Фиксирани цени за четири месеца на шест основни хранителни продукти предлага новoоткритият супермаркет Пикадили Надлез Надежда

Съдържание от V consulting. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

София, 01 октомври 2012г. Супермаркет Пикадили отвори врати в столичния Ритейл Парк Средец (до Надлез Надежда). Магазинът е разположен на 2 800 кв. м. търговска площ, като заема част от пространството на хипермаркет Темпо. В началото на годината, в съответствие със стратегическите планове за развитие, мениджмънтът на компанията реши да заложи на традиционните си формати в България и да не развива бранда Темпо.


Само за клиентите на Пикадили Надлез Надежда шест основни хранителни продукти ще се продават на фиксирани цени за период от 4 месеца (1 октомври 2012 – 31 януари 2013г.) в рамките на промоцията "Позволи си повече". Потребителската кошница включва едни и същи като вид продукти - олио, захар, краве сирене, брашно, шпек "Бургас", бял хляб, като в рамките на тези 4 месеца марките на продуктите може да варират според пазарното търсене, но цените им ще останат непроменени. Клиентите могат да открият тези стоки в специално обособени и обозначени зони.


"Желанието ни е да запазим и развием търговската локация като предпочитано място за пазаруване, като отговорим на очакванията на клиентите за достъпни цени и отлично качество. Вярваме, че тази гъвкавост по отношение на ценовата политика ще бъде приета добре от потребителите.", коментира Главният оперативен директор Ерикян Лантинк.


Новият Пикадили Надлез Надежда е с работно време от 08:00 до 22:00 часа. Супермаркетът предлага над 8 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки. Така жителите на кварталите Надежда и Орландовци имат възможност да избират качествени стоки на достъпни цени. Пекарна на самообслужване с изобилие от прясно изпечен хляб, хлебни изделия и закуски; топъл щанд с храна за вкъщи; биопродукти и диетични храни, както и богат избор от зеленчуци и плодове привличат вниманието в новия магазин. Клиентите могат да открият предпочитаните собствени марки на Пикадили като 365 за хранителни продукти и CARE за козметика, HOME за изделия за дома. Предимство на новия супермаркет е и просторният паркинг за клиенти. Непосредствено до новия супермаркет ще бъде разположен още един магазин – на веригата за електротехника и потребителска електроника Техномаркет.


"Колело на късмета" създава много настроение и носи награди на клиентите на Пикадили Надлез Надежда в седмицата на откриването на супермаркета. В часовете между 18:00 и 20:00 часа от понеделник до петък, а в събота от 11:00 до 15:00 часа, клиентите на магазина могат да изпробват късмета си и да спечелят ваучер за пазаруване на стойност от 10 до 100 лева, както и голям брой продукти от собствените марки на Пикадили - 365, Care, Premia или Delhaize.


За Пикадили:


Пикадили е верига супермаркети с над 15-годишна история. В началото на 2011 г. Пикадили стана част от международната група за търговия с хранителни стоки Delhaize Group. Delhaize Group е една от най-големите международни търговски вериги в 11 страни на три континента. Delhaize Group е листвана на Euronext Брюксел и на Нюйоркската фондова борса. Веригата разполага с 42 обекта в осем града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 25 супермаркета и 17 обекта за ежедневно пазаруване с марката "Пикадили Дейли".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK