Новата идентичност и слоган на Кофас отразяват успешните стратегически промени

Съдържание от Coface. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

От 2011 г. насам Кофас осъществи промени в основната си дейност по застраховане на кредити, и претърпя реорганизация с цел усъвършенства начините, по които подкрепя своите клиенти в несигурната икономическа ситуация. В този дух групата възприе нова корпоративна идентичност и нов слоган: "Кофас – за по-сигурна търговия". С характеристиките на интернационален бранд, новата идентичност се въвежда от 21 януари 2013 г. във всичките 66 страни, където е представена компанията.


"Новата корпоративна идентичност, въведена днес, отразява съществена-та трансформация на Кофас през последните 2 години. Слоганът е израз на специалната добавена стойност, която осигуряваме като кредитен застра-ховател и на ангажимента към нашите клиенти: по-безопасна и надеждна търговия по света" – отбеляза Жан-Марк Пилю, Главен изпълнителен дирек-тор на Кофас груп.


Ново позициониране на бранда, символ на силната ангажираност към клиентите


Новото позициониране на Кофас се основава на предимствата на компанията като кредитен застраховател – опита в оценката и предотвратяването на риско-вете и предоставянето на решения за компаниите, които да ги предпазват от рисковете от несъстоятелност, свързани с техните клиенти. Това осигурява стабилност на развитието им.


Новият слоган на компанията "Кофас – за по-сигурна търговия" отразява именно това и е символ на силната ангажираност на компанията към клиентите.


Нов имидж и нови амбиции


Създадена от френската агенция W & Cie, новата идентичност на Кофас е по-опростена и по-енергична. Всеки неин компонент (лого, типография, цветове, лейаут и други) са създадени да отразяват и да подкрепят новата стратегическа посока на компанията.


Графичната игра между буквите C и O в логото, които се срещат като две ръце, изразява взаимоотношенията на доверие, които Кофас се стреми да изгражда с клиентите. Различният цвят на двете букви изразява идеята за допълването – клиентите на Кофас работят със своите клиенти. В допълнение, връзката между C и O предизвиква асоциации за знака за безкрайност, което фиксира мястото на марката в представата за вселената от информация и безкрайните възможности.


В същото време визуалното решение, ориентирано към предприемачите, които Кофас подкрепя, поставя клиента в центъра на дейностите на компанията.


Логото и графичните решения са реализирани в синьо и в светлозелено. Синият цвят е елемент от наследството на Кофас, осигуряващо приемственост от предишното лого. Новото зелено от своя страна потвърждава уникалността и модернизацията на групата.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK