Корона на масата и как ще пазаруваме след нея

Корона на масата и как ще пазаруваме след нея


Потреблението по време на пандемията и какво ще пазаруваме след корона кризата е темата на втория епизод на "Повратна точка".


Това е разговор за изненадите и илюзиите.


За това вярно ли е,
- че българите трупат запаси като никой друг в района
- че по време на карантината е скочило потреблението на твърд алкохол
- че хората искат жизнерадостни и оптимистични послания в рекламите.





Има разнобой за това доколко трайни ще са промените в поведението и нагласите на потребителите, наложени от ограничителните мерки.


И това не е изненадващо - времената са необичайни и преходни. Защото сме в "Повратна точка".


Имаме най-подходящите събеседници по темата - те са от Ebag.bg и eMAG.bg, както и представители на "Spirits България", "Philip Morris България" и "Nestle България".


А специалният ни гост е Мирослава Георгиева от GfK - водеща организация в индустрията на пазарните проучвания.


По епизода работи и редакторът Биляна Димова.
Ако началото ви хареса и искате да слушате останалите епизоди, веднага щом излязат, абонирайте се за подкаста на "Дневник" в Apple Podcasts, Spotify или Google Podcasts.


Обратна връзка можете да ни изпращате на [email protected]

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK