Procter & Gamble разказа за силата на историиите в социалните медии по време на Webit Digital Summit

Съдържание от United Partners. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Водещи български и международни експерти от различни сфери на бизнеса и дигиталните комуникации се събраха на ежегодното издания на Webit Digital Summit България, което се провежда на 24-ти и 25-ти април в София.


По време на първия ден беше обсъдено влиянието на дигиталната индустрия върху банките, финансите и застраховането, бързооборотните стоки и ритейла, автомобилната индустрия, технологиите, фармацията и здравеопазването. В дискусионния панел "Силата на историите в ерата на разговорите", който се проведе вчера, се обсъди задълбочено комуникацията в социалните медии в сектора на бързооборотните стоки. По темата дискутираха Илеана Кошиас, Brand Operations Integration Manager в Procter & Gamble и Сара Бърн, Digital и Social Media Strategist в MSL Group.


Илеана Кошиас сподели опита и добрите практики в управлението на различните марки на Procter & Gamble, която е един от лидерите в сектора на бързооборотните стоки: "За да се комуникира успешно с аудиторията трябва да се започне с опознаване и разбиране в дълбочина на потребителите. Обикновено ние започваме с много силни идеи за изграждане на нашата комуникация с тях. Когато имаме правилния ъгъл, правилната комуникация, в която потребителите са заинтересовани от съдържанието, те се включат в разговора съвсем естествено."


Сара Бърн обясни защо комуникацията в дигиталните и социални медии е толкова важна за всяка компания: "В комуникацията си ние говорим не НА потребителите, а С тях. Най-важното е да привлечем вниманието им и да ги заинтригуваме. Това се получава, когато вземем глобалната история и я пренесем на локално ниво. Но преди да комуникирате с потребителите, трябва първо да ги чуете внимателно."


Webit Bulgaria Digital Summit е най-широко отразяваното събитие за дигитален маркетинг, реклама, технологии и предприемачество в България. Събитието събира на едно място рекламодатели и хората управляващи маркетинг бюджети, основните играчи на медийния и дигитален пазар и предприемачите, работещи в дигиталната и технологична индустрия в България и региона.



За Procter & Gamble
P&G служи на приблизително 4,6 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 75 страни в цвета. Моля посетете http://www.pg.com за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK