Само за две седмици се събраха над 5000 желаещи да седнат на режисьорския стол

Съдържание от Ния Константинова, All Channels PR. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

NESCAFÉ® 3in1 продължава да търси режисьор за най-новия си рекламен спот. Кампанията преминава под мотото "ти си неочаквано добра комбинация" и цели да вдъхнови младите хора, като им предлага да направят първите си стъпки в режисурата заедно с любимата марка кафе.


През първите две седмици на сайта на кампанията се регистрираха 5261 участника, които нарастват всеки ден. Първите близо 800 готови предложения, могат да бъдат разгледани на nescafe3in1director.com. Конкурсът е отворен за всеки, който иска да предложи своята неочаквано добра комбинация от текст, музика и видео кадри. Кампанията на NESCAFÉ® 3in1 продължава с пълна сила до 11 март, когато ще бъдат избрани поне три от рекламите, които ще представят марката.


NESCAFÉ® 3in1 отправя покана към всички, запалени по рекламата да направят своя първи опит на специално създадената уеб платформа nescafe3in1director.com. Там те имат възможност да създадат най-новия рекламен клип като творчески комбинират предварително зададени видео кадри и музика, подбрани за проекта от едни от най-добрите оператори от българската рекламна сфера - Емил Христов, Орлин Руевски, Антон Бакарски и Красимир Андонов. От тях ще се очаква да добавят и история в думи, която да бъде последната подправка към най-новата реклама на NESCAFÉ® 3in1.


През 2012 г. NESCAFÉ® 3in1 ще вдъхновява, провокира и стимулира младите хора чрез различни активности, които целят да събудят творческо мислене и артистичност у тях. За много от младежите това ще бъде първият режисьорски опит, който би могъл да се окаже решаващ за бъдещата им творческа кариера.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK