Не е нормално когато осъществяваш търговска дейност да се жалваш че са ти я спрели поради неплащане на такси и данъци. Да не говорим за сигурността и застраховането на пъутниците
Модела се променя, съответно трябва да се променя и регулатора. Ако не плащат данъци да променат регулациите за да може да плащат данъци. Как се разбраха в Германия и в САЩ? При нас регулатора не иска да се промени а направо да забрани. Все повече ще виждаме такива казуси зашото пазара и обществото са винаги по-напред от държавата.
Тя не е спряна поради неплащане на данъци КЗК го е вкарало това в популистки коментар, който обаче не е причина (защото е недоказуем. Всъщност Юбер плаща легално данъците си там където трябва, ако е това което твърди че е. Шофьорите ползващи Юбер трябва да плащат данъците си в България, което дали го правят или не, няма отношение към Юбер, така както това дали търговец в Амазон си плаща или не данъците, няма отношение към Амазон по принцип).
Услугата е спряна, защото според КЗК конкурира дейност която подлежи на лиценз, без да спазва правилата на лиценза.
Искам същата анкета за алкохол, цигари и горива. Не знам как тази компания достигна такава безумна капитализация при условия, че очевадно развива дейност противоречаща на закона. Няма лошо Дневник да подеме кампания всеки да може да работи като такси, нещо близо до 90-те години. Ако наистина вярва, че тезата на Юбер е правилна.
Все едно да кажете, че заради Airbnb трябва да се промени регулацията, защото лесно се свързват квартири с хора. От години държавата се бори с незаконните квартири - не са ги открили Airbnb Същото и с Uber. И преди много години са ми предлагали срещу малка сума да ме закарат някъде - нелицензирана кола, някакъв чичко в нея.
Само че 100 лева лиценз са най-малкият проблем. Ще ги накарат още да се пребоядисат жълти, да си сложат светеща табелка, да си залепят стикер. Това е разликата между Юбер и едно редовно такси. Случаят е приравним, все едно тези, които си дават апартаментите под наем през Еърнъб, да ги накараш да се регистрират като места за настаняване, да минат категоризация и да станат членове на туристическата камара.
Очевидно има регулативен път, защото във Виена юберите си бачкат перфектно. Има си такава класа бизнес-пътници и технологично ориентирани потребители, които като кацнат някъде, си търсят тази услуга точно по същия начин, по който безжичната мрежа или джи пи ес-а в телефона. И когато ги няма, ставаш провинция.
Законът регулира обществените отношения. Приемането на "закона за такситата" е станало преди появата на Юбер. Появата на Юбер създава нови обществени отношения. Последното налага промени в регулациите. Точно за това е и онлайн-петицията на Юбер.
Страхувам се, че това с аптеките, болниците, юбер, "частните училища учат всяко 5-то дете без пари", "актив над 700 лева се декларира пред данъчните", е само прицелната стрелба, а истинският артилерийски вал тепърва ще го изпитаме на главите си. Не изключвам, ДПС-агентурата да прави кал на ГЕРБ и РБ, точно както унизяваше Орешарски с Пеевски, Мариана Георгиева, разцепване на строителното министерство в разгара на европейските проекти, Волен Сидеров - председател на комисията по етика и ред други съсипващи изстъпления.
Много логични въпроси ми задавате, но няма да си сменя мнението, че ако има регулации трябва да се търси начин да се заобиколи, а не да се обсъди и ако е излишна да се премахне.
Примерно, както пита колегата "циник" какво предлага дадената община за парите които им взема за лиценз, има ли смисъл да са жълти и т.н.
Все пак и Вие знаете, че Юбер заобикаля закона и то Очевадно го заобикаля. Друг е въпроса, защо голяма фирма в София не пусне подобна услуга, след като явно има глад за такава услуга. Явно пък тях не ги устройва плащането с карта, което говори за нивото на сивия сектор в целия отрасъл.
След като Юбер "спестявали данъци" и евентуално шофьорите печелят повече, защо таксиджиите не отиват в Юбер, а искат да плащат данъци и лицензи за същата дейност? Или са луди, или има някаква друга далавера, която е по-добра от тази в Юбер. И коя ще е тази далавера дето ги кара да подскачат от Юбер, вместо да се махнат от досегашните фирми?
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Точно така. Само на помням, че повечето изродщини по презастрояването на София се извършиха изцяло по буквата за ЗУТ-а. Дори за 15-етажен блок на изгребна яма и входна врата равнис с асфалта на улицата - и там си имаше текстове за заварено положение, експертна оценка, че тротари не са възможни - всичко перфекто, спазихме закона, ние сме най-подредената държава!
Плащат ли "Юбер шоферите" осигуровки ? НЕ! Избягват плащане на осигуровки, + нелоялна конкуренция! Лобито са техни клиенит, които искат да минат тънко! Без да се интересуват, дали се плаща ДДС, осигуровки, застраховки и т.н.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ЙЕИ
Рейтинг: 484 ВеселоНе е нормално когато осъществяваш търговска дейност да се жалваш че са ти я спрели поради неплащане на такси и данъци. Да не говорим за сигурността и застраховането на пъутниците
Иван Петров
Рейтинг: 543 НеутралноДо коментар [#1] от "ЙЕИ":
Тук май става дума за сигурността на пУтниците.
Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
Рейтинг: 1411 НеутралноТъпата пропаганда на Дневник.
15.02.1989 - 07.02.2018Нормално е всяка една фирма, която извършва дейности не плаща данъци да бъдезабранена
extraCACA
Рейтинг: 2183 ВеселоДанъците, и без друго са пари на вятъра!
Bicho Raro
Рейтинг: 1294 НеутралноДо коментар [#3] от "Youtube.Пу":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНормално е всяка една фирма, която извършва дейности не плаща данъци да бъде забранена
***********************
Абсолютно. Не може на някои да им дерат по 100 кожи, а други да минават метър.
Иван
Рейтинг: 221 НеутралноМодела се променя, съответно трябва да се променя и регулатора. Ако не плащат данъци да променат регулациите за да може да плащат данъци. Как се разбраха в Германия и в САЩ? При нас регулатора не иска да се промени а направо да забрани. Все повече ще виждаме такива казуси зашото пазара и обществото са винаги по-напред от държавата.
Делян (delian) Делчев
Рейтинг: 1590 НеутралноДо коментар [#1] от "ЙЕИ":
КЗК го е вкарало това в популистки коментар, който обаче не е причина (защото е недоказуем. Всъщност Юбер плаща легално данъците си там където трябва, ако е това което твърди че е. Шофьорите ползващи Юбер трябва да плащат данъците си в България, което дали го правят или не, няма отношение към Юбер, така както това дали търговец в Амазон си плаща или не данъците, няма отношение към Амазон по принцип).
Тя не е спряна поради неплащане на данъци
Услугата е спряна, защото според КЗК конкурира дейност която подлежи на лиценз, без да спазва правилата на лиценза.
cinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#3] от "Youtube.Пу":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПKoй ти каза, че Uber, при която всяка стотинка се плаща през банка, бяга от данъци?
stoiank
Рейтинг: 1152 НеутралноДо коментар [#6] от "Фоуч":
Искам същата анкета за алкохол, цигари и горива. Не знам как тази компания достигна такава безумна капитализация при условия, че очевадно развива дейност противоречаща на закона. Няма лошо Дневник да подеме кампания всеки да може да работи като такси, нещо близо до 90-те години. Ако наистина вярва, че тезата на Юбер е правилна.
Делян (delian) Делчев
Рейтинг: 1590 НеутралноДо коментар [#3] от "Youtube.Пу":
Юбер е спряна защото КЗК счита, че работата и подлежи на лиценз какъвто те нямат.
stoiank
Рейтинг: 1152 НеутралноДо коментар [#8] от "cinik":
Ако не бягат от данъци, нека всички шофьори се регистрират в общините и си платят за лиценз. Тогава Юбер няма да има проблем, но моделът не е такъв.
Ирина Марудина
Рейтинг: 604 НеутралноВсе едно да кажете, че заради Airbnb трябва да се промени регулацията, защото лесно се свързват квартири с хора. От години държавата се бори с незаконните квартири - не са ги открили Airbnb
Същото и с Uber. И преди много години са ми предлагали срещу малка сума да ме закарат някъде - нелицензирана кола, някакъв чичко в нея.
cinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#11] от "stoiank":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПСамо че 100 лева лиценз са най-малкият проблем. Ще ги накарат още да се пребоядисат жълти, да си сложат светеща табелка, да си залепят стикер. Това е разликата между Юбер и едно редовно такси. Случаят е приравним, все едно тези, които си дават апартаментите под наем през Еърнъб, да ги накараш да се регистрират като места за настаняване, да минат категоризация и да станат членове на туристическата камара.
stoiank
Рейтинг: 1152 НеутралноДо коментар [#13] от "cinik":
Ако някоя регулация пречи трябва да се махне, а не да се мисли вариант да се заобикаля, защото тогава коректните изглеждат идиоти.
cinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#11] от "stoiank":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПСъответно обратният въпрос. Могат ли юберите да стоят по таксиметрови стоянки и ако не, тогава какво им дава общината, че да им иска нещо насреща?
Роси
Рейтинг: 7286 НеутралноНикой не трябва да бъде забраняван,ако спазва законите.
extraCACA
Рейтинг: 2183 ВеселоНай важния въпрос е кого ще карат клетите таксиджии ако всички се лицензират хахаха
cinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#14] от "stoiank":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПОчевидно има регулативен път, защото във Виена юберите си бачкат перфектно. Има си такава класа бизнес-пътници и технологично ориентирани потребители, които като кацнат някъде, си търсят тази услуга точно по същия начин, по който безжичната мрежа или джи пи ес-а в телефона. И когато ги няма, ставаш провинция.
Пагубно е да си заравяме главата в пясъка.
mahjongg
Рейтинг: 418 Неутралнобсп
ostin22
Рейтинг: 632 НеутралноВсичко на което не може да се наложи едновременно с акциз, лиценз, данък печалба, данък ДДС...
There is no way to happiness, happiness is the way!legaltk
Рейтинг: 367 НеутралноЗаконът регулира обществените отношения. Приемането на "закона за такситата" е станало преди появата на Юбер. Появата на Юбер създава нови обществени отношения. Последното налага промени в регулациите. Точно за това е и онлайн-петицията на Юбер.
Ирина Марудина
Рейтинг: 604 НеутралноМоже би е време да легализираме и детското порно? Вижте колко лесно се разпространява по Инет! Може и мобилно приложение да си направят!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1318 НеутралноДо коментар [#14] от "stoiank":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧе те регулациите са създадени, за да пречат, как така ще се маха, щото пречела? Боже...
Free person
Рейтинг: 675 НеутралноЕй,видяхте една добра и коректна фирма и мафиотското статукво иска да я ликвидира!
Tonycinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#24] от "Free person":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПСтрахувам се, че това с аптеките, болниците, юбер, "частните училища учат всяко 5-то дете без пари", "актив над 700 лева се декларира пред данъчните", е само прицелната стрелба, а истинският артилерийски вал тепърва ще го изпитаме на главите си. Не изключвам, ДПС-агентурата да прави кал на ГЕРБ и РБ, точно както унизяваше Орешарски с Пеевски, Мариана Георгиева, разцепване на строителното министерство в разгара на европейските проекти, Волен Сидеров - председател на комисията по етика и ред други съсипващи изстъпления.
stoiank
Рейтинг: 1152 НеутралноМного логични въпроси ми задавате, но няма да си сменя мнението, че ако има регулации трябва да се търси начин да се заобиколи, а не да се обсъди и ако е излишна да се премахне.
Примерно, както пита колегата "циник" какво предлага дадената община за парите които им взема за лиценз, има ли смисъл да са жълти и т.н.
Все пак и Вие знаете, че Юбер заобикаля закона и то Очевадно го заобикаля. Друг е въпроса, защо голяма фирма в София не пусне подобна услуга, след като явно има глад за такава услуга. Явно пък тях не ги устройва плащането с карта, което говори за нивото на сивия сектор в целия отрасъл.
gost22
Рейтинг: 1859 НеутралноСлед като Юбер "спестявали данъци" и евентуално шофьорите печелят повече, защо таксиджиите не отиват в Юбер, а искат да плащат данъци и лицензи за същата дейност? Или са луди, или има някаква друга далавера, която е по-добра от тази в Юбер. И коя ще е тази далавера дето ги кара да подскачат от Юбер, вместо да се махнат от досегашните фирми?
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...cinik
Рейтинг: 1548 НеутралноДо коментар [#21] от "legaltk":
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПТочно така. Само на помням, че повечето изродщини по презастрояването на София се извършиха изцяло по буквата за ЗУТ-а. Дори за 15-етажен блок на изгребна яма и входна врата равнис с асфалта на улицата - и там си имаше текстове за заварено положение, експертна оценка, че тротари не са възможни - всичко перфекто, спазихме закона, ние сме най-подредената държава!
Amot
Рейтинг: 476 НеутралноОтговор 8 (непосочен като избор):
Цацата трябва да бъде изпържена!МИСЛЕНЕТО В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ!
primaxm
Рейтинг: 418 НеутралноПредлагам да се забранят глупавите анкети.
джендър NATO generals
Рейтинг: 933 НеутралноПлащат ли "Юбер шоферите" осигуровки ? НЕ! Избягват плащане на осигуровки, + нелоялна конкуренция! Лобито са техни клиенит, които искат да минат тънко! Без да се интересуват, дали се плаща ДДС, осигуровки, застраховки и т.н.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токshileto
Рейтинг: 1034 НеутралноВсичко което е незаконно като тях
sto67nes
Рейтинг: 1240 НеутралноДо коментар [#10] от "Делян (delian) Делчев":
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!++++++++++++