"Билла България" откри 84-тия си супермаркет в страната и 25-и в София



Съдържание от M3 Communications Group. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Билла България" откри 84-тия си супермаркет в страната и 25-и в София, който се намира в идеалния център на столицата, на ул. "Пиротска" 9. Компанията планира още пет откривания до края на годината. "Основната цел на "Билла България" е ежедневно да предлага разнообразие от свежи храни, най-добро съотношение цена–качество и високо ниво на обслужване. Нашите клиенти познават това добре, оценяват го и очакват всеки наш нов супермаркет. Затова компанията планира общо девет откривания за тази година, четири от които вече са факт", каза Николай Петров, изпълнителен директор на "Билла България".


Новият супермаркет в София се отличава с това, че в него се приготвят на място плодови и зеленчукови салати и грил скара. Основната част от всички плодове и зеленчуци в магазина в момента са родно производство. Целият асортимент от над 6000 разнообразни хранителни и нехранителни стоки ще бъде разположен на площ от 850 кв. м.


Освен предварително селектирания асортимент, новият магазин ще предлага всички атрактивни промоции на "Билла България" – Clever гаранция за най-ниска цена, Акция, Билла Кард Акция, Гранде Оферта 25% отстъпка от продуктова група с Билла Кард.


"Билла България" е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. "Билла България" е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.


Веригата е представена в 35 града в страната с 84 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, планирайки откриването на 9 нови обекта до края на 2013 г., четири от които вече са факт – в София, Стара Загора, Плевен и Шумен.


През 2012 г. компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 г. "Билла България" има и 5% дял от пазара на хранителните стоки, по данни на ГФК от 2012 г.


Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.


Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.


"Билла България" се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever гаранция най-ниска цена, под която се предлагат над 250 артикула на постоянно най-ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; Билла Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с Билла Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща "Билла България" в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.


За REWE International:
Пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.


От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK