Нов български франчайз за стартиране на бизнес с малък капитал

Съдържание от Ключарят на място. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Рекорден брой заявки са постъпили в Министерството на икономиката за стартиране на нов бизнес. За 4 месеца до юли 2012 г. броят на желаещите е над 800. Лятото може да се отбележи и с още една нова бизнес възможност за всички решили да инвестират в собствен бизнес - най-голямата верига ключарските ателиета в България "Ключарят на място" стартира свой франчайз под мотото "Инвестиция в занаят". Ключарят на място е и единствената компания в България предлагаща франчайз за стартирането на нов бизнес в сферата на ключарските услуги.


Ключарят на място разработва своя бизнес модел от 1993 г. и е лидер в предлагането на ключарски услуги в България като към днешна дата разполага с 11 търговски обекта в цялата страна разположени в немските вериги хипермаркети Практикер и Кауфланд. Тази франчайз концепция предоставя възможност за стартиране на стабилен нов бизнес в ниша с незатихваща и неотложна нужда от професионални услуги.


За да създадат собствено ключарско ателие потенциалните кандидати не е нужно да имат предишен опит в сектора – фирменото обучение дава възможност да се достигне до професионално ниво само за няколко месеца. Възвръщането на инвестицията може да се осъществи за период от 6 до 60 месеца в зависимост от предприемчивостта на франчайзополучателя.


Пълна информация за условията на франчайз "Ключарят на място": keyplus.bg/sobstven-biznes-s-kluchariat-na-miasto

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK