"Революция на цените" в центъра на София

Съдържание от Publicis Consultants. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Атрактивна армия, маршируваща по пешеходната част на бул. "Витоша", каскадьори и позиционирана военна машина – при това не става дума за сценарий на филмова продукция, а за уникално промоционално събитие. Флашмобът отбелязва началото на кампанията "Революция на цените", по време на която всеки потребител може да закупи продукти с отстъпки до 50% от онлайн магазина eMAG.bg


Стартът на привлекателната промоционална кампания "Революция на цените", провеждаща се до 2 октомври на eMAG.bg, бе ознаменуван с флашмоб поход на "Армията на отстъпките", която марширува по пешеходната част на бул. "Витоша" до кръстовището с бул. "Патриарх Евтимий" и обратно. По време на флашмоба актьорите, облечени в реалистични униформи реплики и "въоръжени" с промоционални кодове за отстъпка, приветстваха софиянци за началото на работния ден, а двама каскадьори фрийрънъри повишиха адреналина на минувачите. Отправна точка на "Армията на отстъпките" бе паркингът на х-л "Балкан", където е разположен втори атрактивен елемент в стил "Революция на цените" – истинска военна машина, готова да се присъедини в революцията на промоциите. По обед и след 17 ч. армията на eMAG отново ще марширува в центъра на София, раздавайки кодове за отстъпки и създавайки положителни емоции, а военната машина FN4RM ще е достъпна за снимки за всички желаещи. 60-мм белгийска самоходна минохвъргачка е на въоръжение от 1962 г. и е ползвана от белгийската жандармерия по време на Студената война.


"Революция на цените е мащабна промоционална кампания, която организираме, реализираща се по подобие на Black Friday. Желанието ни е да отбелязваме кампаниите си по нетрадиционен и интересен за потребителите начин, с който да разнообразяваме ежедневието им, и да създаваме положителни емоции и спомени у тях. Призоваваме всички да се включат в марша на "Армията на отстъпките" и да се снимат до военната машина, позиционирана пред х-л "Балкан" – каза Огнян Лахчев, маркетинг директор на eMAG.bg.


eMAG, големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, през миналата година организира първия Black Friday в България, като в рамките на един ден за първи път пазарният дял на онлайн поръчките достига по-високи нива от този на покупките във физически магазини. От навлизането си на българския пазар през септември 2012 г. еMAG постига 50% пазарен дял при продажбата на електроника, а успехите на марката се дължат на лоялната политика, добрите цени и промоционалните кампании, които еMAG организира. От днес до 2 октомври на eMAG.bg се провежда мащабната кампанията "Революция на цените" с уникални намаления до 50%, като отстъпките са за продукти от всички категории, като смартфони, телевизори, електроуреди, книги, играчки и много други. Всеки ден до края на кампанията офертите се актуализират и са валидни до изчерпване на количествата.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK