Феновете на Пикадили печелят от всеки гол във Вечното дерби

Съдържание от V-consulting. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

За втори път в рамките на един месец супермаркети Пикадили раздават големи награди, свързани с успехите на българския футбол. Този път промоцията "Бъди фен" е за Вечното дерби между Левски и ЦСКА.


Всеки клиент на Пикадили, закупил продукти на стойност над 100 лева между 7:00 часа на 25 април (четвъртък) и 12:00 часа на обяд на 27 април 2013 година (събота), ще получи талон за пазаруване на стойност 10 лева за всеки вкаран гол в дербито между Левски и ЦСКА на 27 април 2013 година. Така колкото по-зрелищна и резултатна е срещата, толкова по-големи ще са наградите за феновете на Пикадили.


Талоните ще могат да се използват за следващо пазаруване в магазините на веригата до края на работното време на супермаркетите на 8 май 2013 година (вторник) включително. За да получат наградите си, феновете трябва да запазят касовата бележка от покупката си.




За Пикадили


Пикадили е верига супермаркети с над 15-годишна история. В началото на 2011 г. Пикадили стана част от международната група за търговия с хранителни стоки Delhaize Group. Delhaize Group е една от най-големите международни търговски вериги, която оперира в 11 страни на три континента. Листвана на Euronext Брюксел и на Нюйоркската фондова борса. Веригата разполага с 45 обекта в осем града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Видин, Пловдив, Габрово, от които 23 супермаркета и 22 обекта за ежедневно пазаруване с марката "Пикадили Дейли".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK