Какви ще са последиците от спирането на влакове?

804 гласа
  1. Виж резултати
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Последиците ще са, че ще се движат по-малко влакове

  2. 2 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    Циганите ще почнат да си плащат билетчетата...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  3. 3 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#2] от "mitko11":

    Надали циганите ще започнат да си плащат билетите, но малките населени места ще обезлюдеят още повече.

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3080 Неутрално

    Понеже България е ненормална страна,е възможно да се случат всички отговори на поставеният въпрос,но е възможно и да НЕ се случат!

  5. 5 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 616 Неутрално
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3833 Неутрално

    ами каквито са последиците от прехода ни . какви да са други

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Намериха се 4 милиарда за КТБ ограбена със съдействието на политическата класа,това мога да кажа.А какво ще се случи,ще видим,знам,че нищо хубаво няма да се случи.

  8. 8 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Малкият човек няма никакво звачение за политиците...

  9. 9 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Столицата 'засмуква' млади хора в репродуктивна възраст и обширни части на държавата ни остават на доизживяване.
    Спирането на влакове ще ускори процеса на концентрация и централизация към София.
    С тези тенденции на 'развитие' един ден(вероятно след 30-тина години) всички българи ще станат 'столичани' и тогава какво ще правим с останалата територия на държавата ?!

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius
  10. 10 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    Кога ще ги стигнем ....
    австрийците в случая, с новооткритата централна/главна гара във Виена, построена за 2 години, след събарянето на преди това съществуваща Южна гара
    http://www.hauptbahnhof-wien.at/

  11. 11 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 638 Гневно

    Интересно как така за БДЖ няма,а за КТБ има.

  12. 12 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 712 Неутрално

    като гледам почти половината от спрените влакове са габрово и ст. загора - на практика съзнателно се унищожава презбалканската ЖП връзка !!! и нищо чудно - нали тунелът под шипка е любимия проект на герб и по-специално на томислав дончев - бивш кмет на габрово !!! къде-къде по-добре е да се изхарчат 150 млн. за тунел вместо 10-20 млн. за модернизация на ЖП връзката Габрово-Ст. Загора !!!

  13. 13 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Естествено е,че много хора няма да имат алтернативен транспорт.Тази крайна мярка е неразумна и трябва да се преразгледа.
    Най-разумно е да се съкрати до краен минимум администрацията на БДЖ,но не и работниците ,от които зависи живота на пътуващите.

    Tony
  14. 14 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Естествено, че няма да се стабилизира, както няма и да заработи на пазарен принцип. Шепа хора ще останат без алтернативен транспорт ... а за това, че са шепа красноречив е факта, че нямат алтернативен транспорт ... авто шмекерите отдавна щяха да ги возят

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  15. 15 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2141 Неутрално

    На времето с хиляди оправдания разградиха БГ границата, но пък убедително ни доказваха, че е правилно. Сега още по-обиграно ни обясняват НЕпредимствата на ЖП транспорта, но пък убедително ни доказват, че за хората никак не им пука. Важно е париТЕ да с в оборот.

    Коментиране на анализираното, вече...
  16. 16 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    До коментар [#9] от "Европеец":Какво ще правим с останалата част на страната?
    Елементарно, европеецо Уотсън!
    В останалата част на страната ще живеят роми, които ще карат купени на старо брички с купени книжки.


  17. 17 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Последиците са ясни.

    Още по-малко хора ще пътуват в двете посоки вътре в страната,
    и още повече - еднопосочно в 595234 чужбина.

  18. 18 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    До коментар [#2] от "mitko11":

    В автобуса няма как да им се размине.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  19. 19 Профил на ventsy
    ventsy
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Никакви. Тези влакове и без друго са празни, така че за населението няма разлика. БДЖ ще спести 40 милиона което е добра стъпка напред но до заработване на пазарен принцип пътя остава много дълъг.
    Е вероятно ще има протести от профсъюзите но това е очаквано.

  20. 20 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално
  21. 21 Профил на Yordan Nickolov
    Yordan Nickolov
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ще се намалят кражбите. Нека има влакове, които са нерентабилни, но просто цялото БДЖ трябва да се реорганизира. Не може 21 в. да ти отнема 7 часа да стигнеш от София до Варна с влак......

    Властта развращава, а абсолютната власт развращава абсолютно.
  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    Последиците са влизане в спирала - заради затворените линии, броят на хората, които пътуват намалява, съответно намаляват и приходите. И догодина пак сме на загуба и се режат още линии, и приходите намаляват още.

    През това време, Доган, като собственик на автобусните превози и с интереси в товарните ЖП превози е изключително щастлив. Да живее Герб!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Днес слушах един профсъюзен лидер, който много сериозно направи разкритие, имало заговор за обсебване на БДЖ, като се хариже на определен оператор, а разходитер ще поеме държавата. далаверата е в ход!

  24. 24 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#9] от "Европеец":

    Предлагам да я предоставим на холандци да я обработват на изполица - хем за нас пари, хем земята няма да пустее, а точно обратното, защото те знаят как да ценят земята.

  25. 25 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9143 Неутрално
  26. 26 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 810 Неутрално

    безумие е локомотив да влачи няколко вагона, в които има сумарно десетина човека. Същите хора могат да съберат в микробус, което ще е над 100 пъти по-евтино. И микробуси ще се появят много бързо при положение, че има пътници. Вярно, ще е по-скъпо за пътуващите, но само защото цените на влаковите билети нямат нищо общо с действителността и не са в състояние да покрият дори малка част от разходите.
    Изключително голям идиотизъм е търговски предприятия негласно да работят като подразделения на социалното министерство, трупайки колосални загуби.

  27. 27 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    БДЖ ще продължи да бъде все толкова неефективно колкото и преди. Една соц компания с четворно раздут щат няма как да започне да работи ефективно.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  28. 28 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    До коментар [#3] от "ikar_01":

    И какво от това ?

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  29. 29 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Освен всичко друго - въздухът ни ще стане още по-мръсен... Аборигенска държава, на която мястото не е в цивилизования свят, това е!

  30. 30 Профил на gorskiq1
    gorskiq1
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Ж П- то при наште условия никога не може да стане рентабилно .
    Не може 800 тона композиция да превозват в най добрия случай 200 пътника примерно от Варна до София за 25 лв билета , а себестойноста да е 90 лв .Да не говорим,че има влакове с по 2-3 вагона с десет пътника ,като персонала е поне 5-6 човека

  31. 31 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 528 Весело

    До коментар [#16] от "patsis":

    Въобще не е толкова елементарно, както на пръв поглед ти се струва. Според твоята логика, в обезлюдената от българи Странджа-Сакар трябваше да е пълно с цигански села, но уви това не е така. Ако беше помислил(а) преди да пишеш, ще забележиш че най много цигани има в гетата на големите градове - София, Пловдив, Стара Загора, Варна.

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius
  32. 32 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    Най-мнвого в процентно отношение цигани има в селата, където над 50% от възрастовите групи до 20 години са от ромски произход. Това в мащаб на цялата страна, а в областите с традиционна концентрация на цигани процентът достига над 90%. А Странджа не е от тях.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK