Висок е процентът на деца в България, които не спортуват, сочи проучване

Съдържание от United Partners. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Национално проучване, проведено за Procter & Gamble в началото на годината показва, че българите определят спортуването като много важен фактор за развитието на детето. Независимо от това малките деца не практикуват никакъв спорт.


11-ти май 2012 г., София, България


Procter & Gamble, компания притежаваща марките Pampers®, Always®, Ariel®, Bonux®, Lenor®, Duracell®, Head & Shoulders®, Blend-a-med®, Gillette®, е един от основните партньори на Международния Олимпийски Комитет, която е отдадена на промотиране на детското развитие чрез спорта в България.


Като се стреми да подобрява повече и пълноценно живота на хората, P&G се ангажира да помага развитието на младите деца в спорта чрез образователни събития, които ще окуражат майките да насърчават децата си да спортуват за по-добър живот.


Необходимостта от такъв тип събития се потвърждава от национално проучване*, проведено от P&G, което показва, че "57% от децата не практикуват никакъв спорт, а 64% от родителите също не спортуват".


Според 46% от родителите, децата им не се интересуват от никакъв спорт. Около 43% от тях казват, че биха записали децата си в спортен клуб или школа. Това е и основната причината 88% от децата, които спортуват да го правят като част от специално организирано мероприятие. Малък е броят, едва 37%, на родителите, които смятат, че допълнителните часове на децата в училище по физическо възпитание и спорт биха насърчили децата им да спортуват повече.


Резултатите от изследването показват, че 94% от родителите знаят колко е важен спорта за развитието на децата им, но само 36% от тях спортуват. Процентът на родителите, които спортуват е 58. Те споделят, че са повлияни от децата им. Резултатите показват също, че процентът на децата, които се занимават активно със спорт е по-висок от процента на родителите, които спортуват.


За Procter & Gamble
P&G се докосва и подобрява живота на приблизително четири милиарда души по света, чрез портфолиото си от качествени марки. Водещите марки на компанията включват Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®,Ace®, Febreze®, and Ambi Pur®. Марките на P&G са достъпни в повече 180 страни в цял свят. Моля посетете pg.com за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.


* Проучването е изготвено от Ipsos Marketing между 1000 човека на възраст 15-69, с деца на възраст 2-18 години, национално представено в 9 района на страната и 4 областни града.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK