Dentsu Aegis Network България създава собствено звено за маркетингови изследвания

 

© Dentsu Aegis Network България

 



Съдържание от Dentsu Aegis Network България. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медиа агенциите Carat и Vizeum, както и специализирана компания за дигитален маркетинг - iProspect, обяви днес създаването на ново звено за изследвания на българския пазар – Resolutions.


Dentsu Aegis Resolutions ще предлага качествени и количествени методи за изследване на медийния пазар. Услугите на Resolutions включват изследване на рекламната ефективност от гледна точка на комуникационния ефект върху поведението и нагласите на потребителите към марките, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, мониторинг на съдържанието, както и вече познатият на българския пазар инструмент за проучване на потребителските нагласи - The Consumer Connection System (CCS). CCS подпомага комуникационното планиране чрез точен анализ на потребителите,тяхното поведение, потребителско изживяване, както и определянето на оптимален медиен микс, отговарящ на целите на конкретна кампания.


"Създаваме Resolutions, за да усъвършенстваме процеса на вземането на точни маркетингови решения от нашите клиенти", обясни целите на новата структура Радослав Неделчев, Директор Бизнес Развитие в Dentsu Aegis Network, България и допълни:


"Екипът на Dentsu Aegis Resolutions има огромен опит в изследванията на различни пазарни сегменти, включително хранителни продукти, безалкохолни напитки, козметика, фармацевтични продукти, доставчици на финансови услуги и застраховки, търговци на дребно, медии и телекомуникации, потребителска електроника и луксозни стоки. Вярваме, че, чрез услугите на Resolutions, клиентите на Carat, Vizeum и iProspect ще са с още една стъпка пред всички останали."



За Dentsu Aegis Network
Като част от Dentsu Inc, Dentsu Aegis Network е първата наистина глобална комуникационна мрежа в дигиталната епоха.
Чрез своите седем международни марки Carat, Dentsu, Dentsumedia, iProspect, Isobar, Posterscope и Vizeum, както и с подкрепата на постоянно развиващите се специализирани марки: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, mcgarrybowen, Mitchell Communications Group (PR), psLive и 360i – Dentsu Aegis Network се стреми да е глобалната мрежа, която всеки клиент би избрал, търсейки най-добрите знания и възможности за бранд, медийни и дигитални комуникационни услуги.
Dentsu Aegis Network предлага отличителна и иновативна гама от продукти и услуги, ръководейки мрежата от своето седалище в Лондон. В компанията работят над 23 000 професионалисти от 110 страни в цял свят.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK