Коника Минолта България за поредна година категоричен лидер на пазара за офисни многофункционални печатни устройства

Съдържание от Konica Minolta. Статията не е част от редакционното съдържание на "Дневник"

Според реномираната швейцарска компания за пазарни проучвания infoSource, Konica Minolta и тази година е водещият бранд за офисни многофункционални устройства с 29.6% от българския пазар, като най-продаваният модел е монохромното устройство bizhub 215. Най-продаваната цветна офисна система също е с марката Konica Minolta – bizhub C224e. При А3 офис печата, пазарният дял на компанията е 39.6%, съответно 38.6% за монохромните и 42.2% за цветните А3 устройства.


Безспорни лидерски позиции, Konica Minolta заема и при производствения дигитален печат с цели 86.7% пазарен дял, като при монохромните производствени системи делът е 93.3%, а при цветните 80%. Най-продаваният модел е цветната производствена система от последно поколение bizhub PRO C1060L.


Наред със затвърждаването на лидерските си пазарни позиции като водещ доставчик на хардуер, Коника Минолта България стъпва все по-уверено на пазара на управляваните ИТ услуги и софтуера. Компанията, известна на корпоративните клиенти у нас най-вече със своите оптимизирани услуги за печат, развива с бърз темп портфолио от иновативни софтуерни продукти за управление на документи и оптимизиране на свързаните с тях работни процеси, което може да удовлетвори и най-високите бизнес изисквания с решения "по мярка".

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK