Американската компания salesforce.com засилва присъствието си в България чрез своя партньор Некст Консулт

Съдържание от Некст Консулт. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Некст Консулт и salesforce.com засилиха сътрудничеството си, сключвайки стратегически партньорски договор, по силата на който Некст Консулт става официален риселър за територията на България. Лидерът в облачните решения за управление на продажби и обслужване на клиенти – salesforce.com, гласува абсолютно доверие на фирма Некст Консулт, не само заради солидния ѝ комбиниран опит и ноу-хау в сферата на консултантските услуги и интегрирани решения за управление на бизнеса, но и заради изключително успешната първа година от съвместния им бизнес.


10 февруари 2015 г., София


В началото на този месец salesforce.com и НЕКСТ КОНСУЛТ подписаха договор, с който местният партньор добива статута на риселър, с което и правото да сключва директни договори за ползване на облачните приложения на американския доставчик, като Salesforce Sales Cloud®, Salesforce Service Cloud®, Salesforce Chatter® с крайните клиенти в България.
Преминавайки на това следващо ниво, Некст Консулт получава и Premier Success Support от salesforce.com, който осигурява денонощна телефонна линия за поддръжка, незабавно време за реакция при проблем и достъп до разработчиците на Salesforce, от които могат да се възползват клиентите на облачната платформа. Некст Консулт поема и ангажимента да предлага поддръжка на клиентите в България, независимо от това кой е осъществил продажбата на системата, заедно с ангажимента да предоставя услуги по внедряването на системата при нови клиенти или развиване на функционалностите при съществуващите.


Тази следваща стъпка, която бележи етап в сътрудничеството между двете компании, е резултат от успешните усилия на Некст Консулт да популяризира в страната решенията на salesforce.com и успешно да защити имиджа на признатото за най-добро CRM решение в света. Сключените договори и успешно осъществените проекти през последната една година доказаха качествата на консултантския екип на Некст Консулт и послужиха за допълнителна гаранция пред salesforce.com за успешното развитие на местния пазар.


Постигнатият успех се дължи, не само на гъвкавата и мощна софтуерна платформа, предоставяна от Salesforce, а на комбинирането ѝ със солидния опит в управленското консултиране и оптимизирането на процеси по продажби и обслужване на клиенти от страна на Некст Консулт. Провеждането на специализирани обучения на търговските екипи на добри търговски практики е допълнителна гаранция за успеха на проектите. По този начин клиентите в България имат възможност да получат глобалното ноу-хау на световен лидер в областта на софтуерните технологиии, комбиниран с богатия консултантски опит на местния партньор, за да максимизират ефективността на продажбите и обслужването на своите клиенти.


За Некст Консулт:
Некст Консулт ООД е водеща компания за бизнес оптимизация в сферите на управленското консултиране, информационните технологии и човешките ресурси. Чрез въвеждането на утвърдени практики в стратегическото и оперативното управление Некст Консулт спомага за повишаването на добавената стойност на бизнеса на своите клиенти. За последните 5 години компанията е помогнала на повече от 60 клиента в България да са по-успешни. Некст Консулт е стратегически партньор и риселър на salesforce.com и изключителен представител на японската Lean методологията 20 Keys® за България.


За salesforce.com:
Salesforce.com е глобален лидер сред доставчиците на CRM софтуер. Основана през 1999 г. в Сан Франциско, днес компанията има над 12000 служители в световен мащаб. Salesforce.com разработва социални и мобилни облачни технологии, които позволяват на бизнеса да поддържа връзка със своите партньори, клиенти и служители по един изцяло нов начин.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK