Трябва ли държавата да продължи да субсидира БДЖ?

768 гласа
  1. Виж резултати
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на se_nau
    se_nau
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Трябва ли държавата да продължи да субсидира БДЖ?
    -----------------------------------------------------------------------------
    Задължително.Какво означава БДЖ? - ДЪРЖАВНА ЖЕЛЕЗНИЦА.
    Въпроса е неуместен според мен.

  2. 2 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    Ема много криви отговори..БДЖ трябва да се реформира и кражбите да бъдат спрени , но няма как държавата да избяга от субсидиите за деца , ученици, пенсионери, студенти..Против съм обаче субсидии за каквито и да е държавни служители..Нека ведомствата си договарят цени с БДЖ и да си плащат..Гласувам Друго..

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  3. 3 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Вярно,много криви отговори!И не е за пръв път.Верният отговор е съчетание от поне три.Ама в България нещата се разбират по малко по-различен начин.Когато се прави реформа се съкращава гаров персонал,но не се пипа раздутата администрация (както беше преди стачката).За фасон се хващат пет "левака" със сто литра гориво,а тези с хиляди литри и предизвестени обществени поръчки никой не ги закача.Социалната функция също е криворазбрана.Един билет ако струва 10 лв.,а пенсионер или студент го купува за 5,някой трябва да покрие разликата.Но ако разликата се покрива от действащо търговско дружество,то неизбежно отива към фалит.За мен също правилният отговор е "друго".

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  4. 4 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Бих искал да мога да гласувам едновременно с:

    Да, защото железниците извършват социална услуга;

    и

    Не, защото кражбите и злоупотребите в БДЖ продължават;

  5. 5 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3954 Весело

    Бдж си имали и почивни бази......с нашите пари си плащат почивките.

    12 години стигат! София има нужда от промяна.
  6. 6 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Имам съсед който бачка в БДЖ. Гаража му бъзди на нафта, а смугли субекти идват при него да токнат по некоя тубичка.
    Питайте ме за БДЖ да ви кажа...
    И кой я е правил тая анкета? Два от отговорите се съдържат един в друг.
    Давайте го с по-категорични и най-вече алтернативни отговори.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  7. 7 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Кофти отговори! Да, защото е БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ! Да, защото извършва и социална услуга. Но трябва да свалят циганите дето не плащат, трябва да се спрат кражбите. А и тоя заем към СБ, май е отишъл към инфраструктурата (НКЖИ), а сега духат под опашката на БДЖ... Освен това трябва да се вдигнат заплатите, иначе само най-големите убитаци отиват да работят там. И вместо да дават луди пари за безумни проекти като лувъра, да им купят нови вагони и локомотиви. Първо за експресите, после и за другите. А като оправят влаковете може и леко да вдигнат цените. Обаче за целта държавата трябва да помага с много пари, а и против кражбите. Обаче те искат хем да не дават пари, хем работата да стане. Ми не става, това всеки може да го проумее... Най-големият резил ще е приватизация, при положение, че има евро фондове... любопитно бай дъ уей, защо БДЖ не е получил пари по евро програми? Не кандидатсват ли, кво?

  8. 8 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Трябва ли държавата да продължи да субсидира БДЖ?

    НЕ.

    Не ползвам влак и не съм съгласен от моите данъци да се плаща на неефективен превозвач, в който се крадат пари от кондуктори и от служители.

    Да ги приватизират и да пуснат няколко конкурентни частни превозвача. Стига сме влачили на гърбовете си неефективни държавни предприятия.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  9. 9 Профил на email
    email
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Сега ще кажа...и двата отговора ДА са правилни, но има един по-правилен който не е зададен... а той е "ДА защото БДЖ е държавна структура". И двата отговора НЕ са неперавилни защото както казах БДЖ е държавна структура и държавата е тази която трябва да намери начин да въведе ред и дисциплина, а че ще плаща ще плаща и още как все едно да не давам пари на децата си, но мога ди им търся отговорност, ако не ги разходват разумно нали?

    Крайно време е да се престане с цирка БДЖ. Защото БДЖ това е държавата, а държавата е БДЖ, ако има проблем то той е в ръцете на държавата всички хора по веригата са нейни хора не са чужди. Държавата е тази което може да оптимизира структурата на собствената си институция БДЖ, пак тя държавата може да направи каквото си пожелае което да въдвори ред и дисциплина в собствената и структура. Ако трябва ще уволнява ако трябва ще съди ако трябва ще съкращава ако трябва ще преструктурира. Единствено синдикатите са тези които пречат защото е очевидно, че без преструктуриране и без съкращения няма да стане, ако се приватизира БДЖ нима новия собственик ще остави същите тези тюфлеци и престъпни елементи да правят каквото си искат ли? Едва ли! Всичко е в ръцете на държавата нека да се вземе в ръце и да действа като собственик!

    Представете си този същия цирк в МВР... трябва ли държавата да налива пари в МВР или то трябва да се преструктурира и да се спрат злоупотребите... или да спрем всички пари за МВР и да го приватизираме?

    Очевидно е, че тези циркове целят едно ПРИВАТИЗАЦИЯ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK