Нови 1200 ученика ще получат професионална подкрепа за бъдещото си кариерно развитие

Съдържание от BBDO/ Proximity Sofia

С новата учебна година стартира и вторият етап от тазгодишното издание на програмата Samsung – Trends of Tomorrow, която се среща с ученици от цялата страна, за да ги подпомогне в професионалното ориентиране и да ги подготви за успешно кариерно развитие.


В часа на Trends of Tomorrow учениците имат възможност да преминат специален личностен тест, адаптиран от специалистите на JobTiger. Резултатите от теста подчертават силните качества на учениците, дават им насока кой тип професии биха били най-подходящи за тяхната личност и в каква среда те ще чувстват най-добре. Отделено е и специално внимание върху специфичните дигитални умения, необходими за успешното изпълнение на определените професии. Особено ценна за младите хора е възможността в рамките на програмата до края на 2014 г. всеки от тях лично да обсъди резултатите от теста си с кариерен консултант от JobTiger.


Четвъртото издание на програмата на Samsung стартира през април с отворен клас във Втора английска езикова гимназия "Томас Джеферсън" в София. Младежите се срещнаха със специалисти по човешки ресурси на JobTiger и мениджъри от Samsung България, за да си поговорят за бъдещите им професии, най-новите тенденции на пазара на труда и как трябва да се подготвят, за да могат адекватно да отговорят на тези тенденции и да се реализират успешно в бъдеще.
За пролетното издание на кампанията бяха проведени общо 36 подобни срещи с учениците от 10-ти и 11-ти клас в София, Видин, Пазарджик и Велико Търново


Вчера стартира вторият етап на кампанията, като първият град е Ловеч, следван от Хасково, Сливен и Шумен. Целта на проекта през втората половина на годината е в рамките на тези 4 града, екипът ни да се срещне лично с 1200 ученици от средни училища и професионални гимназии.


Тестът "Коя е моята професия?" е достъпен и онлайн в ФБ страницата на кампанията Trends of Tomorrow във Фейсбук и на страницата на JobTiger, така че всички заинтересовани млади хора, които не могат да се включат в личните срещи със специалисти, да имат възможността да го попълнят, а след това, ако желаят, и да се консултират за своето професионално ориентиране.


"Програмата Trends of Tomorrow е наша дългосрочна инициатива, защото вярваме, че инвестицията в младите хора е инвестиция в бъдещето на всяка страна. Всяка следваща година насочваме усилията си в една или друга посока, но основната ни цел е да подкрепим тези млади хора, да ги подготвим адекватно за конкурентните условия на пазара на труда и да повишим техните възможности за успешна реализация. Всяка малка стъпка в тази посока е стъпка напред в изграждането на успешни бъдещи специалисти, които да реализират своя потенциал в България", заяви Кристина Щерева от Samsung България.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK