Български предприемачи получиха ценни съвети за User Experience от словенския си колега Митя Мавсар

Съдържание от Комуникационна агенция PRoWay. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Български мениджъри и представители на средния и малкия бизнес се срещнаха със словенския предприемач Митя Мавсар (Mitja Mavsar). Срещата се проведе на 27 и 28 февруари 2013 година в София и беше на тема User Experience. Обменът на опит със словенския бизнес се осъществява по проект "Иновативни знания без граници" на Център за предприемачество и управленско развитие – България (CEED България) и Zavod mreža podjetništva – CEED Словения.


Митя Мавсар, ръководител на отдел User Experience в словенската софтуерна компания D-Labs, сподели своя опит и примери от соята практика за създаване на полезни продукти за потребителите. Митя представи тенденциите в развитието на този важен аспект на софтуерните продукти и даде ценни съвети за създаване на преживяване чрез услугите, които се разработват. Според него, за да е успешен един продукт, той трябва да е разбираем и полезен за потребителите.


"Първото впечатление не се създава само от визията, то трябва да породи емоция и да накара потребителя да оцени продукта", сподели Митя Мавсар. Той съветва българските предприемачи да провокират любопитството на клиентите си и да правят малки и неочаквани изненади.


Митя Мавсар препоръча на участниците при изграждането на собствен сайт да вграждат добра активна търсачка, чрез която може да се проследи какво се търси най-много и да се отговори на нуждите на потребителите. "Основното при един добър сайт е най-важните бутоните в него да бъдат лесно видими за посетителите му", допълни той.



За проект "Иновативни знания без граници" - BG051РО001-7.0.01-0123-С0001


Проектът се изпълнява по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" на МТСП, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-7.0.01 "БЕЗ ГРАНИЦИ – КОМПОНЕНТ 1" и се финансира то Европейския социален фонд и Република България. Проектът се реализира в рамките на 12 месеца, а основната му цел е да повиши капацитета и да насърчи предприемаческия потенциал на малкия и среден бизнес в България.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK