eCommera се преименува на OrderDynamics

Съдържание от New Approach Agency. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

eCommera обяви официално старта на новата корпоративна идентичност – от днес компанията оперира на световните пазари под името OrderDynamics, обединявайки дъщерните си фирми в единен глобален бранд. Като OrderDynamics компанията продължава да предлага интегрирани софтуерени решения от SaaS платформа и услуги за управление и анализ на големи масиви от данни, с които подпомага ефективно развитието на интелигентна търговска дейност от страна на световни ритейл марки и търговци.


"През последните 18 месеца станахме свидетели на фундаментална промяна както за OrderDynamics, така и за самите търговци. Ритейл пазарът продължава да се сблъсква с предизвикателството да осигури качествено цялостно преживяване на клиентите по възможно най-ефективен начин. Търговците трудно развиват печеливши стратегии като големите масиви от данни често не осигуряват необходимата за бизнеса информация и анализи.", коментира Андрю МакГрегър, Главен изпълнителен директор на OrderDynamics. "Имаме иновативен подход към обработката на данните и доставянето на информация, която да подпомогне вземането на правилните бизнес решения. Внедряваме тези стимулиращи печалбата анализи в нашия водещ софтуер за управление на поръчки, в самата търговска платформа, както и в приложения на трети страни. Това ни дава уникалната възможност да подпомагаме търговците в осигуряване на безпроблемно преживяване на клиентите, като в същото време се оптимизира управлението на наличности, доставки, промоции и маркетинг."


OrderDynamics се намира във фаза на активно развитие в Северна Америка и Европа. Само през последните 12 месеца повече от 30 нови големи марки и ритейл компании, включително 9 от 100-те най-големи онлайн търговци, избират решенията на компанията. Дружеството отчита 46 процента ръст на приходите на годишна база.


Пакетът от интелигентни софтуерни решения на OrderDynamics обединява ценната бизнес информация с наличните канали за продажби и функционалните подразделения на компаниите с идеята да стимулира развитие на печеливши търговски практики.


Продуктите на OrderDynamics са организирани в няколко направления:


•Dynamic Action: Приложението на OrderDynamics за взимане на информирани решения анализира ефективно големите масиви от данни и използва резултатите, за да подобри разбирането на бизнес процесите и стимулира развитието на печеливши стратегии.
•Order Management: Доказана система за управление на поръчки, обхващаща всички канали, която свързва наличностите и заявките на всички нива и позволява на търговците да повишат печалбите си като запазят максимално високо ниво на обслужване.
•Commerce Platform: Облачно базирана платформа за управление на съдържание и търговски процеси, която осигурява ангажиращо и удовлетворяващо шопинг преживяване във всички налични канали.
•Услуги: Глобалният екип от експерти с технологичен и бизнес опит внедряват, управляват и развиват платформите на OrderDynamics, за да гарантират едновременно бърза адаптация на приложенията при клиента и възможност за ръст на печалбата във всички търговски канали.


"Служителите ни в България реално променят начина, по който водещите търговски компании в света оперират – по-добре, по-бързо и по-интелигентно", коментира новината Любомир Чолаков, Управител на OrderDynamics в България.


Преходът към единен световен бранд идва във време на бърз растеж за дружеството. През февруари тази година компанията за облачно базиран софтуер за ритейл пазара си осигури допълнително финансиране от 41 милиона долара от водещи инвеститори като Dawn Capital, West Coast Capital, Frog Capital, ePlanet Capital, WPP и WTI. Продуктът Order Management на OrderDynamics бе включен в първото проучване Forrester WaveTM: Многоканално управление на поръчки, трето тримесечие, 2014 г. (издадено през юли тази година), като получи най-висок резултат в категория "Ръст на продажбите" и е сред първенците при "Цена на експлоатация" и "Обичайно време за внедряване".


От началото на 2014 г. компанията обяви привличането на множество нови клиенти, включително Godiva, Sojeans, J. McLaughlin, Pentland Brands, Lemon Curve и Menlook.com. С това списъка с иновативни клиенти на компанията, ползващи водещата SaaS платформа за работа с големи масиви от данни, нарастна до над 80 клиента, опериращи в 33 държави и включва търговци като Neiman Marcus, Asda Direct, Brooks Brothers, Clarins, Laura Canada и Grainger.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK