Некст Консулт и Salesforce.com моделират ново поколение клиентски ориентирани компании

Съдържание от All Channels | PR. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

София, 02.04.2014
До 2020г. се очаква с облака да са свързани над 50 милиарда устройства, сред които компютри, таблети, смартфони, интелигентни аксесоари, сензори и др. Зад всяко от тях се крие потенциален клиент. Ето защо за бизнеса днес е жизненоважно да се снабди своевременно с технологични предпоставки за взаимодействие от ново поколение. Така по-рано днес компаниите Некст Консулт и Salesforce.com откриха първата си съвместна конференция на тема "Увеличете бизнеса си по изцяло нов начин". Чрез събитието двете дружества официално дадоха старт на стратегическото си партньорство за територията на България. Във връзка с конференцията в София гостуват двама международни лектори от екипа на Salesforce.com – Ричард Дойл, мениджър "Партньорска мрежа" за Централна и Източна Европа, Русия и Турция, и Геза Матрай, ръководител "Продажби" за Централна и Югоизточна Европа.


Некст Консулт и Salesforce.com съчетават дългогодишно ноу-хау в консултантския бизнес и челни позиции в сферата на автоматизиране на продажбите и обслужването на клиенти. Експертите на двете компаниите са единодушни относно актуалността на темата за изграждане на клиентски ориентирани организации. Такава, според лекторите от Salesforce.com, е компанията, в която е налице активна свързаност между всички служители, партньори, мобилни устройства и приложения. По наблюдения на Salesforce.com затрудненията, с които най-често се сблъскват търговските предприятия, се дължат на фрагментирано обслужване и тромава структура от изолирани софтуерни решения. Те посочват, че чрез консолидирането на данни и контакти в Salesforce, включително такива във Facebook, LinkedIn и други социални мрежи, се повишава значително коефициентът на полезно действие на търговските отдели. Отделно от това автоматизацията на процесите чрез CRM решението Salesforce допринася за пълната прозрачност на дейностите в организацията и прави възможен анализа в реално време на ключови индикатори и показатели. Това улеснява мениджърите при управлението на наличните ресурси и степенуването на приоритетите.


Като основни пречки пред гладкото протичане на процесите по продажбите и обслужването на клиентите лекторите разглеждат и неефективността при идентифицирането на нови пазарни възможности, както и морално остарелите административни процедури, сред които писане на отчети, които отнемат от времето за активни продажби на търговските отдели. Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт, очерта четири главни направления, в които следва да бъде извършен преходът в една компания към клиентски ориентирания подход. Те включват стратегическото управление, човешките ресурси, оперативната ефективност и информационните технологии. "Промяната трябва да бъде систематична и едновременно да обхваща всички взаимно зависими аспекти на бизнеса. Само така тя ще доведе до желаните резултати. Ето защо е важно да се подходи с пълно и задълбочено разбиране на бизнеса. Именно тук технологичните дадености на продуктите на Salesforce се допълват от дългогодишния опит на българския пазар на експертите на Некст Консулт и разбирането ни за спецификите на локалния пазар", допълни г-н Дочев.


В международен план Salesforce се използва от над 100 000 търговски организации от различен мащаб. Като доставчик на CRM услуги Salesforce.com заема челно място в класациите на IDC и Garnter, а водещи издания като сп. Forbes и сп. Fortune я отличават за новаторски подход към мястото на служителите и клиентите в рамките на организацията. В лицето на Некст Консулт американската компания има партньор с дългогодишен опит с водещи приложения за автоматизация на продажбите и управлението на обслужването на клиенти и над 100 успешни проекти за бизнес оптимизация на българския пазар.



За Некст Консулт:


Некст Консулт ООД е водеща компания за управленско консултиране и бизнес оптимизация в сферата на информационните технологии и човешките ресурси. Чрез въвеждането на утвърдени практики в стратегическото и оперативното управление Некст Консулт спомага за повишаването на добавената стойност за бизнеса на своите клиенти. За последните 4 години компанията е помогнала на повече от 50 клиента в България да са по-успешни. Некст Консулт е стратегически партньор на Salesforce.com и изключителен представител на Lean методологията 20 Keys® за България.


За Salesforce.com:


Salesforce.com е глобален лидер сред доставчиците на CRM софтуер. Основана през 1999 г. в Сан Франциско, днес компанията има над 12000 служители в световен мащаб. Salesforce.com разработва социални и мобилни облачни технологии, които позволяват на бизнеса да поддържа връзка със своите партньори, клиенти и служители по един изцяло нов начин.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK