Пощенска банка с поредно признание от "PR Приз"

Съдържание от Proximity Sofia. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Пощенска банка бе отличена за втора поредна година в престижния конкурс за постижения в сферата на комуникациите "PR Приз 2013". Финансовата институция спечели второ място в категория "Проект за корпоративна социална отговорност – бизнес сектор" за реализирането в България на международния проект The NO Project в подкрепа на борбата с трафика на хора.


В тазгодишното седмо издание на наградите "PR Приз" 54 комуникационни кампании и проекти се състезаваха в надпреварата за отличия в 13 категории. Наградите бяха връчени на специална церемония в Гранд Хотел София. По традиция конкурсът "PR Приз" бе организиран от Българско дружество за връзки с обществеността. Победителите бяха избрани от авторитетно международно жури.


"Признанието е много специално, тъй като най-оспорваната битка беше именно в категориите, отличаващи социално отговорни кампании, а за Пощенска банка социалната отговорност не е кампанийно действие, а част ДНК-то на компанията. Въпреки всички трудности, през които обществото минава през последните години, ние не спираме да връщаме на обществото, в което работим. Проектът NO Project e посветен на един сериозен, но подценен проблем – трафика на хора. И през тази година планираме реализацията на много сериозна серия от активности по проекта, с които ще засилим многократно информираността в национален мащаб. Най-страшното е, че буквално всяко човешко тяло си има цена – за това наричаме трафика на хора модерното робство. И дори само един човешки живот да успеем да спасим, усилията си заслужават", сподели Илияна Захариева, началник отдел "Корпоративни комуникации" в Пощенска банка, която получи наградите от името на институцията.


Последните години Пощенска банка успя да се докаже като стабилна, ефективна и модерна институция, максимално открита и прозрачна по отношение на въздействието си върху околната среда, икономиката и обществото като цяло. През месец март проектът The NO Project получи признание в категория "Събитие на публиката 2012" на второто издание на конкурса за най-добри организатори на събития Eventex Awards, което е поредното доказателство за постигнатия ефект сред широката общественост.


Повече информация вижте тук и тук



За Пощенска банка и борбата с трафика на хора


Пощенска банка е една от малкото бизнес организации, която се включва проактивно като партньор в националните информационни кампании за борба с трафика на хора – именно чрез международния проект The NO Project, чиято реализация в България започна по инициатива на банката през лятото на 2012 г. Проектът се осъществи с официалното партньорство на Националната комисия за борба с трафика на хора и Нов български университет.
В рамките на The NO Project банката организира поредица образователни срещи с възпитаници на НБУ, Националната гимназия за изящни изкуства "Илия Петров" и Американския колеж в София. Лектор на новаторските семинари, на които бяха използвани изразни средства като музика, изкуство, образование и социални медии, беше г-жа Джуди Бойл, създател на The NO Project, която пристигна в България благодарение на Пощенска банка.
Кулминацията на реализацията на The NO Project бе оригиналната изложба FREE ME, в която бяха показани инсталации, плакати и художествени произведения на студенти от НБУ, посветени на борбата с трафика на хора. Последваха още четири изложби под надслова STEP TO FREEDОM – в София, непосредствено до Националния дворец на културата, в Благоевград, в Пловдив и в пазарджик. Над 8000 души посетиха изложените 58 плакатa, представящи творческата гледна точка по проблема с трафика на хора на студенти от департамент "Изящни изкуства" на НБУ, на Джуди Бойл, създателката на международния проект The NO Project, както и визии от различни информационни кампании на НКБТХ.
Според данни на НКБТХ през 2011 г. в България са регистрирани 541 жертви на трафик. Значителна част от тях (448 души) са жени. При 404 случая основната цел на извършеното спрямо тях престъпление е сексуалната експлоатация, следват трудовата експлоатация – 91 случая, и трафикът с цел продажба на новородено дете – 29 случая.
The NO Project е независима инициатива, която цели създаване на информираност и критично мнение по проблема с трафика на хора. В България тя се осъществява изцяло с подкрепата на Пощенска банка. Проектът е специално насочен към младите хора и използва популярни сред тях изразни средства като музика, изкуство, образование и социални медии. The NO Project цени техния потенциал да влияят и да променят съществуващите поведенчески модели. Повече за проекта можете да откриете на www.thenoproject.org.


Пощенска банка с правно име "Юробанк България" АД е член на Юробанк Груп.


Юробанк е европейска банкова организация с 67,7 млрд. евро активи (към 31.12.2012), която предлага универсално банкиране в осем страни. Юробанк има ключово присъствие в Гърция и водещи позиции в България, Румъния и Сърбия. Банката предлага ексклузивни решения за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон и присъства на банковия пазар в Украйна.
Повече информация за Пощенска банка можете да намерите на www.postbank.bg, както и на www.facebook.com/PostbankBG.


Повече информация за Юробанк можете да намерите на www.eurobank.gr.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK