Повече от 100 награди подари София Ринг Мол на посетителите си с кампанията "Изкушения"

Съдържание от Николай Николов. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Над 100 награди раздаде София Ринг Мол в рамките на януарската си кампания "Изкушения" (Temptations). С нея най-новият търговски и развлекателен център в столицата отправи предизвикателство към посетителите си да се възползват от големите намаления до 70% в София Ринг Мол. Атрактивни изкусителки, преоблечени като ангели и дяволи, раздаваха карти за участие в кампанията до дърветата на изкушенията в мола. Над 100 души получиха една от седмичните награди в играта – ваучери за пазаруване от No+Vello, Grand Optics, автомивка Margel, Sofia Кarting Ring, Fiorina, Oxford Company, Milavitsa, Upper FUNtasy, FUNtasy Ring Park, Burgering House, ZBS, Victoria, @home, IKEA и notosgalleries.


На 31 януари, по време на концерт на X Factor в София Ринг Мол, четиримата финалисти в шоуто изтеглиха имената на двамата най-големи късметлии сред всички "изкушени". Цветелина Георгиева е щастливката, която спечели уикенд за двама в четиризвезден хотел в Барселона с включени самолетни билети, а Йорданка Кръстева се сдоби с чисто нов iPad Air.


С много нови изненади и забавления ще зарадва посетителите си София Ринг Мол и през февруари. В месеца на любовта и виното всички гости, пазарували в търговския център, независимо на каква стойност, отново ще имат възможност да пробват късмета си и да спечелят романтични награди. Томболата ще започне на 5-и и ще продължи до 14-и февруари.


С още много изненади и подаръци както за влюбените, така и за любителите на виното ще посрещне посетителите си София Ринг Мол в дните около Свети Валентин. Интересни събития ще очакват и най-малките гости – куклен театър, танци, рисунки върху лица, работилници за изработване на картички, валентинки и венециански маски са само малка част от изненадите за децата през февруари. За да създаде една наистина специална атмосфера и за по-големите си посетители, София Ринг Мол подготвя представления на световноизвестни мюзикъли на голяма сцена в самия търговски център. Програмата на събитията през февруари може да бъде проследена на Facebook страницата на мола или на сайта www.sofiaring.bg.


София Ринг Мол, който отвори врати на 6 ноември 2014 г., вече се утвърждава като една от предпочитаните шопинг дестинации в столицата. Той разполага с двеста магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв.м., най-големия универсален магазин, простиращ се на 6 500 кв.м., безплатен паркинг с общо 3 500 места, ВИП паркинг със 100 места, безплатен автобус до мола и безплатен wi-fi. Това са само част от нещата, които го правят представител на моловете от ново поколение.


Сред ключовите наематели на София Ринг Мол са най-големият увеселителен център на закрито на балканския полуостров - FUNTASY Ring Park, универсален магазин на площ от 6 500 кв. м. - notosgalleries, Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Scandal, Cine‘ Grand и Sofia Karting Ring. Заедно с ИКЕА молът предлага на посетителите си над 50 000 кв.м магазини за мебели и аксесоари за дома, което го прави най-големия център за такива стоки в България.


София Ринг Мол поставя акцент не само върху шопинга, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. За разлика от всички останали търговски центрове в страната, той предлага на посетителите големи отворени пространства и зелени площи, широки тераси с изглед към планината и много естествена светлина във вътрешността.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK