти на ден, после няма да има кой да ги спре да си направят мутренско правителство в следващият парламент
въпросът е СЕГА или НИКОГА
ще мислим за борисов по-късно
wkk57607068
Рейтинг: 408 НеутралноЩом като Възраждане, ДПС, ИТН, ПИК, Митрофанова и останалите съветски изроди пищят, значи има смисъл от правителство. И бърза чистка на всичко съветско след това. Законна или незаконна.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноПроруссите партии не искат да има правштелство!
voinotzapad
Рейтинг: 1013 НеутралноРадевите зомбита, както и копейкините такива, не може да изкарате хора по никакъв начин на никакъв площад, спонтанно. Може да съберете до хиляда човека, докарани с автобусите от провинцията, които ще се страхуват да не падне нощта и да останат в капан в София. Както се случи последния път, когато Костя се мъчеше да прави митинг.
Същото важи и за ДПС. Същото важи и за Радев.
Вие нямате хора, не знам с какъв акъл заплашвате с площада?
В България многохиляден спонтанен, неплатен протест могат да направят само ДБ/ПП.
penetrating
Рейтинг: 8461 НеутралноДо коментар [#17] от "voinotzapad":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДа, дълго са били зад кадър. Огладнели са, защото макар и с неограничен достъп до бюджета, не могат да изперат награбеното, а съдебните бухалки (тип Гешев) се чупят и рискът за ДПС и компания тях расте.
tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноТези , които искаха да "изчегъртват" Борисов са от ИТН. Те употребиха този термин. Не го приписвай на ППДБ. Ако си гласувал за изчегъртвачите, значи си гласувал за чалгаря, което не ме изненадва.
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноСпоред теб искането за сваляне на имунитет на Лойко има ли нещо общо с правосъдие?
Умен и красив но не умнокрасив
Рейтинг: 723 НеутралноС промяна на законите и реформа в администрацията и това може да се случи с гласовете на ГЕРБ 🤷♂️ Със сигурност няма да се случи, ако правителството е на ДС No Pain No Gain
strymski
Рейтинг: 866 НеутралноМного интересно как обърнаха палачинката! Нещо ги притесни , което рядко се случва. И затова смятам , че наистина трябва да има правителство. Тези са като лакмус — показват накъде духа вятъра.
БМЗ
Рейтинг: 1194 ЛюбопитноАми дебили, сър.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Destino
Рейтинг: 372 НеутралноДПС е комунистическа партия, експлоатираща турският народ в България, с благоволението на Турция.
чета faktor.bg
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#24] от "tacheaux":
Но изпирането на Борисов е неприемлива отстъпка!
aleksandarr
Рейтинг: 674 НеутралноДо коментар [#31] от "voinotzapad":
Това го обясни на Киро че той ви счита за толкова малко че без ала бала не става.
4u4o
Рейтинг: 809 НеутралноТъй като в Украйна нещата не вървят на добре, натиска за нашите снаряди е неимоверен. За това и посланиците, които дойдоха да набиват канчета, поставиха ултиматум до края на седмицата да има правителство. Трябва спешно да осигурим оръжие за войната. И за да е сигурна работата, искат нашето правителство (когато се сформира такова) да гласува изпращане на контингент български момчета да ходят да се бият. Всичко това стана много спешно и това е част от отговора, защо цялата държава се тресе.
Боян Таксиров
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#34] от "xhi13317223":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgИскането не е без основания. Иначе то и Ал Капоне е бил осъден за неплатени данъци.
tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноДо коментар [#10] от "eti mehter":
"ДПС не беше ли етническа...?"
Етническа проруска , какъвто си и ти.
Голяма Балига
Рейтинг: 599 НеутралноДа си дойдем на думата червените кхмери са тук и обслужват Русия.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 НеутралноКак ще махнеш модела Борисов, като се коалираш с него? Аз за първи път чувам за такъв похват.
.............
а как ще махнеш модела Борисов ако алтернативата е ДПС, ИТН, ВЪзраждане и проруски ГЕРБ?
корупцията не е измислена при Борисов и ГЕРБ, те просто усвоиха и ъпгрейднаха схемите от комунистическо време на ДПС - сега най-опасното нещо е това да се прехвърли от ГЕРБ към нови звезди тип Радева-партия и Възраждане
в момента ГЕРБ ще са сговорчиви,и тяхната подкрепа ни ТРЯБВА - очевидно подкрепиха НПК миналата седмица, нещо немислимо последните 12 години
миналата години и аз се радвах като арестуваха Тиквата, сега обаче е време да ги работим с тях
за мен избора е ЯСЕН ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Destino
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#12] от "Боян Таксиров":
чета faktor.bgКогато се строят пътища, идеалният вариант е пътят да е идеално прав.
Но, за съжаление, това не винаги е възможно, и е пълно със завои.
Обяснявам ти го просто, защото, се съмнявам, че ще ме разбереш, ако го обясня сложно.
Боян Таксиров
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#33] от "tacheaux":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgНЕ се хващай за думата. ППДБ се обявиха ПРОТИВ модела Борисов, не за коалииция, като по този начин се влеят в него.
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 Неутрално+++++++++++++++++
АБСОЛЮТНО
службите трябва да се прочистят от РАДЕВИ РУСКИ БОКЛУЦИ НЕЗАБАВНО ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
Gustav
Рейтинг: 1839 РазстроеноЕх, жалко. Няма да има конституционно мнозинство.
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Толкова много се надявах да се сформира една силна, ясна, дясна, евроатлантическа, геополитическа коалиция между Кирил, Асен, Христо, Атанас, Бате и Пеевски....
Голяма Балига
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#10] от "eti mehter":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Както ти си съветска матрьошка в Турция, така и с ДПС. помним 2016 г. и на кой беше забранено да стъпва в Турция. На Ахмед и Шишко. да не мислиш че доган не е на къса каишка на КГБ ако беше евроатлантик - досега да беше отстрелян от БГ политиката.
Julian Mall
Рейтинг: 3080 Неутрално""Единственият вариант е да отидем на нови избори. Този инат на "Продължаваме промяната" и "Демократична България" може да унищожи България", каза председателят на "Възраждане" Костадин Костадинов."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТова е добре че се разграничават от ДПС и ИТН в желанието им за кабинет на всички партии с изключение на ПП.
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноПърво - гласуваш за реформа в правосъдието, което би позволило да има честно разследване не само срещу Борисов, ами всеки един гражданин в България.
Второ - гласуваш за влизане в Еврозоната - което ще осигури по-стриктен контрол върху банковата система на България - шото да нямаме повторения на грабежа на КТБ.
Трето - гласуваш за влизане в Шенген като същевременно измиташ пробитите служби у нас и назначаваш подходящи - и приети и одобрени от партньорите - хора на тяхно място. Хора, които в по-малка степен биха позволили да се повтори модела Борисов.
Боян Таксиров
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#46] от "Destino":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgИ какъв беше проблемът, вместо да призоват Борисов да си даде имунитета и да кажат, че няма да правят коалиция с престъпник и мафиот?
В този случай би имало шанс да вземат и повече проценти на изборите.
А за сложното и простото не се хаби.
strymski
Рейтинг: 866 НеутралноТя е етническа , но проруска заради лидерите си. Използват своя етнически електорат в изпълнение на планове за лична изгода. Ако не си забравил , дори Ердоан беше отсвирил дръндарския философ преди време . И то не заради нещо друго , а заради неглижирането на проблемите на турското население у нас , които и до ден днешен са същите. И понеже те са честни , в огромната си част почтени хора , продължават доброволно да отдават възможността да променят нещо в своя полза гласувайки за етническите си лидери.
Така поне смятам аз.
Герберастията е диагноза
Рейтинг: 1161 ВеселоИзраждане, Славуцата и Дпс имат шанс да се явят на следващи избори в "най-патреотичната" коалиция, позната по българските земи.
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.С руски знамена, чалга химн и баклава за избирателите, вместо кебапчета.
samoedin
Рейтинг: 3882 Неутрално" Вчера с декларация от трибуната на Народното събрание ДПС заплаши, че ако първите две политически сили сформират правителство, ще се повторят бунтовете от 1997 г. Днес (31 май) председателят на партията Мустафа Карадайъ повтори тезата си, че "Продължаваме промяната" не трябва да участва в управлението, и нарече представителите ѝ рамбовци, "които, почерпени, взимат решения за саморазправа с опозицията"."
Щом от сараите реват срещу нещо в политическото ни пространство, то определено се възприема от тях като заплаха за корупционните им схеми или поне ги боли, че не могат да бъдат балансьор - рекетьор в едно бъдещо управление на страната.......
ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите
Рейтинг: 889 НеутралноЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН да има "български момчета" на война в Украйна и когато Радев, Възраждане и ДПС ни замъкнат към руската сфера на влияние и тогава - ДА, ЩЕ ИМА МОБИЛИЗАЦИЯ ЗА РУСКАТА АРМИЯ
ПОНЯЛ? ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПРОМЯНАТА - ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ са единственият шанс за НОРМАЛНА И УСПЕШНА ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноСъгласен съм, че не е без осование, но защо се случва точно сега? И точно поради това - има ли някаква гаранция, че ще бъде професионално разследван, няма да се използва само като начин да го притиснат да направи нещо - или да не прави нещо?
himars
Рейтинг: 404 ВеселоЯсен знак, че е правилното решение. Терорусия е задействала най близките и помяри да работят в ущърб на България, опичайте си акъла и както е казал един блъгарин на времето:
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти."Тогава ние с ненавист и омраза гледахме не само на турците, но на австрийците, на немците, а най-вече на англичанете, защото те поддържаха страната на турците и високо проповядваха, че Россия не иде да освобождава християните от турците, но иде да ги пороби и с време завладее и погълни. Кой българин вярваше тия немско-английски палаври? Кой не се отнасяше към тях с презрение и даже с отвращение като към подли и безчестни интриги? А между там минаха се 10 години и днес всекий разумен българин, всеки патриот, който милее за бълг. Независимост и народност, като гледа какво вършат в България и навън руссите, иде да даде право на немците и ингилизите, да признае, че техните уверения са биле и прави и уместни... Едно време турците душаха бълг. Свобода и народност, днес същото дело искат да вършат нашите братя освободители. Едно време всяко зло за българете идеше от Ц-град, днес иде от Петербург..."
(Стефан Стамболов, “Дневник”, 6 декември 1886 г., /71, 106-108/)
Историята помни, русоробите - правят каквото кажат Кремълските дяволи, така че този път да не повтаряме грешката :)
Julian Mall
Рейтинг: 3080 ЛюбопитноВася, не следиш внимателно. ДПС искат да има правителство на всички партии без ПП. Купи ли си "L'Express" с Пригожин на корицата? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
nya551178365
Рейтинг: 69 НеутралноЕстествено...ТЕЗИ не мислят за България...а за кремъл, босфора и сибир! България на Българите!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоСлед общинските избори ще е най-готино
Destino
Рейтинг: 372 НеутралноПроблемът е, че колкото повече извънредни избори правим:
- то повече управлява зеленият чорап, в угода на путин
- отдалечаваме се от шенген и еврозоната
- българският избирател е глупав, и няма гаранция, че ПП-ДБ ще увеличат процентите си
Щом ГЕРБ са готови, даже и временно да клекнат по някои въпроси, значи трябва да се направи компромис.
Само ПП-ДБ води борба на няколко фронта: ГЕРБ, статуквото, Гешев, правосъдна реформа, резидентът и т.н.
Ясно е, че не можем да вземем победа по всички фронтове.
Трябва да се почне поне с нещо, и ако има възможност да се продължи нататък.
В момента, ГЕРБ са по-малкото зло.
чета faktor.bg
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноАбсолютни глупости. Тук говорим за правителство с ясно разписани цели и приоритети - всеки от които би довел да постепенното разграждане на модела.
За какво сливане става дума?
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоДо коментар [#55] от "Каскети Галфоне":
"Израждане, Славуцата и Дпс имат шанс да се явят на следващи избори в "най-патреотичната" коалиция, позната по българските земи.
С руски знамена, чалга химн и баклава за избирателите, вместо кебапчета."
И с православен поп начело
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2955 НеутралноДо коментар [#19] от "pfj241134718":
Блатен инсект , хората ви казаха къш на изборите.
В парламентарна република управляват първия и втория - такава е волята на избирателите и това е нормална демократична практика.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#58] от "xhi13317223":
"но защо се случва точно сега?"
Защото ГЕРБ решиха да похарчат Каскетя! И по-добре късно, отколкото никога! Изпирането на Борисов е неприемлива отстъпка!
nv
Рейтинг: 2021 ВеселоДо коментар [#41] от "4u4o":
Нещата толкова не вървят на добре, че дори и над Москва започнаха да летят дронове. "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
Julian Mall
Рейтинг: 3080 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "himars":
По-добре миг свобода отколкото живот в робство"Едно време турците душаха бълг. Свобода и народност, днес същото дело искат да вършат нашите братя освободители. Едно време всяко зло за българете идеше от Ц-град, днес иде от Петербург..."
Пророчески думи. И защо далновидните англичани и други западняци позволиха на Рассия да ни пороби два пъти и само веднъж ни освободиха с Ньойският договор?!
tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноРазбра се , че ППДБ по едни или други причини, няма силите за вкара Борисов в затвора. При това положение трябва да се избират следните два варианта:
Борисов извън затвора , но България в ЕС и НАТО, или
Борисов извън затвора и България в руска орбита.
Мисля , че първия вариант е по-приемлив.
На други места съм писал , че искането или всичко или нищо , ще ни доведе до нищото.
nv
Рейтинг: 2021 ВеселоДо коментар [#67] от "vassilun":
Нали знаеш, че никой не се вълнува от това, кое смяташ за приемливо и кое - не. "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
BlueBoss
Рейтинг: 331 НеутралноМного ясно, че ще е така, защото и вГъзраждане и ИТН са креатури на ДеПеСе и при едно експертно правителство и промени в съдебната система (работещ реално независим прокурор) ДеПеСе-то ще е първото дето ще лъсне по кориците на вестниците за далавери... А Късопи*ков и маймуняците около него ще трябва да отговарят за присвояване на субсидии, за връзки с мУтрофанова и руZZката агентура! Ей за това са против - защото Чорапа и господарите им от Мордор не искат България да е независима държава със солидна позиция по актуалните проблеми и уважавана от партньорите ни.
А този запис дето повдигна много въпроси - нека си спомним един друг в който Сопола сам си признава, че всичко в държавата се разпределя от него. Не помня пОркуратурата да се е активизирала по него, защото няма как депутат да разпределя властта и ресурсите в държавата, а той баш това си призна!
xhi13317223
Рейтинг: 626 НеутралноППДБ не могат да вкарат никоги в затвора, защото това може да направи само съдът у нас. А докато съдебната система и прокуратура са завладени и пробити, за какъв затовр говорим?
brazza
Рейтинг: 828 НеутралноВероятно "рашистките" партии всъщност горещо пожелават на "непримиримите" противници да направят кабинет, имайки обосновано предположение за оливане.
himars
Рейтинг: 404 ВеселоДо коментар [#69] от "Julian Mall":
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.Защото лицемерни мурзилки като теб ще са първите дето ще ревнат, че има вмешание на външен интерес. Нали така? Вие одобрявате само като са Руски намесите, лицемерна мурзилке. На, още чети истини от истински българи, не бюджетни ватници като теб:
"Длъжност свята към милото ни Отечество налага ни да открием простодушному народу какво нещо е тая Русия и нейното мъчителско монголско правителство, и какви вечни мъки ги чакат, ако са тия излъжат и идат да влязат в нейните железни нокти. Но преди да дойдем на този предмет, нужда е да покажем вкратце нашим братям какви неприятелски сношения е имала още от стари времена с наши праотци и как тя сякога старала да ги завладей, какви же злини им нанесла досега за награда и що са тия кръстили и първите начала образования й дали."
(Георги Раковски, из брошурата "Преселение в Русия или руската убийствена политика за българите", 1861 г., Букурещ.)
ck2013
Рейтинг: 1276 ВеселоДневник добавете и Резиденто :)
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalplamen_b
Рейтинг: 2525 Неутрално"Възраждане", ДПС и "Има такъв народ" се противопоставят на кабинет между първите две политически сили"
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)А БСП къде изостава? Нинова да не би да не се противопоставя?
BlueBoss
Рейтинг: 331 НеутралноДо коментар [#41] от "4u4o":
Дебил - тези снаряди ги ПРОДАВАМЕ за реални пари , от което Арсенал ПЕЧЕЛИ пари, хората имат работа и са доволни! Ама в тая куха кратуна под ушанката от къде акъл да мисли!!!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 3421 ВеселоДо коментар [#69] от "Julian Mall":
Павлик, теб ше те турим след попа и за теб ще сложим анадолските м@нафини
danvan
Рейтинг: 1281 НеутралноРашистко мафиотската коалиция лъсна.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatГлупаците не си дават сметка, че така сами изкарват Лойко борец за правда и ще изперат банкянската мутра.
Кой ще се занимава с еднокнижника, когато искат да превърнат България в Беларус.
plynii
Рейтинг: 1166 НеутралноКакво е общото между "Възраждане", ДПС, ИТН, БСП и Мунчо - общото е че са руски и путински подлоги.
Активист
Рейтинг: 712 НеутралноРуското влияние в България е под сериозен риск. Руските сателити и платени предатели на българския интерес в службите, прокурватурата и парламента са пощуреле.
Тирбушон
Рейтинг: 299 НеутралноДобре де, ама ДПС не е "заплашвало". Може да са "предсказали" или "предупредили". Да заплашваш, значи че ти ще го организираш, Карадайъ не е намеквал дори такова нещо.
Накрая всичко ще бъде наред, ако нещо не е наред, това просто не е краяЗнам че звучи по скандално и пикантно, ама вие журналисти ли сте?
Мондиана
Рейтинг: 1312 НеутралноЕй, цялата ченгеджийска рускоуправляема мафия се е хвърлила на амбразурата. Все едно бой последен е този. А дали пък наистина не е бой последен. Вчера като слушах НС се сетих как нападнаха и Филип Димитров и съветника му Константин Мишев - пак за държавна измяна. Ама сега не е 1992 г. Сега сме вече врели и кипели. Дано ПП-ДБ и ГЕРБ не се хванат на въдицата.
И за гарнитура един стар материал:
https://www.mediapool.bg/rumen-radev-mozhe-da-izigrae-rolya-za-izlizaneto-na-bulgaria-ot-es-i-nato-news257009.html
hamiltonf
Рейтинг: 4587 ВеселоКолхозниците като се противопоставят, има лесно, гласуват против, друг вариант нема!
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uASkydiver
Рейтинг: 526 НеутралноТо не се ли леко подразбира че се противопоставят на правителство спрямо което са опозиция ("противопоставяне" на английски). Определено обаче много рядко се случва ДПС да се противопоставя активно на дадено правителство, дори формално да се води опозиция, та това звучи като добър знак.
sandor_clegane
Рейтинг: 411 НеутралноА кака Курна кво, затрая си?
Хмъ...
911
Рейтинг: 826 НеутралноБойко ги прегърна, разцелува, сега ще им набие “акъл” с 200. ‘Щото са “умни и красиви”.
Като се сетят, че не са токова ни умни, ни красиви, ще се окаже, че им е набил друго…
tacheaux
Рейтинг: 4812 НеутралноДо коментар [#73] от "xhi13317223":
"ППДБ не могат да вкарат никоги в затвора, защото това може да направи само съдът у нас. А докато съдебната система и прокуратура са завладени и пробити, за какъв затовр говорим?"
Разбира се изразът който употребих"вкарване Борисов в затвора" е съвсем условен. Той беше реплика на колегата , който писа , че "изпирането на Борисов е неприемлива отстъпка".
Ray
Рейтинг: 936 НеутралноВсички тези гнусни образования, на копейки, чалгари, корумпета, са създадени за да ни спъват по европейският ни път, да се надяваме че този път ще се провалят, въпреки мощната московска офанзива
Активист
Рейтинг: 712 НеутралноДо коментар [#8] от "ДОБРИТЕ СИЛИ срещу ГЕРБоДПС мутрите и кражбите":
"некой от изрожденците ще обясни ли как така партия наричаща се Възраждане, гласува по всички ключови въпроси заедно с ДПС?
не сме забравили и общият им митинг преди година в София"
Ние не сме, ама повече от хората дори не са го и разбрали, заради медийното затъмнение и наративи по зависимите и овладени национални медии. Както и многото хора неизлизащи от информационния си балон във фейсбук и блеещи на пропагандата, която са си избрали там.
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#25] от "Боян Таксиров":
Много просто бе пич, първо не се коалираш с него, не му даваш голям дял от изпълнителната власт, плащаш, цената да не го разследваш и започваш да работиш да изчистваш поразиите, които е направил. Моделът Борисов, не означава Борисов, но трябва човек малко да се напъва да мисли. Едно е физическо лице, друго начин на работа.
plamen_b
Рейтинг: 2525 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "plamen_b":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)"Нинова да не би да не се противопоставя?"
До коментар [#76] от "ck2013":
"Дневник добавете и Резиденто :)"
Разбира се, как можах да изпусна Радев... Също и Голубчик Донев, Митрофанова и "вся остальная сволочь"...
Дружно братя българи,
с нас Москва е в мир и бой!
Партия велика води,
нашият победен строй.
😉
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоНали?
Голям срам, голям, аз ако съм на тебе, носа си няма да покажа навънка от срам.
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоАаа, задаваш тон за нова песенчица, харесвам това, почвате катарзиса значи.
jgo251149909
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#41] от "4u4o":
fkis4kКукувицин, пий си хапчета ватник промит..
Radoslav Andreev
Рейтинг: 37 Неутралноруско-турските патрЕоти се обединиха и с радевата маша итн задружно ще се опитат да досъсипят България...
пп: ДПС-то и те са руски немници ама предрешени с фесове за заблуда на противника (българския народ)
sandor_clegane
Рейтинг: 411 ВеселоКинчо, ти това сериозно ли?
brazza
Рейтинг: 828 НеутралноПрочетете си ника и помислете - ама вярно ли искате правителство с ГЕРБ ?
hellwitch
Рейтинг: 534 НеутралноТри файтона въшки