LUXOFT с две презентации на UXify Bulgaria

Съдържание от Luxoft България. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

София, 9 юни 2014 г. – На конференцията UXify Bulgaria, фокусирана върху проектирането и разработването на потребителски интерфейси, висококвалифицираните експерти на Luxoft представиха своя опит в оптимизирането на интуитивен интерфейс и проектирането на персонализирани визуализации за бизнеса.


На първото по рода си събитие в страната, насочено към UX специалистите, двама от най-добрите UX експерти от глобалната мрежа на Luxoft, приковаха вниманието на публиката с богатото know-how в ключови аспекти от развитието на добро потребителско изживяване в процеса на работа с визуалните интерфейси на отделните интерактивни системи.


Таня Завялова, доктор по инженерни науки от Техническия университет в Айндховен, Usability Architect в Luxoft, разкри ползите от оптимизирането на човеко-машинния интерфейс и представи начините, по които да се насърчи работата на екипа по даден проект, така че да се създаде отличен продукт за хората.


"Има един интерфейс, който създаваме и ползваме без дори да го осъзнаваме – това е интерфейсът, сътворен от дизайнера в нас, който наричаме човеко-машинен интерфейс" – обобщи Таня Завялова.


"Deciding by seeing" (Решение чрез визия) пък е темата, представена от Василий Гринюк, старши програмен мениджър в Luxoft. Презентацията демонстрира творческата страна на бизнес анализа.


"Разбирането на информацията е едно нещо, но разбирането точно коя информация ви дава ключа към решението е онова, което може предопредели пътят към успеха или провала. Проектирането на потребителски визуализации за бизнеса може да ни помогне да идентифицираме поне част от проблемите. Използването на стандартизирани компоненти и подходи спомага за поддържане на ниски разходи, но допълнителните усилия и създаването на потребителска визуализация ще увеличат значително стойността на крайния продукт в сравнение с направените разходи", споделя Гринюк.


UX (User Experience) - потребителското изживяване е очакваното или действително взаимодействие на потребителя с техническия продукт. Потребителят винаги ще има изживявания, независимо дали продуктът е проектиран за него. Първото впечатление определя дали продуктът е успешен или не. Добро потребителско изживяване се предоставя от софтуерни продукти, които са полезни, лесноползваеми и желани. То е и основен технологичен фактор и пазарен диференциатор.



За UXify Bulgaria


UXify е конференция за UX дизайн и ползваемост, която се проведе за първи път в България на 7 юни 2014 г. в София Ивент Център, като включваше и обучителни сесии, проведени ден по-рано. Тя предостави отлична възможност за съвместна работа, за споделяне на знания и опит. Проведоха се лекции и обучителни сесии за различните целеви групи, с участието на международни специалисти в областта на проектирането и разработването на UX.


Luxoft България беше златен спонсор на конференцията. На корпоративния информационен щанд, домакините от компанията посрещаха гостите и лекторите от UX общността, предоставиха информация за текущото откриване на работни места в центъра за развитие в София, и раздаваха подаръци и традиционните кейкове.
Повече за UXify България вижте тук: uxify.org/uxify-conf


За Luxoft:


Luxoft е водещ доставчик на услуги в разработка на софтуер и иновативни IT решения в глобален мащаб, обслужващ основно големи международни корпорации. Компанията предоставя услуги в проектирането, разработката, тестването и поддръжката на мащабни софтуерни решения, консултации в сферата на ИТ технологиите. Решенията на Luxoft се базират на специално разработени продукти и платформи, които влияят пряко върху бизнес резултатите на клиентите, увеличават бизнес ефективността, предоставят информационна сигурност и надеждност, и непрестанно се допълват с нови разработки. Luxoft оперира в 13 страни, притежава 15 центъра по целия свят и 20 представителства, в които работят над 7200 души, според последните данни. Централата на Luxoft се намира в Цуг, Швейцария и нейните акции се търгуват на Нюйоркската фондова борса.
За повече информация: www.luxoft.com

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK