United Partners с номинация в IPRA Golden World Awards

Съдържание от United Partners. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Международната PR Асоциация (International Public Relations Association - IPRA) обяви късно снощи списък на всички номинирани проекти за награда в Golden World Awards. Наградите се провеждат за 21-ви път и имат за цел да отличат най-добрите постижения в програми за връзки с обществеността на световно ниво. Агенция United Partners е сред отличените финалисти с кампанията на Always Unesco за България в категория Корпоративна отговорност, реализирана за Procter&Gamble.


Целта на марката Always е да защитава и подкрепя жените, помагайки им да водят пълноценен живот още от началото на пубертета. Според доклад от 2011г. на CKOKO/PISA, Testing Cycle 2008-2009, приблизително 40% от тийнейджърите на 15 годишна възраст, изпитват затруднения да разберат текста, който четат. В резултат, Always, с подкрепата на Министерството на образованието, младежта и науката в България, разработи проект за подобряване на училищната база и въвеждане на оборудване за интерактивно обучение в 10 училища с ограничени ресурси, в 10 региона в страната и обхват над 2000 ученика. Посланик на кампанията беше Поли Генова, която обърна внимание на проблемите в образованията на младите жени и нуждата от възможности и мотивация, която българските деца изпитват, за да развият своя потенциал и сбъднат мечтите си. Това е втора международна номинация за кампанията на Always Unesco в България, след като проектът беше избран за финалист сред най-добрите кампании на Балканите в престижните Gold SABRE Awards през май 2014.


IPRA е единствената в света международна асоциация за индивидуално членство на специалисти в сферата на връзките с обществеността от над 100 държави. IPRA e с повече от 50 годишен опит в насърчаването на професионалното развитие, създател и организатор на световните Златни награди за отличие (Golden World Awards for Excellence).
Финалното журиране ще е на 27-ми юни 2014 в Амстердам, когато ще станат известни победителите.


Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните петнадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, а през последната година и дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, ING Life, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Фондация "Димитър Бербатов" и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория "Най- добра корпоративна PR кампания" с проекта "BGTeen.info", реализиран за Procter & Gamble. Агенция United Partners е официален партньор на MSLGROUP - една от най-големите международни комуникационни вериги – за България.


Повече информация на: www.united-partners.com.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK