УниКредит Булбанк получи наградата за изграждане на положителен образ на жените в рекламата

Съдържание от ABC Design & Communication. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Телевизионната реклама "Истинските герои - Моят личен банкер" на УниКредит Булбанк получи голямата награда за изграждане на положителен образ на жените в рекламата и маркетинга в конкурса на Информационното бюро на Европейския парламент в България.


Призът беше връчен в края на миналата седмица на Андреа Казини, заместник-председател на Управителния съвет и главен оперативен директор на УниКредит Булбанк от Зинаида Златанова, ръководител на Представителството на Европейската комисия в България.


Наградата се организира от Информационното бюро на ЕП в България в сътрудничество с европейските депутати Мария Габриел и д-р Антония Първанова, членове на Комисията за правата на жените и равенството между половете на ЕП. Наградата е под патронажа и на Кристалина Георгиева, член на Европейската комисия.


Базиран на концепцията за "Истинските герои" на УниКредит Булбанк, награденият клип "Винарска изба" представя реална история с клиент на банката. В ролята на личен банкер влиза колега от банката. Тя беше избрана след отворен вътрешен кастинг, в който участваха над 100 банкери. Трудната финална селекция бе направена от режисьора на клипа.


"В УниКредит Булбанк работят около 70% дами, а сред тях има и много мениджъри на ключови позиции. За нас е още по-голяма чест да получим признанието на Информационното бюро на Европейския парламент именно защото отговаря на реалността в банката. УниКредит развива различни програми, с които да подкрепим дамите в банката в израстването в кариерата, но и в осигуряването на баланс в личния и професионалния живот", каза Андреа Казини.


"Спомням си че имаше дискусия по темата "мъж или жена в ролята на личния банкер". В крайна сметка решихме, че няма особена нужда да следваме стереотипите и можем да покажем нещата както са в реалния живот – по-голямата част от колегите в банката на тази позиция са жени, следователно и личният банкер в първата ни реклама за малък бизнес тази година беше жена", коментира Кирил Бъчваров, директор на управление "Бизнес комуникации" на УниКредит Булбанк.


В същата категория за рекламна кампания, която изгражда положителен образ на жените в рекламата, беше номиниран и рекламният клип на УниКредит Булбанк за депозит Подръка "Истинските герои - Моята майка".


Партньори за конкурса на Информационното бюро на ЕП в България са Комисията за защита от дискриминация, Общественият съвет на жените в бизнеса в България, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), Съюзът на българските журналисти (СБЖ), Съюзът на българските художници (СБХ), Българският фонд за жените, сп. Business Woman Magazine и сп. Ева.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK