LG представи на европейския пазар умни, енергийно ефективни домакински електоуреди

Съдържание от Аmic. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

LG Electronics (LG) показа впечаляващо разнообразие от енергийно ефективни домакински електроуреди по време на LG Innovative Festival (InnoFest) 2013. Тазгодишното събитие се проведе в Берлин на 10 и 11 април и бе посетено от около 300 бизнес партньори на LG от цяла Европа.


Най-новите домакински електроуреди на LG, в това число пералните със сушилня Eco-Hybrid и хладилниците енергиен клас А+++, се отличават с иновативни функции и авангардни технологии. Увеличавайки гамата си от висок и среден клас уреди, съобразени с нуждите на всеки пазар, LG цели да затвърди лидерските си позиции и да заеме водещото място при производителите на домакински електроуреди до 2015 г.


"Купувайки домакински електроуреди, европейските потребители високо ценят енергийната ефективност, удобството и иновативния дизайн", каза Сеонг джин Джо, президент и изпълнителен директор на LG Home Appliance Company. "В LG разбираме тези приоритети, защото винаги се вслушваме в нашите клиенти и внимателно следим тенденциите на пазара. Само така можем по-добре да отгово-рим на актуалните потребителски нужди."


Доброто познаване на потребителите е от основно значение за разграничаването на LG от конкуренцията. Във връзка с това компанията поддържа няколко лаборатории за проучване на стила на живот и влиянието му върху тенденциите в развитието на хладилниците – в Германия и Испания, на пералните – отново в Германия, и на дизайна на домакинските електроуреди – в Лондон. Всеки един от тези изследователски центрове позволява на LG да разработва продукти, които оптимално да отговарят на реалните потребности на забързания и загрижен за околната среда съвременен потребител. Освен това компанията се стреми във всеки от своите заводи да произвежда уреди, които са проектирани и изработени за нуждите на конкретния локален пазар.


"LG затвърждава имиджа си във високия клас домакински електроуреди, но ед-новременно с това разширява позициите си и в средния клас. Тази двупосочна стратегия цели понататъшното укрепване на позициите на компанията на европе-йския пазар ",допълни Сеонгджин Джо.


По време на тазгодишния LG InnoFest в Берлин компанията представи новата пералня със сушилня Eco-Hybrid с капацитет 12 кг при пране и 8 кг. при сушене и самостоятелна сушилня с капацитет 9 кг. И двата нови уреда отговарят на нужди-те на европейските потребители за пестене на вода и електроенергия. Стандартните перални със сушилня използват вода по време на работа в режим на изсушаване. Новите перални със сушилня на LG са енергиен клас А. Тяхната енергийна ефективност се дължи на Air-drying технологията (изсушаване с въздух), която подпомага стандарния цикъл на работа при сушене. Това може да спести на потребителя до 6 900 л. вода на година . Сушилните Eco-Hybrid притежават и два режима на работа – Eco и Speed. Първият спестява средно 50% енергия в сравнение със стандартна сушилня , а вторият позволява до 30% по-бързо изсушаване .


Новите перални със сушилни на LG разполагат с функция 6 Motion Direct Drive, която позволява по-добро изпиране, съчетано с грижа за тъканите. Чрез комбина-ция от различни движения на мотора, функцията позволява пране на различни типове дрехи с по-малко намачкване и възможни повреди на материята.


Заедно с енергийно ефективните перални и сушилни LG представи и първия по рода си хладилник с енергиен клас А+++, който разполага с фризер и двойна система за съхранение Door-in-Door. Новите хладилниците на LG предлагат на пот-ребителите по-ефективно пестене на енергия, както и по-удобен начин за съхранение и достъп. В допълнение LG показа пред европейските потребители и други изключителни продукти като фурната Charcoal Lighting Heater™, роботизираната прахосмукачка HOM-BOT SQUARE и новите съдомиялни машини с технология-та TrueSteam™.


Представяйки богата гама от високо технологични уреди с иновативен дизайн и на достъпни цени, LG предоставя на потребителите по-голямо разнообразие от възможности за избор. Компанията затвърждава своите позиции на европейския пазар както чрез Smart кампания за представяне на своите нови технологии и уреди, така и чрез разширяване на партньорската си мрежа от дистрибутори

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK