Радисън Блу Гранд Хотел стана първият и единствен сертифициран "Зелен" хотел в България от международната организацията "Зелен Ключ"

Съдържание от Радисън Блу Гранд Хотел. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Награждаването със сертификата стана лично от г-н Николас Дуброкарт, международния координатор на организацията.


Радисън Блу Гранд Хотел гордо постави България на световната карта на "Зелените" хотели защитавайки сертификата "Green Key" ("Зелен Ключ"), който е смятан за най-престижния в бранша. Това екологично признание бе дадено на основата на повече от 370 критерия, зададени от международната организация, за отговорни и последователни екологични и икономически мерки за спазване на екологичните стандарти.


"Green Key" ("Зелен Ключ") (green-key.org) е най-голямата глобална неправителствена и без стопанска цел организация оценяваща устойчивото развитието на туристическия сектор, усилията му по опазването на околната среда и внедряване на новаторски проекти за минималното негативно влияние от този разрастващ се в глобално отношение бизнес върху природата. В момента организацията "Green Key" ("Зелен Ключ") е представена в повече от 34 държави по света, сертифицирайки над 1800 туристически обекта, като е признат институционален партньор на Програмата за Околна Среда към Обединените Нации (unep.org), Световната Туристическа Организация (world-tourism.org) и редица други значими международни организации. В България тя е позната още като част от организацията сертифицираща плажовете по Черноморието ни с еко-сертификата "Blue Flag" (‘Син Флаг’).


"Нашата цел е да ръководим и развиваме бизнеса си по отговорен начин, прогресивно да намаляваме негативното му влияние на околната страна без това да се отразява по никакъв начин на комфорта на нашите гости. В тази връзка ние изготвихме активен план с мерки и инвестиции, който да повлияе едновременно за повишението на качеството на услугите към всички наши клиенти и намаляването на консумацията и потребление на ресурси. Още повече, тази програма се явява силен инструмент веднъж в обучението на персонала ни на практики по опазване на околната среда, така и дава възможност за търсения ефект на снежната топка за тези полезни практики за цялото общество" – сподели малко повече детайли г-н Джордже Миу, управител на хотела.


В плановете на хотела влизат последващи мероприятия като част от активното популяризиране на идеята сред бранша в България и споделяне на добри практики от цял свят за опазването на околната ни среда и оптимизиране потреблението на ресурси.


Радисън Блу Гранд Хотел (radissonblu.com/hotel-sofia) е част от веригата Carlson Rezidor Hotel Group (Карлсон Резидор Хотел Груп), която на този етап представя 1319 работещи хотели и хотели в процес на отваряне под брандовете Raddison Blu, Radisson, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inns & Suites и бутиковия бранд Hotel Missoni. Хотелът е изключително ценен от гостите си със своите уникални концепции като 100% Guests Satisfaction Guaranteed, Yes I Can! Визията на компанията, Super Breakfast бюфет, както и за най-високото си ниво на услугите и най-централното си местонахождение.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK