Пощенска банка отчита отлични резултати при използването на новата платформа за онлайн банкиране

Съдържание от proximitysofia. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Пощенска банка отчете отлични резултати при използването на продукта за онлайн банкиране e-Postbank след въвеждането на изцяло обновената му платформа през юни тази година. За период от три месеца над 60% от потребителите с регистрация за онлайн банкиране предпочитат новата платформа и използват нея.


Резултатите на банката показват засилване на интереса към използване на онлайн банкирането пред традиционното – близо 40% от всички преводи на клиенти се нареждат през интернет банкиране. Клиентите предпочитат онлайн услугите поради изключителното удобство, бързина и по-ниски такси.


Банката регистрира 59% увеличение на финансови транзакции на физически лица на годишна база, което показва, че все повече хора ползват е-Postbank за транзакции, а не само за следене на движението на средствата си. Увеличението на регистрираните физически лица за онлайн банкиране на годишна база е 34%, а 27% е ръстът при новите клиенти с активирано интернет банкиране. Банката отчита и над 50% ръст при ползването на банкирането за битови плащания, които са освободени от такси до края на годината. Безплатна е и услугата имейл известяване, алармираща потребителите за влизане в електронното банкиране от различен IP адрес, изпратен или отказан превод и др.


Клиентите на банката споделят удовлетворението си от възможностите за преводи между собствени сметки без такси и утежняващи механизми, за управление на информацията според предпочитанията си, така че да виждат целия си финансов профил на един екран и за нареждане на преводи дори само с drag-drop функцията. Това са и най-често използваните функционалности – заплащане на комунални услуги, захранване на кредитни карти в реално време, нареждане на преводи чрез облекчения интерфейс и др.


До края на 2012 г. ще бъде пуснат нов вход за онлайн банкиране, специално за корпоративни клиенти. Решението е провокирано от разликата в нуждите на индивидуалните и корпоративните клиенти на банката и в тази връзка активно се разработват оптимизирани интерфейси за работа на двете групи клиенти.


Въведена е специална функционалност, която дава възможност на бюджетните организации да банкират удобно и бързо.


В ход е и мащабен проект за подобряване на механизмите за установяване на нетипично поведение на потребителите и облекчаващ значително клиентите при работа с допълнителните мерки за сигурност. Пощенска банка се ангажира постоянно с подобряването и развиването на сигурността във връзка с гарантиране на спокойствието и доверието от страна на клиентите си.


Повече информация за новите функционалности на платформата за онлайн банкиране можете да научите от Ръководството за потребители на електронно банкиране, достъпно на уебсайта на банката, чрез обаждане в работен ден на Центъра за обслужване на клиенти на тел. 0800 18 000, както и във всички клонове на Пощенска банка или на имейл [email protected]

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK