BILLA обучава български земеделски производители по стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P.

Съдържание от M3 Communications Group, Inc.. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

BILLA България, съвместно със Световната организация за гарантиране на качеството на земеделската продукция Global G.A.P., проведе обучение на български земеделски производители, свои доставчици. Фокус на обучението бяха същността на стандарта и предимствата при сертифициране.


Целта на BILLA България е да бъде една от първите търговски вериги, която въвежда тази сертификация за земеделските производители в страната. Global G.A.P. насърчава добрите земеделски практики, като проследява целия производствен процес на непреработения продукт. Някои от темите, които покрива стандартът, са безопасност на храните, проследимост, здравословни и безопасни условия на труд, околна среда и хуманно отношение.


Втората част от обучението беше посветена на стандарта Local G.A.P. – версия на общия Global G.A.P. стандарт, адаптирана за условията в страната и нуждите на BILLA България. Този стандарт ще бъде разработен специално за BILLA, като сертифициращата фирма ще одитира доставчиците на BILLA относно спазването му.


Стандартите Global G.A.P. и Local G.A.P. признават най-добрите световни практики, като поради строгите си процедури и изисквания при сертификацията увеличават доверието на клиентите в качеството на произведените във фермите продукти.


Повече от 130 000 са сертифицираните производители в над 110 държави, като в България те са само 20.


REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.


Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.


От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.


BILLA Bulgaria е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.


Веригата е представена в 35 града в страната с 86 магазина, 25 от които в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, като само за 2013 г. са открити шест нови магазина – в София, Пловдив, Стара Загора, Плевен, Шумен и Бургас.


През 2012 г. компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 г. BILLA България има и 5% дял от пазара на хранителните стоки по данни на ГФК от 2012 г.


Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.


Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.


BILLA Bulgaria се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK