СИБАНК с мобилно банкиране за своите клиенти

 

© СИБАНК

 



Съдържание от СИБАНК

Отмина времето, когато телефонът се използваше само за разговори!


СИБАНК Mobile стартира с версия за мобилни устройства с Андроид и iOS. И двете приложения работят както на мобилни телефони, така и на таблети. Мобилните приложения покриват 80% от функционалността на онлайн платформата и позволяват на клиентите в реално време да следят и управляват средствата си. Приложенията са безплатни за потребителите на СИБАНК Онлайн.


Мобилните технологии са революция не просто в банковата индустрия и в начините за разплащане, те са революция в мисленето и взаимовръзката банка - клиент. Сега потребителите могат да изберат как да контактуват с банката- офлайн, онлайн, мобилно или чрез социалните медии. Статистиката показва, че все повече потребители предпочитат достъпът до финансовата институция да става през смартфон. В България в момента има продадени 1.5 милиона смартфона. Очакванията са през 2014 броят им да се увеличи до 2 милиона. Цифрите са ниски в сравнение с останалите европейски страни, но темповете на нарастване са значителни. Това несъмнено ще увеличи броя на потребителите на мобилни приложения.


Да бъде "Близо до вас" за СИБАНК вече означава да бъде и онлайн. Реализацията на проекта за мобилно банкиране е част от стратегията за дигитализация на банката, базирана на разбирането, че мобилните технологии променят екосистемата на банковата индустрия и позволяват на банките да се превърнат в сериозен играч с иновативни решения.


Защо мобилното банкиране интересува потребителите?
- Има поне 5 причини, които определят интереса към този канал за продажби:


- Удобен, лесен и дори вълнуващ начин за управляване и контрол на собствените средства


- Телефонът е в ръцете ни по всяко време и навсякъде. Той се превърна във второто ни АЗ.


- Сигурността е гарантирана с използването на двустепенна автентикация, както и с допълнителни кодове за регистрация на приложенията. Въвеждането на дневни лимити за преводи също намалява риска от злоупотреби.


- Приложенията за мобилно банкиране са по-опростени от онлайн версиите и обикновено включват традиционни банкови услуги: проверка на баланс и движение по сметка, валутни курсове, локации и работно време на офиси, както и нареждане на преводи между собствени сметки.


- Таксите за преводи са по-ниски от тези в офис на банката


 

© СИБАНК


С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK