" Юнайтед Партнърс" разширява дейността си в BTL сектора

Съдържание от United Partners. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

София, 5 април, 2011 – От началото на април агенция "Юнайтед Партнърс" планира развитие на портфолиото си в сферата на маркетинга и управлението на марките. Агенцията ще инвестира усилия и опит в дългосрочното разширяване на BTL дейността си и събитийния мениджмънт. Представянето на нови услуги е част от цялостната стратегия на агенцията да отговори на динамиката на пазара и да покрие в най-голяма степен изискванията на своите клиенти.


От април "Юнайтед Партнърс" има обособен BTL отдел, който ще отговаря за разработването и реализирането на промоционални кампании, събития, конференции и семинари. За да ръководи отдела, към екипа на агенцията се присъединява Даниел Сейков. Даниел има опит като BTL мениджър във водещи български медийни и рекламни агенции.Той е натрупал богат опит в организирането и мениджмънта на корпоративни и публични събития, бизнес конференции, промоционални кампании, проектирането и производството на рекламни материали и др.


"Привличането на Даниел в екипа на "Юнайтед Партнърс" е ключова стъпка в посока разширяване компетенциите на агенцията и осъществяване на политиката й да предлага цялостни комуникационни решения, съобразени със специфичните потребности на клиентите.", коментира Мария Гергова, управляващ директор на "Юнайтед Партнърс".


Даниел Сейков работи в сферата на маркетинговите комуникации повече от 10 години, като професионалната му биография включва мениджмънта на проекти за клиенти като: Maxxium Bulgaria, OMV България, Булгартабак, Coty Beauty България, Дамяница, Vivatel, 2be, IBM България, Победа Бургас, Baumit Bulgaria, Бороспорт, Sofia Music Enterprise, Balkan Entertainment Company, Phillip Morris Bulgaria, St. Sofia Golf Club, Metropolis и др.


Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните четиринадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, както и пъблик афеърс проекти за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, Diageo, Philips, ING Bank, ING Life, Western Union, Lufthansa, БТК, IBM, UNICEF, Киров, Johnson WAX, Lavazza и много други. Юнайтед Партнърс печели различни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория "Най- добра корпоративна PR кампания" с проектът "BGTeen.info", реализиран за Procter & Gamble. Агенцията членува в международните вериги MS&L, Global Com, FD, BondPR,, EuroLynx и е лицензиран представител на London School of Public Relations за България.


Повече информация: united-partners.com

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK