Технополис стартира интернет игра с Хонда

Технополис стартира интернет игра с Хонда

© Технополис



Съдържание от Технополис. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

На 3 март веригата за бяла, черна, офис и IT техника – Технополис започва игра "Абонирай се за електронната брошура на Технополис и спечели Хонда".


Играта не е обвързана с покупка, а абонаментът за електронната брошура на Технополис е напълно безплатен. Единственото необходимо условие е всеки участник да се регистрира на сайта на компанията и да открие 4-те символа "Знайко кара скутер Хонда" в специалната брошура, която ще получи.


Играта продължава до края на годината и обхваща 15 поредни промоционални брошури на веригата.


След изтичане периода на валидност на всяка промоционална брошура се тегли томбола от всички правилно отговорили. Така 15 участници в играта ще станат притежатели на скутер Хонда Лийд, а на финала един ще спечели страхотно АТВ Хонда.


Наградите са повече от впечатляващи. Всеки от 15-те скутера Хонда Лийд струва 5400 лв., а голямата награда, мощното АТВ Хонда TRX250 EX е на стойност 8600 лв.


В мартенската брошура на Технополис за първи път се представят новите за 2011 година модели плазмени и ЛЕД телевизори на Панасоник, както и новите модели фотоапарати на Канон и Олимпус.


Акценти в новата брошура на Технополис са 32-инчовият ЛЕД телевизор на ЕлДжи за 799 лв. и комплект компютър, монитор и мултифункционално устройство за 599 лв Изключително атрактивни са еко офертите, с грижа за природата, при които нови енергоспестяващи уреди – пералня, хладилник, готварска печка и пр. се предлагат с допълнителна отстъпка при връщане на стар уред за рециклиране.


Технополис осигурява напълно безплатна доставка до прага на дома на клиента и транспорт на стария уред за рециклиране. По този начин клиентите спестяват пари, както в момента на покупка, така и при бъдещата експлоатация на новите енергоспестяващи уреди.


Специално за мартенските празници Технополис, чрез партньора си "Кредибул" АД, предлага на своите клиенти безлихвен кредит на около 30 артикула от различните продуктови категории – телевизори, фотоапарати, видеокамери, IT и едра бяла техника. Клиентът заплаща стойността на стоката на 6 или 10 равни вноски, една в търговския обект при покупката и 5 или 9 месечни , без оскъпяване, без такси и комисионни и с 0% ГПР.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK