Джянгджаганг "Градът напред във времето"

 

©

 



Съдържание от Aгенция за публични комуникации "ПРофайл". Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Българо-китайската търговско промишлена камара, съвместно с месното правителство и управата на свободната икономическа зона в Джянгджаганг ви приветстват с откриването на първия по рода си "Български национален шоу рум". Мисията на шоурумът е сегментирана в три отделни направления:


1. Представяне и дистрибуция на български стоки в Китай


2. Привличане на китайски инвестиции към България


3. Промотирането на България като туристическа дестинация


Български фирми от всички отрасли ще имат възможността да присъстват със своите продукти целогодишно в специално проектирания изложбен център. Шоу румът се намира в ново изградена изложбена бизнес сграда на територията на Свободната икономическа зона, която приютява в себе си както представителства на международни корпорации, тъка и други чуждестранни търговски платформи.


Там китайските търговци ще имат уникалната възможност да се запознават детайлно с всяка една от българските фирми, както и с качествата на техните продукти. Предвиждат се постоянни промо и дегустационни събития, както и организирани бизнес посещения в центъра. Маркетингов екип с дългогодишен опит в продажбата на вносни стоки на територията на Китай, включително и топ кадри на "Уол Март", "Адвини", и др. ще работи постоянно по стратегиите за популяризирането на произведените в България продукти и услуги. Своеобразната търговска платформа позволява директна връзка между клиент и производител.


Наличието на огромни безмитни складови площи от всякакъв тип, както и преференциалните условия с които ще се ползва Българската платформа и участниците в нея дава много сериозна сигурност и гъвкавост при търговските транзакции. На 28ми Ноември, 2014 в София, делегация включваща служители от висшия мениджмънт на Свободна икономическа зона Джянгджаганг, заместник кмета на града, както и представители на някои от най-големите фирми ангажирани с маркетинг на вносни стоки в Китай, съвместно с Българо-китайската Tърговско промишлена камара ще представят официално проекта пред Българския бизнес и общественост.


Димитър Иванов


Регионален представител на БКТПК за Китай

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK