Политическите сили призоваха Борисов сам да се откаже от имунитета си

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3197 Неутрално

    Да приемат новото законодателство, да изберат правителство (което да не е на Радев), пък да си дават имунитетите.

  2. 2 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    Може да го призовават, но дали на Борисов му стиска да го направи или ще се крие като плъх в Народното Събрание?

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  3. 3 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Таксиров":

    То има една приказка: гузен негонен бяга...

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1331 Весело

    До коментар [#4] от "victor_victim":

    Чак толкова ли ви преча? :))

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  6. 6 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3540 Неутрално

    " От "Продължаваме промяната - Демократична България", които в последните седмици преговарят с ГЕРБ за съставянето на редовно правителство, влязоха в реториката на Борисов и изразиха мнение, че целта е да се бламира излъчването на редовен кабинет."

    Нищо не пречи евроатлантикът от Банкя доброволно да се откаже от имунитета си и все пак да има правителство, мисля това е пове от очевидно, а че каксетурата действа като бухалка за рекет и влияние у нас - това също е очеизвадно !

  7. 7 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Точно в момента Борисов е малкия проблем който не е належащо да бъде решаван. Но напъна на ватнишките русороби и национални предатели да ни изкарат от Европа и запада и да ни набутат в руско-азиатската разпадаща се кочина е огромен. Резиденти, всякакви прогнили ватнишки служби, копейковци и т.н. се напъват, а материала продължава да блее като овце и не се усеща какво му готвят.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    "влязоха в реториката на Борисов и изразиха мнение, че целта е да се бламира излъчването на редовен кабинет."

    А не е ли така? Всичко проруско, прокурорско и секретно-службенско е впрегнато да предотврати съставянето на този кабинет.

  9. 9 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 1734 Неутрално

    ... Две от формациите - БСП, "Възраждане" и "Има такъв народ"...
    —цитат от коментар 0 на Статията


    "Дневник" бе, внимавайте! Това не са ли 3 (три) формации???

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  10. 10 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 698 Весело

    НОВАТА КОАЛИЦИЯ на мутрите от ГЕРБ и шарлатаните от ППДБ ще бранят главатаря си Бойко Борисов безкомпромисно....

    За какво бяха протестите от 2020-2021??? Та мутрите и "добрите" сили да се гушнат ли?

  11. 11 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Естествено, че трябва да се откаже.

  12. 12 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    До коментар [#10] от "theduloclan":

    За какво бяха протестите от 2020-2021??? Т
    —цитат от коментар 10 на theduloclan


    Аз лично никога не разбрах.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  13. 13 Профил на autopilot
    autopilot
    Рейтинг: 210 Неутрално

    Замириса на печена тиква.

  14. 14 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Ще дойде време и за Петков и Василев, те също трябва да се откажат доброволно, да сме наясно.

  15. 15 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 698 Весело

    Точно в момента Борисов е малкия проблем който не е належащо да бъде решаван. Но напъна на ватнишките русороби и национални предатели да ни изкарат от Европа и запада и да ни набутат в руско-азиатската разпадаща се кочина е огромен. Резиденти, всякакви прогнили ватнишки служби, копейковци и т.н. се напъват, а материала продължава да блее като овце и не се усеща какво му готвят.
    —цитат от коментар 7 на rumen_s


    Умнокрасивитета немедльенна обърна палачинката... Борисов вече не бил проблем.

  16. 16 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#9] от "дедо Андро":

    "Две от формациите - БСП, "Възраждане" и "Има такъв народ""

    Четиримата танкисти били трима- Яцек и Зденек 😉

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  17. 17 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2533 Неутрално

    Тез не виждат ли, че Човекът го е страх?
    Магистратите вече разбраха, че Боко няма шатс да се върне във властта и не им пука за него. Ще го гонят до дупка и ще го стигнат, щото вече е опасен за тях.
    Боко сбърка като даде папка с празен лист в първия мандат. Възможно беше да го пуснат в управлението, заради липса на друга възможност.
    Но свърши, птичката на късмета отлетя, от утре започват дълги, тягостни дни. Скоро ще почувстваме, че го няма. И няма да плачем.

    Judjuk
  18. 18 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    НОВАТА КОАЛИЦИЯ на мутрите от ГЕРБ и шарлатаните от ППДБ ще бранят главатаря си Бойко Борисов безкомпромисно.... За какво бяха протестите от 2020-2021??? Та мутрите и "добрите" сили да се гушнат ли?
    —цитат от коментар 10 на theduloclan


    По-скоро трябва да опазят държавата да не се превърне на русоробска ватнишка кочина тип Беларус. Дори и държави като Казахстан схванаха колко лошо е това и ясно си казаха, че не го искат. Но тук материала, ех, материала...

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  19. 18 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 2018 Неутрално

    Политическите сили къде бляха когато искаха имунитета на Милиончева ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  20. 20 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    Ах, мило дневниче. Наистина ли ще направите този лупинг с това "Ареста на Борисов ще е атака срещу атлантическата демокрация"?

  21. 21 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    ПП брани Борисов!
    Борисов брани Кирчо и Кокорчо.
    И накрая ДПС и ИТН са им виновни.

  22. 22 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    [quote#15:"theduloclan"][/quote]

    Трол неграмотен, кой и къде е казал, че Борисов не е проблем? Можем да дращим дивотии и опорки, но не можем да прочетем и осмислим написаното?

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  23. 23 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Правителство веднага! И импийчмънт на Резидента, Мутрофанова и мурзилките от администрацията ВЪН, бюджет и Евро! После ще видим.

  24. 24 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Бойче, хвърляй имунитета. И за правителство с Проваладжиите и Доносниците направо забрави!

  25. 25 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2297 Любопитно

    "призоваха Борисов сам да се откаже от имунитета си"

    Поискаха му най-скъпото... Да, ама г-н Борисов не си го дава! 😉

    https://dnevnik.bg/politika/2023/05/31/4489749_boiko_borisov_otkazva_da_si_dade_imuniteta/

    "Не, категорично не."

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  26. 26 Профил на Gustav
    Gustav
    Рейтинг: 1654 Весело

    Нормално е Бате да откаже да даде имунитета си. Все пак Христо обеща, че ще направим комисия по европейски модел, в която да обсъждаме на кого трябва да се вземе имунитета или не, а не, както до сега задкулисно- прас!

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  27. 27 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    Споко,
    В това НС има достатъчно потенциал за про ЕС парламентарна и правителствена власт.

    Въпрос на майсторлък е да се реализира и да се издуха РР и ортаците му.

  28. 28 Профил на nakokoren
    nakokoren
    Рейтинг: 861 Весело

    Пепейци и дебейци бранят Боко с голи гърди... Както би казал класика - жив да не бях.... Всичко ок, ма що не казаха преди изборите, че няма да дават и косъм да падне от лисото теме на Боко? Ебати отчаяното драпане за власт. То бива безпринципност, ама това бие всичко.
    Опорките за Русия и Путин може да издържат до съставянето на правителство тип Франкенщайн, ама несъстоятелността на шарлатаните ще лъсне до месец два и после ще има гонене с камъни.
    Абе дебейци, кефи ли ви как Кирчо и Кокорчо се гаврят с вас на сбирката си? То вие сте от дебелокожите де.

  29. 29 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 4026 Любопитно

    Дръндар и Кайсиева Градина, Учиндол сватоса ли ги?

    Fu*k Your Opinion
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3615 Весело

    Чак толкова ли ви преча? :))
    —цитат от коментар 5 на Боян Таксиров


    Обиди вожда им Боко Тиквата и затова те нападнаха вербално (или по точно текстово). :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    Нинова е ебати и тъпото парче. Иска доказателства за невинност. Типична комунистическа мутра. В правовите държави се доказва виновност.

  32. 32 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    До коментар [#5] от "Боян Таксиров":

    Комунистите сте пречка за човечеството.

  33. 33 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3615 Любопитно

    До коментар [#14] от "НеКой":

    В статията под която коментираме единия вече е заявил, че ако това се случи на него веднага ще се откаже от имунитета си. Имам предвид Кирил Петков.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  34. 34 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#11] от "НеКой":

    "Естествено, че трябва да се откаже."

    Многоиска, но няма желание! Или както е казал Николай Хайтов, "Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш"...

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  35. 35 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 4026 Любопитно

    До коментар [#2] от "Боян Таксиров":


    Може да го призовават, но дали на Борисов му стиска да го направи или ще се крие като плъх в Народното Събрание?
    —цитат от коментар 2 на Боян Таксиров


    То ясно че имаме банкянски плъх, но котарака, славяновски ли е, или мирковски?

    Fu*k Your Opinion
  36. 36 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Корупцията е поименна и всеки си носи отговорността.
    Това не пречи за съставяне на редовно правителство между ГЕРБ-СДС и ПП-ДБ.
    Трябва да избираме Европа или Евразия - пътят на България е само един.

  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4701 Неутрално

    ПП и ДБ трябва да гласуват ЗА сваляне на имунитета на крадливата мутра! Нали всичко срещу което щяха да се борят е да няма недосегаеми!

  38. 38 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3219 Весело

    Цитат:"Политическите сили призоваха Борисов сам да се откаже от имунитета си"

    И кои са тези "политически сили"?!
    По ред на "силите": Възраждане, БСП и ИТН!
    Първите са най-изявените антибългари и проруски подопашници! Ненапразно името на вожда е Копейкин!
    Вторите, няма смисъл да ги квалифицирам, щото от всякъде си личи, колко са подопашни!
    ИТН са си чета от "хъшове-предатели" скандиращи каквото им падне от шизофреничните послания на "сценаристите на кабеларката "7/8тв"!
    Но то е щото "хъшовете" по принцип са озверели от глад!
    ДПС, като еманация на "евроатлантическите сили", предвидливо замълчаха! Нищо че вчера, едва сричащия на български клиент на логопедичен кабинет, назнзчен за пореден бушон на противоконституционносъздадената ОПГ, защото отдалече усетиха, че вятърът на промяната отново се усилва и ще ги навре в мястото, което им се полага!

  39. 39 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 762 Любопитно

    Хахаха, а какво казаха от ПП-ДБ?

  40. 40 Профил на VT
    VT
    Рейтинг: 264 Неутрално

    тези май не гледат новини. бат гойко за кво стана депутатин след толкова дълга пауза? да търка пейките в народното събрание или нещо друго?

  41. 41 Профил на pfj241134718
    pfj241134718
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#23] от "Мавродинов":

    С колко гласа ще искате импийчмънт?Ние все пак можем да смятаме.

  42. 42 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Политическите сили искат да се скрият за да не се разбере позицията им по тези въпроси .
    Интересно ми е утре като им дойде до главата какво ще мислят .
    Всеки да се спасява сам .
    Това е позицията им . .

  43. 43 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Играта е друга

    Падне ли имунитета на Бочку, следват и сладките пичове от ПеПе

    Мунчо даже може и да ги арестува, защото според него са опасни за националната сигурност , прочетете речта му при връчването на втория мандат.

    И стадото ще блее радостно във фейса, че ще има ред и трева за Фсички ☕️😏

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4701 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":

    Не съм съгласен! Борисов е огромен проблем! Порочният модел във всяка част от държавността бе устоновен точно при уплавлението на Борисов!

  45. 45 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1149 Любопитно

    Така е редно.
    Дотук с последната опорка че ППДБ щели да го пранят.
    Тролчетата гръмко мълчат, кеф ...

    А аз все още чакам някой от тях да се престраши да каже кой е сега добрия - Гешев или Борисов?

    Тролчета?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  46. 46 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7932 Неутрално

    Борисов ще бъде изяден, след като друг държи синджира на кучето Гешев

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  47. 47 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1149 Любопитно

    Играта е другаПадне ли имунитета на Бочку, следват и сладките пичове от ПеПеМунчо даже може и да ги арестува, защото според него са опасни за националната сигурност , прочетете речта му при връчването на втория мандат.И стадото ще блее радостно във фейса, че ще има ред и трева за Фсички ☕️😏
    —цитат от коментар 43 на trolimzarodiny


    Значи Гешев е добрия? Или фермата още не пуснала опорката и само имровизирате?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  48. 48 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Борисов ще бъде изяден, след като друг държи синджира на кучето Гешев
    —цитат от коментар 46 на penetrating


    Което може само да ме радва. Мутрата има достатъчно заслуги за дълга среща с Бай Ставри.
    Гответе се за българекзит и излизане от НАТО, прочее.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  49. 49 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1579 Любопитно

    До коментар [#1] от "zxp53317185":

    "Да приемат новото законодателство, да изберат правителство (което да не е на Радев), пък да си дават имунитетите."

    Ти от сутрин до вечер висиш тук и стотици пъти пишеш, че правителство обезателно трябва да има!

    А защо ГЕРБ не направи правителство?
    Защо върна мандата?

    Защо бе, бокулизач?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  50. 50 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1832 Неутрално

    И к'во общо с правителството има лицето от Банкя? Нито ще е премиер, нито ще е министер, ще ходи малко из службите и ще го пуснат. Мисирките ще го чакат за интервюта. Абе що рейтинг ще качи не е истина....

  51. 51 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7932 Весело

    До коментар [#48] от "danvan":

    Лошото в такъв сценарий е, че ще бъден обявен за мъченик на вярата :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  52. 52 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6222 Неутрално

    До коментар [#49] от "b_52_strato":

    Заради уговорката с вас бе, киролизач!

    I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
  53. 53 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":Не съм съгласен! Борисов е огромен проблем! Порочният модел във всяка част от държавността бе устоновен точно при уплавлението на Борисов!
    —цитат от коментар 44 на vassilun


    Порочния модел няма как да бъде сменен ако се превърнем в руско-евразийска кочина тип Беларус. Та пътя е ясен, по-плътно в Европа, Шенген и еврото, за да стане необратимо членството ни. И междувременно съдебна реформа за разграждане на модела Борисов. И колкото и да е куриозно в интерес точно на Борисов е това да се случи, защото иначе ще си получи саморазправа от най-грозния руско-каскетски тип. Та в тази обстановка Борисов е необходимото зло, без него ще станем ватнишко-фашистка кочина на ченгета и фуражки далеч от Европа и развития свят.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  54. 54 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Ако Борисов няма имунитет, това значи ли, че парламентът не може да гласува правителството?

  55. 55 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    До коментар [#47] от "danvan":

    Специално за тебе:

    1. Бочку няма да влезе в затвора
    2. КаскетЯт няма да подаде оставка

    Жълтопаветните ви полюции са без значение

    Залогът сега е много по-голям и понеже едва ли се сещаш ще го напиша - България!

    ☕️

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  56. 56 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1526 Весело

    Ако не го даде - ще го гласуват ...Тогава пак ще падне . Ситуацията е "кур капан" :)

  57. 57 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 762 Весело

    Играта е другаПадне ли имунитета на Бочку, следват и сладките пичове от ПеПе
    Радев даже може и да ги арестува, защото според него са опасни за националната сигурност , прочетете речта му при връчването на втория мандат.И стадото ще блее радостно във фейса, че ще има ред и трева за Фсички ☕️😏
    —цитат от коментар 43 на trolimzarodiny

    Радев не може да арестува никого бе, лаик.

  58. 58 Профил на gorskiq1
    gorskiq1
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Баце дупе дава ,имунитета не

  59. 59 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#8] от "spiegel":

    Аз не виждам каква е пречката ако много искат да съставят кабинет? какво им пречи искането на свалянето на имунитета за да върнат една папка още утре и да си гласуват двете партии кабинета? какъв точно е проблемът?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  60. 60 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Точно пък тука, политическите сили, които в никакъв случай не можем да наречем здрави, да си гледат работата. Тиквон имаше пълно право да заяви - че аз две години бях без имунитет. Целта на имунитета не е някой да избегне правосъдието, а да не може съдебната власт да оказва натиск. До оня ден съм поддържал тезата, че имунитета не е вече нужен, но сега промених мнението си. То се вижда и от космоса, че целта е да се окаже натиск върху ГЕРБ, след като, отново с натиск отвън - ЕС, Венецианската, СЕ и др., а и отвътре - поради ситуацията, че ГЕРБ не могат да направят правителство, най-сетне склониха и са готови да направят някакви реформи. И в двата случая е натиск, ама ние правим разлика между изнудване и държане на каишка и върховенство на правото. Това искане на прокуратурата не трябва да мине по принципни съображения. Прокуратурата, където "работят" малоумници, както съм ги определял безброй пъти, се оказаха още по-гелем приятел на ПП от Борисов. Щом му искат имунитета и искат да повдигнат обвинение, Борисов има интерес да задържи парламента максимално дълго, понеже с разпускането му - имунитета пада. Та полза може да се извлече от всяка ситуация когато имаш тъпа прокуратура на разположение.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  61. 61 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":

    Е, те си го казаха - герб е маркетингов враг .. респективно и баце е такъв. Т.е. стига да не ни пречи да си правим нашите си неща, герб/баце могат да правят каквото си искат, но за пред хората (демек маркетингово) ние ще го плюем.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  62. 62 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    До коментар [#57] от "shipka.1877":

    Радефф не може, ама шефовете на службите са хора на Мунчо и те могат да правят каквото си искат, или Мунчо им нареди , …лайк ☕️

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  63. 63 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#60] от "potrebitelll":

    А Бойчето какво направи за това? Значи всеки гражданин ще го щави както си иска прокуратурата, но Бойчето най-ценен и за него закон не важи? Гешев се осра. Можеше да покаже, че не е претупал следствието и въпреки, че Бойчето му иска оставката, да покаже че следва закона. Сега е ясно, че просто търси ответен лост за влияние.

  64. 64 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#54] от "regular_observer":

    Това се питам и аз.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  65. 65 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#53] от "rumen_s":

    Цялото ти изложение ми напомня на един виц - то от един път *** не се става.

    Та и твоята логика е такава. Един път ще направим ала-бала с необходимото зло барисич, преди това направихме ала-бала с президента .. и след няколко такива като се погледнеш в огледалото - ми ти си станал част от проблема, а не си оправил проблема.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  66. 66 Профил на Фюриозо
    Фюриозо
    Рейтинг: 356 Весело

    Заешкото сърце на банкянския цървул къса менискуси в несвяст.

  67. 67 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 762 Весело

    До коментар [#57] от "shipka.1877":Радефф не може, ама шефовете на службите са хора на Мунчо и те могат да правят каквото си искат, или Мунчо им нареди , …лайк ☕️
    —цитат от коментар 62 на trolimzarodiny

    Пак не позна.
    Юридическа неграмотност отвсякъде.

  68. 68 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 762 Весело

    До коментар [#8] от "spiegel":Аз не виждам каква е пречката ако много искат да съставят кабинет? какво им пречи искането на свалянето на имунитета за да върнат една папка още утре и да си гласуват двете партии кабинета? какъв точно е проблемът?
    —цитат от коментар 59 на bludniq_sin


    Защото се правят договорки да се пазят взаимно.
    А и има нареждане от Посолството.
    Изведнъж "честните" и "почтени" противници на задкулисието стават част от него.
    Сега трябва да решат - остават ли принципни, или се прегръщат с Борисов и правят правителство (защото видиш ли, на Путин щяло да му стане гадно).

  69. 69 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 898 Неутрално

    До коментар [#63] от "ahm161090712":

    Ама че си перверзник. На Тиквон ли викаш Бойчето. Изобщо не ме интересува дали Тиквата ще бъде призната за виновна, тъй като това нищо няма да промени. Докато влезе в сила подобна присъда, може да минат 10 години, когато то ще е на годините на Тина Търнър. Никой няма да го вкара в затвора за злоупотреба с влиьяние и пране на пари. Да не мислиш, че има влияние само в прокуратурата. Доста хора направиха кариера и в съда. Та в крайна сметка хич не ме вълнува съдбата на Борисов. Това което ме вълнува е да се спре с този порочен модел на правораздаване, така че никой да не може да влияе на следствието, прокуратурата и съда. Нещо като ако бяха вкарали бай Тошо в затвора на времето, това щеше ли да промени нещо в прехода. В Румъния дори застреляха техните Елена и Николай, пък им отне доста време преди Кьовеши да се развихри да да сложи някакъв ред в страната. Не е важен един, двама или 20 безобразници да влязат в затвора. Важно е да има такава система на правораздаване, която да минимизира случаите на злоупотреба с власт в самата правосъдна система. Това е най-важно за страната и всякакви компромиси за постигане на тази цел са допустими. Само дето не трябва да се разправят по събрания и седянки, тъй като огласяването на тези компромиси компрометира идията и дава повод на най-корумпираните да врякат. Гледай само колко възмутени са най-долните слоеви на тинята в парламента - ДПС, Възраждане, ИТН и БСП.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  70. 70 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3197 Неутрално

    До коментар [#55] от "trolimzarodiny":

    Чораполизач, ако досега не си разбрал, точно това е идеята да направят - коалиция ГЕРБ - ПП/ДБ

  71. 71 Профил на Армеец
    Армеец
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Страшно шоу и цирк...

  72. 72 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#69] от "potrebitelll":

    Като не те вълнува съдбата на Бойчето, какво търсиш тука? Или да си изпляскаш глупостите само и да си заработиш мизата. Айде друм!

  73. 73 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 898 Неутрално

    До коментар [#72] от "ahm161090712":

    За мизата трябва да ти отговоря още три пъти.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  74. 74 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4892 Гневно

    Дневник, "политическите сили" са само бекапето, копойкин и итънъто. Пак манипулации със заглавието :(((((((((((

    Как пък изведнъж тяхното мнение стана важно за вас? Защо не искате да има правителство?!?!?

  75. 75 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4892 Гневно

    Всяка втора статия за имунитета на Борисов?

    Дневник защо не питате законно ли е предложението на прокурор в командировка и близък авер на Гешев?

    "Има ли право прокурор Стефан Христов да подпише искане до главния прокурор за имунитета на Бойко Борисов?
    Висшият съдебен съвет и Инспекторатът към него, да се самосезират, поради следните обстоятелства:

    Прокурор Стефан Христов, на случаен принцип, е бил избран от ВСС да участва в изпитна комисия в Националния институт по правосъдие (НИП). Командировката му не е прекратявана - поради тази причина, той не може да води разпити и да участва в процесуално-следствени действия.
    Стефан Христов си е уредил на негово място в НИП да се яви прокурор от Плевен. Но едва днес е поискал от административния ръководител на СГП да му прекрати командировката със задна дата - от 29 май.
    Висшият съдебен съвет е сезиран вече за нарушаването на правилата от страна на прокурор Стефан Христов. За него, на 15 май, на пресконференцията, когато демонстративно скъса оставката си, Иван Гешев съобщи, че му е приятел.
    Изискал ли е Инспекторатът към ВСС, както това беше обявено на последното он-лайн заседание: справка от Стефан Христов по движението и образуването на делото и как е бил избран той по същото дело - на определен или случаен принцип?
    Доколкото знам, Стефан Христов е бил определен от прокурор Маджарова, бившата шефка на Специализираната прокуратура.
    Държано ли е делото “на трупчета” от прокурор Стефан Христов, след като е образувано през ноември 2020 година?
    Днес, в 18:30 часа, във Върховна касационна прокуратура са донесени документи с гриф: “Секретно”, по това дело.
    Защо и на кого са предадени?
    Инспекторатът към ВСС е длъжен да проследи движението и ритмичността на процесуално-следствените действия и кое е наложило да се викат свидетели, които не са викани преди 2 години? Ако е постъпило нещо ново, защо и откъде Стефан Христов е получил тези сведения, та се действа с такава спешност?
    Към мен се обърнаха разтревожени прокурори с думите: “В прокуратурата се извършват престъпления! Скоро нас може да ни арестуват за това. Ако не Ви е страх - пишете!”
    Прокуратурата би трябвало още на 15 май да се самосезира и да поиска разпечатки от телефоните на Иван Гешев и на Стефан Христов и как главният прокурор е контактувал с прокурори по делата на Бойко Борисов, Делян Добрев, Нексо и други.
    Не е ли укоримо, главният прокурор да пътува из страната, да се среща с прокурори преди решаващото гласуване във ВСС?
    Вчера, Иван Гешев, макар че е в отпуска, е събрал в кабинета си прокурори и е казал: “Бойко Борисов се страхува само от двама души: от президента и от мен”!
    Според Кирил Петков, огласяването на записите от Радостин Василев е договорено със службите и с президента Радев.
    Соня Колтуклиева"

    https://www.facebook.com/sonia.koltuklieva/posts/pfbid029uqDRqDf46QUSMNAnqHD12CXqVsExUC1RaXL7z2fFPz8Z6yN1Vt6kgLsLn8rxPhJl

  76. 76 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4892 Гневно

    Цитат:"Политическите сили призоваха Борисов сам да се откаже от имунитета си"И кои са тези "политически сили"?!По ред на "силите": Възраждане, БСП и ИТН!Първите са най-изявените антибългари и проруски подопашници! Ненапразно името на вожда е Копейкин!Вторите, няма смисъл да ги квалифицирам, щото от всякъде си личи, колко са подопашни!ИТН са си чета от "хъшове-предатели" скандиращи каквото им падне от шизофреничните послания на "сценаристите на кабеларката "7/8тв"!Но то е щото "хъшовете" по принцип са озверели от глад!ДПС, като еманация на "евроатлантическите сили", предвидливо замълчаха! Нищо че вчера, едва сричащия на български клиент на логопедичен кабинет, назнзчен за пореден бушон на противоконституционносъздадената ОПГ, защото отдалече усетиха, че вятърът на промяната отново се усилва и ще ги навре в мястото, което им се полага!
    —цитат от коментар 38 на batzdravo


    Какво се чудиш? Като писах преди дни, че Дневник не искат редовно правителство, получавах минуси.

  77. 77 Профил на Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#48] от "danvan":

    Комунистче ти не беше ли от ППДБ? За кво излизане от НАТО бълнуваш?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  78. 78 Профил на Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    До коментар [#45] от "danvan":

    Кака ти Корнелия. Дето за носа ви води. Тя е добрата, не ли?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  79. 79 Профил на themtrx
    themtrx
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Борисов така добре си изигра картите, толкова добре се изчисти, че привлече за защитниците най-големите си врагове в лицето на ПП. Направо не мога да повярвам колко хора забравиха за престъпленията му над народа! В момента нещата се изкрияват дотолкова, че едва ли не ако Борисов е с повдигнати обвинения държавата загива. Я малко се осъзнайте, а !

  80. 80 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4892 Гневно

    До коментар [#7] от "rumen_s":Е, те си го казаха - герб е маркетингов враг .. респективно и баце е такъв. Т.е. стига да не ни пречи да си правим нашите си неща, герб/баце могат да правят каквото си искат, но за пред хората (демек маркетингово) ние ще го плюем.
    —цитат от коментар 61 на bludniq_sin


    Тежко е, когато страдаш от функционална неграмотност. Целият текст:

    "Ако имахме само ГЕРБ като основен враг, щеше животът да е супер. Проблемът е, че нямаме ГЕРБ за основен враг. Имаме ДПС, имаме ИТН, имаме руснаците, имаме Радев. Цялата тази структура е един враг

    "ГЕРБ е само един бранд на голямото зло, което стои отзад."

  81. 81 Профил на jzx251173561
    jzx251173561
    Рейтинг: 164 Неутрално

    Като направят правителство и поискат импийчмънт на резидента, да си дава имунитета. Преди това не. Колкото и грубо да звучи.

    А да питам, въшливия каскет, имаше нещо не съвсем редно с регистрацията на партия разграждане, там нещо няма ли да се заядете?

  82. 82 Профил на Громя умнокрасиви
    Громя умнокрасиви
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#7] от "rumen_s":

    Хаххахаха ама нали се клехте, че никога с Борисов бе? Мутра бил, Лойко бил. Кажи що сте 7-10 % без алабализмите с президента бе?

  83. 83 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Много моля Ви мадам
    Мене много ме е срам

  84. 84 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6787 Неутрално

    Сега най-важно е правителството. Преди годи имашеа предложение за премахване имунитета на депутатите, не го приеха. Защо?

  85. 85 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Поздрав за бате Бойко
    https://www.youtube.com/watch?v=gj0Rz-uP4Mk

  86. 86 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4305 Разстроено

    По-късно във "Фейсбук" лидерът на партията Слави Трифонов написа, че Бойко Борисов трябва веднага да си даде имунитета, "защото, ако човек е невинен, няма от какво да се страхува".
    ___________________________________________________________

    Да, ама Боко тиквата не е невинен, затова го е страх от разследване и няма да си даде имунитета!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  87. 87 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4305 Весело

    По-рано самият Борисов отказа да го направи с аргумент, че целта на тази акция е да няма редовно правителство.
    __________________________________________________________

    Дайте си имунитета, после ще се състави правителство, а вие г-н Борисов ще се настаните удобно при бай Ставри и оттам ще командвате "парада"!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  88. 88 Профил на nya551178365
    nya551178365
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Заглавието е "политическото" БЕЗСИЛИЕ на бсп, възраждане и т.н. руски "сили" им се искат нови избори!!!

  89. 89 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4701 Любопитно

    До коментар [#43] от "trolimzarodiny":

    "Падне ли имунитета на Бочку, следват и сладките пичове от ПеПе"

    Кой прокурор и кога е е поискал имунитета на "сладките пичове от ПеПе"?

  90. 90 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#31] от "kaiser":

    Ами именно де, когато се потвърдят доказателствата за виновност ще се отхвърлят тези за невинност.
    Защото не е достатъчно да свидетелстваш че си невинен само на думи , а да го го докажеш с факти

  91. 91 Профил на regular_observer
    regular_observer
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Всяка втора статия за имунитета на Борисов?Дневник защо не питате законно ли е предложението на прокурор в командировка и близък авер на Гешев?"Има ли право прокурор Стефан Христов да подпише искане до главния прокурор за имунитета на Бойко Борисов?Висшият съдебен съвет и Инспекторатът към него, да се самосезират, поради следните обстоятелства:Прокурор Стефан Христов, на случаен принцип, е бил избран от ВСС да участва в изпитна комисия в Националния институт по правосъдие (НИП). Командировката му не е прекратявана - поради тази причина, той не може да води разпити и да участва в процесуално-следствени действия.Стефан Христов си е уредил на негово място в НИП да се яви прокурор от Плевен. Но едва днес е поискал от административния ръководител на СГП да му прекрати командировката със задна дата - от 29 май.Висшият съдебен съвет е сезиран вече за нарушаването на правилата от страна на прокурор Стефан Христов. За него, на 15 май, на пресконференцията, когато демонстративно скъса оставката си, Иван Гешев съобщи, че му е приятел.Изискал ли е Инспекторатът към ВСС, както това беше обявено на последното он-лайн заседание: справка от Стефан Христов по движението и образуването на делото и как е бил избран той по същото дело - на определен или случаен принцип?Доколкото знам, Стефан Христов е бил определен от прокурор Маджарова, бившата шефка на Специализираната прокуратура.Държано ли е делото “на трупчета” от прокурор Стефан Христов, след като е образувано през ноември 2020 година?Днес, в 18:30 часа, във Върховна касационна прокуратура са донесени документи с гриф: “Секретно”, по това дело.Защо и на кого са предадени?Инспекторатът към ВСС е длъжен да проследи движението и ритмичността на процесуално-следствените действия и кое е наложило да се викат свидетели, които не са викани преди 2 години? Ако е постъпило нещо ново, защо и откъде Стефан Христов е получил тези сведения, та се действа с такава спешност?Към мен се обърнаха разтревожени прокурори с думите: “В прокуратурата се извършват престъпления! Скоро нас може да ни арестуват за това. Ако не Ви е страх - пишете!”Прокуратурата би трябвало още на 15 май да се самосезира и да поиска разпечатки от телефоните на Иван Гешев и на Стефан Христов и как главният прокурор е контактувал с прокурори по делата на Бойко Борисов, Делян Добрев, Нексо и други.Не е ли укоримо, главният прокурор да пътува из страната, да се среща с прокурори преди решаващото гласуване във ВСС?Вчера, Иван Гешев, макар че е в отпуска, е събрал в кабинета си прокурори и е казал: “Бойко Борисов се страхува само от двама души: от президента и от мен”!Според Кирил Петков, огласяването на записите от Радостин Василев е договорено със службите и с президента Радев.Соня Колтуклиева"https://www.facebook.com/sonia.koltuklieva/posts/pfbid029uqDRqDf46QUSMNAnqHD12CXqVsExUC1RaXL7z2fFPz8Z6yN1Vt6kgLsLn8rxPhJl
    —цитат от коментар 75 на Галя Станчева


    Съвсем психясахте, мила.

  92. 92 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Искам да видя как ще гласува Христо Иванов за умунитета на Борисов!

  93. 93 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1722 Неутрално

    Бочито няма да си даде имунитета доброволно, защото умира от страх горкия. По скоро ще го видим в Дубай при Черепа, отколкото в Следствения арест.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK