Времето е пари. Да не го губим

 

© Мтел

 



Съдържание от Мтел

На кино си, филмът е скучен, но го доглеждаш?
Оставил си колата на паркинг, а се налага да тръгнеш по-рано?
Месецът свършва, а ти остават неизговорени минути?
Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?


На подобни, до болка познати ситуации, е базиран сюжетът на новата телевизионна рекламa на Мтел. За неуспешен банков обир разказват рекламна агенция "Демнер, Мерличек и Бергмaн София", продуцентска къща "Камера", режисьорът Драго Шолев и операторът Ненад Бороевич. В главните роли са Владимир Стоев – Шамана и Станислав Пеев, а ролята на пестеливия им шофьор, който отказва да тръгне, защото е предплатил за паркинг, е поверена на Юрий Рахнев.


Ето още интересни факти.
Повече от 12 часа продължава снимачният ден.
Двама професионални каскадьори заместват крадците в част от сцените.
С около десет килограма фалшиви 100-доларови банкноти са пълни трите чанти, които носят крадците.


Клипът е част от рекламната кампания на революционните тарифи Мтел трансфер, с които неизговорените минути от закупения пакет в текущия месец се прехвърлят в следващия месец.


Искало ли ти се е да можеш да използваш времето си докрай?


Сега има начин!


Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK